Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Thief 4 - hejtujemy czy czekamy?

03.08.2013 13:32
Amazing_Maurice
1
Amazing_Maurice
100
Konsul

Ja mam nadzieję tylko na jedno - że twórcy w jakiś sposób wesprą moderów i ktoś zrobi z tej gry prawdziwego, godziwego następcę.

03.08.2013 13:37
U.V. Impaler
2
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Zawsze mnie bawią te narzekania na ułatwienia podobne do Focusa, których... używać nie trzeba. Przymusu nie ma. To samo tyczy się zabijania. Thief można skończyć bez mordowania kogokolwiek, to samo tyczy się zresztą detekcji. No ale przecież to za mało. Przecież można było grać na pełnym oldschoolu, ale widać, że gra nie była tworzona z myślą o takim stylu - no trzymajcie mnie! ;D

Garett jakiego znam nigdy by tak nie zrobił!

Garrett wielki fanie ;)

A grą miałem okazję się pobawić i uważam, że jest bardzo dobrze. Square Enix robi ostatnio kapitalną robotę.

03.08.2013 13:43
Martius_GW
3
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Zawsze mnie bawią te narzekania na ułatwienia podobne do Focusa, których... używać nie trzeba. Przymusu nie ma.
Jasne, co z tego, że gra została wokół tego zaprojektowana podobnie jak ostatni Hitman czy Tomb Raider.

03.08.2013 13:48
U.V. Impaler
4
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

To tylko ułatwienie, którego stosować nie trzeba. W czym tu widzisz problem? Chcesz wyzwania? Nie korzystasz z ułatwiaczy. Skończ Dishonored bez pomocy w postaci Dark Vision i pogadamy. A nie, czekaj. Nie skończysz, bo przecież ta gra też pewnie jest wokół tego zaprojektowana. Co to w ogóle za argument jest?

03.08.2013 14:07
5
odpowiedz
zanonimizowany813590
57
Generał

Te wszystkie uproszczenia w stylu focusa i swoopów,to istna porażka.Zwiastuje to tylko rychłą śmierć tej gry.Szkoda,bo tak bardzo na nią czekałem.Mam jednak nadzieję,że ktoś obmyśli moda,który jednak zmieni styl rozgrywki.Uwielbiałem tą"bezbronność" i strach przed zauważeniem.

03.08.2013 14:44
6
odpowiedz
Adams Famili
49
Chorąży

O ile dobrze pamiętam to w starym Thief'ie na najwyższym poziomie żeby ukończyć planszę nie można było nikogo zabić. A tu co mamy: karate, tekwondo, jeszcze brakuje zatrutych strzał, a najlepiej to dać Garrettowi zbroję, mini-guna i zrobić z niego jednoosobowy czołg. Przebije się przez wszystko i wszystkich. Twórcy twierdza że czasem nie da się uniknąć walki. Da się uniknąć tylko trzeba być cierpliwym i co najważniejsze - myśleć. A tego młodym pokoleniom brakuje.

03.08.2013 15:45
U.V. Impaler
7
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Grę da się ukończyć nie zabijając nikogo - jest za to achievement. Ale oczywiście nowy Thief jest z założenia "be", w końcu w starych grach z tej serii mordować się nie dało. Wybuchowe strzały z "jedynki" to wyłącznie wytwór naszej wyboraźni.

05.08.2013 01:09
8
odpowiedz
Jaszczomb_jmb
5
Junior

@ U.V. Impaler
Przymusu może nie być, ale to nie jest tylko ułatwiacz - to integralna część gry. Bez tego gra wydaje się być niepełna, nie otrzymujemy pełnego doświadczenia, jakie przygotowali i przewidzieli dla nas twórcy.

gameplay.pl Thief 4 - hejtujemy czy czekamy?