Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Metro Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3

23.05.2013 14:12
sprite18
1
sprite18
51
Generał

Na Xbox 360 moim zdaniem jest lepsza praca światła i cienia

23.05.2013 14:18
2
odpowiedz
zanonimizowany850052
14
Generał

Nie widzę żadnej różnicy

23.05.2013 17:42
Matekso
3
odpowiedz
Matekso
96
Generał

Czemu oni zawsze mnie muszą denerwować, i pieprzyć wersję na PS3, naprawdę w żaden sposób niemożna zrobić lepszej jakości z grafiką, na miarę Xbox'a, który zawsze ma wydajniejsze tekstury i kolory???

23.05.2013 18:18
4
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

Bo gry się robi na Xboxa a potem portuje na PS3 i PC. Przeciez nikomu się nie chce chrzanić z architekturą ps bo i po co, tu się przytnie tam się przytnie... Może w przyszłości ps4 będzie platformą wiodącą a nie pudło, podobno teraz będzie troche słabsze.

23.05.2013 21:45
5
odpowiedz
R‹ud›Y
67
Pretorianin

Bzdura. Gry się w większości tworzy na PC, i dopiero później portuje na X360(łatwiej) i PS3(Trudniej)

23.05.2013 22:06
6
odpowiedz
zanonimizowany896083
3
Generał

[3] to są jakieś różnice? Oprócz delikatnych różnic w kolorach wynikających bezpośrednio z ustawień X360?

23.05.2013 22:17
leem230698
7
odpowiedz
leem230698
127
Lewacki Wojownik

[6] - gołym okiem widać, że tekstury na Xboxie są nieco ostrzejsze, jakby rozdzielczość była większa. Dodatkowo, grafika na PS3 jest bardzo mglista, słabe kontrasty.

23.05.2013 22:37
Skiner
8
odpowiedz
Skiner
43
Centurion

Jeezu ale mi różnica, prawie żadna. Na PC gra się prezentuje nie źle ale taka grafa nie jest warta kupna gtx690 -.-" jak już gdzieś pisałem ta gra to tylko jedno wielkie naciąganie na kasę. Mi chodzi mi chodzi bez najmniejszego problemu na ultra z 40-45 fps na gtx560ti.

23.05.2013 23:26
9
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

@Matekso

Błąd przy projektowaniu PS3 i tragiczne wsparcie ze strony producenta.

Wiadomość Metro Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3