Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Nowe sterowniki GeForce ze znacznym wzrostem wydajności w DX11; Mantle pobite?

24.03.2014 13:04
Barthez x
1
Barthez x
201
vel barth89

Z niecierpliwością czekam na nowe stery :)

24.03.2014 13:22
lordpilot
😁
2
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

Abstrahując już zupełnie od tego na ile te sterowniki poprawiają wydajność to śmiechłem widząc te wyniki :). Topowy "Radosław" i GeForce klasy 780 nie jest w stanie wyciągnąć stałych 60 klatek na maszynie wyposażonej w 8 GB ramu i I7 ? Poważnie ??? Gdzie ci blacharze śmiejący się z nextgenów, a sami mający jakieś paździerze, które zdechną na bank gdzieś w połowie nowej generacji, skoro już teraz ledwie zipią na stareńkim UE 3... Śmiech na sali - topowe karciochy za ciężką kasiorę, nie są w stanie sprostać grze, która jest portem z zabytkowych X360/PS3 :). Po prostu LOL :D

... no chyba, że to deweloper tak totalnie dał ciała to zwracam honor. Albo ten tytuł to taki graficzny przepych, że mucha nie siada. No, ale nie wydaje mi się :)

24.03.2014 13:32
😁
3
odpowiedz
zanonimizowany927757
15
Generał

Przecież to są jaja. Ze sterownikami jest wszystko w porządku, to wszystko wina tylko i wyłącznie twórców gier na których czele stoi Ubisoft.

24.03.2014 13:39
kaszanka9
4
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Wykresy te są guzik warte, każde wykresy własnego produktu są nic nie warte, wyjdzie to się przetestuje, nie trzeba tu znawcy , aby wiedzieć, że te wykresy są doopy, bo różnice z testów mantle vs dx11 to nie są 2 klatki, o 2 klatki to nie ma się szarpać.

lordpilot [2]

skoro już teraz ledwie zipią na stareńkim UE 3

Brednie, po pierwsze zapytaj twórców gry czemu zrobili niezoptymalizowany syf, a po drugie to jest zapewne na ultra, więc a) w życiu tego nie uruchomisz na nowych konsolach z takimi ustawieniami b) możesz spokojnie odpalić na sporo tańszych podzespołach i spokojnie wyciągnąć 60 fps wyłączając np. kosmiczne AA i inne.

Na moje oni totalnie na odczepnego zrobili grę, optymalizacja jest żenująca.

24.03.2014 13:43
👍
5
odpowiedz
x68
8
Generał

[2] na brawo tym postem wygrałeś kategorie "inteligentny inaczej" wśród użytkowników forum

24.03.2014 13:49
Bezi2598
6
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

lordpilot
A to świadczy o sprzęcie czy raczej o słabo zoptymalizowanej grze?

24.03.2014 13:50
kiera2003
7
odpowiedz
kiera2003
102
Senator

lordpilot - Gdzie ci blacharze śmiejący się z nextgenów, a sami mający jakieś paździerze, które zdechną na bank gdzieś w połowie nowej generacji, skoro już teraz ledwie zipią na stareńkim UE 3... Śmiech na sali - topowe karciochy za ciężką kasiorę, nie są w stanie sprostać grze, która jest portem z zabytkowych X360/PS3 :).

A Słyszałeś o takim czymś jak optymalizacja? Zresztą nowe konsole już teraz mają problem z utrzymaniem 60 klatek w grach, z czym budżetowe pecety nie mają najmniejszego problemu. To tylko dowodzi jak konsole są technologicznie przestarzałe.

O tym wszystkim można się przekonać oglądając benchmarki które doskonale to potwierdzają.

24.03.2014 13:51
8
odpowiedz
zanonimizowany980453
48
Pretorianin

Dobrze, że jeszcze nikt nie doszukał się kryptoreklamy. Wszyscy wiemy, jakie wzięcie mają u nas teorie spiskowe. ;) W każdym razie, myślę że wiadomość, jaką zieloni chcą posłać w świat, brzmi mniej-więcej tak: "patrzcie, oni narobili się nad nowym API, a my wydamy aktualkę naszych sterowników i damy swoim klientom to samo/trochę więcej i to na bibliotekach wprowadzonych kilka lat temu". Pożyjemy, zobaczymy. Zresztą, czekam niecierpliwie na ruch AMD. I poluźnijcie z tą walką konsole kontra pecety, bo i tak wzajemnie się nie przekonacie, a prawda leży gdzieś pośrodku.

24.03.2014 13:55
9
odpowiedz
DUNCAN_83
168
Generał

[2] UE to zawsze slabo sie skalowal - albo cos na nim chodzilo, albo nie. Juz w U2 nie sprawialo roznicy czy wylaczyles cienie, czy inne pierdoly - maly wzrost fpsow. Kazdy stary silnik z dodanymi nowinkami, bedzie bardzo zasobozerny. Batmany nie maja duzych wymagan, a jak powlaczasz mega AA i inne pierdoly na maxa - to mimo slabej poprawy jakosci wymagania masakrycznie wzrastaja.

24.03.2014 13:55
lordpilot
😊
10
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

A to świadczy o sprzęcie czy raczej słabo zoptymalizowanej grze?*

^^To ja się pytam przecież w pierwszym poście. Albo rydwany pecetowców za słabe albo deweloper dał dupska ? Dopuszczam każdą możliwość :). Tak czy siak - beczka śmiechu :)

*Gdyby rzecz dotyczyła wersji konsolowych to "koledzy blaszakowcy" by pisali o niedoborach mocy w nextgenach, co do tego nie ma wątpliwości :). No, ale że to wersja PC, to trzeba bronić Częstochwy do upadłego. Jak widać hipokryci już sięgają po inwektywy pod moim adresem :). Pysznie, dokładnie tego się spodziewałem :).

24.03.2014 14:24
aope
😜
11
odpowiedz
aope
191
Corporate Occult

lordpilot - po prostu na przyszłość pamiętaj, aby jako przykład blaszanej glorii i chwały podawać WYŁĄCZNIE gry zoptymalizowane (potrzebny będzie solidny research ale trudno, chcieć to móc ;) ), wykładnią 120 kl/s w 4K na Pentium IV i "next-genowe" gry śmigają jak marzenie ;) Nie daj Boże nie powołuj się na ogół gier, bo te jak wiadomo są NIEZOPTYMALIZOWANE (czyt. nie działają w 1080p i 60 kl/s na minimum 5 letnim budżetowym pececie) i trzeba wybierać ;)

24.03.2014 14:27
Bezi2598
12
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

lordpilot - po prostu na przyszłość pamiętaj, aby jako przykład blaszanej glorii i chwały podawać WYŁĄCZNIE gry zoptymalizowane

Ale o co chodzi? Gry zoptymalizowane powinny być standardem w grach na PC. A że twórcy nie mają nawet czasu na dokończenie gry, to co dopiero na zrobienie dobrej optymalizacji...

24.03.2014 14:33
aope
😜
13
odpowiedz
aope
191
Corporate Occult

Ale o co chodzi? Gry zoptymalizowane powinny być standardem w grach na PC.

Nawet nie próbuj opowiadać takich herezji (nie na głos) bo wyjdzie jeszcze na to, że wyglądające na prowizoryczne dymanko na nowe części (że niby potrzebne do "nowych" gier a nie że nvidia/intel/amd lubią zielone) to tak naprawdę hardkorowe golenie łosi, z kasy + bolec gratis.

24.03.2014 14:36
Bezi2598
😐
14
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

Najśmieszniejsze jest to, że od kilku lat gry zatrzymały się na tym samym poziomie graficznym, a nowe części i serie kart dalej wychodzą.

24.03.2014 14:39
aope
😜
15
odpowiedz
aope
191
Corporate Occult

Najśmieszniejsze jest to, że od kilku lat gry zatrzymały się na tym samym poziomie graficznym, a nowe części i serie kart dalej wychodzą.

To się nazywa "dynamo max" ;) Ale pomyśl tylko co będzie przy portach z nowych konsol ;) Słoiczek wazelinki do nowego GF 880 Ti gratis ;)

24.03.2014 14:43
lordpilot
😁
16
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

@kiera2003'

A Słyszałeś o takim czymś jak optymalizacja? Zresztą nowe konsole już teraz mają problem z utrzymaniem 60 klatek w grach,

^^ Właśnie o takich blaszanych hipokrytach jak ty pisałem :) Konsole nie trzymają 60 fps ? Lol - blaszany fanboj powie: za slabe, za stare, na pewno to nie decyzja dewów, na pewno nie jest to na szybko robiony port... w życiu, gdzie tam - optymalizacja pewnie super, inaczej się nie dało, po prostu konsole są "za slabe".

Ten sam problem na PC ? Blaszany hipokryta wyjaśnia - to nie sprzęt niedomaga, to wina kiepskiej optymalizacji :)

Podwójne standardy jak się patrzy, ot co :)

z czym budżetowe pecety nie mają najmniejszego problemu.

^^ Lol, na razie to widzę peceta z I7 na pokładzie i kartą za ponad 2 tysiące złotych, który nie potrafi wydolić 60 stałych klatek w grze na UE3 :). Cenę procka i reszty sprzętu litościwie pomijam :). A ty mi tu wyskakujesz z "budżetowym" PC - człowieku z czym do ludu :) ?

24.03.2014 14:53
17
odpowiedz
yemet7
4
Junior
Image

Fanboyom niewiele trzeba szczescia. :)

24.03.2014 15:23
kiera2003
18
odpowiedz
kiera2003
102
Senator

lordpilot - A Słyszałeś o takim czymś jak optymalizacja? Zresztą nowe konsole już teraz mają problem z utrzymaniem 60 klatek w grach,

^^ Właśnie o takich blaszanych hipokrytach jak ty pisałem :) Konsole nie trzymają 60 fps ? Lol - blaszany fanboj powie: za slabe, za stare, na pewno to nie decyzja dewów, na pewno nie jest to na szybko robiony port... w życiu, gdzie tam - optymalizacja pewnie super, inaczej się nie dało, po prostu konsole są "za slabe".

A może dlatego że łatwiej napisać grę na jedną konsolę o zamkniętej architekturze niż pecety o różnej konfiguracji?

Ten sam problem na PC ? Blaszany hipokryta wyjaśnia - to nie sprzęt niedomaga, to wina kiepskiej optymalizacji :)

Podwójne standardy jak się patrzy, ot co :)

Jeżeli wydajnościowo lepszy PC od słabszej konsoli niedomaga to wniosek jest prosty i nie trzeba być geniuszem aby to zrozumieć.

z czym budżetowe pecety nie mają najmniejszego problemu.

^^ Lol, na razie to widzę peceta z I7 na pokładzie i kartą za ponad 2 tysiące złotych, który nie potrafi wydolić 60 stałych klatek w grze na UE3 :). Cenę procka i reszty sprzętu litościwie pomijam :). A ty mi tu wyskakujesz z "budżetowym" PC - człowieku z czym do ludu :) ?

Jak na razie posługujesz się jednym przykładem gdzie programiści dali dupy na całej linii. Zresztą za 1500-2000zł można złożyć komputer wydajnościowo podobny lub nawet bardziej od PS4, więc nie masz racji.

24.03.2014 15:48
19
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

System, sterowniki, brak optymalizacji i połowa mocy super kart gdzieś ucieka. Ale to normalne, nie ma to jak kupić grzałkę za dwie wypłaty by potem dowiedzieć się, że te żule mogli zrobić te sterowniki już dawno, ale oczywiscie woleli wypuścić nowy układ a dopiero potem odblokować troche mocy bo Mantle na horyzoncie a to konkurencja dla nich przecie...

24.03.2014 16:10
dj_sasek
20
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Na odpowiedź Nvidii nigdy nie trzeba długo czekać i w przypadku tej firmy się to bardzo chwali. A taką kartę kupuje się na lata. Bo nadal na takim GTX460 np. można dalej komfortowo grać w 1080p.

24.03.2014 16:12
21
odpowiedz
zanonimizowany943726
28
Generał

Ej, ale wy piszecie o tym Thiefie co to na PS4 ma spadki do 10 klatek? :D

Niektórzy mają widzę nikłe pojęcie o grach na PC. Czasem wystarczy wyłączyć jedną opcję, żeby gra chodziła na 3 razy słabszym sprzęcie.

Tutaj macie ustawienia ultra, a na konsolach nie ma czegoś takiego. Właśnie te pierdołowate opcje typu MSAA 8X, Physx itp. zabierają najwięcej mocy.
Na minimalnych idzie grać na karcie z 2006 roku, więc po co ten ból dupy?

24.03.2014 16:35
22
odpowiedz
mafioso12
97
Konsul

AMD niestety nie daje sobie rady w walce z NVidią. Ich karty są może tańsze i porównywalne wydajnościowo z kartami konkurencji ale co z tego skoro optymalizacja pod ich karty i sterowniki w większości gier po prostu leży. Radek, którego teraz posiadam jest prawdopodobnie ostatnią kartą od AMD jaką kupiłem. Lepiej dopłacić i mieć święty spokój.

24.03.2014 16:36
Sebo1020
😍
23
odpowiedz
Sebo1020
171
Generał
Wideo

A ja mam proste pytanko czy ktoś może mi powiedzieć w jakiej rozdzielczości były te gry testowane, bo nic w tym artykule takiego nie pisze, ani nawet obrazki z testów nic o tym nie wspominają, co jest dosyć dziwne ze gry nie wyrabiają 60 klatek przy takich maszynach, to już u mnie na i5 GTX670 i 8 GB ramu mam w takim Thiefe stałe 60 klatek z włączonymi wszystkimi opcjami w dx11, plus oczywiście rozdziałka na 1080P, a jak wyłączam V-Sync klatki lecą do 100 w mieszkaniach a w mieście do 80?, sądzac po wynikach bardziej bym stawiał na rozdziałek 2K lub nawet 4K a nie 1080p

http://www.anandtech.com/show/7120/some-quick-gaming-numbers-at-4k-max-settings
http://www.hardocp.com/article/2013/11/11/geforce_gtx_780_ti_vs_radeon_r9_290x_4k_gaming/1#.UzBWPFf1wTk
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=774299&page=4
https://www.youtube.com/watch?v=BIAGkIK34tk

I tu ostatni test ładnie pokazujący różnice w klatkach przy rożnych rozdziałkach

https://www.youtube.com/watch?v=saBZ3y4pYDo

24.03.2014 17:43
24
odpowiedz
PEEPer
76
Konsul

@lordpilot Że niby taki pecet nie daje sobie rady z UE3? Ja na swoim złomie z I3 I gtx 650 TI (słabsze od X1) osiągam stale 60 fps w UT3 w full HD Af 16x I wszystkimi opcjami na max (gra nie posiada AA). My tu mówimy o słabej optymalizacji Thiefa.

24.03.2014 18:23
25
odpowiedz
wojtek85
21
Legionista

@lordpilot

Ty już lepiej zamilcz. Będzie się o grafice się wymądrzał. Dopiero co FHD dostał. Macie już na tych konsolach jakość z renderów z Killzone 2? Czy jeszcze nie?
Next geny to złom i nic w tej kwestii nie zmienisz. Ich specyfikacje są śmieszne i to widać w grach. Ale to nie jest istotne. Ważne jest podejście wydawców oraz Sony i MS. Wszyscy oni nawet nie ukrywają już, że traktują graczy konsolowych jak ciemna masę.

24.03.2014 18:36
26
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator
Wideo

Ultra i MSAA 8x to to konsole "next gen" nie mają co marzyć. Optymalizacja, optymalizacją ale Thief wymaksowany śmiga nawet na kompie za 2 tysie - GTX 660 i I5 w FHD w 60 fpsach. http://www.youtube.com/watch?v=MAdLAzsjlNc Zresztą, połowa tych opcji AA czy Physx itp. jest trochę o kant dupy potłuc, bo różnice są naprawdę nie do zaobserwowania przy normalnej grze. Mnie to dziwi, że "nagle" okazało się, że sterowniki mogą aż tyle przyśpieszyć wydajność.....

24.03.2014 19:10
27
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

Next geny to złom i nic w tej kwestii nie zmienisz. Ich specyfikacje są śmieszne i to widać w grach.

Uuu śmieszne? Poproszę kompa za 1800 co uciągnie gry w takiej jakości jak na PS4 :)

Ważne jest podejście wydawców oraz Sony i MS. Wszyscy oni nawet nie ukrywają już, że traktują graczy konsolowych jak ciemna masę.

Jakieś dowody? M$ może i tak, ale Sony akurat pokazało się z dobrej strony, wspiera deweloperów, nawet tych z gier niezależnych... a jak tam Wam się na piececie gra w RDR? A GTA V? To może Heavy Rain albo Dead Rising 3? :))))))))))) No i kluczowe pytanie: jak tam optymalizacja? :)

24.03.2014 19:16
28
odpowiedz
piotreksik23
112
Konsul

Haha, lordpilot i aope jedni z największych trollów tego forum. A pamiętam jak mi to zarzucali. A teraz, często się zdarza, że wejdę sobie na jakies forum i widzę jak - szczególnie ten pierwszy trolluje.

Ale LOL

24.03.2014 19:17
29
odpowiedz
Kyriet
62
Pretorianin

Microsoft przecież też pewien czas temu dawno, dawno zapowiedział rewolucję w grafice. Z tego co pamiętam chodziło o renderowanie tak dokładnych tekstur na jakie była aktualnie potrzeba (bo po co nam ekstremalnie dokładna tekstura kamienia, który stoi 5 km od nas. Od tamtej pory cisza, a reklama jest? JEST!

24.03.2014 19:48
30
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Uuu śmieszne? Poproszę kompa za 1800 co uciągnie gry w takiej jakości jak na PS4 :)
To akurat śmieszny argument i całkowicie z dupy. Bo najsłabsze i5 z R260X i 4gb Ram to potrafi i to w Full HD :)
Nie zapominaj, że PS4 jak i Xbone to budżetowe PCty, cudów jeśli chodzi o grafikę to nie będzie, bo żadnych "ukrytych" pokładów mocy to nie ma w "next genach". Architektura jest prosta jak drut i bardzo dobrze znana programistom. A to, że jedne firmy optymalizują gry lepiej, inne gorzej... to już inna bajka.

24.03.2014 20:17
A.l.e.X
31
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Oczywiście, że next geny są mocne, na pewno dużo mocniejsze niż budżetowe PC do 2-3 tysięcy. Wystarczy zobaczyć sobie Killzone SF, czy nowego inF SS aby to ocenić. To jest dopiero początek życia nowych konsol. Jeśli ktoś chciałby zobaczyć taką grafikę jak w RYSE na PC to stawiam że nawet 770GTX dostałaby zadyszki. Inna kwestia to zupełnie inny sposób programowania, architektura podobna, ale zupełnie inaczej wygląda rola procesora w konsolach, a na PCtach. Niestety nadal konsole i to się zapewne nigdy nie zmieni zablokują przyspieszony rozwój graficzny gier na PCtach, ale czy to źle ? Większość ludzi może grać na komputerach za 2-4 tysiące, a doskonale pamiętam czasy kiedy najwydajniejsze karty graficzne wtedy 8800GTX za 3K PLN nie dał rady uciągnąć w fullHD Gothica III w czasie jego premiery. Teraz balans pomiędzy wydajnością, a ceną jest doskonale zachowany. Do fullHD praktycznie da się złożyć komputer do 4K który zapewni przyzwoite granie. Pozdrawiam.

24.03.2014 20:31
32
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

To akurat śmieszny argument i całkowicie z dupy. Bo najsłabsze i5 z R260X i 4gb Ram to potrafi i to w Full HD :)

Jak cena może być śmiesznym argumentem, skoro to jedna z zalet konsol? Z choinki się urwałeś?
Buahahaha chciałbym to zobaczyć później XD Jak można oceniać konsolę dopiero po jej wyjściu? Jest jeszcze masa czasu...

Nie zapominaj, że PS4 jak i Xbone to budżetowe PCty, cudów jeśli chodzi o grafikę to nie będzie, bo żadnych "ukrytych" pokładów mocy to nie ma w "next genach".

To tylko może powiedzieć zatwardziały pecetowiec, który tytuły takie jak Killzone, RDR czy GTA V albo nowy infamous może zobaczyć w lets plejach :) ukryte pokłady mocy są i zobaczymy co się stanie i jaki będzie jęk, jak znowu będą "skopane optymalizacje". Ja kupując konsolę takimi pierdołami się nie przejmuję.

Architektura jest prosta jak drut i bardzo dobrze znana programistom.

To źle? Ja uważam, że to zaleta. To jakby powiedzieć, że architektura pieca też jest prosta jak drut. Argument bez rąk i bez nóg.

24.03.2014 21:00
33
odpowiedz
zanonimizowany927757
15
Generał

Chłopie, nie ma żadnych jak to mówisz "pokładów" mocy, ponieważ nextgeny to pc zamknięte w innej obudowie. Zresztą jaką ukrytą moc chcesz zobaczyć z odpowiednikiem układu HD7790 karcioszy za 400zł. Proszę Cię, nie kompromituj się. ;)

24.03.2014 21:05
34
odpowiedz
duzyManiek
21
Centurion

ukryte pokłady mocy są
Na PC też są tylko nikomu się nie chce po nie sięgać, zresztą na PC-ta nie trzeba optymalizować gry żeby jako tako chodziła a na konsole już trzeba, bo gdyby robili gry na konsole na odpier... jak na PC to by nawet 10 klatek nie było...

24.03.2014 21:10
35
odpowiedz
zanonimizowany927757
15
Generał

No powiedzmy. Jak myślicie, czy przypadkiem jest, że BF 4 (pomijam, że ta gra to ogromne nieporozumienie) na ultra na gtx 760 wyciąga stałe 60fps, a taki AC IV ma problem z zachowaniem 35fps również na ultra detalach? Nie sądzę.

24.03.2014 21:28
36
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

zresztą na PC-ta nie trzeba optymalizować gry żeby jako tako chodziła a na konsole już trzeba

Większej bzdury dawno nie czytałem. Ciekawe zatem, dlaczego na konsolach nie ma problemu z płynnością i stałą liczbą fps :)

Chłopie, nie ma żadnych jak to mówisz "pokładów" mocy, ponieważ nextgeny to pc zamknięte w innej obudowie.

Czy do Ciebie człowieku dociera tylko język łopatologiczny? Co to za bzdury? To jest dopiero start generacji, ledwie parę tytułów... jak można na podstawie tego oceniać konsolę i jej ukrytą moc? Może PS3 też zarzucisz, że w chwili startu była słaba? To czemu nie ma exów na PC, tylko 90% tytułów to porty?

Zresztą jaką ukrytą moc chcesz zobaczyć z odpowiednikiem układu HD7790 karcioszy za 400zł.

Killzone, Infamous, Ryse... sądzę, że Twoje i5 jeszcze by się spociło i wybuchło :)

Proszę Cię, nie kompromituj się. ;)

Jak na razie to kompromitują się zatwardziali piececiarze, dla których prawda jest brutalna. Taka gadka nie ma sensu, a szczególnie to, że pod konsolę trzeba optymalizować grę, a pod PC nie :D NOKAUT. Made my day.

24.03.2014 21:30
37
odpowiedz
PaJuS
2
Junior

Ludzie skończcie już z tą wojną pomiędzy konsolowcami i pecetowcami to już się robi bardzo nudne i tak gramy w te same gry więc nie powinno robić nikomu żadnej różnicy 50 czy 60 fps!!! Na prawdę już nie ma cię co robić ze swoim życiem tylko wylewać żale na forach. Jeden kupi konsole bo woli włożyć płytę w napęd, grać na padzie wygodnie rozwalony na sofie bez instalacji sterów do kart, dirtex'a itp., drugi zaś woli mieć mocnego PC gdzie będzie mógł się cieszyć z jak najlepszej grafiki (choć i tak nie zawsze, bo bardzo duże znaczenie ma tu optymalizacja) i tyle, a tu śmieszne walki na posty co jest lepsze.

24.03.2014 21:38
😍
38
odpowiedz
zanonimizowany927757
15
Generał

Aexoni ---> To nie jest 2006-2007 rok, zrozum to. Starsze konsole były znacznie mocniejsze na starcie w przeciwieństwie co do obecnych. Zdajesz sobie sprawę, że PS3 w dniu premiery kosztowało aż 570$? Nie ma żadnej, ale to żadnej ukrytej mocy w obecnych konsolach. Architektura dzisiejszych konsol niczym nie różni się od tych z pc. Zarówno na pc masz x86-64 oraz na wręcz "ociekających" mocą nextgenach. Chłopie dorośnij, bo aż żal mi czytać twoje wypociny.

24.03.2014 22:12
39
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Aexoni, twóje argumenty są inwalidą. Przeczytaj dokładnie co napisałem.
To źle? Ja uważam, że to zaleta. To jakby powiedzieć, że architektura pieca też jest prosta jak drut. Argument bez rąk i bez nóg.
Bo to ta sama architektura konsole = PC. I ona jest prosta jak drut. Ryse, Killzone, Forza wyglądają naprawdę ładnie. Zresztą BF 4 i Titanfall np. też wyglądają spoko na konsolach. To jest własnie m.in. zaletą tej architektury i dosyć znanego środowiska programowania. Grałeś na PS4 w Outlasta albo choćby w F2P jakim jest Warframe? Tak samo gra się na PC jak i PS4, przeportowanie tych gier było dziecinnie łatwe, wysyp różnych Indie Gierek na Xbone i PS4 to też nie jest przypadek. Uważam się za gracza, kocham gry i grałem, gram i będę grał na wszystkich platformach czy to PC, PS czy Xbox. Każda ma swoje perełki. Ale fakt jest faktem - obecna generacja na starcie jest dużo słabsza niż poprzednia w swoim czasie. Ograniczeń sprzętowych nie przeskoczysz. Ludzie nie mówią, że PS4 czy Xbone to syf z gilem, ale wiele osób uważa, że $ony i M$ baaaardzo przyżydziły na podzespołach, bo FHD i 60 fpsów to nie jest trudne do uzyskania na kompie za 2 tysiące złotych, czyli cenie porównywalnej. W tych konsolach, to co teraz widzisz to będzie tak wyglądać za kilka lat. Optymalizacja gier przez studio odpowiedzialne za produkcję gry, to inna bajka. Porównując jak działa BF4 na PS4 a jak Thief z jego dropami w animacji, widać po prostu, że niektórzy przykładają się do tego lepiej, drudzy mniej. Nikt ci nie broni grać na konsolach, ale na PC gry będą wyglądać zawsze ładniej. A co do spocenia się i5, to jakby on siedział w PS4 a nie Jaguar od AMD, to Nie było by nawet tematu "1080p i 60 fps....

24.03.2014 22:20
DieGo93z
😈
40
odpowiedz
DieGo93z
46
dzień dobry

GOL to tematyka gier, dużo tu ludzi nie znających się na technologiach komputerowych, więc dajcie sobie spokój z tym męczeniem się. Graficznie gry konsolowe dzisiejszej generacji - PS4/ONE są gorsze od kompa za 2500zł. Na ONE 1080p to nadal temat odległy a PS4 FHD targa z reguły na poziomie 30kl/s. Dodatkowo cena jednej gry - pon ad 200zł a na PC to z reguły +/- 100zł. Nie ma next-genów to żadna rewolucja jak było w przypadku PS3 i konkurencji - to tylko marketing zepsuł wam głowy.

24.03.2014 22:22
41
odpowiedz
zanonimizowany927757
15
Generał

Większej bzdury dawno nie czytałem. Ciekawe zatem, dlaczego na konsolach nie ma problemu z płynnością i stałą liczbą fps :)

Ponieważ na currentgenach pograsz jedynie w 30fps (po za shooterami) nie zawsze w full hd, co pokazuje znany nam wszystkim Xbox Bone.

Czy do Ciebie człowieku dociera tylko język łopatologiczny? Co to za bzdury? To jest dopiero start generacji, ledwie parę tytułów... jak można na podstawie tego oceniać konsolę i jej ukrytą moc? Może PS3 też zarzucisz, że w chwili startu była słaba? To czemu nie ma exów na PC, tylko 90% tytułów to porty?

Jest to po prostu nieopłacalne. Za dużo roboty, a i tak pewnie masa ludzi spiraci, więc po co się męczyć? Myślenie może nie do końca ok, ale tak niestety jest.

Killzone, Infamous, Ryse... sądzę, że Twoje i5 jeszcze by się spociło i wybuchło :)

Ryse został okrojony względem tego, co pokazano na e3. Wiesz dlaczego? Ano ta... tylko znienawidzone przez Ciebie pecety były w stanie odpalić tę grę w pełnej okazałości.

Jak na razie to kompromitują się zatwardziali piececiarze, dla których prawda jest brutalna. Taka gadka nie ma sensu, a szczególnie to, że pod konsolę trzeba optymalizować grę, a pod PC nie :D NOKAUT. Made my day.

Cóż. Na leniwość i niechęć twórców nic nie poradzisz. Przynajmniej gry nie kosztują.. czekaj 250zł? NOKAUT

24.03.2014 23:33
DieGo93z
😱
42
odpowiedz
DieGo93z
46
dzień dobry

Nie wiem czy to do mnie było ale dodam swoje 3 grosze co do tych portów, że 90%. Otóż większość gier jest robiona równolegle na konsole i PC, nie jest tak, że powstaje na konsole i potem jadą ostro przerabiają itd. to jest nie opłacalne już od dawna. A nowe konsole dzięki bardzo podobnej architekturze do PC ułatwią pisanie gier na to i na to szczególnie gdy DX zaczerpnie pomysłu od Mantle. Pamiętajcie mniej roboty prze optymalizacjach pod wiele konfiguracji oznacza lepiej dopracowane gry. Mimo wszystko wszystkie 3 platformy będą miały różne API przez co kod przepisać będzie trzeba ;)

24.03.2014 23:46
43
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

Widzę, że przedstawiciele pc master race są bardziej dumni z mocy swoich maszyn, niż z dobrego działania gier...
Ja tam mogę mieć i celerona, żeby tylko gra dobrze chodziła i nie denerwowała - nie muszę posiadać tysiąca teraflopów pod pokładem, żeby czuć się spokojnie :/

25.03.2014 15:51
44
odpowiedz
zanonimizowany927757
15
Generał

Wypraszam sobie. Nie jestem PCMR, po prostu żal mi czytać bzdury Aexoniego, więc staram się go naprostować.

25.03.2014 16:07
45
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

A nowe konsole dzięki bardzo podobnej architekturze do PC ułatwią pisanie gier na to i na to szczególnie gdy DX zaczerpnie pomysłu od Mantle
Co to za jakieś bzdury. Skoro architektura podobna do PC to już odpada potrzeba pisania osobnych wersji, bo można łatwiej bez strat przenieść kod. Druga sprawa że nikt nie będzie pisał osobnej wersji gry dla PC Master Race i osobnej dla Console Peasants. Twórcy tego nawet nie robili w poprzedniej generacji, a co dopiero w obliczu nowej bardzo zbliżonej do PC.

26.03.2014 22:34
DieGo93z
😈
46
odpowiedz
DieGo93z
46
dzień dobry

Pisząc o równoległym pisaniu obu wersji miałem na myśli stare konsole, w nowych dzięki temu co mówiłem przenoszenie będzie o wiele łatwiejsze i tutaj się zgadzamy.

Technologie Nowe sterowniki GeForce ze znacznym wzrostem wydajności w DX11; Mantle pobite?