Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Takedown Red Sabre - pierwszy zapis rozgrywki z taktycznej strzelanki studia Serellan

22.06.2013 13:22
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

"Każde trafienie będzie mogło okazać się śmiertelne"
Po to co ubieraja kamizelki, helmy? :)

22.06.2013 13:39
2
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

@Koktajl Mrozacy Mozg:
Jeśli dostaniesz w kamizelkę to możesz jeszcze przeżyć, (po to są kamizelki, nie?) ale jeśli dostaniesz kolejne kule to pójdziesz do piachu, z kolei gdy dostaniesz w nogę to nasza postać będzie nieco wolniejsza i utrudni to strzelanie.
Trafianie w poszczególne części ciała jest bazowane na realistycznych obrażeniach w Takedown, to samo z każdą bronią którą trzymamy w rękach.
To tyle ode mnie w tej kwestii.
Jeśli masz jakieś pytania odnośnie rozgrywki, pytaj śmiało. Postaram się udzielić na nie odpowiedzi.

22.06.2013 13:50
Koktajl Mrozacy Mozg
3
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Czy bedzie mozliwosc w koncu trafienia komus w reke co spowoduje wyrzucenie broni badz rozbrojenie przeciwnika w ten sposob :)

22.06.2013 14:03
wickywoo
4
odpowiedz
wickywoo
85
Konsul

kamizelka sie przydaje na slaba bron. Z takiego kalacha jak sie oberwie to kamizelka wiele nie pomoze.

22.06.2013 14:07
5
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

@Koktajl Mrozacy Mozg:
Nic mi o tym nie wiadomo, ale jak będę miał możliwość to zapytam Serellan o taki szczegół.
Wiesz... skupiają się na rzeczach najważniejszych zamiast na wielu unikalnych pomysłach z uwagi na ograniczony budżet i czas ale jeśli Takedown osiągnie sukces to być może powstanie sequel ;)
Ten shooter będzie miał prawie wszystko co miał w sobie Swat 4 i kilka ciekawych rozwiązań, ale w chwili obecnej jeszcze budują mapy i usprawniają gameplay: włączając w to poprawę animacji postaci, AI jest dla nich podstawowym celem no i naprawienie pomniejszych bugów aby przejść dalej z dodawaniem kolejnych istotnych rzeczy.

22.06.2013 14:26
Stra Moldas
6
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Po screenach zamarzył mi się kolejny SWAT, gdzie przestępców można zatrzymać, a nie tylko zabijać. Może kiedyś...

22.06.2013 14:46
Mitsukai
7
odpowiedz
Mitsukai
239
Internet is for Porn

Co op wyglada jak wyciagniety z GRAW. Tam sie bawilem swietnie. Tylko ze od takiej gry oczekuje wiecej taktyki. W SWAT mimo grania z kumplami gralo sie o wiele spokojniej, bo chcielismy dokonac aresztowan a nie zabic. W R6, gralem chyba tylko w singla i tam dowodzenie i planowanie takze powodowalo ze rozgrywka byla zupelnie inna niz to co wlasnie zobaczylem. Na chwile obecna to co op nie rozni sie niczym o innych gier, tyle ze ginie sie od jednego pocisku a nie serii na klate.

Mam nadzieje ze ostatecznie wiecej bedzie tu ze SWAT lub starych R6.

22.06.2013 14:47
Koktajl Mrozacy Mozg
8
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

JaRuTo - jest moze jakis Early Access?

22.06.2013 16:26
9
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

Jeszcze nie ma, ale jak będzie to tylko dla kickstarterów. Na chwilę obecną wiem że jest dwóch kickstarterów z Polski którzy wsparli ten ambitny projekt: Ja i jeszcze jeden użytkownik z gamezilli którego nicka zapomniałem.

To normalne, że rozgrywka na chwilę obecną wydaje wam się kopią innych, starych shooterów, dlatego właśnie to jest wczesna wersja Alpha która nie ma jeszcze wielu rzeczy, nie wspominając o technikaliach.

Single/Co-op:
W planach są bronie non-lethal, gadżety takie jak noktowizor, taktyczna latarka na karabin, różne sposoby wywarzania drzwi: shotgun, wytrychy, itd. granaty non-lethal, (w tym dymny) bazowane o istniejący w dzisiejszych czasach sprzęt (jeden granat będzie lethal, mowa tutaj o granacie odłamkowym którego rzeczywisty obszar destrukcji wynosi 10 metrów, czyli bardzo śmiertelny jak w rzeczywistości ale nie zawsze będzie trzeba go nosić z uwagi na sytuacje z cywilami), maski gazowe.
Dojdą jeszcze aresztowania - ogólnie to wszystko co możemy zobaczyć w sytuacjach z zakładnikami.

Wszystko to będzie uaktualnione o intel od oddziałów specjalnych policji zajmującymi się odbijaniem zakładników więc będziemy mogli zobaczyć co się zmieniło na przestrzeni lat w takiej właśnie grze.

Tryby gry jakie się znajdą w grze to: team deatch match, Terrorist hunt, tryb opierający się zadaniach generowanych losowo z losowo porozmieszczanymi przeciwnikami na nieliniowych mapach, (taka rozgrywka wymusza współpracę z innymi z uwagi na losowość, nieliniowość i śmiertelność naszych towarzyszy Red Sabre), tryb z manchunta polegający na rozgrywce 2:1 i last man standing oparty o zadania które dodatkowo musimy bronić.

Red Sabre PMC będą podróżować po całym świecie i wykonywać różne zadania. Każda z misji będzie się różniła od poprzedniej nie tylko wyglądem i zadaniami ale też i przeciwnikami - nie spodziewajcie się tych samych przeciwników których widzicie w shooterach obecnie. Przeciwnicy będą mieli szereg zachowań, które są bardzo odmienne w zależności od wybranej misji.
Fabuły jako takiej nie będzie, to gra oparta o scenariusze, coś ala SWAT4. Przed każdą z misji będziemy planowali co zabrać ze sobą jak i przeglądać 3D mapę obiektu którą za chwilę będziemy szturmować: mapę można będzie obracać w dowolny sposób aby zorientować się co się na niej znajduje i musimy zapamiętać większość pomieszczeń ponieważ w trakcie misji nie będziemy posiadali żadnej mapy - to jaką drogę obejmiemy będzie zależeć od naszego "widzi mi się", podam przykład jednej z map: na Biolab facility będziemy mogli decydować czy startować z garażu, lub z dachu budynku, dostaniemy również niezbędny intel przed wyruszeniem w drogę.

Multiplayer:
- nie zablokowany dostęp do żadnych broni w multi - jedynie system wydawania pieniędzy w singlu aby zrekrutować żołnierzy z niemal całego świata.
- nie będzie punktacji za zabijanie przeciwników, jedynie za wykonywanie ustalonych celów.
- nie będzie klas do wyboru - wszyscy mają takie same umiejętności.

Oczywiście to co wytypowałem to nie jest wszystko co znajdzie się w Takedown: Red Sabre ale przynajmniej macie jakieś wgląd na to czym będzie finalna wersja, i to nie są żadne obietnice a podstawowe cele jakie chce osiągnąć Serellan LLC.

Jeszcze jakieś pytania zanim sobie pójdę?

22.06.2013 16:43
Koktajl Mrozacy Mozg
10
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

To widze ze trzeba sie zainteresowac tytulem bo dzisiejsze shootery mi sie przejadly juz dosc dawno, ciagle to samo.

A jak bedzie wygladala sprawa z dodatkowymi misjami, bedzie edytor czy planuja sami wypuszczac platne/darmowe dodatki?

22.06.2013 16:53
11
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

Tak. Będzie pełne wsparcie modowe i dodatkowo planują sami wydawać darmowe rozszerzenia do tej gry zaraz po jej wydaniu.

22.06.2013 18:34
jarek1101
12
odpowiedz
jarek1101
21
Pretorianin

kolejny shooter ktory pozyje gora miesiac i pozniej wroze tylko pustki na serwerach

22.06.2013 18:58
Krecik1218
13
odpowiedz
Krecik1218
104
Pretorianin

SWAT 4 żyje do dziś.

Polecam też zapoznanie się z "Ground Branch".

22.06.2013 20:08
Trael
😁
14
odpowiedz
Trael
226
Ja Bez Żadnego Trybu

Jeszcze nie ma, ale jak będzie to tylko dla kickstarterów. Na chwilę obecną wiem że jest dwóch kickstarterów z Polski którzy wsparli ten ambitny projekt: Ja i jeszcze jeden użytkownik z gamezilli którego nicka zapomniałem.

Can I touch you?

22.06.2013 21:32
15
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

@Trael:
Lol, haha :P

Wspomnę jeszcze tylko, że będą też killhousy aby przetestować i dobrać sprzęt przed akcją bo scenariusze będą różne: Udaremnienie rabowania banku, Tankowiec przetrzymujący zakładników przez grupę Somalijskich piratów to tylko początek ze scenariuszy jakie znajdą się w grze.

Takedown: Red Sabre to nie jest tylko kolejny shooter bo nie stara się konkurować z żadną AAA strzelaniną na rynku. Jest to taktyczna strzelanina o której marzą fani tego rodzaju strzelanin. Rywalizacja mogłaby być tylko z serią SWAT jeszcze kilka lat temu, ale skoro już ta seria zakończyła żywot na czwórce to konkurencji Takedown żadnej obecnie nie ma.
Pisanie, że pustki na serwerach będą bardzo szybko są wyssane z palca. Mam wrażenie, że chyba nie do końca rozumiesz do kogo taka strzelanina ma trafiać. Jak ktoś już napisał: SWAT 4 żyje do dziś w multiplayerze.

22.06.2013 21:57
16
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

"Tankowiec przetrzymujący zakładników przez grupę Somalijskich piratów" zamiast "Tankowiec w którym przetrzymywani są zakładnicy przez somalijskich piratów" - muszę przestać pić x)

23.06.2013 00:39
Trael
17
odpowiedz
Trael
226
Ja Bez Żadnego Trybu
Image

JaRuTo -> Nie to żebym deprecjonował jakoś twoje elitarne polskie grono, ale ... ->
I kojarzę jeszcze ze trzy osoby z tego forum, które wsparły ten projekt.

23.06.2013 00:46
18
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

@Trael:
Jakie tam elitarne ;) jesteśmy tylko fanami którzy lubią taktyczne strzelaniny, nikt z nas się nie wywyższa nad innymi, ja również.
Jest nas więcej, to dobrze. Czy byłeś sceptyczny i obawiałeś się w co się zamieni ta gra gdy ujrzysz pierwsze efekty ich pracy?
Jeśli nie, to witaj w klubie. Byłem na tyle kupiony, że nie zawahałem się wspomóc finansowo jak za świetną triple-A produkcję, (jeszcze wtedy gdy gra nosiła roboczą nazwę Crowdsourced:Hardcore Tactical Shooter) chociaż wiem, że to indie studio składające się z 10 ale za to bardzo utalentowanych ludzi : ) Przekonały mnie do tego liczne audio-video wywiady z Allenem który wie czego chcą gracze. Gdyby ta zbiórka się nie powiodła to stracilibyśmy szanse na odbudowanie ginącego gatunku, prawdopodobnie na zawsze...
Pod jakimi nickami kojarzysz resztę i jaki jest twój na oficjalnym forum? Większość ukrywa informacje skąd pochodzi więc łatwo się pomylić co do ilości polskich kickstarterowców :P

Te ostatnie zdanie nie było do ciebie, jeśli cię uraziłem to sorry, nie miałem takiego zamiaru. Chciałem to wyedytować gdy się spostrzegłem że to miało być do osoby powyżej ale za późno wszedłem i już edytować się nie dało.

Wiadomość Takedown Red Sabre - pierwszy zapis rozgrywki z taktycznej strzelanki studia Serellan