Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Thief z nowym aktorem wcielającym się w Garreta. Gra działa na Unreal Engine 3

05.04.2013 13:34
1
tybet2
147
Generał

Łe, a myślałem, że tekstury będą ostre jak żyleta gdy popatrzyłem na pomniejszone screeny. Powiększyłem - fail. Szkoda. Dobre jednak jest to, że w tę serię zawsze się grało DLA KLIMATU. Najlepsza skradanka:)
Niech tego nie rozwalą i dadzą wsparcie modów (w końcu UE3), a będzie dłuuuuga zabawa.

05.04.2013 13:37
john_himself
2
odpowiedz
john_himself
166
krush, kill n' destroy

Na screenach wygląda bardzo... Dishonorowo :) ...ale interesująco. Z chęcią bym zagrał.

05.04.2013 13:43
😃
3
odpowiedz
A_wildwolf_A
214
Senator

czyli można się spodziewać, że na 90% do kontynuacji Deus Ex użyją UE4 :D (wreszcie powrót do korzeni ;), dla przypomnienia, deus ex 1 był na UE1 )

05.04.2013 14:18
4
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

UE3 i mody? Nie licząc UT3 nie przypominam sobie gry na tym silniku, która miałaby niezła bazę modów.

Co do brzydoty to po zobaczeniu screenów z Drakensang 3 na PS3 nic mnie nie zaskoczy. W porównaniu z nimi Thief to trv next-gen.

Co do braku aktora - szkoda. Szczwany lis Garret z jego głosem to przednia rzecz. Jedynie jako The Many psuł klimat.

Czy gra będzie lepsza od T3: Deadly Shadows? Podobnie jak skok jakości z Deus Ex IW ->DE:HR (chociaż i tak lepiej się bawiłem przy Invisible Wars niż Human Revolution).

Póki co, warto pograć przed premierą Thiefa w The Dark Mod.

05.04.2013 14:20
5
odpowiedz
V3n
37
Centurion

Mam nieodparte wrażenie że poziomy będą strasznie małe, tak jak przy najnowszym Hitmanie zapowiadali mase możliwości przejścia danego poziomu, tak średnio to im wyszło w mojej opinii przez pomniejszone poziomy względem poprzednich odsłon. Mam nadzieje że w przypadku Thiefa tak się nie stanie

05.04.2013 14:48
Marder
6
odpowiedz
Marder
249
Senator

To jest żenujące. Czy tak ciężko było zatrudnić Russella tylko do podłożenia głosów a do małpich skoków jakiegoś innego człowieka ?

05.04.2013 14:48
7
odpowiedz
wcogram
153
Generał

UE3 małe mapki, uproszczone sterowanie, system szóstego zmysłu itp. itd. Rozpieprzą serie na amen.

05.04.2013 14:59
Little Joe
😱
8
odpowiedz
Little Joe
187
Silent Man

Jak oni rozwiążą problem "statyczności" UE3??? Przecież Thief to przede wszystkim rewelacyjna gra cieni dynamicznych, a z tego co "wiem", w UE3 tylko JEDNO źródło światła może rzucać dynamiczne cienie (w lokacji).

05.04.2013 15:04
😁
9
odpowiedz
Tomczyk27
47
Centurion

Co za żałosna paplanina:

...początkowo były plany ponownego zaangażowania Stephena Russella, który nawet pojawił się na pierwszych nagraniach. Ostatecznie z niego zrezygnowano, bo w Thief aktorzy nie tylko podkładają swój głos, ale równocześnie biorą udział w sesjach motion capture.Do odtworzenia ruchów niezwykle zwinnego Garreta twórcy potrzebowali więc kogoś bardzo sprawnego fizycznie. Stephen Russell niestety takich wymagań nie spełniał...

Przypomnijcie sobie dziennik dewelopera Bioshocka Infinite o Elizabeth. Jakoś jedna facetka podkłada głos, inna ruchy do motion capture. Można? Tylko oczywiście to KOSZTUJE.

Tak czy inaczej jestem ciekaw jaka gra będzie z tego nowego Thiefa.

05.04.2013 15:21
10
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

Wyglada fajnie, nie ma na co nazekac. Dobrze ze korzystaja z UE3 przynajmniej bedzie dzialac na gorszych sprzetach. Nic tylko czekac.

05.04.2013 15:48
11
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

Znowu nowy watek i znowu to samo - narzekanie na grafe. Juz wiem dlaczego najwiecej komentarzy jest pod Battlefield czy Bioshockiem, poprostu wiekszosc dzieci musi wypowiedziec sie o grafice.

Dla mnie nowy Thief moze miec grafike na poziomie pierwszej czesci, wazne zeby zachowali klimat poprzednich czesci i utrzymali lub zwiekszyli poziom trunosci.

05.04.2013 16:22
Marcines18
12
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

fani pewnie zadowolini nie będą.ja tam nie wiem bo nie grałem w thiefa ;p

05.04.2013 17:05
13
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

[11]
jakbyś się wczytał w komentarze przed napisaniem swojego to wiedziałbyś, że chodzi i słabe strony użytego silnika, nie grafikę.

05.04.2013 17:32
14
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

SpecShadow: poprzednie komentarze odnoszace sie do slabych stron UE3 sa wyssane z palca.

05.04.2013 18:19
15
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

czyli można się spodziewać, że na 90% do kontynuacji Deus Ex użyją UE4 :D (wreszcie powrót do korzeni ;), dla przypomnienia, deus ex 1 był na UE1 )

A_wildwolf_A -->

Deus Ex 1 był na UE 1, Deus Ex IW na UE 2, ale już DE HR na Crystal Engine (ten sam który został użyty w Tomb Raiderach od Legend aż do obecnego).

05.04.2013 18:38
PePe PL
16
odpowiedz
PePe PL
166
Generał

Też nie przepadam za UE3 - od początku mocno odstawał od konkurencji pod kątem self-shadingu i anti-aliasingu. Pełny SS (co za skrót -_-) pojawił się chyba dopiero w Gearsach 3, Mass Effect 3 oraz Bulletstorm kiedy konkurencja miała to "od zawsze" (COD4, BF:BC, MGS4, Uncharted, Killzone, Ghost Recon itp.). Dobry AA to chyba tylko ME3 na X360 miał. Praktycznie od początku jedynym plusem UE3 były ostre tekstury, niezły framerate i raczej brak lag'a w sterowaniu. Tak więc mam pewne obawy. Z drugiej strony screeny wyglądają całkiem fajnie, nie wiem o co chodzi ludziom. Chyba po filmikach z BF4 teraz wszystkim odbiło i chcą gier chodzących tylko na GF 680 nawet jeśli sami nie będą takiej karty mieli przez najblizsze 4 lata :)

05.04.2013 21:27
Pan Dzikus
17
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Tłumaczenie, dlaczego nie zatrudniono Stephena Russella do podkładania głosu jest żenująco głupie.

Garrett, tak się, kurna, nie strzela z łuku! Umiałeś strzelać w poprzednich częściach a teraz jakiś matoł, który nigdy nie miał łuku w rękach, wpadł na debilny pomysł, że będziesz strzelał trzymając łuk poziomo.

05.04.2013 21:48
radonix
18
odpowiedz
radonix
139
Konsul

Piszemy petycje, ażeby na takim silniku odnowili T1 i T2 !
To byłoby coś.

05.04.2013 21:50
19
odpowiedz
tybet2
147
Generał

Pamiętajcie jeszcze 1 plusie Unreal Engine: sprzętowy OpenAL (już UT2k4 miał konkretną przestrzeń. Fakt, że do tego trzeba mieć konkretną kartę dźwiękową i słuchawki, ale to normalne) :)

06.04.2013 01:02
20
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

OpenAL nie jest integralna czescia UE, to jest tylko zewnetrzna biblioteka dzwiekowa ktora kazdy moze sobie uzywac nawet do celow komercyjnych.

06.04.2013 08:59
ZwP
21
odpowiedz
ZwP
65
GameJunkie

Jak widać UE3 wcale nie jest taki przestarzały.
Nie zapominajmy, że jeszcze dużo mogą dopracować.

07.04.2013 13:12
xKoweKx [stalker.pl]
😁
22
odpowiedz
xKoweKx [stalker.pl]
136
Stalker

@wcogram "uproszczone sterowanie, system szóstego zmysłu itp. itd. Rozpieprzą serie na amen." możesz mi powiedzieć od kiedy takie rzeczy są zależne od UE3, specjalisto?

07.04.2013 13:36
23
odpowiedz
lyx
93
Pretorianin
Wideo

Przecież UE3 to dla przykładu tech demo Samaritan (dla tych którzy ostatnie lata spędzili na odludziu -> http://www.youtube.com/watch?v=wdwHrCT5jr0 ), więc jak widać w engine jest potencjał - trzeba go "tylko" wykorzystać.

18.04.2013 20:33
Marder
24
odpowiedz
Marder
249
Senator

Żeby powrócił stary dobry Thief w nowej oprawie to należałoby zrobić zbiórkę kasy na Kickstarterze i reaktywować Looking Glass.

18.04.2013 20:58
😜
25
odpowiedz
zanonimizowany847542
23
Generał

Wiadomo moze juz cos na temat konkretngo tytulu dla tej gry? Chodzi mi o to, czy w nazewnictwie bedzie jakas cyferka... Mam na tym punkcie zboczenie i jesli pojawi sie np. "4", to dla zasady bede musial zagrac w poprzednie czesci, a na to raczej czasu nie znajde :P

18.04.2013 21:02
26
odpowiedz
zanonimizowany807941
2
Centurion

I tu widać że silnik UE 3 ma szerokie zastosowanie mimo swojego wieku.
A co do gry to hm...ciekawe za dużo się nią nie interesuję, ale trzeba przyznać że moda na wykorzystanie łuków w grach zapanowała chyba na dobre.

Wiadomość Thief z nowym aktorem wcielającym się w Garreta. Gra działa na Unreal Engine 3