Przedluzylem umowe w play tydzien temu, dostalem telefon itd. kurierem ale po tyg okazalo sie ze w telefonie nie dziala wejscie sluchawkowe i trzeszczy obudowa. Nie chce oddawac go na gware bo zabiora mi go na niewiadomo ile, w dodatku nie chce mies nowego sprzetu juz w naprawie bo pewnie znowu cos walnie. Czy moge odstapic od umowy po tygodniu korzystania z telefonu? Najchetniej bym chcial zeby mi wymienili na nowy ale juz widze ich entuzjazm. Usterka nie z mojej winy, wiadomo jak czlowiek obchodzi sie z nowym sprzetem.
Masz 10 dni na odstąpienie umowy :)
§15
Odstąpienie od umowy i zwrot Towaru
1. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając
stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni.
2. Termin 10-dniowy liczy się odpowiednio od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru lub od dnia
zawarcia Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zostanie wręczony Kupującemu, w przypadku zawarcia
Umowy sprzedaży - wraz z dostarczonym Towarem, a w przypadku Umowy o świadczenie Usług
Telekomunikacyjnych – wraz z dostarczeniem przez Kuriera dokumentów umowy.
4. W razie odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co
Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, tj. Towar nie może w szczególności mieć
śladów używania: nie może być otwierany, uszkodzony ,czy pozbawiony oryginalnego opakowania,
chyba że zmiana była konieczna w zakresie zwykłego zarządu.
5. W przypadku, gdy po aktywacji Karty SIM/USIM Konsument rozpocznie korzystanie z Usług
Telekomunikacyjnych (w szczególności wykona połączenie, wyśle wiadomość sms lub mms) przed
upływem 10 dni od daty zawarcia Umowy, jest to traktowane jako zgoda Konsumenta na rozpoczęcie
świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora i w takim przypadku Konsumentowi nie
będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od Umowy przed upływem 10-dniowego terminu na
podstawie przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.Nr 22,poz. 271,z pózn.
zm.)
6. Kupujący będący Konsumentem może zwrócić Towar tylko na podstawie ważnego dokumentu
sprzedaży (paragonu lub faktury).
7. Kupujący będący Konsumentem dokonuje zwrotu Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od odstąpienia od Umowy.
8. Sprzedawca powstrzymuje się ze zwrotem należności za Towar do czasu zwrotnego doręczenia
przez Kupującego będący Konsumentem zakupionego Towaru.
9. Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić zakupiony Towar wraz lub po przesłaniu
oświadczenia, o którym mowa w ust.3
10. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Kupujący.
11. Zwrot Towaru i odstąpienie od umowy może nastąpić tylko poprzez wysłanie Towaru i dokumentu
odstąpienia od umowy na adres: Sklep internetowy Play, Ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa.
12. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni po otrzymaniu przesyłki, o której mowa w ust. 7, przekazuje stosowną kwotę na rachunek
bankowy Kupującego będącego Konsumentem (stosowna kwota jest przekazywana Kupującemu
bezpośrednio przez Sprzedawcę lub za pośrednictwem współpracującego ze Sprzedawcą podmiotu
obsługującego płatności).
13. W przypadku odmowy uznania zwrotu przez Sprzedawcę przesyłka zostanie odesłana do
Kupującego, W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego, Kupujący odbiera osobiście
przesyłkę pod adresem: 02- 274 Warszawa, ul. Mineralna 15A. Na żądanie Kupującego, zgłoszone
drogą elektroniczną, Sprzedawca dostarczy przesyłkę na koszt Kupującego na wskazany przez niego
adres.
14. Prawo do odstąpienia od umowy/zakupu w ciągu 10 dni nie przysługuje Przedsiębiorcom
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Zawierania_Umowy_na_Odleglosc.pdf
2 razy oddawałem telefon na gwarancję (Samsung) i naprawy trwało kolejno - 1 dzień i druga 3 godziny. Więc może nie będzie tak źle.
Tylko ze z tego wynika ze jak telefon wypakowany to nie bede mogl odstapic, zobaczymy, moze pojda mi na reke.
Bedziesz, bo jak niby inaczej, niz przez wypakowanie, miales zapoznac sie z tym czy telefon Ci nie odpowiada?
Jesli nie uznaja zwrotu powolaj sie na niezgodnosc towaru z umowa, domagajac wymiany telefonu na nowy, sprawny
Greggster udało Ci się odstąpić od umowy ? Mam taką samą sytuacje, telefon okazał się zepsuty dopiero po kilku dniach użytkowania i nie wiem czy jest sens odsyłać go jako odstąpienie od umowy. Według regulaminu telefon nie może być otwierany ani używany
Może komuś przyda się na przyszłość, darmowy wzór wypowiedzenie umowy abonamentowej z siecią PLAY do pobrania tutaj - ktosiek.pl/jak-wypowiedziec-umowe-z-play-wzor-umowy/