Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Masz cały arsenał Snake, ale lepiej z niego nie korzystaj

07.09.2013 17:38
1
GameSkate
67
Pretorianin

Akurat w Peace Walkerze ten cały arsenał pełnił 3 funkcje:
1) Więcej zabawek do trybu VS Ops.
2) Budujemy tam przecież sporą jednostkę militarną, a wtedy posiadanie broni innych niż pistolet na strzałki usypiające ma sens, mimo, że w singlu od strony praktycznej wystarczy wspomniany wcześniej pistolet, karabin maszynowy i wyrzutnie rakiet na bossów (swoją drogą w PW są oni zbyt powtarzalni).
3) Jest to sposób na proste przedłużenie gry dla osób, które muszą zawsze wszystko odblokować etc. a przecież sporo osób na wiadomość o tym, że gra jest krótka (mówię ogólnie, bo ukończenie głównego wątku PW + parę misji Extra Ops trwa kilkanaście dobrych godzin) może jej w ogóle nie kupić.

Szkoda, że ta część jest tak prosta. Krótkie misje (w grze na handheldy ma to sens jednak) i duża ilość Fulton Recovery System pozwalają po prostu na uśpienie wszystkich żołnierzy wroga i wysłanie ich do swojej bazy.
Większość misji przeszedłem bez zabijania kogokolwiek i bez wszczynania alarmów.

08.09.2013 10:13
Brucevsky
2
odpowiedz
Brucevsky
148
Playing with writing

GRYOnline.plTeam

GameSkate - rzeczywiście, arsenał przygotowany przez Konami może pełnić podane przez Ciebie funkcje, zgadzam się z tym. Szkoda jednak, że zupełnie nie wpływa on na kształt misji dla pojedynczego gracza, w których jak zauważyłeś, pistolet na strzałki i Fulton Recovery System wystarczają, by przejść je bez zabijania kogokolwiek i wszczynania alarmu. Po tych kilku godzinach mam wrażenie, że Konami mogło chociaż w Extra Opsach coś urozmaicić, narzucić pewne ograniczenia i wymusić korzystanie z określonych broni. Brakuje mi tego.

08.09.2013 13:29
Azerath
3
odpowiedz
Azerath
156
Senator

Kojima zawsze powtarza, że każdego MGS można przejść bez zabijania kogokolwiek (poza bossami).

08.09.2013 14:06
claudespeed18
4
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

pamietam jak przy recenzji MGS2 widziałem Snake'a z Famas'em i bron od razu mi się spodobała, zbyt dużo broni tam jest by się stale skradać, alarmy miałem co chwilę :D

08.09.2013 14:22
5
odpowiedz
GameSkate
67
Pretorianin

Po tych kilku godzinach mam wrażenie, że Konami mogło chociaż w Extra Opsach coś urozmaicić, narzucić pewne ograniczenia i wymusić korzystanie z określonych broni. Brakuje mi tego.
No jak to, a misje "hold up" z bananem to co? :P Ale faktycznie, mogliby dać tam trochę wariacji. I brakowało mi jeszcze kamer, są granaty unieszkodliwiające elektronikę, ale nie użyłem ich ani razu, bo nie wiem nawet po co miałbym z nich korzystać.

08.09.2013 15:53
Brucevsky
6
odpowiedz
Brucevsky
148
Playing with writing

GRYOnline.plTeam

Azerath - prawda, sam skorzystałem z tej opcji przy przechodzeniu Sons of Liberty. Ale przy Peace Walker chciałoby się jednak z tego ciekawego arsenału skorzystać, a nie tylko usypiać wrogów Mk22 z tłumikiem. Tyle, że to nie ma sensu.

claudespeed18 - mnie też często kusi, by zrezygnować ze skradania i rozpętać wrogom piekło ;)

GameSkate - do tych zadań z "Hold up" jeszcze nie dotarłem. ;) Chaff granades to kolejny przykład niewykorzystanego potencjału arsenału, też nie widzę sensu zabierania ich na misję. Na razie też nieprzydatne są dla mnie te wszystkie czasopisma, które mają odwracać uwagę.

gameplay.pl Masz cały arsenał Snake, ale lepiej z niego nie korzystaj