Ile czasu może trwać naprawa słuchawek od smartphona? 4 sierpnia reklamowałem moje słuchawki ponieważ zaczęły bardzo cicho grać i jutro mija już miesiąc od czasu reklamacji, czy po tym czasie mogę zarządzać nowych słuchawek? Bo jak dla mnie trochę długo to trwa.
Muszę zobaczyć :-P Pan w punkcie gwarancyjnym powiedział mi, że przyślą mi smsa jak będzie gotowe
Pan mówi tak tylko po to, żebyś dał mu spokój. W chwili, w której odszedłeś od lady, zapomniał o Twoim istnieniu posyłając w Twoje plecy kilka siarczystych......sam wiesz co. Jak sam nie dopilnujesz, terminów zapisanych w dokumentach, nikt za Ciebie tego nie zrobi, co więcej, czasem nawet własne zaangażowanie nie gwarantuje sukcesu w dotrzymaniu terminów.
To w końcu reklamacja czy naprawa gwarancyjna, bo to dwie rózne sprawy?
Sklep ma 2 tygodnie na uznanie reklamacji, jeśli przekroczy ten termin to reklamacja z urzędu zostaje uznana, domagaj się wymiany słuchawek na nowe, bo możesz sobie wybrać czy chcesz naprawiać czy nowe.
Na przysżłość pamiętaj:
- reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową a nie gwarancyjna!
Wtedy w max 14 dni wiedziałbyś jak rozwiążą Twoj problem - i najczęściej jest to odbiór kasy albo nowych słuchawek.
Gwarancyjne naprawy mają to do siebie że sklep ma to w d... a maksymalny czas gwarancji może bć niemal w nieskończoność wydłużany pod pretekstem "wysyłki towaru do serwisu" albo "oczekiwania na części"...
Yogi ma rację. Zawsze, ale to zawsze, określajcie z jakiego trybu chcecie mieć załatwioną sprawę reklamacyjną. Co do terminów: jak jest naprawa gwarancyjna może trwać i 6 miesięcy (znam przypadki) jak z tytułu niezgodności do 14 dni (aczkolwiek dobrze by było złożyć pisemko z określeniem czego się spodziewacie: wymiana, naprawa lub zwrot kasy). Jak sklep nie odpowie w ciągu 14 dni na Wasze pismo, z miejsca uznaję się, że akceptuje Wasze warunki.