Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Thief na nowym gameplayu. Zobacz, jak Eidos poradził sobie z powrotem Mistrza Złodziei

24.01.2014 19:35
1
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Growy bożku, o ile istniejesz, uchowaj nas od wszelkiego społecznościowego dziadostwa w grach z trybem dla pojedynczego gracza.

Martwi mnie przede wszystkim mocno ograniczona interaktywność otoczenia i używanie przedmiotów w tylko wyznaczonych do tego miejscach. Można zapomnieć o kombinowaniu.
Miałem nadzieję, że Thief chociaż zbliży się do poziomu rozbudowania lokacji z Dishonored (zarówno w poziomie jak i w pionie). Mamy 21 wiek, a jedynym tego znakiem (niestety negatywnym) jest dodanie do gry 6 zmysłu.

PS. Do autora filmu: Co to jest "fif" "przeskipować" i "lut" ?

24.01.2014 19:37
2
odpowiedz
wcogram
153
Generał

Zamknięte pomieszczenie, brak światła, a w środku jasno jak o północy. Gdzie ten mrok???
Linę można przypiąć w ściśle określonych miejscach na belkach z białym sznurkiem jak w nowym TR, gdzie ta swoboda z Dark Messiah.

Dlaczego obecnie gry robi się z tymi 6 zmysłami/opcją skupienia gdzie widać wszystkie interaktywne rzeczy.

24.01.2014 19:47
marcing805
3
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

[2]

Bo dzisiejsze gry są robione pod szeroko dostępną publiczność. A tzw. " Janusz" nie ma czasu na opanowywanie mechaniki gry przez 3 dni. To ma się włączyć i dawać "fun". Jak się nie podoba, są inne zainteresowania, jak wspinaczka górska.

24.01.2014 19:51
graczo1818
😁
4
odpowiedz
graczo1818
71
Avikara

Z fifą powiadasz ok :D.Szczerze brałeś coś bo nie jednokrotnie powiedziałeś z fifą

24.01.2014 19:54
ProTyp
😜
5
odpowiedz
ProTyp
162
random

Śmiesznie brzmi to "Fifa" :P.
Nie czepiam się, bo może rzeczywiście się tak wymawia.

24.01.2014 19:56
6
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

marcing805 owszem ale może właśnie ów "Janusz" powinien sobie znaleźć inne zajęcie albo inny rodzaj gier zamiast zabierać się za coś w czym sobie nie radzi. Dlaczego zawsze równa się w dół? Dlaczego to miłośnicy danych rozwiązań muszą cierpieć na rzecz tych "bardziej ułomnych" graczy?
Ja nie jęczę, że przygotówkach nie ma akcji i wybuchów, że systemy turowe są taaakie czaaaaassssoochłooonnneee...., że w bijatykach trzeba opanować trudne sekwencje kombosów, a w starych grach cRPG było dużo tekstów do czytania.
Jeżeli mi coś nie pasuje to nie gram, nie zatruwam przy tym życia tym, którzy takie rozwiązania uwielbiają.

Zamiast różnorodności dostajemy robioną na jedno kopyto "twórczość".

24.01.2014 20:00
7
odpowiedz
s.o.c.o.m
30
Centurion

Nic nowego drugi Dishonored i kolejna gra z widokiem z oczu co zaczyna byc irytujace

24.01.2014 20:06
8
odpowiedz
Drau
82
Legend

Smieszy mnie te narzekanie na "ulatwienia", jakby to byl wymysl dzisiejszych czasow.
Nikt nawet slowkiem nie pisnie, ze tak kultowa wg wielu graczy "skradanka" jak MGS od pierwszej czesci posiada owe ulatwienia, jak chociazby radar ukazujacy wrogow spoza ekranu, a nawet kierunek oraz zasieg ich wzroku.

Hypocrite much?

PS. Nikt tez nie zajaknie sie slowem na temat tego, ze owe podpowedzi i ulatwienia w nowym thiefie mozna zwyczajnie wylaczyc. Wiec wtf?

24.01.2014 20:06
9
odpowiedz
Erven
6
Junior

Jestem zalamany... nawet taki tytul jak Thief bedzie spieprzony :/
Jakies podpowiedzi podswietlaniem, przedmioty moga byc uzywane tylko w wybranych miejscach, juz nie wspominajac ze na widocznym gameplayu gra sie swieci... halogenow tylko brak...

Jeszcze jeden taki gameplay a anuluje zamowienie...

24.01.2014 20:09
10
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Drau kiedy wymyślono ułatwiacze nie ma znaczenia, znaczenie ma gdzie i jak się je wprowadza. Poza tym jak sam wspomniałeś, to element charakterystyczny serii MGS od samego początku, niekoniecznie gatunku (o ile mi wiadomo).

"Wiec wtf?" Więc można było przeznaczyć czas na implementację tego systemu (i wszsytkiego z czego się ostatnio wycofano) na coś innego, choćby zwiększoną użyteczność otoczenia. I jeszcze tryb "predator"... szkoda, że nie "rambo".

24.01.2014 20:27
11
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Marco Polo [ gry online level: 50 - Pretorianin ]: Jesli wszystkie te funkcje pomocnicze mozna wylaczyc, to co ci to przeszkadza, ze ktos inny sobie z nich skorzysta? Ty wcale nie musisz.

No pewnie, mozna bylo zrobic 100 roznych rzeczy, a ci przekleci developerzy postanowili pominac akurat twoje najlepsze pomysly (do ktorych przeciez dolaczyles szczegolowa instrukcje implementazu) i zrobic to, co sami uwazaja za stosowne. Cholera no, neich ich szlag. Niech ich szlag.

24.01.2014 20:30
12
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Bo to przecież bardzo logiczny argument, że wady jednej gry przestają być wadami, kiedy inna gra (z zupełnie odmienną mechaniką) wykorzystuje podobne pomysły.

A co do samej produkcji - póki co nie pokazano niczego, co by mogło zachwycić. Wiadomo już, że gra powieli wiele błędów trójki i pewnie dorzuci też garść własnych. Dobrze, że chociaż przywrócili strzały linowe, nawet jeśli ich użyteczność będzie mocno ograniczona.

24.01.2014 20:32
👍
13
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Fajne są te wszystkie animacje, które sprawiają, że bardziej wczuwamy się w postać. Mam nadzieję, że to będzie standard we wszystkich grach z widokiem FPP.

24.01.2014 20:32
14
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Drau skoro chcieli zrobić "swoją składankę" może mogli wypromować własną markę? Jakoś twórców Dishonored było na to stać.

24.01.2014 20:34
15
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Mephistopheles [ gry online level: 112 - Hellseeker ] >Bo to przecież bardzo logiczny argument, że wady jednej gry przestają być wadami, kiedy inna gra (z zupełnie odmienną mechaniką) wykorzystuje podobne pomysły.

Nigdzie nie napisalem, ze takie ulatwienia w tej czy innej serii sa wadami, badz nie sa.
Wytknalem jedynie hipokryzje, jakoby takie rozwiazania byly produktem oczekiwan "dzisiejszego gracza", czy tez "dzisiejszych czasow" ogolnie.

@Marco Polo [ gry online level: 50 - Pretorianin ] >Drau skoro chcieli zrobić "swoją składankę" może mogli wypromować własną markę? Jakoś twórców Dishonored było na to stać.

Moze dlatego, ze maja taka mozliwosc, jako wlasciciele tej marki.
Dlaczego tylko z twojego tonu wynika, jakby owa marka byla wlasnoscia graczy, czy nawet twoja wlasna - nie bardzo rozumiem.

24.01.2014 20:40
16
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Niczego nie wytknąłeś, tylko pieprzysz bzdury. MGS posiada zupełnie inną mechanikę, która nijak nie przekłada się na gameplay Thiefa, więc ten "argument" nie ma żadnego sensu. Równie dobrze mogłeś wspomnieć, że pole widzenia wrogów mogliśmy oglądać też w Commandosach. Zaimplementowanie czegoś podobnego w grze pokroju Thiefa jest właśnie wynikiem oczekiwań "dzisiejszych czasów", bo nie liczy się sam motyw, tylko jego wykorzystanie.

24.01.2014 20:41
17
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Drau, niby, w którym miejscu? Wyrażam jedynie opinię, jako potencjalny klient, na temat produktu, który chce mi się sprzedać jako kolejny wyrób zasłużonej marki (nie stworzonej zresztą przez nich).

24.01.2014 21:21
18
odpowiedz
Rvn10
91
Generał

Ktoś pisał dlaczego gry są dzisiaj tak ograniczone, a no pewnie przez konsolowych klientów, którzy wolą by tak były gry zaprojektowane. Gdyby gra wyszła tylko i wyłącznie na PC to na pewno nie tylko skok by był w pełnej wersji ;)

24.01.2014 21:27
19
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Rvn10 mimo, że najczęściej gram na PC (mam jeszcze PS3) to nie uogólniałbym tak. Owszem konsole z powodu swojej konstrukcyjnej prostoty rozpowszechniają granie, mogą dotrzeć do większej ilości klientów ale to twórcy i wydawcy nadal decydują jak produkt będzie wyglądał i do kogo chcą go skierować - wąskiej grupy odbiorców czy do wszystkich. Konolowa brać bywa również wymagająca.

24.01.2014 21:45
20
odpowiedz
wcogram
153
Generał

Mają być rankingi kto ile znajdzie przedmiotów w jak najkrótszym czasie czy jakoś tak. Podświetlenie i jazda. Mogły by się one przynajmniej losowo generować.

Jak dla mnie ciekawsze rozwiązanie to kombinowanie, co mogę ukraść, co nie. ograniczenia co do ilości przenoszonych łupów itp. itd.

Wyobraźcie sobie, że macie zadanie ukraść jakiś obraz od kolekcjonera. Bierzecie obraz, dodatkowo co złapiecie jest wasze. Możecie przenieść tylko 3-4 rzeczy. Jest więcej dodatkowych łupów, część nie da się rozpoznać - brak wiedzy u złodzieje na ich temat. W grze nie ma podświetleń.

Do wyboru zabrać główną zdobycz oraz 3-4 dodatkowe resztę zostawić. - liczymy się z tym, że następnym razem jak tu wrócimy zdobywając jakąś wiedze na temat dodatkowych przedmiotów, zmieniają one miejsce w domu, są inaczej strzeżone lub całkiem przeniesione.
Inna opcja jeżeli mamy czas chowamy część łupu w domu, gdzie potencjalnie nikt tam nie popatrz i wracamy później.

To by była gra Thief.
Co z tego, że mogę wyłączyć podświetlenie jak mechanika już jest pod to zrobiona.
Będę miał opcje "ciemno jak w dupie używaj własnego światła. cień to cień" - nie wydaje mi się.

Gra sprzedała by się lepiej bez tego badziewie, które ma służyć szybko wejdź zrób i wyjdź. mała mapa 1-2 drogi do celu (lina w ściśle określonym miejscu lub gaszenie latarni i wejście od dołu)
Ta gra to nie będzie krok do przodu dla serii ani dla gatunku.

24.01.2014 22:11
claudespeed18
👍
21
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

głos daje radę

24.01.2014 23:55
22
odpowiedz
jakhis
16
Pretorianin

Taaa... Podobno wystaczy ustawić poziom trudności i zmienia to zuperłnie grę...

25.01.2014 07:23
Lothers
23
odpowiedz
Lothers
191
Senator

Gdzie jest k... magia?

25.01.2014 08:52
24
odpowiedz
Murabura
161
Generał

@Lothers
ukradli! a tak na serio to ten "Thief" ma malo wspolnego z Thiefem...

25.01.2014 09:26
Rock Alone
👍
25
odpowiedz
Rock Alone
61
Konsul

Fajna ta nowa Fifa, szkoda tylko, że nie dali Lewandowskiego w roli głównej ;)
Tyle w kwestii czepialstwa, bo poza tym super.

25.01.2014 12:00
😐
26
odpowiedz
zanonimizowany942483
1
Konsul

Rock Alone

Ty to nie wiedziałeś co to jest komputer w czasach gdy thief wychodził i robił furorę, więc kwestie czepialstwa sobie podaruj. W ogóle teraz gdy kaska z jutuba idzie to nawet na forum ciężko się udzielić.. O ile 3 lata temu pisałeś jeszcze jak szalony, tak teraz wielka gwiazda niemoże na coś takiego sobie pozwolić. Walnie takie nic nie wnoszące do dyskusji zdanie i szczęśliwy.
Śmieje się z wymowy, a sam angielski to zna na poziomie podstawowym, tyle co zrozumieć prosty tekst, nic więcej nie wspominając o komunikacji. Brak słów, kocioł przyganiał garnkowi..

25.01.2014 12:09
AIDIDPl
😍
27
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

"Nowy gameplay z fifa..." ---> jajebie, kto go angielskiego uczył...Na początku myślałem że się mu coś popierdoliło, ale on tak mówi na Thiefa...

Wymowa : "Tif" ---> Takie to trudne?

25.01.2014 14:04
28
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

Nie płakać, zagrać w poprzednie części.
Niestety okres tworzenia gier dla graczy minął bezpowrotnie. Teraz gra ma na siebie zarobić i to jak najwięcej czyli musi trafić do jak najszerszego kręgu odbiorców czyli każualowyh konsoluchów.
Był restart Tomb Raidera o nazwie Uncharted 2013, teraz jest restart Thiefa o nazwie Dishonored 2.
Mimo że obie gry nie oddają wiernie ducha serii to jednak coś tam z niego zostało.
Pasjonatom pozostaje Kickstarter i lata oczekiwań na "prawdziwe" gry.

[19] Konsolowa brać bywa również wymagająca.
I dlatego zachwyca sie kotletem o nazwie GTA 4+patch (V)?
[23] Gdzie jest k... magia?
Nie ma. I bardzo dobrze że nie ma bo zombie były największą porażką w Thiefach.
[30] Poza tym, motywów magicznych było w tamtych grach "trochę" więcej, niż tylko zombiaki.
Nic sobie takiego nie przypominam.

25.01.2014 14:07
29
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Zombie były jednym z najlepszych elementów Thiefa.

Poza tym, motywów magicznych było w tamtych grach "trochę" więcej, niż tylko zombiaki.

25.01.2014 14:16
_Luke_
30
odpowiedz
_Luke_
253
Death Incarnate

Zombiaki byly swietne, miedzy innymi dzieki nim uwazam jedynke za lepsza od dwojki. A magicznych elementow w jedynce bylo troche - magiczny miecz, oko, poganie, latajace kule ognia itd itp

fif :)

25.01.2014 14:21
31
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Nic sobie takiego nie przypominam.
To masz bardzo słabą pamięć albo nie grałeś w te gry, bo fabuła każdej części kręci się wokół magii (poza Metal Age, gdzie mieliśmy raczej konflikt technologii z magią, ale technologia grała pierwsze skrzypce). Nawet ostatni bossowie z Dark Project i Deadly Shadows są istotami nadprzyrodzonymi.

25.01.2014 14:35
32
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

[32] To masz bardzo słabą pamięć
Mam słabą pamięć bo nie skupiam się na pamiętaniu rzeczy mi zbędnych? Przy takich ilościach gier jaką ukończyłem pamiętanie nawet 1/100 jest niemożliwością.
albo nie grałeś w te gry
Typowa polaczkowość. Nie grałeś bo ja ukończyłem 100 razy to znam na pamięć. Ja mogę z pamięci napisać solucję do Fallouta 2 zawierającą jakieś 90% wszystkich questów, ale z serii Thief nie pamiętam praktycznie nic oprócz "robotów z paleniskiem" (na węgiel?), systemu alarmowego w postaci tej maski/głowy i zombiaków.
bo fabuła każdej części kręci się wokół magii Nawet ostatni bossowie z Dark Project i Deadly Shadows są istotami nadprzyrodzonymi
To się szeroko rozpisałeś. A przypomniało mi się - były chyba jeszcze jakieś małpoludy czy coś takiego.

spoiler start

A pisząc magia to ja widzę Garretta z różdżką w ręce.

spoiler stop

.

25.01.2014 14:50
33
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Mam słabą pamięć bo nie skupiam się na pamiętaniu rzeczy mi zbędnych?
Nie. Masz bardzo słabą pamięć, bo nie pamiętasz wiodących motywów z gier, których przejście (przynajmniej za pierwszym razem) zajmowało pewnie jakieś 20 godzin, a najbardziej wychwalane i najczęściej wspominane motywy niemal zawsze łączą się z magią (choćby dom Constantine'a). O bossach też zapomniałeś, czy myślałeś, że pogański bożek i zmiennokształtna wiedźma są postaciami ze świata rzeczywistego?
Swoją drogą, w drugiej części Thiefa praktycznie nie było zombiaków (dało się je znaleźć w bodaj dwóch miejscach, ale raczej w formie easter eggów).

Typowa polaczkowość. Nie grałeś bo ja ukończyłem 100 razy to znam na pamięć.
A nie widziałeś, że w tamtym zdaniu zastosowałem prosty zabieg logiczny, znany jako alternatywa? Czy nie zrozumiałeś?
Ciekawostka: to powyższe to też alternatywa.

To się szeroko rozpisałeś.
No tak, przecież powinienem streścić fabułę całej trylogii.

25.01.2014 15:06
34
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

[34] Masz bardzo słabą pamięć, bo nie pamiętasz wiodących motywów z gier
Bo nie jest mi to potrzebne do szczęścia. Wpiszę sobie w CV - znam na pamięć fabuły 1000 gier?
Zagram - zapominam. I tyle. A poza tym nie mam czasu i chęci aby co roku ogrywać do znudzenia te same gry.
drugiej części Thiefa praktycznie nie było zombiaków (dało się je znaleźć w bodaj dwóch miejscach, ale raczej w formie easter eggów)
No nie wiem czy tylko w formie easter eggów bo pamiętam misje w krypcie i tam były. I pamiętam je bo dziadostwa nie dało się spałować ani zabić i tylko woda święcona była na nie skuteczna.
znany jako alternatywa
Alternatywa z już podjętą decyzją, że skoro nie pamięta to nie grał. Bardzo czegoś takiego nie lubię.

No tak, przecież powinienem streścić fabułę całej trylogii
Skoro Thiefy są tak mocno związane z magią (której ja nie pamiętam) to chyba powinieneś pamiętać jak ta magia wyglądała. Garrett magiem nie był, z różdżką nie biegał, czarów też nie znał. Normalnie magia wylewa się z każdej strony.
Równie dobrze te roboty z paleniskami i "głowy" to magia bo nie ma mowy aby to działało zgodnie z jakąkolwiek wiedzą techniczną i znaną nam mechaniką i fizyką.

25.01.2014 15:26
35
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Zagram - zapominam. I tyle. A poza tym nie mam czasu i chęci aby co roku ogrywać do znudzenia te same gry.
Czyli - tak jak pisałem - masz słabą pamięć.

No nie wiem czy tylko w formie easter eggów bo pamiętam misje w krypcie i tam były.
No, były. Zdaje się, że dwa zombiaki w jednej mogile, której nie trzeba było nawet otwierać. Może twoja pamięć jest nie tyle słaba, co wybiórcza?

Alternatywa z już podjętą decyzją, że skoro nie pamięta to nie grał. Bardzo czegoś takiego nie lubię.
Wtedy to nie byłaby alternatywa. Po prostu zrozumiałeś to tak, jak chciałeś zrozumieć, żeby zgrywać ofiarę.

Skoro Thiefy są tak mocno związane z magią (której ja nie pamiętam) to chyba powinieneś pamiętać jak ta magia wyglądała.
Strzały Garretta miotające żywiołami, żywiołaki i inne nadprzyrodzone stwory, magowie, kapłani, wszystko związane z wątkami pogańskimi, Viktorią, Tricksterem, Gamall itp.

To co oko było magiczne?
Które oko? Ten kryształ, który Garrett kradł w pierwszej i trzeciej części, złączony z jego własnym okiem, które wydłubała mu Viktoria? Tak, jak na moje, to było całkiem magiczne.

25.01.2014 20:10
36
odpowiedz
zanonimizowany942483
1
Konsul

PierwszyWolnyJestZajęty stary zrzędzący dziad mająćy problemy z pamięcią. Jeszcze próbuje wmówić co innego, głównego motywu niepamiętać, pewnie z zaślepkami na oczy grałeś. Śmieszne są twoje posty.

25.01.2014 20:49
Pan Dzikus
37
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Nie podoba mi się:
- Inny głos, podobny, ale jednak inny.
- Sposób trzymania łuku, który w mojej ocenie jest nieprawidłowy i niepraktyczny.
- Interfejs, który nie pasuje klimatem do gry.
- Znaczek widoczności powinien być kryształem wszytym w rękawicę.

Podoba mi się:
+ Wszelkie animacje wchodzenie po linie, otwierania drzwi, brania przedmiotów, wychylania się, animacja skradania itd. Tego mi zawsze brakowało w FPP a tu jest, zrobione bardzo dobrze choć nie doskonale.
+ Oprawa artystyczna. Czuć klimat. Technicznie mogło być znacznie lepiej. Tekstury są w dość niskiej jakość i nie mają mapowania wypukłości.
+ Możliwość dostosowania opcji gry do naszych preferencji. Tak być powinno w każdej grze.
+ Ranking i zdobywanie punktów.

Ogólnie sądzę, że to będzie godny następca poprzednich części. Na pewno lepszy od trójki, która nieco odstawała jakością.

26.01.2014 22:41
38
odpowiedz
salusta
26
Pretorianin

No tak... Jazgoczecie, bez sensu:P Zamiast hejtować, może po prostu dacie szansę tej grze? Może owszem nie jest to w 100% stary Thief, ale klimat przecież jest:)

27.01.2014 17:50
39
odpowiedz
zanonimizowany489780
88
Generał

PierwszyWolnyJestZajęty ->

"Mam słabą pamięć bo nie skupiam się na pamiętaniu rzeczy mi zbędnych? Przy takich ilościach gier jaką ukończyłem pamiętanie nawet 1/100 jest niemożliwością."

To po jaką k...ę zabierasz głos, nie wiesz, nie pamiętasz, nie masz pojęcia, to wykorzystaj swoją szansę na to żeby zamilczeć i nie robić z siebie głupa.

28.01.2014 12:36
40
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

[40] Bo taki mam kaprys a tobie wuj do tego. Z namiastki magii robicie jakiegoś Harrego Pottera.

A nowy Thief prezenuje się bardzo dobrze bo bardzo dobrą grą było Dishonored, a to będzie praktycznie to samo.
I możecie sobie jęczeć, a producent ma to głęboko (i bardzo dobrze).
Nie pasuje to napisałem: wrócić do Win 98, kamienia łupanego i "prawdziwych" gier.

28.01.2014 12:42
😁
41
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

Nie kłuć się z Zajętym, co był kiedyś wolny, bo on ma zawsze rację...

28.01.2014 13:04
42
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend
Image

Z namiastki magii robicie jakiegoś Harrego Pottera.
Chodzi o tę "namiastkę", która stanowiła jeden z głównych motywów całej trylogii?

28.01.2014 14:19
43
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

[43] Jeśli dla ciebie pogańskie wierzenia to magia to należy niezwłocznie skontaktować się z Watykanem bo według twoje logiki Jezus był magiem.
Teraz dostrzegasz różnice? Wiara i magia to nie to samo. Magia funkcjonuje w świecie w którym ludzie w nią wierzą, w świecie gdzie maga nazywa sie magiem a nie chorym psychicznie i obłąkanym.

28.01.2014 14:37
44
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Ale wiesz, że bóstwa tych pogan faktycznie istniały w grze, tak? Jedno z tych bóstw było nawet ostatnim przeciwnikiem w Dark Project. Dociera to do ciebie, tak?

Swoją drogą, nawet jedna z misji w jedynce rozgrywa się w Gildii Magów...

28.01.2014 14:44
.:Jj:.
45
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    
Image

Semantyka.

28.01.2014 21:00
Aen
46
odpowiedz
Aen
232
Anesthetize

Mephistopheles - Nie szkoda czasu? Gość nie ma pojęcia o serii Thief, nie dojdzie do niego to co mówisz, bo przecież "nie pamięta".
PierwszyWolnyJestZajęty - Skoro "nie pamiętasz", to może skończ pieprzyć głupoty na temat gier o których pojęcia nie masz żadnego? Specjalista...

28.01.2014 21:24
47
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend
Image

Przecież to było oczywiste. Po prostu uznałem, że tak będzie zabawniej.

Wiadomość Thief na nowym gameplayu. Zobacz, jak Eidos poradził sobie z powrotem Mistrza Złodziei