Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dziś premiera Shadowrun Returns

25.07.2013 09:33
Mastyl
1
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Nie lubię izometru i 2D, ale tu akurat wygląda to fajnie.

25.07.2013 09:40
Azerath
2
odpowiedz
Azerath
139
Senator

W dodatku zbiera bardzo pozytywne opinie.

25.07.2013 09:41
3
odpowiedz
Child of Pain
135
Senator
Wideo

Mozecie sprawdzic pierwsze wrazenie TotalBiscuita, 43 minuty
http://www.youtube.com/watch?v=p-b-ggUSvo4

25.07.2013 09:43
_Luke_
😈
4
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

Dobra gra? Niemozliwe, przeciez wszystkie gry z KS mialy byc (wg niektorych na tym forum) kiszkami.

25.07.2013 10:28
Duality
5
odpowiedz
Duality
79
Konsul
25.07.2013 10:37
6
odpowiedz
Bibel
144
Konsul

kupione xD

25.07.2013 10:45
7
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Na co się ludzie skarżą? Mam nadzieję, że wyłącznie na "poziom trudności" czy "przestarzałą oprawę". Fallout mnie dziś bawi, a zacząłem niedawno :)

25.07.2013 10:51
8
odpowiedz
Raven11
30
Centurion

No, czyli jednak coś na tym kickstarterze może się udać. Szału pewnie nie ma, ale solidna klimatyczna gra z pewnością zyska popularność wśród fanów RPG. Życzę twórcom i osobom wspierającym projekt jak najlepiej, bo idea kickstartera to tak naprawdę największy bastion niezależności twórców. Nie chciałbym aby przez kilka niewypałów miała upaść.

25.07.2013 10:56
9
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Cieszę się, że jednak projekt Shadowruns Returns od Kickstarter dobrze wyszło. Muszę przyznać, że martwiłem się o tym, że okaże się rozczarowujący. Czytałem jedna z recenzje, że świat, fabuła i misje to plusy, co bardzo mi cieszyło. ;)

25.07.2013 10:56
_Luke_
10
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

[9] Czytaj ze zrozumieniem na Boga.

edit: tak! sam dalem kase na KSie

25.07.2013 11:02
11
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@_Luke_ Czy twój poprzedni komentarz był to żart?

25.07.2013 11:12
12
odpowiedz
Child of Pain
135
Senator

[11]
Pewnie komentarz w tonie zartobliwym, podsytym ironią stąd ta buźka.

25.07.2013 11:18
13
odpowiedz
jediwolf
30
Chorąży

Czy wersja standard ze steam'a zawiera dodatek Berlin ??

25.07.2013 11:19
14
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@Child of Pain Nie zauważyłem to, bo nie był widoczny, dopóki nie wchodziłem do forumie poprzez przycisk WSZYSTKIE KOMENTARZE. System komentarze spod artykuły GryOnline.pl przyda się poprawki, aby ikonki emocje i status użytkownika będą widoczne poza forumie.

25.07.2013 11:24
Duality
15
odpowiedz
Duality
79
Konsul

@jediwolf
Żadna nie zawiera go jeszcze, dopiero dodadzą.

25.07.2013 11:27
_Luke_
16
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

Na powaznie jednak, jest jedna rzecz ktora mnie drazni. Mianowicie osoby, dzieki ktorym ten projekt w ogole mial szanse realizacji, czyli wspierajacy go swoja kasa na KSie - NIE MOGA jeszcze w niego zagrac (pomimo, ze wersja DRM-free, ktora tak w bolach rodzili ma byc jednak dostepna) tylko musza czekac na premiere "dla wszystkich na steamie". A prasa, w tym jacys pseudo vblogersi (totalbullshit) juz gre maja. To nie jest w porzadku.

25.07.2013 11:50
17
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@_Luke_ Może prasa ma beta wersja, a nie finalna wersja. Ale to tak zgadzam się z Twojej zdanie. Jeśli chodzi o mnie, jest jeszcze jedna rzecz, która denerwuje mi. Mianowicie gra nie będzie wolny od DRM pomimo obietnicy od twórcy na samym początku. Oby Project Eternity i Torment nie spotka podobny los. Niech piraci trzymają ręce z dala od gry w dniu premiery! Przez ich brak pohamowanie i cierpliwości przed ściągnięcie gry oraz niski sprzedaży w dniu premiery (a nie za parę miesięcy) spowodowało, że DRM powstało.

25.07.2013 11:52
18
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

@_Luke_
Zazwyczaj tak jest,że prasa dostaje do oceny egzemplarze nieco wcześniej, żeby na premierę mogli wypuścić recenzję. Dlatego myślałem, że przeczytam tu recenzję, a nie sprawozdanie z recenzji innych portali.

25.07.2013 11:56
_Luke_
19
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

[18] Tak, wiem, ze tak _zazwyczaj_ sie robi, jednak ta gra zostala w sposob _niezwyczajny_ sfinansowana, wiec gdyby firma HBS potrafila sie ladnie zachowac, wspierajacy tez mogliby w nia juz grac. Ale widocznie z ladnym zachowaniem maja problemy (tak jak w przypadku zamieszania wokol wersji drm-free).

25.07.2013 12:00
20
odpowiedz
zanonimizowany897750
6
Pretorianin

e tam, wspierający mają mieć satysfakcję, że dzięki nim gra powstała - sam dowiedziałem się o kickstarterze późno i dlatego nie wsparłem akcji, ale w przyszłości zamierzam. A co do gry, to recenzje są zachęcające - minusy to brak savowania, no i dla mnie najpoważniejszy - tylko ok. 10 godzinna kampania. Wprawdzie fani będą tworzyć nowe kampanie, ale na to trzeba czekać i zazwyczaj twórczość graczy nie stoi na tak wysokim poziomie jak twórców. No nic, zobaczymy... oby gra nie okazała się za krótka.

25.07.2013 12:01
21
odpowiedz
Child of Pain
135
Senator

[16]
Zobacz ile typ ma odslon, ma normalne materialy, nie jakies gejpleje, zwlaszcza lepsze nagrania z targow nagrane bezposrednio a nie kamerka jak gol czy zagraniczne portale... Pseudo vloger, typ ktory komentowal mecze Starcrafta i jest wlascicielem druzyny...

25.07.2013 12:02
22
odpowiedz
zanonimizowany897750
6
Pretorianin
25.07.2013 12:03
_Luke_
23
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

[21] No i co, mam padac przed nim na kolana?

25.07.2013 12:04
24
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

@_Luke_ Przesadzasz. To jest element marketingu i nie jest elementem dystrybucji. Poza tym jest olbrzymia szansa, że wśród wspierających znajdują się tacy, którzy byliby gotowi (albo planują) "podać grę dalej", a nic nie psuje premiery tak, jak wersja dostępna za darmo tydzień wcześniej. Zrozum ich i daj luzu ;)

25.07.2013 12:05
_Luke_
25
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

[24] Mysle, ze jednak tabun ludzi, ktorzy wsparli gre i mogliby pchnac w swiat swoje dobre opinie, mialoby wieksza sile oddzialywania niz 3 recki w necie.

[26] A co to wnosi do merytorycznej dyskusji i tego czy wpierajacy powinni dostac gre przed (rowno) z prasa czy nie?

25.07.2013 12:06
😐
26
odpowiedz
Child of Pain
135
Senator

[23]
To nie nazywaj go pseudovlogerem, nie kreci jakichs marnych vlogow czy gejplejow tylko cos faktycznie robi konkretnego, ze dostaje materiał na równi z prasą której znaczenie i tak spada.

25.07.2013 12:10
27
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

@ _Luke_ ale pewnie pchnęliby nie tylko opinie i to jest problem, podczas gdy egzemplarze dla prasy są kontrolowane.

25.07.2013 12:12
_Luke_
28
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

bulldog -> no tak, traktujmy ludzi, ktorzy kupili kota w worku jak zlodziei

25.07.2013 12:13
29
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@bullgod ma rację. Twórcy Shadowruns brali tego pod uwadze i dlatego nie dali od razu graczy przed dniu premiery. Choć nie potępiam piraci (bo ja też byłem kiedyś w przeszłości z powodu braku pracy i wolne pieniędzy), to jednak nie pochwalam zachowanie piratów ściągając gry w dniu premiery (lub przed) i udostępniają od razu w sieci. Przez takie zachowanie stąd te niskie sprzedaży gry w dniu premiery i narodziło się znienawidzony DRM, który krzywdzi nawet uczciwe klientów. A twórcy gier poczuli się smak niewdzięczności.

25.07.2013 12:19
😍
30
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Warto teraz rzucić okiem wiadomość "Gry w Polsce najdroższe na świecie. Pracujemy prawie dwa dni na jedną kopię" w stronie CD-Action. Może to wyjaśni, dlaczego w Polsce mamy wysokie piractwo od pozostałych krajach. O rany... Na szczęście są coraz więcej promocje w GOG.com, Steam i CDP.pl, co czyni przyjazne oferty dla "biedni" graczy, którzy mają prace z niskie pensje (ja należę do grupy) i wysokie koszty utrzymanie (np. dzieci pod dachem). Może mam nadzieję będzie mniej piractwo niż zwykle.

25.07.2013 12:19
31
odpowiedz
zanonimizowany897750
6
Pretorianin

Dobrze, że nie dali graczom przed premierom - ludzie są jak dzieci (nie wszyscy) i część chciałaby pokazać jacy są zajebiści, że już grę mają i udostępniają innym - śmierć piratom!!! (nie tym prawdziwym, bo sam mam okręt i zdarza mi się rabować, gwałcić i mordować na morzach i oceanach ;))

25.07.2013 12:25
32
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@issewen Na szczęście nie jestem taki lekkomyślność i nie robiłem coś podobnego. Gdyby nie było aż tyle ludzi z taką lekkomyślności i głupoty, to świat byłby lepszy i mniej problemów.

25.07.2013 12:25
33
odpowiedz
zanonimizowany897750
6
Pretorianin

[30]
dzięki za linka - no, no... też zdecydowanie uważam, że to złodziejstwo i chamstwo wrzucać Polskę do jednego worka z rozwiniętymi krajami zachodnimi i USA przez serwisy jak steam, origin, uplay - gdzie każą nam płacić w euro albo dolarami, nie biorąc pod uwagę naszych zarobków. Jedynie polscy dystrybutorzy i sprzedaż na allegro ratują graczy, dzięki czemu część tytułów już niedługo po premierze można dostać za rozsądną w miarę cenę.

25.07.2013 12:35
34
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

@ _Luke_ Stary, przecież w każdym sklepie na każdego klienta patrzy się jak na potencjalnego złodzieja, ponieważ tacy się zdarzają. Dlatego niech Cię nie dziwią pewne środki ostrożności. Ja tylko mówię, że ich zachowanie ma sens i nie jest przejawem złej woli, albo nieumiejętności "ładnego zachowania się". Wsparłeś projekt finansowo, dostaniesz go na pewno (znaczy, powinieneś), może z jakimś bonusem (akurat nie wiem jak jest w tym przypadku). Jak nie będziesz w stanie zagrać w grę przed kimś, kto jej nie wsparł, tylko kupi po premierze, to Twoje oburzenie będzie w pełni uzasadnione.

25.07.2013 12:40
35
odpowiedz
Child of Pain
135
Senator

[34]
Dlaczego? Zalezy na co sie zgodzil, mogli sobie rownie dobrze ustalic na Kickstarterze, ze dostanie gre w tym samym czasie co odbedzie sie normalna premiera. wiadomo bylo na co sie pisza. Tego tytulu akurat nie sledzilem, wiec nie wiem jak to wyglada w tym przypadku.

25.07.2013 12:44
36
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Może lepiej poczekajmy się na godz. 19.00. A wtedy przekonamy się, kto ma rację. Przynajmniej wspierające osoby jako jedyni dostają gry wolne od DRM w przeciwieństwo do klientów STEAM. Taka jest umowa pomiędzy twórcy a wspierające osoby.

25.07.2013 13:17
_Luke_
37
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

[34] Nie jestem jakos bardzo oburzony, tylko bardziej zniesmaczony. Daliby wersje drm-free z 3 dni wczesniej i wszyscy by sie cieszyli. A oburzony to bylem jak zaczeli wyprawiac cyrki drm'em.

[35] Jak jestesmy przy umowach, to termin wydania gry byl na KS czacowany na styczen 2013 :P

25.07.2013 13:36
38
odpowiedz
koobon
82
Legend

poczytałem, pooglądałem i już widzę, że trzy rzeczy spartolili
po pierwsze, checkpointy; w klasycznym cRPG-u? poważnie? na dodatek debilnie rozmieszczone
po drugie, brak swobodnej eksploracji
po trzecie, brak jakiejkolwiek mapy

reszta wygląda świetnie; mam nadzieję, że minusy nie przysłonią plusów i nie będę żałował wydanej kasy

25.07.2013 13:57
SpecShadow
39
odpowiedz
SpecShadow
75
Silence of the LAMs

_Luke_ vs horda bezmyślnych zombie... podziwiam i wrzucam do zakładki.

Co do TotalBiszkopta - guru to on nie jest, jedynie źródłem informacji dla niedzielnych graczy. Dla siedzących w temacie już mniej, do tego miejscami zalatuje padliną hipokryzyjną.
Poza tym ludzie nie zrozumieli że ilość wyświetleń nie przekłada się zawsze na jakość. Miliony much nie mogą się mylić etc.
Podobnie wychwalany AngryJoe - niby niezależny ale jak jakiś przedstawiciel (bodajże M$) wyszedł do niego z propozycją (teraz nie pomnę jaką) to przytakiwał pokornie jak pies, któremu podają kość.

Kampania na 12h... także ląduje na mojej liście "do kupienia za -75%".
Do tego czasu powinni skombinować lepsze AI i jakieś twory z edytora, oryginalna kampania wygląda jedynie na przystawkę.
Zalatuje mi trochę nowym XCOM, zły znak...

Przy okazji premiery na iOS znalazłem ciekawy artykuł o grach na tej platformie
http://www.polygon.com/2013/6/21/4449770/the-apple-obstacle-for-serious-games

25.07.2013 15:56
😍
40
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@SpecShadow A więc należę do bezmyślny zombie? :P

25.07.2013 16:19
41
odpowiedz
lyx
72
Pretorianin

SpecShadow -> zmieniłbyś konstrukcję swojego drugiego i trzeciego zdania w tym poście bo z logiką są one nieco na bakier (ewentualnie opierając się na Twojej logice można skonstatować, że w "temacie" jesteś umiejscowiony gdzieś pomiędzy "niedzielnym graczem", a TB - ergo TB nadal jest guru dla ciebie).

Ad AngryJoe (oglądam okazjonalnie) - "jakiś" przedstawiciel to Larry "Major Nelson" Hryb i masz na myśli wywiad który z nim zrobił Joe na E3 - polecam oglądnąć filmiki po wywiadzie w których Joe potwierdza, że w kwestii prowadzenia wywiadów jest definitywnie laikiem i generalnie bije się w pierś i przeprasza za "jakość" tego wywiadu.

Tak że nie bądź "bezmyślnym zombie" i nie podążaj za imć Luki'em jak pies za kością.

25.07.2013 16:21
Azerath
42
odpowiedz
Azerath
139
Senator

TotalBiscuit to nadęty i napuszony bufon. Jak ktoś tutaj wspomniał, hipokryzja czy zwyczajne prostactwo nie jest mu obce. Jeśli ktoś chce oglądać filmy prezentujące nowe produkcje, to polecam serię Quick Looks od giantbomb.com . Nie dość, że jest milej, bardziej profesjonalnie, to jeszcze pokazanych gier jest o wiele więcej (24 filmiki na stronie, stron 60: około 1440 przedstawionych gier).

25.07.2013 16:22
😐
43
odpowiedz
Child of Pain
135
Senator

Ten system zapisywania faktycznie wyglada nieciekawie, zeby to byly checkpoiny razem z normalnym zapisaniem w kazdym momencie, moze z wyjatkiem walki?
[39]
Zombie dobre sobie, po prostu tak to wyglada a ten jest zazenowany, drugi gada głupoty.
To zes polecial, na tle takich zenad jak rock, rojo czy zagranica naczelny Pewdiepie to Totalbiscuit jest bardzo konkretny. Angry Joe szkoda gadac, niby gadal z facetem od Microsoftu a dal sie zgasic na cos w stylu "Nowy Xbox to przyszlosc, Joe przeciez chcesz przyszlosci" a Joe "Tak, chce byc w przyszlosci" ...

25.07.2013 16:25
44
odpowiedz
hudiny
18
Legionista

są pierwsze recenzje. IGN 7.3, Eurogemer 8/10 Jest dobrze:) Aby do 19 :)

25.07.2013 16:27
aope
45
odpowiedz
aope
141
Corporate Occult

Kampania na 12h... także ląduje na mojej liście "do kupienia za -75%".

Robiąc wyłącznie główna linię fabularną, omijając wszystko pozostałe i przebiagając przez grę. A przynajmniej tak można wyczytać w sieci. Innymi słowy robiąc "wszystko" należy to zapewne pomnożyć przez minimum 3. Jak na marne premierowe 13 ojro to wynik imponujący.

25.07.2013 16:37
A.l.e.X
46
odpowiedz
A.l.e.X
129
Alekde

--->SpecShadow - 12 godzin to nie jest aż tak mało, poza tym każdy gra trochę inaczej więc na pewno w moim przypadku wyjdzie z 20+. Gra ma przede wszystkim bawić, lepiej 20 godzin intensywnej przygody, niż 40 godzin nudy. Na razie wszyscy są zachwyceni umiarkowanie, ale zachwyceni.

25.07.2013 17:07
Duality
47
odpowiedz
Duality
79
Konsul
Wideo

Aż mi się przypomina sytuacja z Van Helsingiem, gdzie niby kampania była na 10-12h, a ja się bawiłem prawie 34h. :)

BTW, jest już tworzone dodatkowe miasto Berlin przez twórców oraz fanowskie kampanie m.in. Life on a Limb i Lost Lamb. W planach też reboot oryginalnego Shadowruna, wydanego w 1993 na SNES-a.

Filmiki z alfy Life on a Limb:
Shadowrun Returns LP- Life on a Limb - Episode 1 - http://www.youtube.com/watch?v=KgojXNLtc08
Shadowrun Returns LP- Life on a Limb - Episode 2 - http://www.youtube.com/watch?v=JBUu-mvE5rA#at=13
Shadowrun Returns LP- Life on a Limb - Episode 3 - http://www.youtube.com/watch?v=kWA7jfsuwg4#at=36

25.07.2013 18:42
48
odpowiedz
N0wak
68
Generał

Mozna te gre przejsc z walka ograniczona do minimum, grajac wygadana postacia? Czy jest to RPG nastawiony na taktyczna walke?

25.07.2013 18:57
Duality
49
odpowiedz
Duality
79
Konsul

Można, ale są oczywiście walki, których nie ominiesz. Podobno sama walka to ułamek gry i to mi się podoba. :)

25.07.2013 19:01
50
odpowiedz
zanonimizowany897750
6
Pretorianin

Jest ;) no to teraz do grania - oby gra dała wszystkim wiele frajdy.

25.07.2013 21:54
A.l.e.X
51
odpowiedz
A.l.e.X
129
Alekde

Gra ma naprawdę ciekawy system walki i rozwój bohatera, szczerze powiem jestem pozytywnie zaskoczony. Drugie pozytywne zaskoczenie to możliwość załadowania innych dodatkowych przygód. Gra na pewno nie skończy z jednym DLC. Wszystko jak na razie jest na plus, minus to brak pełnego dubbingu audio.

25.07.2013 22:18
blood
📄
52
odpowiedz
blood
195
Legend

Autorowi radzę upewnić się, czy faktycznie gra jest obecnie dostępna na Steamie dla systemu Linux.

25.07.2013 23:35
53
odpowiedz
Tuminure
90
Senator

[21] No i co, mam padac przed nim na kolana?
A ja/twórcy gry mamy padać na kolana, bo dołożyłeś pare złotych na ich projekt?

25.07.2013 23:43
_Luke_
54
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

[53] masz cos ciekawego do napisania czy przylazles trolowac?

26.07.2013 00:33
55
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

Gra ma fajnie napisaną fabułę, całkiem wciągającą, choć jak na RPG to jest boleśnie liniowa (przynajmniej do momentu w którym jestem, choć nie sądzę, żeby nagle zmienił się koncept). Tylko kto wymyślił te checkpointy? To jest najbardziej poroniony pomysł. Po 30 minutach gadania z npc na mapce musisz gdzieś wyjść, wyłączyć komputer, to potem zaczynaj wszystko od nowa na tej mapie i klikaj przez dialogi.

26.07.2013 00:45
A.l.e.X
56
odpowiedz
A.l.e.X
129
Alekde

Bo gra jest bardziej przygodówkowa i sporo przegadana, ale dla mnie to akurat jest plus. Fabuła ciekawa, sami powinniście ją poznać. Niestety idziemy jak po sznurku, co nie wszystkim może się spodobać. Mam tylko nadzieje że nie skończy się w najciekawszym momencie z napisem dalsze losy w SRII :D

26.07.2013 01:00
_Luke_
57
odpowiedz
_Luke_
213
Death Incarnate

Niestety straszna liniowosc i system save'owania to na razie nawieksze wady. Jednak mimo wszystko podoba mi sie i mam nadzieje, ze spolecznosc zrobi wlasciwy uzytek z edytora.

26.07.2013 01:17
58
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

Już nawet liniowość (czasem jakieś opcje się jednak zdarzają) mi tak bardzo nie przeszkadza, jak ten system checkpointów. No to mnie strasznie zirytowało. Głupi pomysł jak mało który.

26.07.2013 09:42
59
odpowiedz
Naczelnyk
143
Witch Hunter

Wygląda - i wynika to z recenzji, że to dziesięciogodzinny, całkowicie liniowy moduł z walką wykonaną na wzór ostatniego wcielenia x-com...

26.07.2013 09:50
wysiak
60
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Z tego co czytam, to prawie jak Planescape Torment, tylko z nowym systemem walki, i skopanym sejwowaniem?

26.07.2013 11:04
A.l.e.X
61
odpowiedz
A.l.e.X
129
Alekde

Ja mam już 13 godzin za sobą, więc bez przesady o pisaniu 10 godzin, bo nie sądzę abym był nawet w połowie. Gra jest liniowa, i bardzo przygodówkowa, walka jak w X-com, ale z dużym uproszczeniem. Za to fabuła jest okey, widać że nad grą pracowali miłośnicy gier rpg. Są świetne opisy zachowania bohaterów, czy postaci niezależnych. Po prostu tak jakbyś grał w papierowego rpg z dobrym mistrzem gry. Za 12 euro jak ktoś lubi rpg ? To pytanie powinno pozostać retoryczne.

26.07.2013 11:13
62
odpowiedz
keeveek
75
Konsul

Gra jest dobra. Określiłbym ją jako adventure-RPG, ze względu na liniowość fabuły. Bardzo dobrze napisany scenariusz, widać, że ludzie się znają na rzeczy.

26.07.2013 12:04
63
odpowiedz
bullgod
47
Centurion

@ _wysiak_
Do Tormenta trudno ją porównywać, bo jedyne co mają wspólnego to izometryczna grafika. Gdyby ta gra miała tyle swobody i questów co Torment, to byłoby cudo, ale podejrzewam, że musieliby pracować nad nią jeszcze co najmniej rok. Tak pozostaje liczyć na twory fanów Shadowruna.
Jak na to spojrzeć z dystansu, to mam wrażenie, że oni sprzedają edytor z przykładową przygodą.

Wiadomość Dziś premiera Shadowrun Returns