Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość World of Darkness - MMO od twórców EVE Online zostało anulowane

14.04.2014 19:34
1
szok47
9
Junior

14.04.2014 19:57
2
odpowiedz
Boim
111
Konsul

W sumie i dobrze. Twórcy ze studia EVE Online będą mogli zająć się swoim głównym asem, czyli samym EVE. (chociaż i tak wsparcie tej gry jest gigantyczne).

14.04.2014 21:02
3
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

no chyba cie boli...EVE to tylko tu kliknij tu i kliknij tam, moze i dzieja sie tam wielkie bitwy ale w WOD mozna by namacalnie pograc

14.04.2014 21:25
Ambitny Łoś
4
odpowiedz
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

Tylko nie to :( Tak bardzo czekałem na WoD MMO, z materiałów które można było czasami zobaczyć zapowiadał się godny następca Bloodlines. Skoro CCP jest właścicielem marki to nie wiem czy są teraz jakiekolwiek szanse na inna grę w tym świecie, nawet single player :(

Mam nadzieję, że w ramach rekompensaty, chociaż pokażą ten tajny gameplay z ostatniego Eve Fanfestu.

14.04.2014 22:34
5
odpowiedz
beybus
21
Legionista

Szkoda, bo zapowiadała się perełka na rynku mmo.
@Ambitny Łoś - ten 'tajny' gameplay z Eve Fanfestu już od dawna hula po youtube, poszukaj.

15.04.2014 01:06
Ambitny Łoś
6
odpowiedz
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

Beybus -> Ale nie masz przypadkiem na myśli tej prezentacji miasta? Mi chodzi o gameplay ze skakaniem po dachach, który był pokazany na ostatnim fanfeście.

15.04.2014 01:10
Hayabusa
7
odpowiedz
Hayabusa
231
Tchale

Szkoda, wielka szkoda :(

Przypuszczam jednak, że o ile istniały konkretne pomysły co do silnika gry i oprawy audiowizualnej o tyle sam gameplay powodował problemy.

Po prostu Maskarady nie da się łatwo przełożyć na MMO. Stworzenie mrocznego miasta i tysiąca questów? Spoko. Mroczna atmosfera? To nie tak znowu trudne. Grafika? Jasne, twórcy mieli bardzo ambitne założenia ale przynajmniej wiadomo było co chcą osiągnąć.
Ale jak odtworzyć klimat, w którym wampiry muszą ukrywać się w tłumie śmiertelników? Jak przekonująco zrobić wielkie miasto, w którym tylko garstka postaci to faktycznie gracze lub ważni NPCe? W wersji papierowej to nie problem. Ba, Bloodlines pokazało że cRPG radzi sobie z tym problemem. MMO jednak podnosi poprzeczkę zbyt wysoko.

Od strony ekonomicznej też można to zrozumieć: prace nad grą trwałyby jeszcze kilka lat. Czyli: kilka lat dokładania sporej kasy do projektu, który zapewne byłby udany i OK, ale gwarancji nie ma nigdy, to raz.
Dwa, zapowiedzi Star Citizen czy Elite:Frontier oznaczają tyle, że EVE Online może - przynajmniej teoretycznie - stracić część graczy. A więc logiczne jest skupienie się na uniwersum EVE.

Tak czy tak... chciałbym bardzo, żeby projekt jednak ożył za jakiś czas.

15.04.2014 02:13
Ambitny Łoś
8
odpowiedz
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

Tutaj w komentarzach są screeny z gry:
http://kotaku.com/after-eight-years-in-development-world-of-darkness-is-1563017855/all
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xH92NGKS--/c_fit,fl_progressive,w_636/679756739527320357.jpg

Moja wymarzona gra w Świecie Mroku to TPP z otwartym światem w stylu Assassin's Creed, ale z naciskiem na fabułę i dialogi jak w VtM: Bloodlines.

15.04.2014 13:47
9
odpowiedz
Emiliano666
114
Konsul

Szkoda/..przydało by się jakieś porządne mroczne i krwiste MMO z ragdollem, dużo krwi, latające kończyny, coś jak Requiem: Memento Mori.

Wiadomość World of Darkness - MMO od twórców EVE Online zostało anulowane