Kupilem nonitor iiyama 2483hsu i ten pixel ponoc jest do naprawy bo raz na jakiś czas zmienia kolor tylko niew wiem ktorego programika użyć i jak ? Pomóżcie plis
Gdyby ci pomóc jest kłopot jeden. Niestety nie mamy takiej władzy ,aby ujrzeć to przez monitor i ci naprawić :). A tak serio to jak jest na gwarancji to oddaj go do serwisu.
Długo sie czeka z tą naprawą i oni wymieniają cały monitor czy tylko matryce ?
A masz gwarancję dodatkową na uwalone pixele? Normalna gwarancja tego nie uwzględnia (chyba, że jest promocja).
Żebyś sobie czasem nie naprawił ! Boże jacy ludzie są głupi....
bad pixele nie zmieniaja kolorow
pomasuj go, moze jest niezdecydowany.
Gwarancje mam na 30 dni od Bad Pixeli ale kurde jak mi pozniej znowu wysla cos wadliwego. Myslalem ze iiyama to dobra marka
Myslalem ze iiyama to dobra marka
a co to za różnica jaka marka skoro producentów matryc jest kilka na świecie? samsung, lg chyba, już nawet nie pamiętam, a jak masz gwarancję 30 dni to oddaj i wymienią na nową matryce albo nowy monitor, a jak przyślą kolejny i znów coś będzie nie tak to powinieneś mieć kolejne 30 dni na to...i tak do skutku :)
to dzisiaj cos gówniane te monitory robią znowu bede musial przejsc na lg 19'' . Jakoś tam nigdy nic nie nawaliło ale dziwne uczucie z takim malym monitorem teraz .
ale co miało tu nawalić? nic nie nawaliło, tak się dzieje z matrycami i tak było, jest i będzie, to nie wada a to, ze dostałes 30 dni gwarancji na to to tylko dobra wola producenta / sprzedawcy
to po prostu taka mała niebiesko czarna kropeczka z prawej środkowej strony matrycy. Bardzo ją widać na białym i czarnym. O dziwo na niebieskim jest niewidoczna
super, ale co mamy zrobić? oddaj na gwarancję i tyle
a lepiej wysłać do agito czy od razu do iiyamy bo pisalem emailem do pomocy technicznej iiyamy i dali mi instrukcje co zrobić i żeby im wysłać ale z drugie strony kupiłem towar w sklepie agito, to nie wiem teraz gdzie lepiej będzie wysłać
Agito wysyła do iiyamy więc wysyłając do iiyamy oszczędzasz z tydzień czasu
Jeśli wyskoczył +/- 7 dni od kupna to dobry sklep sam zwykle wymienia na inną sztukę
Jesli już po ptakach to trzeba zobaczyć do zapisu w gwarancji - każdy producent inaczej traktuje hot pixele, niektórzy wymieniają od 1, niektórzy dopiero od 5 złych itp
jak z jednym nic ci nie wymienią to pozostaje tapeta, która go zamaskuje, w grach i tak go nie zobaczysz
Jak zamawiałeś przez internet to możesz:
1) Oddać w przeciągu 10 dni od odebrania towaru bez podawania przyczyny.
2) Spojrzeć w regulamin Agito i jak mają (podobnie jak morele.net), że w ciągu 3-5 dni wadliwy sprzęt wymieniają niezwłocznie, to wykorzystać to przysługujące Ci prawo.
3) Możesz rozwiązać umowę na podstawie niezgodności towaru z umową i czeka Cię wymiana, albo najprawdopodobniej naprawa tego egzemplarza.
4) Możesz też skontaktować się bezpośrednio z Iiyamą i oni Ci powiedzą co oferują w takich przypadkach.
Osobiście wybrałbym pkt. 1) lub 2) (jeśli ten obowiązuje w agito).
Jeśli wyskoczył +/- 7 dni od kupna to dobry sklep sam zwykle wymienia na inną sztukę
raczej nie Agito ;) mam z tym sklepem same złe doświadczenia gwarancyjne
a jakbym to jutro kurierem UPS wysłał do iiyamy (ich pracownik napisał mi że pokryją koszty wysyłki ) to długo musiałbym czekać? A co do tych pikseli tojest gwarancja na "zero martwych pikseli" na 30 dni
martwy pixel = czarny pixel, nie świecący
twój świeci = gorący pixel
i tu zaczynają się schody bo teraz to już dobra wola iiyamy by była, a pytania ile byś musiał czekać to do wróżki :)
tj. czarny piksel i niebieski obok siebie tak jakby nakładają się na siebie
czarny jest widoczny na każdym tle?
a moge po prostu wysłać pocztą paczkę czy musze kurierem bo na tych kurierach jak ich zamawiac to sie zbytnio nie znam
dowiedz się od iiyamy czy przypadkiem oni nie przyjezdzają po sprzęt jak zgłosisz reklamację przez stronę www
Prawdziwy Polak zazwyczaj robi tak
- Allegro-sprzedam tanio nieużywany monitor -sprzedaję ponieważ nie trafiony prezent od brata -Okazja!!!!-Kupił za 350 sprzedaje za 355
Wątpie zeby az ze śląska do lęborka by przyjechali po jeden monitor
Podpowiem Ci - wysyłają kuriera najzwyklejszego DPD czy innego UPS, o ile oczywiście taką masz gwarancję (door to door)