Lords of the Fallen zaoferuje 15-godzinną kampanię i mnóstwo dodatkowych aktywności
Jak dotąd nie zauważyłem żadnej inspiracji DS bardziej Kingdom of Alamur.
„W zasadzie, biorąc pod uwagę Nową Grę +, eksplorację, odkrywanie mnóstwa sekretów i zdobywanie łupów, rozgrywka może trwać bez końca.” - brzmi sexownie :) Dla szybkich 15 godzin a dla koneserów zabawa bez końca ;)
@Pathlogan
Lords nie będzie jak DR:
[link]
Osobiście- nie moge się doczekać tej gry:)
Jakieś nagranie pokazujące gre w akcji by się przydało. Czały czas nic publicznie nie pokazali czy po prostu to przegapiłem?
15 godzin? To mniej więcej tyle, co: 3X ostatni Sniper CI; 2,5X kampania solowa w Coda; około 2/5 kampanii w ostatnim GTA; ~10 meczy (w pełnym wymiarze 45x2) w Fifie lub bita setka (4x2) itd. Mało? Bym nie powiedział.
15h ale jak byśmy skupili się na main quescie, to nie jest tak pod warunkiem że poboczniaki nie będą zapchajdziurami
15 godzin ? Jak na taką grę to dość mało. Ale skoro ma być mnóstwo innych aktywności, to nie mam nic do zarzucenia ;)
Pora zadziałać i wylać kubeł lodowatej wody na napaleńców, którym zapowiedzi oraz kolorowe screeny i trailery chyba za bardzo rozgrzały głowy - tę grę robi City Interactive oraz Deck 13.
Wszystko raczej zależy od poziomu trudności, DS też jest na jakieś 15h gry, jedynie poziom trudności wydłuża ten czas.
Lepszy krótki wątek fabularny ale za to soczysty i grywalny niż na siłę rozwleczony tylko po to by się chwalić że przejscie wątku fabularnego zajmie aż 40 godz, zwłaszcza że mały odsetek graczy przechodzi grę do końca.
P.S kiedyś na gry-online był artykuł że twórca nowego Skyrima przeszedł głównu wątek w coś około 2 godz wiec CI rządzi ;)
Od kiedy w eRPGach mierzymy czas gry przez liczenie, ile zajmie nam przejście głównego wątku fabularnego? To na co grałem 300h w Obliviona, skoro główny quest zajął mi kilkanaście godzin?