Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa

19.03.2013 09:48
1
kiupa
55
Pretorianin

Fajnie, jedno mnie ciekawi. Jak to wyglada w praktyce. Zauwazmy ze na minimum jest kompletnie lyso, brak trawy itp. O wiele latwiej zobaczyc przeciwnika, gdzie na full jest pelno trawy i pewnie bedzie to dosc trudne. Ciekaw jestem jak sie to ma w praktyce np z komputerem, czy wieksze detale wpywaja na ai i bedzie nas trudniej dostrzec?

19.03.2013 10:08
Xsardass
2
odpowiedz
Xsardass
142
The Next Pirate King!

LoL AMD sobie nie radzi na max ustawieniach w helikopterze :P

19.03.2013 10:19
Łosiu
3
odpowiedz
Łosiu
268
German quality

GRYOnline.pl

Xsardass - o ile wiem z ustawionym na maksa dystansem nie radzi sobie nic, co ma tylko jeden GPU na pokładzie.

Wiec nie ma co się niezdrowo podniecać wojenką AMD / Intel / Nvidia itd.

19.03.2013 10:42
4
odpowiedz
Econochrist
114
Nadworny szyderca

Zajebistą ma ta gra optymalizację jak na takim sprzęcie na max krzaczy.
A wcale jakoś fantastycznie to ona nie wygląda.

19.03.2013 10:43
cichy.
5
odpowiedz
cichy.
72
Pretorianin

jezeli ktos ma na zbyciu wersje lite to bardzo chetnie przyjme [email protected] dziekuje z gory

19.03.2013 10:49
Laston
6
odpowiedz
Laston
157
Chaos Lord

Helikopter startuje a krzaki w około huśtają się w rytm lekkiego wietrzyku ignorując fakt, że nad nimi kręcą się śmigła :D

19.03.2013 10:51
T_bone
7
odpowiedz
T_bone
255
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Wideo

Nikt do normalnej gry nie ustawia zasięgu widzenia na poziomie 12 kilometrów, zazwyczaj jest to około 3 - 6 km. Wtedy gra działa płynnie.
Jak sobie latamy wysoko to można poszaleć...
http://www.youtube.com/watch?v=QgIdZPXUuJg

Laston--> "ALPHA".

19.03.2013 10:51
Reavek
8
odpowiedz
Reavek
137
Koza

Laston - Super, rozbudowany symulator pola bitwy w wersji alpha i krzaczki się nie tak 'kładą'

19.03.2013 11:03
9
odpowiedz
zanonimizowany153971
177
Legend

trochę współczuję twórcom army, zrobili ten widok na 12 kilometrów i teraz każdy test będzie przeprowadzany na tych ustawieniach i co siłą rzeczy przełoży się na wydajność jak i przekonanie, że arma jest wysoce kiepsko zoptymalizowana, choć prawda jest taka, że obniżając widok do 2km i wyłączając lub zmniejszając niektóre bajery zżerające klatki (np. post proces na normal)otrzymamy grę, która praktycznie wygląda tak samo jak na najwyższych ustawieniach tyle, że będzie nam chodzić na pięcioletnim kompie w 30-40 klatkach, a nie w 15 ;)

19.03.2013 11:31
10
odpowiedz
wcogram
153
Generał

Szkoda tylko, że gra jest jechana przez graczy COD'a i przez ludzi grających na laptopach.

Poczekajcie na mod ACE3 wtedy dopiero klatki spadną w dół.

19.03.2013 11:37
Xsardass
11
odpowiedz
Xsardass
142
The Next Pirate King!

Nie miałem na myśli żadnej wojny producentów (sam mam amd) ale na tym to było testowane. Zresztą po komentarzach widzę w czym rzecz.

19.03.2013 11:40
12
odpowiedz
Infetrus
36
Chorąży

Jak na wersje Alpha to Arma 3 sprawuje się bardzo dobrze, samych bugów jest bardzo mało. Optymalizacja kuleje bo gra korzysta efektywnie tylko z jednego rdzenia cpu - nie ma się jednak czym martwić bo w tym przypadku może być tylko lepiej.

19.03.2013 11:43
13
odpowiedz
spec1345
39
Pretorianin

@Econochrist

Gosciu jesteś zajebisty jak ty możesz oceniać optymalizacje alphy ? i tak jest bardzo stabilny build no ale znawców nie brakuje ;) alpha jak i beta może się zmienić jeszcze tysiąc razy ;)

19.03.2013 12:01
14
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

[13]
zostaw go, to nasz forumowy Janusz, który w d*pie był i g*wno widział ale pod każdym newsem musi walnąć komentarz.

Sama gra wygląda rewelacyjnie. Żadnego przesadzonego blooma również....
Często w gracz czepiam się oświetlenia, które jest przesadzone (na ciebie patrzę BF3). Tutaj jest świetne.
Wreszcie odpoczynek dla oczu zmęczonych plastikową, fajerwerkową grafiką wyciskającą ostatnie soki z high-endowych pecetów.

Jak słusznie zauważył Manolito - gra może być zjechana za optymalizację przez serwisy, które mogą nie wpaść na to, ze maksymalny zasięg widzenia jest zbędny. Gracze-klakierzy załapią rytm i gra dostanie niesłusznie przyznaną łatę.

Pomijam oczywisty fakt wieszania psów na grze w fazie Alfa, to już trzeba mieć pustkę pod kopułą.

19.03.2013 15:04
GunarDAN
15
odpowiedz
GunarDAN
122
Konsul

Ja rozumiem, że to kolejna Arma i z założenia ma ona mieć ten toporny feeleng, ale mogliby bardziej popracować nad grafiką, animacją i jakością niektórych obiektów. W budynkach nadal bieda z nędzą, a animacja wchodzenia po drabinie nadal wywołuje uśmiechy politowania. Takie rzeczy w 2013 roku? Do reszty nie mam co się czepiać, bo jest na dość wysokim poziomie.

19.03.2013 15:40
Tygrys205
16
odpowiedz
Tygrys205
87
---

BIS to nie EA/Shitvision, i bardzo dobrze, co przekłada się na to, ile mogą przeznaczyć kasy na grę. I tak w porównaniu z ArmAII animacje są jakieś 390% lepsze a już sam rozbudowany system postury niszczy wszystkie wannabe "symulatory pola walki" jak BF3, nie wspominając o balistyce i innych tego typu pierdołach.

Poza tym - alfa.

19.03.2013 16:53
Kłosiu
17
odpowiedz
Kłosiu
170
Legend

"Szkoda tylko, że gra jest jechana przez graczy COD'a."

Hehehe, to było piękne, uśmiałem się.

19.03.2013 18:50
18
odpowiedz
edonutd
48
Chorąży

4GB RAM przy pececie, na którym był nagrywany gameplay? To jakiś żart?

20.03.2013 11:31
19
odpowiedz
Chiczkok
70
Pretorianin

U mnie gra chodzi bez najmniejszych problemów ustawienia ultra oraz maksymalny poziom widzenia rozdzielczość 1920x1080 moja specyfikacja w sygnaturze i to na takim sprzęcie powinno się robić porównanie graficzne a nie na słabiutkim AMD i to z tak małą ilością pamięci RAM xD

20.03.2013 18:04
20
odpowiedz
Axor
38
Centurion

Warto sprawdzać jak się te sprawy mają w alfa testach?
Do finalnej wersji jeszcze daleko...

21.03.2013 01:22
21
odpowiedz
Chiczkok
70
Pretorianin

Ja po pracy miałem trochę czasu więc odpaliłem multiplayer w trybie coop serwer pełny 40 osób ustawienia Ultra poziom widzenia na 5000 i miałem stałe 60 fps we frapsie gdy ustawiłem poziom widzenia na 12000 to też grało się płynnie ale jednak spory spadek fps i fraps pokazywał 30-40 :D ciekawe jak to będzie wyglądało w beta testach

02.04.2013 17:52
👍
22
odpowiedz
zanonimizowany910621
1
Junior

Witam! Mam pytanie odnośnie do tego czy mi będzie chodzić dobrze ta gra :D
Procesor: INTEL Dual Core E5700 2x3 GHz
RAM: 4GB Kingstown
Karta graficzna: MSI NVIDIA GeForce N310C 512MB directx 10.1
Płyta główna: MSI MS-7653
Dysk twardy: 500GB

Dla tych którym chciało się odpowiedzieć bardzo dziękuje i pozdrawiam

04.04.2013 16:02
23
odpowiedz
zanonimizowany910621
1
Junior

Mała poprawka jeśli chodzi o kartę graficzną :D
ATI RADEON HD4350 512MB directX 10.1 Shader model 4.1

Wiadomość ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa