Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Zakupy w Komputroniku

03.03.2013 11:03
1
endrju771
71
Dżunior

Zakupy w Komputroniku

Witam,

kupiłem w Komputroniku monitor. Na stronie wisi informacja, że produkt dostępny jest tylko w salonach. 1 szt w jednym salonie, w centralnym magazynie brak. Moje pytanie jest takie, orientujecie się może kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane? Jeśli status zamówienia wisi jako "w trakcie przetwarzania" już od 3 dni, to czy jeszcze mogę anulować to zamówienie, bo np. znalazłem taki sam monitor w podobnej cenie, który mogą mi wysłać nawet jutro? Czy teraz już nie ma szans i muszę czekać nie wiem ile, bo na stronie nie ma podanego żadnego czasu oczekiwania. Pisałem maila, nie odpisali, przez telefon to też była rozmowa na zasadzie gry w pomidora. Byłbym wdzięczny za informacje; ile czasu może potrwać zanim paczka do mnie przyjedzie, oraz czy ewentualnie mogę się jeszcze wycofać.

Pozdrawiam.

03.03.2013 11:06
Vaerin
2
odpowiedz
Vaerin
111
Generał

Cierpliwości kociak. Weekend jest.

We wtorek zacznij się martwić.

03.03.2013 11:07
Stra Moldas
3
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Jeśli dzwoniłeś do sklepu, to raczej tam mają więcej informacji, niż my tutaj - więc po prostu trzeba czekać.

03.03.2013 11:11
Arturro1987
4
odpowiedz
Arturro1987
73
Konsul

Komputronik to dziwny sklep. Kupowałem katody i również czekałem ponad 4 tygodnie na realizację zamówienia. Z marnym skutkiem. Najpierw mieli na stronie, że produkt dostępny w wysyłce. Później już nie. Zacząłem naciskać i wysyłać e-maile do nich. TO odpisali, że nie mają na magazynie żadnych katod, a w e-mailu napisali, że mają pustki. Więc wprost poprosiłem o zwrot kasy. Pieniądze zwrócili mi w ciągu 2dni.

4 tygodnie wisiało zamówienie. Nikt się nie odezwał, że nie ma na magazynie póki sam do nich nie napisałem.
Kpina. Radzę Ci w Poniedziałek lub we wtorek do nich napisać/zadzwonić, bo możesz mieć przygodę tak jak ja.

03.03.2013 11:13
Stra Moldas
5
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Dlatego nigdy, w żadnym sklepie, nie zamawia się z płatnością z góry. Tylko pobranie.

03.03.2013 11:17
6
odpowiedz
endrju771
71
Dżunior

[2] > Wiem że jest weekend, ale sklepy są otwarte cały tydzień. Ten, w którym zdecydowałem się odebrać paczkę również.

[3] > ja się od nich nic nie dowiedziałem, konsultant był jak na dobrym kacu: "Ee, że jak?", "A co ja tam mogę wiedzieć panie, jak pan zamówił to coś powinno się pojawić.", "Ja nic nie wiem, jak nie ma w magazynie to nie wiem ile to może potrwać."

[4] > no to faktycznie Cię urządzili. Mam nadzieję, że mi taka historia się nie przydarzy. Ja jestem może i staroświecki, choć nie taki stary (22 lata :P), ale zawsze staram się wybierać odbiór osobisty lub przesyłkę pobraniową i pieniążki dać do ręki. Nie inaczej i tym razem, wybrałem dostawę do salonu w moim mieście. Skorzystam z rady i zaczekam do wtorku, jak nic dalej nie będzie ruszać, to zadzwonię po raz kolejny.

03.03.2013 12:26
g0tcha
7
odpowiedz
g0tcha
56
Stay Up Forever

Konsultanci w tym sklepie to jakaś kpina. Ostatnio miałem pytanie co do jakiegoś produktu i gwarancji, nie dość że sami nie wiedzieli co dokładnie sprzedają to już pytanie dotyczące długości gwarancji i co ona obejmuje było dla nich totalną abstrakcją.
Może akurat trafiłem na tak nieogarniętą konsultantkę ale wg mnie jak na taki sklep i ceny to powinni dokładnie znać produkt, który sprzedają. Ale tak jak pisałem, może akurat źle trafiłem.

06.03.2013 16:38
8
odpowiedz
endrju771
71
Dżunior

Pozwolę sobie odkopać temat, mam nadzieję, że nikt mi za to głowy nie utnie. Po kilku mailach z pytaniami co z przesyłką dostałem wreszcie odpowiedź, wraz z całą oryginalną historią począwszy od mojego maila: wiadomość ode mnie była przekazana 4 razy do kogoś innego, aż wreszcie dostałem odpowiedź: we wtorek przedmioty będą dostępne w centrali firmy, także we środę do odbioru. Faktycznie, wchodzę sobie na stronę "wysyłka już 6.03", zgodnie z treścią maila miała być 5.03, ok rozumiem, mogą być jakieś zgrzyty, może się coś spóźnić. Wchodzę dziś, towar niedostępny! A miałem go dziś odebrać. Dzwonię, chyba za 6 razem się dodzwoniłem dopiero. Konsultant odpowiada, że towaru póki co nie będzie. Pytam więc co z moją wysyłką, skoro zamówiłem towar, to chcę go otrzymać. Aaa to poczekać trzeba, bo braki w magazynie są, a to waluta się waha i są problemy z ustaleniem ceny ostatecznej. Podziękowałem, rozłączyłem się, wszedłem na stronę RTV Euro AGD, znalazłem taki sam monitor, 15zł droższy, plus 5zł za ekspresową wysyłkę - dziś o 16.10 zamówiłem i o 21.30 mam się zgłosić po odbiór.

Tyle z mojej strony, jedyne po co do Komputronika można zajść to przedmioty dostępne w salonie.

06.04.2015 23:47
9
odpowiedz
zantraks123
1
Junior

Nie polecam zamawiania w tym sklepie czekam na myszkę od 30 marca do dzisiaj na myszkę zamówioną była dostępna w kilku sklepach. Najbliższa dostępna myszka dostępna była zaledwie w salonie komputronika 150 km od mojego miejsca zamieszkania. A co mnie najbardziej dziwi że w salonie niczego, nie mogę się dowiedzieć to jest mój ostatni zakup w tym salonie. Banda idiotów....

07.04.2015 14:22
10
odpowiedz
zantraks123
1
Junior

Zamówiłem myszkę z morele.net i jutro będę do godziny 14 miał ja w swoich rękach żałuje że od razu nie zamówiłem przez ten sklep. Na komputronik szkoda czas tylko mojego debile tam pracują.

07.04.2015 17:52
11
odpowiedz
Grubcio763
19
Ocalały z Pustki
Image

...

Forum: Zakupy w Komputroniku