Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość PayDay The Heist za darmo w październiku na Steamie

29.07.2014 10:39
1
komenty
66
Senator

Z ta dobra inteligencja to bym nie przesadzal. Czasem zombie przypominaja ci policjanci sami wchodza pod lufe.

29.07.2014 10:43
Dead Men
2
odpowiedz
Dead Men
127
Generał

AI to debile w tej grze

29.07.2014 12:16
graczo1818
3
odpowiedz
graczo1818
56
Uciekinier

Ja już dawno mam w bibliotece i fajna gierka ,ale AI to serio pół mózgi szczególnie Chains... Ale jak nie masz z kim pograć w Peja (szczególnie 2) to nie ma sensu grania w tą gre. Jak grasz z randomami to soczystej ku*wicy można dostać co chwila kicka dostajesz albo bawią się i wchodzą i wychodzą jak jesteś hostem.

29.07.2014 12:37
T20
4
odpowiedz
T20
63
Pretorianin

Dzięki za info, nigdy w to nie grałam więc czemu nie.
Jak za darmo to trzeba brać ;D

29.07.2014 12:47
5
odpowiedz
Toxicator
81
Pretorianin

Payday to gra kooperacyjna więc logiczne że powinieneś grać ze znajomymi a nie randomami.

AI z wyjątkiem cloakerów to zło. P2P czasem wywala bez przyczyny, cheaterzy z Pirate Perfection i wiele więcej :)

29.07.2014 13:20
piotr432
6
odpowiedz
piotr432
86
Warrior

Czy ja dobrze rozumiem na zawsze dostanę tą grę ?

29.07.2014 13:26
Zgrywus1
7
odpowiedz
Zgrywus1
21
Czarownik z Torunia

Dobrze rozumiesz, jednakże sam tytuł kosztował na przecenie 3 zł z grosikami, więc taka sobie ta ''nagroda''

EDIT: Ale oczywiście lepszy rydz niż nic

29.07.2014 14:23
berial6
8
odpowiedz
berial6
112
Donut Hole

Meh, a ja to kupiłem za ojro w trakcie summer sale :/

29.07.2014 14:52
9
odpowiedz
bookfaceToGownooo
0
Pretorianin

nie da sie tego inaczej zrealizowac policji jest 1500 a nas 4 jak byscie chcieli to zrobic ???
no to macie kazda misja przegrana w kazdej umieracie nie da sie wygrac...

29.07.2014 18:08
szyszka_PC
10
odpowiedz
szyszka_PC
66
Generał

[9] Mniej policji, ale za to sprytniejszej i starającej rozwiązać sprawę pokojowo?

30.07.2014 00:47
11
odpowiedz
DevilOsa
28
Centurion

a wiec wszedlem na strone, zalogowalem sie i... i gry nie ma :O wie ktos moze co robie zle? :p

30.07.2014 01:13
DM
12
odpowiedz
DM
162
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

wie ktos moze co robie zle? :p

nie potrafisz dobrze czytać lub rozumieć tekstu, który czytasz

30.07.2014 13:43
13
odpowiedz
loko1818
10
Legionista

DevilOsa ta gra będzie dopiero 18 października a nie teraz

24.08.2014 14:05
Face SHit
14
odpowiedz
Face SHit
84
To ja mam Małego Wanse

Dostał ktoś tego PayDay? Ja nic nie dostałem.

24.08.2014 14:08
Bezi2598
15
odpowiedz
Bezi2598
97
Legend

PayDay The Heist za darmo w październiku na Steamie

24.08.2014 14:11
Face SHit
16
odpowiedz
Face SHit
84
To ja mam Małego Wanse

@up. No tak. sierpień i październik. Pier** mi się te dwa miesiące.

Wiadomość PayDay The Heist za darmo w październiku na Steamie