Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość The Tale of Three - zbiórka pieniędzy na produkcję polskiej gry na silniku Unreal Engine 4

15.09.2014 14:20
1
Moooras
117
Generał

Jak na UE4 wygląda tak średniawo. Ale jak na robotę dwóch gości wygląda wyśmienicie.

15.09.2014 14:44
2
odpowiedz
Ventrez
12
Legionista

Gra nie wygląda jakoś "mega zajebiście" z kolei wygląda sympatycznie.

15.09.2014 15:05
3
odpowiedz
zanonimizowany338750
130
Generał

Życzę tej produkcji dużo dobrego ale jakoś mnie nie zachęca czy powala żebym powiedział że w to zagram, nie mniej wole gry 2d w stylu chrono triggera i wówczas powiedziałbym o jakimś sukcesie.

15.09.2014 15:07
BloodPrince
4
odpowiedz
BloodPrince
170
Senator

Przykład gry, na którą trzeba uważać przy wspieraniu, nie życzę twórcom źle, ale jakoś nie widzę, by ten projekt powstał czy też został wykonany poprawnie.

15.09.2014 15:43
5
odpowiedz
pixario
81
Troll Hammer

Wygląda gorzej od UE3 oj smutne jeżeli chodzi o gameplay Gotic 2 oj słabo niestety

15.09.2014 16:04
Irek22
6
odpowiedz
Irek22
154
Legend

Po kiego grzyba ładować i kasę i "się" w nowy, drogi silnik, skoro taką grafikę dałoby się wycisnąć nie tyle z UE 3, co pewnie nawet i z UE 2...?

BloodPrince [4]
Przykład gry, na którą trzeba uważać przy wspieraniu, nie życzę twórcom źle, ale jakoś nie widzę, by ten projekt powstał czy też został wykonany poprawnie.

+10
A później będą płacze, jaki to ten crowdfunding "jezd zuy"...

15.09.2014 16:11
7
odpowiedz
gudzowaty
1
Junior

Może i nie wygląda zajebiście, ale jak na pre-alfę indie tworzoną przez dwie osoby jest naprawdę nieźle. UE4 jest tańszy od dwójki i trójki razem wziętych, bo kosztuje tylko $19 za miesiąc :P

15.09.2014 16:15
8
odpowiedz
laki2217
126
Generał

O Unreal Engine 4 nawet pisano, że nawet mali twórcy będą mogli używać, gdyż cena jest na prawdę bardzo niska w przeciwieństwie do poprzednich edycji. Grafika może nie będzie powalać (Chociaż kto wie) jak robią to 2 osoby.

15.09.2014 17:59
9
odpowiedz
wcogram
153
Generał

@Moooras
A widziałeś najnowsze UT na Unreal 4 - też wygląda nieciekawie jak na grę na U4.

To nawet nie jest pre-alpha.

15.09.2014 18:29
10
odpowiedz
hinson
128
Generał

Nie wróżę sukcesu tej gry! 30 tysięcy dolarów, to zdecydowanie za mało, aby zrobić ambitną grę z otwartym światem w stylu Gothic i Wiedźmina. Do tego zespół, by musiał liczyć z minimum 50 osób i tak z 300-500 tysięcy dolarów budżetu. Ja nie wpłacę ani złotówki, bo nie wierzę, że dwie czy nawet 10 osób może zrobić grę, która się będzie równać choćby z Gothiciem. Lepiej niech poszukają jakiegoś porządnego wydawcę, który ich dofinansuje, bo inaczej wyjdzie popierdółka na kilka godzin.
W dodatku grafika wygląda jak na grę z 2004 roku, a nie jak z 2014. I to niby ma być Unreal Engine 4! Nie dziwię się, że nikt już nie chce tej technologii oprócz małych niezależnych deweloperów.

15.09.2014 18:45
11
odpowiedz
wwad
115
Generał

Chłopaki się starają ale na obecnym rynku z czymś takim raczej nie zabłysną. Może do wyglądu samego otoczenia bym się nie czepiał muzyka też niezła ale te plastelinowe postacie są okropne. Gra pokroju Gothica to bardzo duży projekt zwłaszcza fabularnie i nawet jak dopracują świat wizualnie i wielkościowo to mam obawy że będzie bardzo ciężko zrobić go w miarę ciekawym fabularnie w rozsądnym czasie. Obawiam się że zbyt ambitny projekt jak na tak mały zespół. Życzę im jak najlepiej choć będzie bardzo trudno ale może coś z tego wyjdzie ;]

15.09.2014 20:11
JaspeR90k
😁
12
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

To jest Unreal Engine 4? Buhahaha! Widzę że kolejni nieudacznicy (po CI Games i ich ekscesach z Cry Engine 3) biorą się za silnik graficzny którego kompletnie nie ogarniają, a wykorzystują go tylko po ty by ich projekt wyróżniał się czymś innowacyjnym i szeroko rozpoznawalnym.

15.09.2014 20:26
13
odpowiedz
gameDNA studio
1
Junior

Dziękujemy GRY-Online.pl za artykuł. Zdajemy sobie sprawę, że gra wygląda na "wielką", ale tak nie jest, bo wiemy, że w dwie osoby nie bylibyśmy w stanie stworzyć czegoś takiego jak Gothic czy Wiedźmin. Zwiastun prezentuje bardzo wczesną wersję pre-alfa gry, w której brakuje jeszcze wielu modeli, animacji, tekstur i elementów gameplayu, nad którymi obecnie pracujemy (na co dajemy sobie jeszcze co najmniej rok czasu). Szczegóły omówiliśmy w kampanii na Indiegogo, którą prowadzimy także dlatego, że chcemy zaangażować w prace więcej osób. Nigdzie też nie zapowiadamy, że The Tale of Three będzie mieć otwarty świat, a jedynie, że będzie podzielona na lokacje dające swobodę działania. Nasza gra to nie RPG a przygodowa gra akcji z elementami RPG skonstruowana jak opowieść, która ma początek, środek i zakończenie :)

15.09.2014 21:34
dj_sasek
👍
14
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

@gameDNA studio - jak na pracę dwóch osób wygląda naprawdę imponująco, sam próbowałem coś tworzyć na tym silniku i widzę, że włożyliście sporo pracy, powodzenia w dalszym rozwoju.

15.09.2014 22:34
15
odpowiedz
zanonimizowany581957
99
Generał

Mogliby jednak poszerzyć zespół i ambitniej do projektu podejść. Chociaż, trzeba przyznać, że jak na pracę tylko dwóch osób, to naprawdę wygląda nieźle, a wręcz imponująco, jak wspomniał przedmówca. :)

16.09.2014 01:24
xsas
👍
16
odpowiedz
xsas
184
SG-1

Urzekła mnie ta podskakująca sowa...

16.09.2014 03:01
Vamike
17
odpowiedz
Vamike
109
Generał

Chcą kasy to niech idą żebrać pod kościół a nie lamentują w necie .....Polacy nie potrafią robić gier i tyle jedyną dobrą grą były rezerwowe psy ale zjechali je jakieś lamery ..

Wiadomość The Tale of Three - zbiórka pieniędzy na produkcję polskiej gry na silniku Unreal Engine 4