Lords of the Fallen - mogą być problemy z 1080p na konsoli Xbox One
Nie są jedynymi twórcami którzy borykają sie z takimi problemami/dylematami.
I gdzie niby jest ta nowa generacja ???
Normalne, jaki sens jest pisac newsy o tym samym skoro to juz sie staje standardem, 1080p na ps4 i 720p/900p na xone.
@Koktajl Mrozacy Mozg - Pewnie w przypadku Xbox One wersja slim będzie musiała mieć mocny upgrade, bo jak tak dalej pójdzie to żadnej gry poza exclusive'ami i jakimiś casualowymi nie zobaczymy w 1080p. Swoją drogą na GOLu będą musieli zmienić podejście do newsów i podawać jedynie wtedy, gdy gra pójdzie w 1080p.
Warto udostępniać takie newsy bo im jest ich wiecej tym bardziej twórcom Xboxa będzie nie do śmiechu gdy dojdą do wniosku że gracze są już zarzenowani problemami z rozdzielczością na ich sprzęcie.
[5]
Tylko co wtedy? Tworcy beda tworzyli dwie wersje gry na Xone? Jedna na 1080 druga 720? Ciezko mi to sobie wyobrazic. Plus wlasciciele starszych wersji moga czuc sie mocno oszukani. Cos mi sie zdaje, ze po prostu wlasciciele Xow beda musieli przebolec gorsza grafe...
Za to użytkownicy XO będą mogli sobie "porozmawiać" z konsolą, która przez większośc czasu i tak nie będzie ich rozumiała, więc nie jest tak źle. Poza tym grafa i fpsy i tak się nie liczą.
Spoko, gracze lubujący się we wszelkich Kinect Fitness, Kinect Sports, Kinect Adventures czy innym Kinect Star Wars i tak nie potrzebują do szczęścia 1080 i 60 fps...
Jak już ms pożałował lepszych bebechów i opracował trudniejsze programowanie to teraz powinni niedługo wersje slim upgrade wypuścić a posiadaczom wersji fat z dowodem zakupu (paragonem itp) po prostu wymienić na nią.
Trzeba się przyzwyczaić. Te bebechy są za słabe. Zresztą 1080p i poziom detali co najmniej wysoki ( w porównaniu do PC) powinien być standardem, a tak to trochę falstart z tą generacją. Pomyśleć, że włożyli by ciut lepszą kartę graficzną i problem by znikł. Oczywiście, jak wiadomo to jest dedykowane APU od AMD dla obu konsol, a nie osobna karta. Szpece porównują to do R 7790 w Xbone i 7870 w PS4. http://gpuboss.com/gpus/Radeon-HD-7870-vs-Radeon-HD-7790
Wynik chyba łatwy do przewidzenia, że PS4 jest trochę wydajniejsze. Najbardziej mnie miażdżą porównania kart graficznych typu R260X albo GTX 750ti złożonych w dość przystępne cenowo PCty z PS4 i Xbone co tylko potwierdza, że zamkniętych pokładów mocy w konsolach nie ma i nie będzie, to nie jest poprzednia generacja. Dla mnie, to aż nazbyt budżetowe zamknięte PCty. Przyżydzili na podzespołach, to tak wyszło jak wyszło. Myślę, że niebagatelne znaczenie miało tutaj ograniczenie poboru mocy i emisjii ciepła, dlatego taki krok i APU w konsolach. Tak czy siak, wsadzenie czegoś pokroju R9 270 rozwiązały by pewnie sprawę, ale liczby nie kłamią 1,3 teraflopa w Xbox One vs 1,8 w PS4 robi tą różnicę. Feel z gry pozostaje jednak co prawda ten sam, i tak naprawdę te różnice niewiele znaczą, bo odbiór gry jest taki sam. Dużo zależy jednak od programistów bo dla mnie RYSE np. jest najładniejszą Grą jak do tej pory i potrafi zrobić wrażenie - choć nie chodzi chyba w FHD. KZ ShadowFall też jest naprawdę niezły graficznie. Niby konsole skalują i tak obraz do 1080p ,ale bądźmy sczerzy - opadu szczeny jak przy przechodzeniu na poprzednią generację nie ma i nie będzie,. a jak jest ktoś onanistą graficznym to niech leci po i7 E i Titana.
Do wszystkich piszących "że slim będzie musiał być mocniejszy..."
Nic takiego nie będzie miało miejsca - z jednego prostego powodu, miliony wku$% obecnych właścicieli konsoli.
Bo gdyby M$ miałby zaraz wypuścić mocniejszą wersję to byłoby: "Gra do działania wymaga Xbox One Slim" - a to byłby piękny strzał w kolano.
I nie, nie ma nawet takiej opcji by wymieniać stare konsole na "nowe mocniejsze" to bo też byłyby miliardowe koszta, na które nawet M$ nie może sobie pozwolić.
Więc niestety - jak nowa konsola, to tylko PS4 i nie ma się co nawet oszukiwać.
@Asmodeusz
A wiesz, że na PC samemu podczas gry wybierasz sobie rozdzielczość. Tak samo wtedy by było z Xboxem. Kupujesz grę i masz do wyboru 720p/900p/1080p, albo ew. gra sama ustala w zależności od wersji konsoli, na której jest włączana. Skalowanie rozdziałki w dół nie stanowi problemu.
@Thun
Klienci sami są sobie winni. Przecież mieli jasno podane, że PS4 ma lepsze bebechy, więc mogli wybrać konsolę Sony. Do tego mieli tańszą cenę. Wszystko od początku przemawiało za PS4 i jeśli M$ nie wyda ulepszonej wersji konsoli to tak będzie już do końca generacji, która moim zdaniem za długa i tak nie będzie, bo przecież na samym początku trzeba ograniczać gry, które chodzą bez problemu na PC.
P.S. Nie jestem oczywiście fanboyem Sony, że tak piszę, a graczem pecetowym, który nigdy nie miał żadnej konsoli.
Też jestem zdania że grafika w grach nie jest na pierwszym miejscu. Wiadomo im lepsza i im większe FPS'y to tym bardziej człowiekowi się to podoba, normalne że przy grze chcemy też nacieszyć oko:) Nie ma co to że gra wychodzi na next-geny to wielkie wyzwanie dla twórców więc bądźmy dobrej myśli, do premiery jeszcze trochę czasu zostało więc może coś jeszcze wykombinują i rozwiążą ten problem.