Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 3 Dziki Gon jednak bez multiplayera

25.04.2013 12:19
1
s.o.c.o.m
30
Centurion

No i bardzo dobrze! Multi to jest w Fifa i PES, takie gry nie powinny tracic duszy za sprawą głupiego gimbusowego multi jaki stał sie ostatnio modny, CO OPY i sropy dziecinada. Jeśli dzieciątka chcą pograc w bezmózgie latanie po ekranie z punktu A do punktu B (bo na tym polega multi) to prosze grac w BF lub COD a nie zaśmiecac mi Wieśka takimi bzdurami.

25.04.2013 12:21
Matt
👍
2
odpowiedz
Matt
256
I Am The Night

Wciągająca, nieliniowa historia zamiast multiplayera na pół gwizdka? Mi to pasuje

That!

25.04.2013 12:30
Xychu
3
odpowiedz
Xychu
69
Centurion

I tak nigdy nie gram w gry multi. Dla mnie najbardziej liczy się historia opowiedziana w grze. Mogę wiele grze wybaczyć (kiepskie sterowanie, grafikę itd) jeśli tylko ma wciągającą historię. Mnie informacja o braku Multi w Wiedźminie tylko cieszy. Pieniążki wydane na Multi można zainwestować dużo lepiej!

25.04.2013 12:40
Barthez x
4
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Multiplayer byłby wsadzony na siłę. Niech całą parę kierują na grę 'właściwą'.

25.04.2013 12:57
👍
5
odpowiedz
nikt11
44
crywar

Dobra wiadomość, tak trzymać :)

25.04.2013 12:57
6
odpowiedz
Mattjas
58
Pretorianin

Wiemy jak kończy się dodawanie multika do gry w której nie powinno go być (Tomb Raider). Tu jest identycznie. Dobra decyzja.

25.04.2013 13:29
Irek22
👍
7
odpowiedz
Irek22
154
Legend

I całe szczęście!

25.04.2013 13:45
8
odpowiedz
Dragoniasek
42
Wiedźmin ze Szkoły Wilka

I bardzo dobrze. Nawet nie wyobrażałem sobie multiplayera w Wiedźminie 3. Cieszy mnie też brak DRM, który nigdy nie był skuteczny w walce z piratami, a jedynie utrudniał życie uczciwym graczom. Szacun dla CDPR!

25.04.2013 13:47
azrael13137
9
odpowiedz
azrael13137
49
Cichociemny

Jedyna słuszna decyzja...

PS: Cały czas mam wrażenie że Wiesio jakis taki "barczysty" jak pudzian (na conceptach i każdym niemal screenie). I chyba młodszy się wydaje...

25.04.2013 14:16
👍
10
odpowiedz
HomeBird
12
Centurion

Wspaniała wiadomość. Dobrze, że powstają gry skupione tylko i wyłącznie na trybie dla pojedynczego gracza. Rozgrywki sieciowe kompletnie mnie nie interesują i nie znoszę wciskania tego trybu na siłę do nieprzeznaczonych do tego gier (ala Mass Effect 3). Teraz tylko czekam aby również Bioware potwierdziło, że i oni nie mają zamiaru forsować owego dziadostwa w Dragon Age 3.

25.04.2013 14:25
11
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Rozgrywki sieciowe kompletnie mnie nie interesują i nie znoszę wciskania tego trybu na siłę do nieprzeznaczonych do tego gier (ala Mass Effect 3). - pokaz mi jak to bylo wcisniete na sile w ME3? Oprocz tego, ze ta horda byla wciagajaca, to przez okragly rok BioWare wspieralo ten tryb i nie odbil sie on w zaden sposob na trybie dla pojedynczego gracza. Natomiast w W3 chcialbym zobaczyc tryb multiplayer w formie aren, ktore byly w W2 2.0 - byl to taki zalazek, ktorego jednak nie pociagnieto dalej, jak widac.

25.04.2013 14:38
Ercon
👍
12
odpowiedz
Ercon
28
Chorąży

i dobrze przynajmniej skupią się w 100% na fabule i takich tam.

25.04.2013 15:08
13
odpowiedz
wcogram
153
Generał

I piątka im za to. Jak wypuszczą narzędzia dla moderów to i multi się znajdzie.

25.04.2013 15:09
14
odpowiedz
zanonimizowany771529
31
Generał

A na co w Wieśku multi. Dopracować mi singla!

25.04.2013 15:11
15
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

W dzisiejszych czasach do tworzenia trybu multiplayer przy takich grach, zaprzega sie zewnentrzne studio lub wolna grupe osob, ktore moga zrobic to swobodnie, bez zbednego angazowania ludzi odpowiedzialnych za glowny rdzen gry, czyli single player. Tak bylo przy ME3, tak bylo przy AC3, tutaj tez by nie sprawilo to klopotow, wiec troche smiesza mnie te komentarze, w ktorych "poklepujecie" CDR po ramieniu, nie wiadomo za co. "Nie robimy multiplayer" - bijmy za to brawo, toz to czyn wymagajacy ofiarnosci, odwagi, potu, lez i krwi...

25.04.2013 16:26
16
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

Brak Day-0- DRM to absurd. Jest to zabezpieczenie niemożliwe do obejścia i ratuje branżę przed sporymi stratami.
Wiedźmina 2 to DRM URATOWAŁO przed pojawieniem się pirackiej wersji na 3 tygodnie przed premierą (a takie coś kusi nawet lojalnych fanów - gdy inni koledzy już grę przechodzą), ponieważ takowa wyciekła od dystrybutora (chyba rosyjskiego) prosto na torrenty. To DRM udowodniło, że jest ważne, a aktywacja jednokrotna i usunięcie DRM w pierwszym patchu to nie jest taki duży problem dla klientów.

25.04.2013 16:38
Cveni
17
odpowiedz
Cveni
38
Chorąży

I bardzo dobrze, niech singla dopracują, nie muszą eksperymentować z multi jak przy Bioshocku ;p

Kazioo - dokładnie, jeśli zabezpieczenie jest potem usuwane w patchu to nie robi to praktycznie żadnego problemu dla legalnych nabywców, a zdecydowanie pomaga w premierowej sprzedaży gry.

25.04.2013 16:42
Irek22
18
odpowiedz
Irek22
154
Legend

Kazioo [16]
a takie coś kusi nawet lojalnych fanów

Mnie nie kusi. Bo jestem lojalnym fanem.

25.04.2013 19:52
19
odpowiedz
HomeBird
12
Centurion

pokaz mi jak to bylo wcisniete na sile w ME3? Oprocz tego, ze ta horda byla wciagajaca, to przez okragly rok BioWare wspieralo ten tryb i nie odbil sie on w zaden sposob na trybie dla pojedynczego gracza.

Sethlan - oceniam to subiektywnie, dla mnie multi w grze pierwotnie nastawionej na doświadczenie singleplayer nie oznacza nic dobrego. Czy horda jest wciągająca? Cóż, jeśli ktoś już kupił grę i ma możliwość zagrania przez sieć (na Xbox live to nie takie oczywiste...opłacanie konta gold dla gracza anty sieciowego dla jednej gry jakoś mi się nie widzi) to rzeczywiście, nierozsądne byłoby nie skorzystać z czegoś za co się zapłaciło.

Co zaś się tyczy wspierania trybu przez okrągły rok to powiem tyle, że wolałbym aby siły robocze były w pełni skoncentrowane wokół trybu dla pojedynczego gracza, tak jeśli chodzi o podstawkę jak i ewentualne rozszerzenia.

Mówisz, że multi nie wpłynęło negatywnie na single'a? Cóż, to też kwestia dyskusyjna. Różne opinie już na ten temat były i jednak wiele osób dostrzega niedopracowanie trybu dla pojedynczego gracza. W kwestii fabularnej ME3 nie pozostawił po sobie najlepszego wrażenia.

W dzisiejszych czasach do tworzenia trybu multiplayer przy takich grach, zaprzega sie zewnentrzne studio lub wolna grupe osob, ktore moga zrobic to swobodnie, bez zbednego angazowania ludzi odpowiedzialnych za glowny rdzen gry, czyli single player.

To założenie, które nie musi mieć potwierdzenia w rzeczywistości. Niezależnie od kwestii ograniczonych budżetów dochodzi jeszcze sprawa spójności trybów single i multi pod kątem mechaniki. Wyobrażasz sobie Dragon Age z trybem sieciowym? W multi nie byłoby miejsca na taktyczną pauzę i powolną strategiczną rozgrywkę. Mechanika musiałaby być dostosowana aby pasować do obu wariantów.

25.04.2013 19:59
20
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Co zaś się tyczy wspierania trybu przez okrągły rok to powiem tyle, że wolałbym aby siły robocze były w pełni skoncentrowane wokół trybu dla pojedynczego gracza, tak jeśli chodzi o podstawkę jak i ewentualne rozszerzenia. <--- i tak bylo. BW wydalo darmowe DLC do multipalyer, ale nie zaniedbalo trybu pojedynczego, wydajac wycieta(Sic!) zawartosc w formie DLC. Przynajmniej nie liczac ostatniego dodatku "Citadel".

Mówisz, że multi nie wpłynęło negatywnie na single'a? Cóż, to też kwestia dyskusyjna. Różne opinie już na ten temat były i jednak wiele osób dostrzega niedopracowanie trybu dla pojedynczego gracza. W kwestii fabularnej ME3 nie pozostawił po sobie najlepszego wrażenia. <--- tutaj chcialbym napisac: "Jaja sobie robisz?!" - ale niech bedzie. Powiem tylko, ze fabula trzyma sensowny poziom, spinajac klamra cala trylogie.

W multi nie byłoby miejsca na taktyczną pauzę i powolną strategiczną rozgrywkę. Mechanika musiałaby być dostosowana aby pasować do obu wariantów. <---- mechanike ME3 z aktywna pauza, dalo sie przenies do multiplayer. Wystarczylo korzystac z przyciskow szybkiego dostepu. Dragon Age jednak wymaga wiecej taktyki niz Mass Effect i Wiedzmin - dlatego nie mialbym nic przeciwko, aby ujrzec tryb wieloosobowy w najnowszej grze CDR. Nawet w formie prostej areny. Przeniesienie mechaniki z W2, czy W3 nie powinno stanowic problemu.

25.04.2013 20:02
kęsik
😱
21
odpowiedz
kęsik
148
Legend

Oprocz tego, ze ta horda byla wciagajaca, to przez okragly rok BioWare wspieralo ten tryb i nie odbil sie on w zaden sposob na trybie dla pojedynczego gracza.

Odbił. Bez grania w multi nie można było odblokować najlepszego zakończenia...

25.04.2013 20:09
22
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Pomine fakt, ze to "najlepsze zakonczenie" - to 30s scenka, a po wydaniu "Extended Cut" - granie w multiplayer nie bylo konieczne, aby osiagnac takowe zakonczenie. Wowczas stalo sie tylko i wylacznie ulatwieniem.

25.04.2013 20:10
JaspeR90k
23
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Moim zdaniem jest to bardzo mądra i jedyna słuszna decyzja w tej sprawie, dzięki której deweloperzy z CD Projekt RED będą mogli się w stu procentach skupić na stworzeniu długiej i wciągającej fabuły (jak to sami zapowiedzieli) która będzie w stanie zainteresować gracza od samego początku do napisów końcowych. Multiplayer w grach które od samego początku tworzone są z myślą o dostarczeniu jak najlepszej pod każdym względem opowieści jest po prostu zupełnie nie potrzebny i może okazać się jedynie "kulą u nogi" dla danej produkcji. Na taki zabieg mogą sobie pozwolić jedynie największe studia deweloperskie posiadające po kilka oddziałów dzięki czemu jedni pracują wyłącznie nad MP a drudzy nad SP. Chociaż w przypadku Mass Effect 3 i ten wariant nie do końca się sprawdził. Mimo wszystko cieszę się że CD Projekt RED podjęło taką właśnie decyzję.

25.04.2013 20:11
dj_sasek
24
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Taka gra w coopie z dobrym kumplem nie byłaby wcale taka zła. Tym bardziej, że brakuje dzisiaj gier z otwartym światem, który dowolnie możemy przemierzać z kolegą w coopie. Trochę szkoda. Mam nadzieję, że przemyślą to jeszcze.

25.04.2013 20:49
Irek22
25
odpowiedz
Irek22
154
Legend

Sethlan [20]
nie mialbym nic przeciwko, aby ujrzec tryb wieloosobowy w najnowszej grze CDR

Na szczęście jesteś w mniejszości.

dj_sasek [24]
Taka gra w coopie z dobrym kumplem nie byłaby wcale taka zła.

Byłaby.

25.04.2013 20:58
26
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@Irek22
Ok, ale fakt faktem generuje to spore straty, a Steam w tej sytuacji stał się dla deweloperów wręcz antypirackim wybawieniem (czego gracze często nie rozumieją, bo widza gry potem a torrentach i wydaje im się, że zabezpieczenie zawodzi, a to nie jest prawda - działa doskonale jeśli chodzi o przedpremierowe piractwo). Osoby zaciekawione z powodu np. kampanii marketingowej i artykułów w mediach (hype!) chcą sięgnąć po grę, nie jest dostępna w sprzedaży ale jest pirat u kolegi/na torrentach, sięgają po pirata, przechodzą i nawet jak gra im się podoba, to za 2 tygodnie mogą o niej zapomnieć (przerzedli grę, ekscytacja minęła, są nowe tytuły) i bam - stracony klient. Idealistyczna filozofia, że jak się podoba to i tak każdy potem kupi, to totalny bullsh*t, bo niestety to jest rzadkie zjawisko.

No i potem te teksty ludzi typu: "piraci już grają a my musimy czekać, co za żenua, piraci znowu szybsi! Za takie chamstwo z umyślnym opóźnianiem premiery walę ich i też ściągnę, niech widzą, że trzeba dbać o klienta". Chciałbym żeby to był żart, ale naprawdę są ludzie, którzy tak piszą.
Niestety ignorancja to nasza powszechna ludzka cecha i takie sytuacje również mają miejsce. CDP chce dobrze, ale może wyjść na tym gorzej (statystycznie), bo garstka głośnych graczy w internecie będzie ich oczywiście pochwalać (ci sami, którzy gnoili Diablo 3 i simcity i nic to nie dało w wynikach sprzedaży).

25.04.2013 20:58
27
odpowiedz
Rav86
73
Pretorianin

Multi!? We Wiedźminie? A na co to komu?

25.04.2013 23:33
Marcines18
28
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

No i to mi się podoba :)

26.04.2013 08:25
29
odpowiedz
Pr0totype
161
Generał

nareszcie jakaś firma co zdaje sobie sprawę, że zabezpieczenia są bezsensu, chyba, że zrobią drugie simcity czy diablo 3 i znowu masę problemów, a i tak ten co kupi i tak kupi, a ten co planował z piraci nie kupi. I dobrze, że zdecydowali się nie wstawiać multi, a skupić na singlowej rozgrywce.

26.04.2013 08:33
Aen
😊
30
odpowiedz
Aen
232
Anesthetize

Słuszna decyzja. Jest tyle gier w które można sobie pograć po sieci, Wiedźmin niech pozostanie przygodą dla wygodnie rozpartego w fotelu Wilka-Samotnika.

26.04.2013 09:25
EnX
31
odpowiedz
EnX
174
White Dragon

I bardzo dobrze, nie mam pojęcia jak by miał wyglądać multik w Wiedźminie. Zaoszczędzony czas i pieniądze można zawsze zainwestować w rozwój kampanii dla jednego gracza lub w udoskonalanie technologii.

04.05.2013 14:45
32
odpowiedz
techtrance
51
Pretorianin

Będzie hit !!! Gdyby jeszcze Dragon Age 3 wyszedł udany to miłośnicy rpg umrą z rozkoszy :D Szkoda tylko że w W3 odejdą od słowiańskich klimatów na rzecz tych bardziej skandynawskich :(

05.05.2013 13:24
Irek22
33
odpowiedz
Irek22
154
Legend

techtrance [32]
Gdyby jeszcze Dragon Age 3 wyszedł udany to miłośnicy rpg umrą z rozkoszy

W najbliższych 2-3 latach wyjdzie tyle RPG, że Dragon Age III miłośnikom tego gatunku nie będzie do szczęścia potrzebny.

05.05.2013 22:55
34
odpowiedz
techtrance
51
Pretorianin

Irek22 > Tobie może nie, ale mi tak ;]

21.04.2015 23:10
35
odpowiedz
innersound
14
Legionista

Ja osobiscie chcialbym miec przy tak rozbudowanej grzej tryb multi :)

21.04.2015 23:11
36
odpowiedz
Wiarołomca
85
Senator

i dobrze, jest pewnosc ze singiel bedzie zajebisty :)

21.04.2015 23:30
37
odpowiedz
MaXXii
79
Generał

Bardzo dobrze że nie ma Multiplayera. Z drugiej strony nie wiem jakby on miał wyglądać ale wiem że by tam nie pasował.

21.04.2015 23:34
A.l.e.X
38
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

i bardzo, bardzo dobrze MP w wiedźminie III, a może jeszcze mmo ?

21.04.2015 23:49
39
odpowiedz
zanonimizowany668247
168
Legend

Bardzo dobrze że nie ma Multiplayera. Z drugiej strony nie wiem jakby on miał wyglądać ale wiem że by tam nie pasował.
Wiem, ze temat stary i odkopany, ale odpisze. Multiplayerem w Wiedzminie 3 moglby byc zwyklym trybem wspolpracy dla 2 graczy, moznaby sterowac Eskelem lub Lambertem i linia fabularna moglaby sie przeplatac z historia Geralta/Ciri. Taka formula pojawila sie w serii Splinter Cell i calkiem dobrze sie sprawdzala.

Wiadomość Wiedźmin 3 Dziki Gon jednak bez multiplayera