Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl No Man's Sky poraża rozmachem wizji sandboksa doskonałego. Wrażenia prosto z targów gamescom 2014

17.08.2014 18:09
1
zanonimizowany619836
71
Generał

Minecraft też nie ma nieskończonego świata.

17.08.2014 18:49
2
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

No cóż byle do października.

17.08.2014 19:29
WidarPL
3
odpowiedz
WidarPL
44
Centurion

To wszystko brzmi zbyt pięknie...

17.08.2014 20:32
4
odpowiedz
bookfaceToGownooo
0
Pretorianin

ja jestem takim hejterem dela

17.08.2014 20:36
5
odpowiedz
bookfaceToGownooo
0
Pretorianin

nie lubie takich pomyslow poniewaz zaden ziemianin nie moze zywy opuscic ziemi...
a tu gra o planetach i kosmosie jarajcie sie ja wiem jedno nie dalo by sie na tych planetach oddychac fantastyka nie realna takie gry jeszcze zrobic bohatera jakims dziwnym dronem to ok ale czlowiek jest na straconej pozycji z wejscia...

17.08.2014 20:58
BloodPrince
👍
6
odpowiedz
BloodPrince
169
Senator

Od razu widać, że mała ekipa nad tym siedzi jak używają intuosa, a nie cintiqa, ale to dobrze, bo mniejsi deweloperzy lubią dopieszczać swoje gry.

17.08.2014 21:03
7
odpowiedz
Rvn10
91
Generał

Gra bez questów, chyba to się nie uda...

17.08.2014 21:31
Valt
8
odpowiedz
Valt
58
Konsul

Wygląda zbyt genialnie i niesamowicie, ciężko w to uwierzyć, że to faktycznie będzie takie jak zapowiadają.

17.08.2014 22:53
Persecuted
9
odpowiedz
Persecuted
143
Adeptus Mechanicus

A ja dalej nie wiem, o co w tym właściwie chodzi...

Rozpoczynam grę na jakiejś planecie. Pobiegam sobie po niej, pozwiedzam, poodkrywam, popodziwiam widoki... a potem co? Wiem, że mogę wskoczyć do statku kosmicznego i polecieć do innego świata, ale co mam robić gdy już tam dotrę? To samo co na pierwszej planecie? Jeżeli tak, to na ile coś takiego wystarczy? 2-3 godziny?

Sporo się mówi o tej produkcji, ale nadal właściwie nie wiadomo co ma być osią rozgrywki. Rozumiem idee gry eksploracyjnej, ale w tym musi być jakiś głębszy sens, cel i motywacja by do niego dążyć. Bez tego to będzie zwykła ciekawostka i zmarnowany potencjał.

18.08.2014 10:32
10
odpowiedz
Grave
64
Pretorianin

[5] - dron by nie sprawił, że gra stałaby się bardziej wiarygodna - odnosząc się do realizmu to cała idea tej gry nie ma senu, no ale to tylko gra (trzeba wyluzować)

18.08.2014 11:10
11
odpowiedz
kartofelek007
59
Pretorianin

Persecuted w Minecrafcie budujesz domek, potem budujesz drugi domek. Potem zbierasz drewienko, budujesz kolejny domek i kolejny...
A wiesz przecież jak ta gra jest popularna :)

18.08.2014 12:24
wert
12
odpowiedz
wert
204
Kondotier

Gra zapowiada się wyjątkowo interesująco - mam nadzieje, że w praniu nie znudzi się zbyt szybko. 'Spore' też zapowiadał się świetnie.

zaden ziemianin nie moze zywy opuscic ziemi... - koń by się uśmiał z takich bzdur.

18.08.2014 12:32
berial6
13
odpowiedz
berial6
155
Ashen One

W sumie ta gra to HD minecraft i HD freelancer. Chcesz gdzieś lecieć? Leć. Chcesz eksplorować? Eksploruj. Ja tylko żałuję, że online nie będzie nastawiony na gildie, wojny, sojusze i handel- wyobrażacie sobie EVE online, Pay once and play, ze zwiedzaniem powierzchni planet?
Ale niech ta gra nie wychodzi w tym roku- bo bedzie konkurencja dla dark souls 2!

zaden ziemianin nie moze zywy opuscic ziemi...
http://www.howmanypeopleareinspacerightnow.com/ Patrz, jakiś błąd. Bo mi pokazuje pół tuzina ludzi w kosmosie...

18.08.2014 19:07
kaszanka9
14
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

berial6 [13]

Myślę, że nie ma co tracić nadziei, możliwe, że dodadzą jakiś handel itp. z czasem.

18.08.2014 19:39
Mastyl
15
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Ciekawe jest, jak to osiągneli technicznie. Świat proceduralnie generowany, ale tej wielkości w trybie online? Toby znaczyło, że każdy z graczy otrzymuje jego wierną kopie na dysku.

18.08.2014 19:46
16
odpowiedz
Lutz
173
Legend

[6] ze niby jak studio ma 4 osoby to sobie nie pozwoli na cintiq'a?

chyba sobie jaja robisz.

I co to jeszze ma do "dopieszczania"

18.08.2014 21:55
Saed
17
odpowiedz
Saed
160
Konsul

Widzę, że ciągle generowanie proceduralne to dla większości czarna magia. Nic dziwnego, bo tak naprawdę do porządnego PG potrzeba geniuszu matematyczno-logiczno-artystycznego, którym obdarzona jest garstka ludzi. No Man's Sky wygląda obłędnie i zapowiada się na spory przełom, ale sam patent z generowaniem proceduralnym całej galaktyki razem z powierzchniami planet, księżyców, itp. zastosowany był już ponad 20 lat temu przez Davida Brabena w Elite II: Frontier. Przez ten czas praktycznie nic znaczącego się nie wydarzyło na tym polu, a teraz mamy prawdziwy renesans - No Man's Sky, Elite: Dangerous - obie gry wznoszą generowanie proceduralne na nieznane dotąd poziomy (szczególnie pod względem wizualnym).

Sam jestem ciekaw jak duże będzie zróżnicowanie np. fauny i flory. Wszystko zależy od tego na jakim poziomie odbywać się będzie generowanie proceduralne. W końcu całe życie na Ziemi też jest wygenerowane proceduralnie na poziomie molekularnym, a jakoś nikt nie narzeka na brak zróżnicowania. To oczywiście na razie nieosiągalne w grze, ale już np. tworzenie gatunków z określonego zestawu parametrów startowych i zmiennych, wg praw ewolucji - to już jest jak najbardziej w zasięgu. Tak jak np. Stellar Forge w Elite: Dangerous wygenerowało galaktykę na podstawie symulacji procesów ruchu, zachowania i skupiania materii oraz tworzenia się ciał niebieskich (mocno upraszczając).

20.08.2014 19:27
18
odpowiedz
The Syr
10
Legionista

Gra wygląda niesamowicie. Mam nadzieję, że rozgrywka będzie przypominać "Out there" z iOS/Android. Tam też są proceduralnie generowane światy - na obrzeżach uniwersum niegroźne, a w centrum coraz bardziej niebezpieczne. Sama gra to taki rougelike, w którym dalsze przygody naszego bohatera mogą się skończyć, czy to przez brak paliwa na dalsze wyprawy, czy przez zniszczenie statku przez wrogich obcych lub inne losowe wypadki. Taki rodzaj rozgrywki powoduje, że chętnie rozpoczyna się grę od nowa, ponieważ nigdy nie toczy się tak samo.

21.08.2014 11:59
Adrianun
19
odpowiedz
Adrianun
122
Senator

Może wyjść z tego coś niesamowitego! :)

21.08.2014 13:39
k8vt800
20
odpowiedz
k8vt800
100
Pretorianin

Mam podobną obawę co hed, który trafnie porównał to do Starbounda - spędziłem w nim już ponad 50 godzin i gdyby nie to, że jeśli już gram, to nie samemu, pewnie już bym nawet do pełnej wersji nie wrócił. Na początku ohy i ahy, potem tylko nuda i powtarzalność.

21.08.2014 17:24
21
odpowiedz
Qmasz to?
12
Legionista

Oprocz inFamous:Second Son to jest drogi powod dla ktorego kupie PS4.

21.08.2014 21:58
22
odpowiedz
SherlockMolmes
1
Junior

Eee tam. No Man's Sky to taki Star Citizen dla biednych (konsolowcy) ;p

24.08.2014 03:26
CogitoViator
23
odpowiedz
CogitoViator
5
Junior

Gdyby od razu tudzież nawet z czasem dodali opcje Budowania/Zakładania osady/etc. to gra może być niezwykłą zabawą na setki godzin

26.08.2014 17:42
24
odpowiedz
jazon88
26
Chorąży

Niesamowicie mocno czekam na tą grę.

27.08.2014 01:57
25
odpowiedz
swiki
59
Pretorianin

Rzeczywiście nowość! Płynne przemieszczanie się z planet... chociaż, chyba wcześniej widziałem to w Kerbal Space Program... Co prawda gra jest z innej perspektywy i nie ma takich wodotrysków jak asteroidy przez które można się przestrzelić, jednak powinniście jako redakcja to zauważyć.

27.08.2014 11:46
wickywoo
26
odpowiedz
wickywoo
84
Konsul

Gra na pewno bedzie czyms nowym i robiacym wrazenie, ale cos czuje ze bedzie nudna jak z flaki z olejem. W ME1 eksploracja z Mako rowniez byla nudna, ale tez ciekawa, bo ta nuda byla chwilową odskocznią od akcji i fabuly. Tu podejrzewam bedzie lipa, typowy nudny sandbox.

01.02.2015 11:59
Nolifer
27
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

No Man's Sky to rzeczywiście taki Starbound w 3D, zobaczymy po jakim czasie będzie powtarzalna.

tvgry.pl No Man's Sky poraża rozmachem wizji sandboksa doskonałego. Wrażenia prosto z targów gamescom 2014