Ja mam naprawde szczęście do zakupów. Kupie pizze to nie dadzą mi jakiegoś składnika. Kupię coś innego to będzie wadliwe. Teraz kupiłem GTX 660 http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx660-2048mb-ddr5-192bit-dvi-hdmi-dp-pci-e-wer-oc-overclock-gv-n660oc-2gd-517458/ i dostałem wersje z innym chłodzeniem. Jeden heatpipe i 2 80mm wentyle zamiast 100mm i kilku heatpipeów. Chamstwo.
nie rozumiem. masz prawo odeslac produkt w ciagu 2 tygodni zgodnie z prawem konsumenta.
Zauważyłem, że w morele pogorszyła się ostatnio obsługa... pewnie za dużo zamówień mają i nie wyrabiają. Ja kilka dni czekałem na samo przyjęcie reklamacji do systemu żeby kurier przyjechał.
Ale lepiej jest się wyżalić na forum. :D Pomyłki się zdarzają, a w morelach załatwisz sprawę bez problemu.
Jak wygląda telefon? Czy jak wykręcić numer?
Dzwonisz, mówisz w czym problem i tyle.
Żyjesz w Polsce i nie potrafisz korzystać z reklamacji?
OMG, jakim cudem Ty oddychasz?
Ja od siebie polecę Agito.pl, 3 różne zamówienia dotarły na drugi dzień, nawet jeśli zamówienie składałem wieczorem. Zero problemów, i niektóre aukcje na Allegro od Agito mają darmową wysyłkę.
Sorry, nie mam dostępu do komputera a telefon zaczął tak się zacinać że ledwo napisałem tutaj posta
Dobrze trafiłeś. Akurat tak się złożyło, że pracuję w Morele.net i przez przypadek wysłałem ci nie tę kartę. Podaj kontakt, a wszystko wyjaśnimy.
ja na morele nie narzekam, wielokrotnie tam kupowałem, ostatnio Nexusa 5, i 0 problemów
W morele wydałem do tej pory z parę ładnych tysięcy, wszystko było ok do czasu pierwszej reklamacji - długo i kiepska komunikacja przy wymienianym agito niestety panowie w morelach są daleko w tyle.
Wielokrotnie robiłem zakupy w morele, raz otrzymałem wadliwy fabrycznie towar i nie było żadnego problemu z wymianą :)
Zauważyłem, że w morele pogorszyła się ostatnio obsługa.
Ostatnio czyli od jakichś 2 lat. Kupiłem wówczas nowy TV i okazało po 10 dniach (oraz licznych walkach z kurierem), że w ogóle nie został wydany z magazynu, a mimo to miał już status "wysłany" i jeszcze list nadawczy. Nigdy więcej. W przypadku Morele działa zasada jaka cena taka jakość.
Ej a jak na korekcie faktury mam coś takiego: http://scr.hu/1kc1/83flw to znaczy, że mi 19 przyślą pieniądze?
Niestety wychodzi na to, ze obsluga kuleje wszedzie. O polecanym tu agito do niedawna sam mialem niezle zdanie. A potem pojawila sie koniecznosc oddania sprzetu na serwis... Nigdy wiecej... Od kilkunastu lat kupowania przeze mnie sprzetu jeszcze nikt nigdy i nigdzie mnie tak zle nie obslugiwal.
Co do morele - z serwisu nie korzystalem, wiec ciezko mi sie na jego temat wypowiadac.
Jeszcze trochę, a ludzie będę się pytać w który sklepie najlepiej srajtaśmę kupić.... lub o wyższości tej w niebieskie słoniki od tej w czerwone serduszka...