Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Battlefield 3 - wrażenia z multiplayera

18.08.2013 23:29
👍
1
causal/hardcore
41
Pretorianin

Najtaniej oczywiście wyjdzie tutaj: humblebundle.com ;)

19.08.2013 20:20
berial6
2
odpowiedz
berial6
105
Donut Hole

Mnie w BF3 najbardziej denerwuje kolizja obiektów. Biegnie korytarzem 10 chłopa... i mam wrażenie jakby postać się ślizgała na podłodze. A to o metr do przodu, a to do tyłu. Postaci blokują sobie drogę albo odpychają.

20.08.2013 13:30
3
odpowiedz
LastAid
2
Junior

Jak można napisać recenzje gry skoro grało sie w nią zaledwie 20 godzin?!

21.08.2013 10:13
berial6
4
odpowiedz
berial6
105
Donut Hole

Widzisz jakieś zastrzeżenia?
20h chyba wystarczy na zobaczenie ośmiu mapek

21.08.2013 11:12
NewGravedigger
5
odpowiedz
NewGravedigger
128
spokooj grabarza

20h gry to oczywiście mało

najlepiej widać to po tekście

Zniknęła bolączka serii, czyli niepoprawnie funkcjonujące hitboxy –

wot? może hitboxy działają dobrze (aczkolwiek nie zawsze), ale już sposób ich naliczania jest tragiczny.

poza tym to nie jest 8 mapek, bo conquest ma mapę inną a TDM inną. Inne są style prowadzenia walk, do obsługi pojazdów również trzeba się przyzwyczaić.

25.08.2013 12:34
6
odpowiedz
Szlugi12
55
Pretorianin

''Najbardziej zbędną klasą według mnie jest żołnierz wsparcia, który poza karabinem maszynowym niczym szczególnym się nie wyróżnia.''

No tu bym się nie zgodził.
Mamy C4, uzupełnianie amunicji jest ważne, jak ktoś pruje z RPG to za dużo pocisków nie ma.
Moździerz też dobra sprawa.

25.08.2013 12:50
Mitsukai
7
odpowiedz
Mitsukai
184
Internet is for Porn

Najbardziej zbędną klasą według mnie jest żołnierz wsparcia, który poza karabinem maszynowym niczym szczególnym się nie wyróżnia.
Dobrze rozstwiony ckm potrafi zdzialac cuda, zreszta ponad 200 zabojstw z C4 tez przeczy tej teorii

Biorąc pod uwagę, że średnia długość życia wojaka na polu bitwy jest dramatycznie krótka, uzupełnianie amunicji (bo tym się właśnie żołnierz wsparcia zajmuje) nie jest zajęciem priorytetowym.
Pora przestac pchac sie pod lufy przeciwnika, a zaczac grac z glowa i pomyslec chwile gdzie moze byc wrog.

Mam jednak wrażenie, że nie usprawiedliwia to długich loadingów.
Dlugie loadingi to zmora map z podstawki, te z DLC laduja sie nieporownywalnie szybciej.

gameplay.pl Battlefield 3 - wrażenia z multiplayera