Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nadchodzi Might & Magic Heroes VII

13.08.2014 10:54
1
kub4
45
Centurion

Hell yeah!!! :D

13.08.2014 11:04
Lucand
2
odpowiedz
Lucand
110
Pretorianin

Oby poszli w ślady III,V, a nie VI.

13.08.2014 11:04
Cziczaki
3
odpowiedz
Cziczaki
183
Renifer

Czy aby na pewno jest się czym cieszyć? Już próbowali robić "lepsze" Heroesy i wszyscy wiemy jak to się skończyło.

13.08.2014 11:05
junior42
4
odpowiedz
junior42
40
Generał

IMO jest sie z czego cieszyc, chociazby po bardzo udanej becie Heroes Online.

13.08.2014 11:06
michalonator
5
odpowiedz
michalonator
14
Chorąży

No to kurna mnie zaskoczyliście , moje ulubione strategie wracają FUCK YEAH !!!!!

13.08.2014 11:15
6
odpowiedz
Demilisz
193
Generał

I bardzo dobrze.

Jak się czyta historię powstawania szóstej części to tak dziwnie przypomina to, co działo się wokół czwórki. A potem wyszła piątka, która miała swoje problemy, ale mechanika była ok. Oby teraz historia się powtórzyła.

Ubisoft robi normalne (nie przeglądarkowe f2p) Settlersy, teraz Herosów. No to jeszcze normalne Anno poprosimy.

13.08.2014 11:23
Dariusxq
7
odpowiedz
Dariusxq
52
Forumowy Prowokator

Nowe Herosy #Nikogo.

13.08.2014 11:28
8
odpowiedz
komenty
69
Senator

Oby nowe Hirołsy były jak czwórka, takie erpegowe, z bohaterami na placu boju, scenariuszami gdzie walczymy właściwie tylko nimi, bez udziału armii. To były czasy!

13.08.2014 11:28
Lloyd Bank$
👍
9
odpowiedz
Lloyd Bank$
39
Centurion

Nareszcie już nie mogę się doczekać.

13.08.2014 11:33
Rewo
10
odpowiedz
Rewo
126
Generał

Po VI nie jestem w stanie się podekscytować nowymi hirołsami. Wybieranie miast też mi się nie podoba, śmierdzi DLC.

13.08.2014 11:33
11
odpowiedz
blekoren
0
Centurion

Świetnie, już nie mogę się doczekać! Trzeba będzie zrobić upgrade kompa.

Na kogo zagłosowaliście? Ja na Sylwan.

13.08.2014 11:56
12
odpowiedz
UbaBuba
106
Generał

@Demilisz - Mylisz czesci albo specjalnie nie wspominasz o VI.

Tak wiec oswiece co poniektorych:
IV byla crapem i tak tez sie sprzedala
V tworzyla firma odpowiedzialna za MMO Allods pochodzaca z rosji, dlatego stworzyli taka "III" przeniesiona do 3D.
VI byla tworzona przez Ubisoft i kolejny raz zostala spieprzona, co prawda nie jak IV ale wprowadzajac na sile udziwnienia czy tez inny wyglad potworow lub tez inne potwory z zamkow sprawily ze motywacja co do samej gry spadla i to mocno.
VII mam nadzieje ze wroca do tego, czym byly czesci I-III, bez udziwniania wsrod frakcji. Akademia ma miec naga, magow i tytanow, dungeon chimery i smoki, necropolis wampiry i kosciane smoki. To tak po krotce bo wiadomo ze oczekuje calej gamy znanych potworow a nie na sile udziwniania przez ubi, wprowadzajac nowe przy czym usuwajac stare znane!

13.08.2014 11:57
MasterZW
13
odpowiedz
MasterZW
11
Legionista

Oby nie próbowali upraszczać gry. Chciałbym by była jak najbardziej rozbudowana jak w III i V - te 2 części najbardziej mi się podobały

Bardzo bym się ucieszył jak by podczas starć wróciła mechanika inicjatywy z V części (dzięki temu postacie z dużą inicjatywą mogły wykonać kilka ataków zanim wykonała je jednostka z niska inicjatywą).

13.08.2014 12:07
14
odpowiedz
Skejven23456
14
Legionista

Śmieszą mnie ludzie mówiący że powinna być jak III i V. Ludzie, V to III tyle że w lepszej oprawie. Chcecie mieć Odgrzewane kotlety? Bardzo dobrze że zrobili IV i VI tak jak to zrobili. Mimo że IV było gwoździem do trumny 3DO i NWC, ale przynajmniej nie było powtarzania ogranych schematów z III. To już się robi nudne, lepiej se pograjcie w II i IV.

13.08.2014 12:08
15
odpowiedz
Demilisz
193
Generał

@UbaBuba
VI tworzyło Black Hole, które zresztą przypłaciło "owocną" współpracę z Ubisoftem głową. IV, podobnie jak M&M IX, była jaka była, bo 3DO z własnej winy było na krawędzi (wtopili kupę kasy w nieudane projekty konsolowe, bo uwierzyli, że to tam leżą pieniądze) i wymusili szybsze wydanie obu gier. Oczywiście ludzie pokazali im środkowy palec, sprzedaż była słaba, 3DO idzie na dno. I, niestety, ciągnie NWC ze sobą.

@Skejven23456
IV miała kilka udanych pomysłów (karawany, armie biegające bez herosów), ale miała też sporo złych (łączenia zamków, wymuszanie wyboru jednostek, brak upgrade, Herosi z czasem stawali się za mocni)

13.08.2014 12:10
16
odpowiedz
Runnersan
218
Senator

Mnie parę pomysłów z IV bardzo się podobało (sub klasy bohaterów na przykład)

13.08.2014 12:13
17
odpowiedz
Skejven23456
14
Legionista

@UbaBuba IV jest albo nie jest crapem jak kto woli, ale nie sprzedała się dobrze. Gdyby tak było, 3DO nie ogłosiło by bankructwa.

13.08.2014 12:14
18
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

Czekam :)

13.08.2014 12:35
BOLOYOO
19
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Ja oczekuję po prostu ulepszonej III, bez udziwnień, bez radykalnych zmian. Czy to za wiele? Wciąż wracam do trzeciej części, ale czasami jej kilka niedociągnięć czy archaizmów mnie to niej zniechęca np. ciężko dobrać odpowiednią mapę do ilości graczy, brak pełnej swobody w doborze przymierzy, pierdoły, ale jednak.

13.08.2014 12:39
20
odpowiedz
blekoren
0
Centurion

tawerna.biz/galeria_10_heroes-vii.html

Macie pierwsze screeny, wygląda świetnie :)

13.08.2014 12:43
nagytow
21
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Screeny pokazuja, ze ta gra wymaga jeszcze wiele pracy. Na tym: http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/mapa1.jpg widac wyraznie, ze pole i mlyn sa duzo za male, zeby wyzywic bohatera i jego konia, a co dopiero cale miasto. Na tym z kolei http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/kopalniazl.jpg widac, ze kopalnia zlota jest tak mala, ze bohater sie do niej nie zmiesci. Jak wiec wydobywac zloto?

13.08.2014 12:49
Pilav
22
odpowiedz
Pilav
143
Generał

Chciałbym powrotu heksów. Jeśli będą dobrze zrealizowane heksy to chętnie kupie Heroes VII. Przydałaby się też muza podobna do tej z III.

13.08.2014 13:01
nagytow
23
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter
13.08.2014 13:04
Pilav
24
odpowiedz
Pilav
143
Generał

Właśnie obejrzałem pierwsze screeny. Jak dla mnie porażka. Heksów nie ma. Poza tym chcę dużych otwartych map, które trzeba oglądać z oddalenia, obmyślać strategię poruszania się itp. Tymczasem widzę jakieś małe mapki, po których nasza armia porusza się wytyczonymi przez góry i przepaście ścieżkami, a wszystko przybliżone tak bardzo, że widać tylko konia i jego najbliższe otoczenie. Rozczarowały mnie te screeny.

13.08.2014 13:08
Dragon_666
25
odpowiedz
Dragon_666
70
Get Twiztid

To bedzie jeszcze gorszy szajs niz H6. I znowu to Ashan... przeciez to jest mega lipne uniwersum. Jeszcze tylko 6 zamkow z czego 2 wybiora uzytkownicy (wygrywa sylwan błee) lol pomysly sie koncza czy co? odrazu mogli dac kopiuj-wklej.

13.08.2014 13:09
26
odpowiedz
mckk
28
Senator

Heroesy skończyły się na III, no może ewentualnie na IV.

13.08.2014 13:20
27
odpowiedz
blekoren
0
Centurion

Dragon_666

Tylko 6 zamków? A gdzie ciemna maso miałeś więcej niż 6 w podstawce? Odpowiem - tylko w H3.

13.08.2014 13:21
BOLOYOO
28
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Ok, bez hexów ta gra już jest przegrana...

13.08.2014 13:46
29
odpowiedz
Andre25
81
Konsul

Świetna wiadomość, BA wiadomość dnia tylko oby ta część miała sporo tej samej mechaniki wzięte ze świetnej szóstki w którą zagrywam się po dziś dzień. Ale, że fabuła w szóstce nie powala to mam nadzieję, że przy siódemce będzie chociaż taki poziom jak przy dobrej piątce.

13.08.2014 14:04
Mutant z Krainy OZ
30
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
249
Farben

[21] Żartujesz? Bohater to tylko ikona, w żadnej części heroes proporcje miedzy bohaterem a światem nie byly naturalne.

13.08.2014 14:19
Pan Dzikus
31
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Byłoby najlepiej jakby VII to była III w nowej oprawie wzbogacona o opcjonalne pomysły z IV takie jak: karawany, armie bez bohatera, codzienny przyrost jednostek a nie cotygodniowy, ruchome armie NPC. Oczywiście pole bitwy na heksach. Dzięki umożliwieniu ustawiania różnych zasad, gra nudziłaby się jeszcze wolniej. Mogliby tez po prostu przerysować III by cała oprawa była w tym samym stylu (poza miastem żywiołów, które jest paskudne) ale w wysokiej rozdzielczości, w większej palecie barw i z większą liczbą detali.

13.08.2014 14:36
bogi1
32
odpowiedz
bogi1
128
The Best in the World

Znanych jest 4 frakcji a 2 są wciąż niewiadomą.

Głosowanie czy wolicie Fortress czy Sylvan:
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/sylvan-vs-fortress-you-choose

13.08.2014 15:15
Zgrywus1
👍
33
odpowiedz
Zgrywus1
21
Czarownik z Torunia

Dziwię się, że nie dadzą 8 klas. Chociaż jak teraz sobie myślę to te, co teraz nie wygrają w głosowaniach dostaniemy oczywiście w DLC :D

13.08.2014 15:19
34
odpowiedz
komenty
69
Senator

-> skejven - Troika upadła wkrótce po wypuszczeniu Bloodlines, a to jeden z najbardziej klimatycznych erpegów był i ogólnie był świetną grą.

13.08.2014 15:20
35
odpowiedz
sechu2
76
Pretorianin

Miks części 3 i 4 + hexy oraz z 10-12 zamków w podstawce i przygotowanie małych map pod MP i byłoby przepis na sukces. Obecnie to będzie wtopa totalna.

13.08.2014 15:49
36
odpowiedz
bookfaceToGownooo
0
Pretorianin

no zobaczymy pierwsze co bym zrobil to bym wrocil do nazwy Heroes Of Might & Magic a nie Might & Magic Heroes Bohater zepchniety na koniec bez sensu...
triler nawet spoko jak na taki triler fabularny jedynie kazdy woli gameplay no moze poza wariatami ksiazkowymi.
ja za duzo wymagam od gier raczej gra nie przejdzie moich oczekiwan ale bede sledzil temat.

13.08.2014 16:08
Zdzichsiu
37
odpowiedz
Zdzichsiu
134
Ziemniak

Czuuuję kotleta! Nawet w 6 jeszcze nie zagrałem, ale słyszałem, że jest cienka.

13.08.2014 16:14
38
odpowiedz
Akranus
34
Chorąży

Gdzie jest Inferno? Zawsze było ważną frakcją i nie wyobrażam sobie VII bez tego właśnie zamku :P

13.08.2014 16:22
Mutant z Krainy OZ
39
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
249
Farben

Inferno pojawiło się dopiero w trójce, także nie tak zawsze było :) Pewnie potem będzie głosowanie między inernem a lochami.

13.08.2014 16:24
Martius_GW
40
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

IMO jest sie z czego cieszyc, chociazby po bardzo udanej becie Heroes Online.
Jeśli dla Ciebie typowa gra oparta na idiotycznym systemie energii jest udana to nie mam więcej pytań.

13.08.2014 16:26
nagytow
41
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Tym glosowaniem nie trzeba sie za bardzo przejmowac. To nie jest decyzja, ktorego miasta nie bedzie, tylko ktore miasto bedzie w dlc.

13.08.2014 16:28
😉
42
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Jak patrzę na głosowanie frakcji, to widzę dwie możliwości: a) nie wiedzą co robić przy tworzenia grze Heroes VII i polegają na opinie gracze, czyli będzie "fabuła NA SIŁĘ", b) "wygrane" frakcje będą w DLC, a "przegrane" frakcje będą w podstawce. ;P

Zabawne są zachowanie gracze, którzy robią tyle hałasu z powodu braku "hexów" i ilości zamków. StarCraft II miał tylko 3 grywalne frakcje i jakoś cieszą się dużej popularności. Command & Conquer też miał tylko 2 grywalne frakcje. Cieszcie się, że powstał Heroes 3 i dodatki (oficjalne i nieoficjalne), który można do niego wracać, jak ktoś zechce! Na razie nie będzie DRUGI Heroes III na jakiś czas i pogódźcie się z tym faktem!

13.08.2014 17:15
BOLOYOO
43
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

@Sir Xan
Brak hexanów = uproszczona walka. To Cię śmieszy?

13.08.2014 17:19
Martius_GW
44
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

StarCraft II miał tylko 3 grywalne frakcje i jakoś cieszą się dużej popularności. Command & Conquer też miał tylko 2 grywalne frakcje.
Jak już robisz jakieś porównanie to niech chociaż one będą sensowne.

13.08.2014 17:24
Rewo
45
odpowiedz
Rewo
126
Generał

Po ramce z aktualizacją jestem pozytywnie nastawiony, czasy trójki już nie wrócą, ale jeżeli będzie chociaż na poziomie V to będę zadowolony, byle nie crap jak VI i olaboga IV.

13.08.2014 18:58
Mutant z Krainy OZ
46
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
249
Farben

[43] Dlaczego uproszczona walka? Na polu walki z heksami można było zaatakować wroga z sześciu stron, z kwadratami aż z ośmiu (cztery boki i cztery narożniki). Więcej kombinacji, więcej możliwości, gdzie tutaj jest uproszczenie? Nie wiem czemu brak heksów tak przeszkadza.

13.08.2014 19:33
47
odpowiedz
Om3nov
13
Legionista

Oj, wydaje mi się że ta gra idzie w złym kierunku, obym się mylił bo V bardzo lubiłem VI już mniej i czekałem na kontynuację

13.08.2014 20:27
BOLOYOO
48
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

@Mutant z Krainy OZ
Skąd masz informację o ośmiu stronach do atakowania?

13.08.2014 21:16
49
odpowiedz
Bibel
160
Konsul

JUPI!!!!!!!

13.08.2014 21:29
nagytow
50
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Wszystkie strategie od zawsze opieraja sie o heksy, bo te idealnie dziela plaszyzne. Kwadraty to niejako oszustwo, po przekatnych zawsze jest krocej. W heksach zawsze jest taka sama odleglosc.

13.08.2014 22:05
Bartimaeus
😐
51
odpowiedz
Bartimaeus
119
Czyżyk

Mam wrażenie, że screeny wyglądają gorzej niż z VII części...

13.08.2014 22:42
😉
52
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@BOLOYOO -> Cytat: "Brak hexanów = uproszczona walka" -> Niekoniecznie. Szachy też nie miał hexów. ;) Hexów czy kwadratów? Każdy rodzaj ma swoje zalety i wady, a twórcy Heroes V i VI po prostu nie do końca wykorzystali potencjał pola walki do pełni (np. brak skalne ścianie i pułapki) i stąd te "uproszczona walka".

Ale skoro uważasz inaczej, to twoja sprawa.

Przy okazji, popatrz na "Aktualizacje". Wszystko wskazuje na to, że Heroes VII będzie mniej uproszczony od Heroes VI i będzie bliżej do mechanika Heroes V. Bardzo dobrze! :) Co do screeny, to na razie jest wczesna beta.

14.08.2014 06:32
Mutant z Krainy OZ
53
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
249
Farben

[48] Skoro było tak w 5 i 6 to czemu nie tutaj?

14.08.2014 08:32
54
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Wizualnie wyglada ok, ale poczekamy, zobaczymy.

14.08.2014 09:22
BOLOYOO
55
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Jeśli będzie można atakować ze wszystkich stron, to nie ma sprawy. Trzeba czekać.

14.08.2014 09:33
michalonator
56
odpowiedz
michalonator
14
Chorąży

Nie kupię tej gry jak nie będzie inferna bo inferno , przystań i nekropolia to dla mnie 3 podstawowe frakcje i herosy bez demonów byłyby beznadziejne bo z kim ma się światłość naparzać jak nie z demonami . Mam nadzieje że obejdzie się bez bezimiennych

15.08.2014 12:27
57
odpowiedz
Xanoch
76
Pretorianin

Nie podoba mi się fakt iż od V większa część nie ma nic wspólnego z M&MH3

17.08.2014 03:23
58
odpowiedz
zanonimizowany1022540
17
Centurion

Heroes skończył się na 3

17.08.2014 19:51
59
odpowiedz
Forza.Ferrari
1
Junior

Chcielibyśmy wszystkich tutaj obecnych graczy serdecznie zaprosić do wspólnej gry w przeglądarkową grę z elementami strategii o nazwie: Might&Magic Heroes Online. Wielu z Was za pewnie pamięta stare, poczciwe Heroes’y II i III. Pewnie wielu z Was grało także w Heroes IV, V a także VI. Każdy z Was ma z pewnością swoją, ulubioną frakcję. W Might&Magic Heroes Online obecnie dostępne są dwie frakcje: Przystań i Nekropolia, ale producent już zapowiedział wprowadzenie ( w niedalekiej przyszłości ) kolejnej frakcji: Inferno. Oczywiście na trzech frakcjach gra nie skończy się. Jak na grę przeglądarkową Might&Magic Heroes Online prezentuje się naprawdę świetnie. Wyraźnie czuć klimat epickiej przygody rodem ze sagi Heroes. O tej grze można byłoby opowiadać godzinami. Zamiast pisania polecamy każdemu osobiście przetestować tą grę przeglądarkową: [link] Nasze wrażenia z gry: Bezcenne :)

18.08.2014 08:26
60
odpowiedz
Creation2012
12
Legionista

Ubi jak to Ubi, Trailer dobry, a gra jaka? No niestety trzeba z tym żyć, chociaż mam przekonania do tej "Siódemki". Ale przekonamy się jak wyjdzie. Jak to napisał @HoTyrionDor: "Heroes'y skończyły się na 3". No prawda, ale czy przez to nie można już dawać szans nowszym częściom?

Wiadomość Nadchodzi Might & Magic Heroes VII