No to tak , mam od dawna problemy z neostradą do 10mb. Internet przez pierwsze pare miesięcy działał dobrze, było ponad 1mb, a od stycznia tego roku zaczął się psuć. Prędkość osiągała aż 900kb, a teraz nie przekracza 700 , no może raz. Parę razy do nich dzwoniłem i internet był dobry przez tydzień. Co robić ?? Umowa kończy się za rok w sierpniu , a ja nie wytrzymam. Speedtest pokazuje dobre wyniki, ale jak gram w gry to ping jest od 100 do 400.
Nic nie zrobisz bo ładnie to wygląda tylko na reklamach. Umowe maja tak skonstruowaną, że to co Tobie teraz przeszkadza jest tam zapisane jako możliwe do pojawienia sie w trakcie uzytkowania:D
Osiedlowe nety są chyba najlepszą opcją. Ping 20-40 żyć nie umierać, żadnych problemów i niskie ceny.
Nigdy nie miałem problemów z neostradą, zawsze osiągała max predkość, lub nawet odrobinę więcej. Po przejsciu na 10mb mam to samo, po kilku miesiacach predkosc obnizona do około 4 - 5 mb czasami 6 (sporadycznie). Brak mozliwosci reklamowania usługi, gdyz to dalej jest "do 10mb" i wszystko wg orange jest ok :/ Niestety nie mam "kablowej" alternatywy na internet.
Reklamuj do skutku. Neostrada akurat jest zalezna od jakosci linii. Musza wyslac technika, ktory sprawdzi linie i wowczas znajdzie przyczyne. Ja tez kiedys mialem problem z duzymi pingami, reklamowalem parokrotnie, az wreszcie okazalo sie, ze maja u siebie uszkodzony modem w szafce. Przelaczyli na inny i problem zniknal. Fakt, ze walczylem pare tygodni, ale sie udalo.
to ktoś jeszcze korzysta z neo? xD stare, zajechane druty tpsa, nic więcej, masz 2 opcje, zmienic operatora, lub przeprowadzka aby zmienic opratora, reklamacje nic nie dadza
@Up
Bardzo mądra rada- specjalnie się przeprowadzić ze względu na internet.
ja korzystam z tepsy, neo 10 mbit, i sobie chwalę, ceny może nie są zbyt atrakcyjne w porównaniu do tego co za 50 zł można mieć w mieście (pewnie z 100 mbit albo co) ale tam gdzie mieszkam jest to jedyny możliwy net, i generalnie nie narzekam na niego, czasem jest mniej niż to nominalne 10 mbit, ale zwykle w weekendy popołudniami
Miałem w Krakowie neostradę "do 10 Mb" i kłopoty co jakiś czas były. Zrobili nową centralę i mam 80 Mb w zasadzie już bez kłopotów ;) Może tak będzie (lub być powinno) ..hmm, powiedzmy, prawie wszędzie ;)
Byla juz o tym mowa w wątku o UPC.
Po prostu za kazdym razem dzwoń i składaj reklamację.
Podkreślaj od razu że to reklamacja z nie zgłoszenie ! bo na zgłoszenie nie muszą odpowiadać, a na reklamację tak - do 30 dni.
I żądaj odpowiedzi na reklamację na piśmie na adres korespondencyjny.
dokładnie
a jeśli to nie poskutkuje idziesz i rozwiązujesz umowę.
zapis, że jest to szybkość DO 10 mbitów jest w mojej ocenie bezskuteczny w takiej sytuacji.
@ FalconLover, predkość Neostrady jest zależna od wielu czynników, odległość pomiędzy centralą dokładnie portem do którego jesteś podpięty a Twoim routerem, ale także jakością tego kabla. Jeżeli predkość łącza spada poniżej okreslonego 1 mb/s zgłoś to nam poprzez http://pomoc.orange.pl/ sprawdzimy to dla Ciebie :)