Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Testujemy grę ShootMania Storm - FPS-a od Nadeo, twórców Trackmanii

08.03.2013 20:00
Mariano86
1
Mariano86
39
Quaker

Testowałem już pół roku temu i żadna rewelacja, wręcz totalny szajs. Niech nadeo lepiej robi samochodówki a ludzie sobie spokojnie poczekają na Quake V. Przy takich strzelankach gatunek sieciowych fpsów szybko padnie...

http://quake.net.pl/system/screens/screens/000/018/369/original/18369.jpg?1361087266

09.03.2013 09:31
Toxicator
😱
2
odpowiedz
Toxicator
115
Pretorianin

Tradycyjnie są błędy w recenzji...

1. Nie railgun tylko Laser, to jest różnica
2. "Przy poruszaniu się po planszy należy koniecznie uważać na dwa wskaźniki – pancerza oraz broni"
Przecież kondycja w grze jest najważniejsza, przy obronie masztu trzeba posiadać jakąś energię do szybszego dodge'ingu by nie zostać trafionym laserem.
3. "Nadeo oddało w ręce graczy na okres beta-testów wszystkie główne tryby: Elite, Royal, Siege oraz Joust"
Oddało do dyspozycji wszystkie tryby (ponad 40) z wyjątkiem takich tytułów jak Heroes, Royal Exp i Elite Exp.
4. Brak konkretnych samouczków ? Mi osobiście wystarczy spawn screen, jaki to problem wcisnąć F1. Przed premierą na pewno poszerzą liczbę osób dla początkujących.

Shootmania jest bardzo dobrą odskocznią od casualowych codów czy innych produkcji gdzie liczy się wyposażenie a nie taktyka i współpraca :) Widać że gra jest rozrywane przez e-sport bardziej niż cs (tylko w Polsce to jeszcze kuleje)
Zapraszam na shoot-mania .pl

09.03.2013 09:41
eJay
😊
3
odpowiedz
eJay
240
Quaritch

gameplay.pl

Toxicator-->Owszem, jest to laser, ale pełni podobną funkcję co Railgun - one shot, one kill ;)

Przecież kondycja w grze jest najważniejsza, przy obronie masztu trzeba posiadać jakąś energię do szybszego dodge'ingu by nie zostać trafionym laserem.

W Elite owszem, ale w Royal najważniejszy jest wskaźnik broni, aby w razie przypadkowego starcia mieć coś, czym można zabić. Standardowy błąd to wypluwanie wszystkich pocisków naraz w głupich sytuacjach.

Oddało do dyspozycji wszystkie tryby (ponad 40) z wyjątkiem takich tytułów jak Heroes, Royal Exp i Elite Exp.

Główne tryby to te, które wymieniłem, reszta jest ich odnogą, lub były dodawane w trakcie testów. Teraz trybów jest masa, ale co z tego skoro nikt z nich nie korzysta.

Mi osobiście wystarczy spawn screen, jaki to problem wcisnąć F1. Przed premierą na pewno poszerzą liczbę osób dla początkujących.

Ja wolę grać niż czytać w trakcie rundy jakieś ekrany ;) Nadeo mogłoby zrobić jakieś video-tutoriale + testowe areny, gdzie można korzystać z przykładowych mocy. Brakuje tego.

09.03.2013 14:55
4
odpowiedz
R‹ud›Y
67
Pretorianin

Q5 raczej długo nie będzie, a tu mamy produkcję w której nie ma żadnych zasranych mikropłatności i rządzi scena

Mi się bardzo podoba. Niekoniecznie to jest gra skierowana tylko do esportowców
W royalu czy innych pubowych trybach(time attack, melee i masa innych modowanych) każdy może się dobrze bawić, nie raz widziałem jak wygrywają osoby z daleka rankingu o dość niskich umiejętnościach bo potrafiły zadbać o swoje życie w royalu.
Wiadomo, elite i joust to ekstraklasa meczowa. Chociaż na jouście też się dobrze bawiłem, a jak się w niego dłużej pogra to człowiek zaczyna ogarniać i nawet z najlepszymi można coś ugrać

Royal bodajże będzie f2p, ciekawe jak z innymi trybami(i modowanymi szczególnie). Sama gra też nie jest droga, 50zł przy 3 paku chyba

Co do movementu, ciężko mi tu się wypowiadać. Jak zaczynałem to strasznie mi się nie podobało. Jak się pogra tak z 10h to człoweik zaczyna rozumieć podejście i znaczenie różnych typów podłoża i można naprawdę fruwać po mapie(polecam timeattacki i obstacle do nauki) Suma summarum system jest specyficzny i nie wiem czy nie zyskałby oddzielając sprint od skoku.

A co do przyszłości... Znowu cięzko powiedzieć. Jak scena będzie na poziomie starych trackmanii to gra będzie żyła dłuuugo swoim życiem. Tym bardziej że w edytorze można robić cuda a jest cholernie prosty

Sam koncept gry mi się podoba. Taki powrót do korzeni. Liczy się skill i precyzja, a nie to kto ma lepszą broń, kupił za kredyty czy golda. Wszyscy są równi, albo się umie grać albo nie.
Niestety dla dzisiejszych graczy to niekoniecznie zaleta, ale scena w becie jest cholernie przyjazna i co i raz widzę jak ludzie tłumaczą jak lepiej grać czy się poruszać na serwerach. Nie ma sytuacji typowych dla gier moba - noob to niech spier**la na boty a najlepiej do sapera

10.03.2013 03:47
annihiluzz
5
odpowiedz
annihiluzz
49
Annihilator

quake live > shootmania

10.03.2013 13:21
6
odpowiedz
R‹ud›Y
67
Pretorianin

Tylko w quake live początkujący nie ma żadnych szans przez rok albo i więcej, bo grają w to głownie weterani q3
W shootmanii nie ma takiej dysproporcji na razie

Z resztą nie wiem czy można porównywać ql do shootmanii, sporo różnic

22.03.2013 01:05
Nolifer
7
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Pograłem trochę niedawno i nie wciągnęło mnie. Nie dlatego bo jestem "dzieckiem coda czy bf" tylko po prostu w takiego quake3 lepiej się grało niż tutaj .

16.07.2013 23:51
Toxicator
8
odpowiedz
Toxicator
115
Pretorianin

Wiadomo że to nie te czasy co kiedyś, nowe technologie i shitowe gry jak lol czy cod rujnują naszą zręczność czy refleks. Nadeo chciało stanąć po środku, zwolnić nieco gameplay ciągle oferując zaskakujące akcje dla najbardziej wymagających, to jest Shootmania, znakomity odpowiednik oldschoolu z domieszką nowych elementów gdzie rządzi społeczność.

Tutaj i pro player i casual znajdzie coś dla siebie.

Sam jestem twórcą e-sportowego trybu UnderSiege, Maniascript jest prosty i nawet przedszkolak napisze tryb który podobał mu się w innej grze ;)

Do tego edytor map, animacji, skinowanie postaci, własne tytuły, modele, texture packi, mnóstwo narzędzi php/web. Esencja doskonałości

Zapowiedź Testujemy grę ShootMania Storm - FPS-a od Nadeo, twórców Trackmanii