Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo

05.12.2013 14:12
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Prezentacje silnikow mozna opisac tak - tak to wszystko moze wygladac, ale nie bedzie do poki nie tnie sie za gre tworca silnika

05.12.2013 14:42
2
odpowiedz
zanonimizowany847542
23
Generał

Realistyczny efekt wody? Wyglada to nieciekawie i plastikowo... Gdy sobie przypomne, jakie wrazenie na mnie wywarla woda na Galeonie w grze Unreal Tournament, to az sie lezka w oku kreci.

05.12.2013 15:03
3
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@Koktajl Mrozacy Mozg
To nie jest demo technologiczne, tylko autentyczna prezentacja naprawdę istniejącego narzędzia dla deweloperów. Ten film NIE jest dla graczy ani jako reklama.

@Contributor
Efekt rozbryzgu NIGDY nie był zrobiony lepiej. Większość gier ma 2D sprite'y, a tu są meshe 3D z refrakcją. Piszesz zapewne o efekcie wody, jako płaszczyzny, co nie ma nic wspólnego z tą prezentacją. Realistyczny rozbryzg wymagałby fizyki cieczy w czasie rzeczywistym, jak np. z Nvidia Flex, co morduje wydajność i zadusi każdego kompa. Dzisiejsze komputery są na to nadal o wiele za słabe, by w ogromnej grze pozwolić sobie na tak ciężkie dodatki.

05.12.2013 15:08
kaszanka9
4
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Koktajl Mrozacy Mozg [1]

Prezentacje silnikow mozna opisac tak - tak to wszystko moze wygladac

i zawsze wygląda, ale tylko na kłamliwych filmikach, tymczasem nic z tego nigdy nie ląduje w żadnej grze.

Dla kontrastu jak Quantum Dream robi demo na ps, to potem to się znajduje niedługo w grze, a nie jakieś obiecanki dla pecetowców.

Po za tym gdzie te dema? Samaritanin, Infiltrator, Elemental, no gdzie one są tak, aby mógł sobie odpalić?

Nic nie znaczące filmiki, tyle na ten temat, skoro wszystko jest tak super, to czego się boją, że nie udostępniają?

Po za tym kłamią, infiltrator korzystał z funkcji którą już wycięto z silnika UE4, bo kosmiczne pc klękały, w praktyce te "demo" na filmiku jest już nieprawdziwe, sprawa tyczyła się oświetlenia, więc nie, to co było na tym filmiku jest już w UE4 nieosiągalne.

05.12.2013 15:15
👍
5
odpowiedz
pisz
167
nihilista

Bloom and Lens Flares: OFF - to chyba najlepsza opcja, słuchajcie deweloperzy gier :>
Woda jak dla mnie fatalna, wygląda raczej jak rtęć

05.12.2013 15:43
6
odpowiedz
pixario
81
Troll Hammer

Realistyczny efekt wody? Wyglada to nieciekawie i plastikowo... Gdy sobie przypomne, jakie wrazenie na mnie wywarla woda na Galeonie w grze Unreal Tournament, to az sie lezka w oku kreci.
Mam to samo i nadal gram

05.12.2013 15:44
7
odpowiedz
Malaga
134
ma laga

pisz

akurat lens flares wyglądają w grach świetnie, bez tych filtrów gry wyglądają strasznie sterylnie - spójrz sobie na świecącą żarówkę a zobaczysz jak reagują oczy

05.12.2013 15:59
8
odpowiedz
Sielulator
35
Chorąży

Tak, tak... jasne :>. Polecam sobie pooglądać demka technologiczne z poprzedniego UE, a później gry wyprodukowane na tymże silniku :).

05.12.2013 16:11
9
odpowiedz
pisz
167
nihilista

Malaga
Ja to wiem, tylko tego nie cierpię, wszystkie te bloomy, flary itp powodują tylko, że mnie szybko bolą oczy i mam nudności - dlatego odstawiłem Battlefield 3 po paru godzinach, bo nie dałem rady tego wytrzymać. Nie wymagam od gier 100% realizmu :)

05.12.2013 20:08
10
odpowiedz
Kępes
99
Konsul

i czym oni się chwalą filmik to render a pokaz to 100 razy gorsze gówno
za nim grafika w grach będzie taka jak na tym Renderze to se poczekamy jeszcze bardzo długo a na pewno nie przy tej niby wielkiej generacji konsol to co one maja w środku to standard wyznaczony już dawno przez PC i dla mnie to jest śmiech na sali ta cala nowa generacja by odpalić taka grafe w 60fps to z 10 takich konsol by trzeba było.

05.12.2013 20:16
Bezi2598
11
odpowiedz
Bezi2598
139
Legend

Od ilu lat pokazują już takie prezentację silników? W grach jeszcze tego nie widziałem.

05.12.2013 20:28
12
odpowiedz
zanonimizowany847542
23
Generał

Kazioo
Tak, tak... ja mowie jak najbardziej o plaskiej plaszczyznie. Zauwaz jednak jedno... Ponad dekade temu najmniejszy bajer graficzny po prostu wprawial wszystkich w zachwyt. Mnie przykladowo podobala sie plaska tekstura imitujaca ruchoma wode. Wow... i to faktycznie wygladalo jak woda. Prawie dziesiec lat temu Source Engine takze pokazal, ze woda moze wygladac realistycznie. I to pamietam do dzis. Gdy uruchamiam Half-Life 2, nadal uwazam, ze woda wyglada, jak woda. A teraz? Teraz mamy prezentacje UE4 i jego szmerow bajerow, ale jakos nie robia one juz takiego wrazenia. Szacunek za sam fakt, ze bryzgajaca woda ma stac sie obiektem 3D, ale wyglada to srednio. I albo faktycznie tak kiepsko to wyglada, albo po prostu moje oczekiwania sa tak wygorowane, ze nawet gdyby zaserwowali mi cos zdecydowanie lepszego, i tak bym marudzil :D Ech... chcialo by sie cofnac w czasie o te kilkanascie lat i jeszcze raz doswiadczyc tego przeskoku jakosciowego, ktorego dzisiaj i w najblizszej przyszlosci chyba nie uswiadczymy.

05.12.2013 20:43
13
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

Nie rozumiem czemu tak sceptycznie podchodzicie do tej prezentacji. Na filmiku jest pokazana grafika w czasie rzeczywistym w 100% pokazywana przez silnik UE, nie mam tutaj najmniejszych watpliwosci. Ot poprostu wykorzystali w koncu mozliwosci DirectX 11. Wymagania tego dema nie beda zbyt wygorowane.

Wiadomość Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo