Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość World of Warcraft Warlords of Draenor - sprawdź wyniki testu wydajności gry

14.07.2014 12:16
1
MChef
40
Konsul

Zaraz pewnie poleci na mnie hejt fanbojów wowa, ale rozczarował mnie wygląd tych modeli w grze. Może dlatego, że otoczenie wygląda tragicznie w starych lokacjach.

14.07.2014 12:47
2
odpowiedz
UbaBuba
106
Generał

W starych tak. Ale nowe lokacje (od cataclysm) sa dobrze zrobione, z ostrymi teksturami.

14.07.2014 12:59
Bezi2598
3
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

WOW jest bardzo nierówny graficznie. Mimo wszystko obszary, które zostały odnowione w Cataclysm nadal wyglądają w porządku. Gorzej z tymi, które praktycznie od premiery nie były ruszane. No, ale w końcu to gra z 2004 roku. Nowe modele z pewnością są lepsze niż stare i to chyba powinno wystarczyć.

14.07.2014 13:00
Elessar1984
4
odpowiedz
Elessar1984
130
Lord

Różnica "kosmetyczna" a fpsów o 30 mniej, Blizzard nie wie co to jest optymalizacja.

14.07.2014 13:46
5
odpowiedz
laki2217
126
Generał

Trzeba też wziąć pod uwagę, że jest to gra z 2004 roku. Silnik może być już dość stary, przez co mogą być spadki FPS. Zmiany w grafice mogą powodować spadki FPS, nawet wyostrzenie cieni.

14.07.2014 13:49
6
odpowiedz
Child of Pain
179
Legend

[4]
Jedno słowo. Beta.

14.07.2014 13:56
Stra Moldas
7
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

I tak dzięki kresce WoW cały czas wygląda świeżo.

14.07.2014 14:04
8
odpowiedz
MChef
40
Konsul

Co z tego, że to beta? Tak jak kolega wyżej wspomniał, przedawniony silnik. Jeśli Blizz rzeczywiście chce utrzymywać WoWa to powinni się zastanowić nad sequelem a nie nad wypuszczaniem dodatków co rok.

14.07.2014 14:06
9
odpowiedz
Child of Pain
179
Legend

Beta to oczywiscie, ze nie kazdy bedzie mial wysokie fpsy, przeciez odpowiedzialem na post ich dotyczacy a nie jakosci grafiki. Coz niektore mmorpgi zmienialy silnik, szczerze mowiac WoW ma lepsze tekstury nowych modeli z kazdym dodatkiem, teraz modele postaci graczy ale granice miedzy obszarami w formie gór nadal wygladaja paskudnie. No ale czego sie spodziewac po osobie ktora pisze, ze Blizzard wypuszcza dodatki co rok.

14.07.2014 14:08
Bezi2598
😁
10
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

Jeśli Blizz rzeczywiście chce utrzymywać WoWa to powinni się zastanowić nad sequelem a nie nad wypuszczaniem dodatków co rok.

Bo pewnie jak tego nie zrobią to WOW umrze.
<--------

Poza tym nie zapowiada się, żeby chcieli sequel, bo niedawno Blizzard zapowiedział zmianę taktyki co do dodatków i teraz dodatki będą się ukazywać regularnie co rok więc na pewno co najmniej przez kilka lat WOW spokojnie pociągnie.

A poza tym dotychczas dodatki nie ukazywały się co rok więc jesteś w błędzie.

14.07.2014 16:38
11
odpowiedz
MChef
40
Konsul

Słodki jesteś, ale z czytaniem ze zrozumieniem u Ciebie cienko. Nigdzie nie napisałem, że Blizzard już to robi, tylko że takie mają plany po wypuszczeniu tego dodatku. Blizzcon się kłania.

I tak, takie mam zdanie. W nieskończoność same dodatki tej serii nie utrzymają i widać już to po samych graczach. Przykładem jest Wildstar czy nawet GW2, gdzie systemy walki (z naciskiem na ten pierwszy tytuł) to powiew świeżości a WoW w tym temacie jest dalekow tyle. Alttabbing przechodzi do lamusa i po 10 latach dps'owanie, leczenie czy tankowanie zaczyna być nużące. A liczba subów cały czas idzie w dół.

14.07.2014 16:41
Bezi2598
12
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

No zobaczymy.

No i co z tego, że GW2 wprowadziło nowe pomysły skoro gra powoli umiera, a WOW nadal się trzyma?
Wildstar też umrze przed WOWem.

Posty takie jak twoje pojawiają się już od kilku lat, ale nie mają przełożenia na fakty. Liczba subskrybentów spada tylko wtedy kiedy Blizzard nie wydaje nowej zawartości, natomiast na premierę dodatków wraca na swój poziom. Wydając dodatki co rok, zawartość będzie systematycznie dodawana co wyeliminuje takie spadki jakie są obecnie. Zresztą nawet w najgorszym okresie WOWa i tak WOW pozostaje najpopularniejszym MMO.

14.07.2014 18:13
13
odpowiedz
Bernardo
3
Konsul

W nieskończoność same dodatki tej serii nie utrzymają i widać już to po samych graczach.
W Cata grało najwięcej osób, bo od WotLK nie wyszedł żaden dobry mmorpg, każdy był zmęczony waleniem w Arthasa- a jak zobaczyli ludzie wielkiego smoka na cinematicu to rzucili się jak głupi, teraz ilość subów jest na jakimś 8milionowym pozomie- pomimo tego, że nic się teraz w wowie nie dzieje gdzieś tak od września.
Zaletą tak starego silnika jest to, że każda pralka go uciągnie (oczywiście żeby wszystko śmigało na max detalach to potrzeba kompa z nasa...), póki silnika nie zmienią na jakiś "lepszy", a będą dodawać ciągle nową zawartość do gry (co roku nowy dodatek z super ficzerami? Tak poproszę), to wow może nigdy nie umrzeć.

14.07.2014 19:35
14
odpowiedz
Child of Pain
179
Legend

[11]
Blizzard od dawna mial te plany, tak samo jak czestsze wydawanie patchy i nic z tego nie wyszlo. Patche tyle co dzielili na dwie mniejsze czesci, wiec w teorii szybciej, w praktyce ludzie dostaja tyle samo.
[12]
GW2 umiera? Ciekawe. Akurat suby wowa spadaja dosyc regularnie, oczywiscie wracaja po premierze dodatku czy duzego patcha ale nie do starych poziomow. WoW jest najpopularniejszy z platnych ale tu znowu trzeba zwrocic uwage ile osob gra w Chinach.

16.07.2014 14:07
15
odpowiedz
wicio96
2
Junior

Nie tylko płatnym, WoW jest ogólnie jedną z najpopularniejszych gier świata mimo 10 lat na rynku.

Wiadomość World of Warcraft Warlords of Draenor - sprawdź wyniki testu wydajności gry