Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Lista ofiar EA się powiększa. Visceral Games.

22.02.2013 14:57
.:Jj:.
1
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Lista ofiar EA się powiększa. Visceral Games.

Dead Space developer Visceral Games hit with layoffs, Montreal branch could be shut down by EA

http://www.neoseeker.com/news/22273-dead-space-developer-visceral-games-hit-with-layoffs-montreal-branch-could-be-shut-down-by-ea/

Cóż, brak słów. Pomijając narastające action aspiracje i durnoty z DLC DS3 bardzo mi się podobał.
Branża 2013.

24.02.2013 02:05
.:Jj:.
2
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

+

24.02.2013 02:34
Amadeusz ^^
😐
3
odpowiedz
Amadeusz ^^
200
of the Abyss

RIP Bullfrog,
RIP Origin,
RIP Westwood,
RIP (?) Visceral Games.

Szkoda, DS3 nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak pierwsza część ale to nadal solidny tytuł. Ale i tak najbardziej ubolewam Bullfrog. Dungeon Keeper, Theme Park/Hospital, Populous, Syndicate to były gry.

24.02.2013 02:47
bone_man
4
odpowiedz
bone_man
200
Omikron Persei 8
Image

Komiks dotyczy innej firmy, ale przesłanie to samo.

24.02.2013 04:55
👎
5
odpowiedz
zanonimizowany735426
33
Pretorianin

DS2 sprzedał 2 miliony kopii w pierwszych dwóch tygodniach, a trójkę modyfikowali bo im się nie opłacało. W branży gdzie 2 miliony sprzedanych gier to mało pozostaje miejsce już chyba tylko na Call of Duty i jego klony.

24.02.2013 04:59
Devilyn
😍
6
odpowiedz
Devilyn
206
Organised Chaos

O ja pier...

Szkoda bo obecnie to był jeden z moich ulubionych developerów.

24.02.2013 05:12
Stra Moldas
7
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Prawa biznesu, nie ma sentymentów, widać coś jednak było nie tak.

24.02.2013 09:46
👎
8
odpowiedz
sir Qverty
9
Generał

DS3 to kapitalna gra...Wogole kazdy DS byl bardzo dobry. EA zarznie nastepną swietną marke, co za uje :/

24.02.2013 09:56
Mitsukai
9
odpowiedz
Mitsukai
239
Internet is for Porn

Zabawne, dopiero co ludzie skakali z radosci w newsie ze EA ma klopoty finansowe i zyczyli im upadku (i chyba zapomnieli ze oznacza to utrate roboty przez setki ludzi), a teraz gdy zapewne tna koszty i zwalniaja ludzi wielki dramat jak oni tak moga :).

Tak czy inaczej szkoda Visceral.

24.02.2013 09:58
10
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

Nie ma się czym przejmować. Świat nie lubi próżni. Przyszłością ryku PC będą twórcy niezależni i Kickstarter (mi to akurat odpowiada, i tak nie gram w konsolowe gry "dla małp").
Zresztą nawet w EA nie pracują aż tacy idioci, żeby nie zauważyli tego co się sprzedaje.

24.02.2013 10:28
Stra Moldas
11
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Mitsukai +1, świetnie podsumował. Coś za coś...

24.02.2013 10:36
Martius_GW
12
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Pracują też idioci którzy nagle oczekują sprzedaży na poziomie 5 milionów gdy Dead Space 2 sprzedał niecałe 3.
Obecnie problemem są nieprzemyślane budżety gier, za duże kwoty idą w marketing oraz grafikę no i mamy tego rezultaty.

24.02.2013 11:12
PAINEKILER
13
odpowiedz
PAINEKILER
92
FC Barcelona

Przecież nie zwalniają nikogo z ekipy odpowiedzialnej za Dead Space 3 czyli Visceral Redwood Shores. Inne odziały tego studia zamknęli w Los Angeles i Montrealu.

24.02.2013 12:02
jarooli
14
odpowiedz
jarooli
111
Would you kindly?

niespecjalnie mnie ta wiadomość rusza bo nigdy nie byłem fanem visceral. DS1 nawet mi się podobal, dwojka znudzila w polowie, a trojki nawet nie chce tykac. podejrzewam że powodem zwolnien jest słaba sprzedaż DS3, a to raczej nie jest wina studia tylko parszywych szefow EA którym zachcialo się robic shootera z horroru, teraz developerzy ponosza winę za zle podjete decyzje tych "u góry"

24.02.2013 12:18
A.l.e.X
15
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

--->bone_man - świetny komiks :) i cała prawda o działaniach EA, oni są jak pijawki, kupują firmę, wysysają z niej co się da i zamykają studio :) Takiej brutalnej polityki to chyba nawet Activsion-Blizzard nie prowadzi.

24.02.2013 12:30
.:Jj:.
16
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    
Image

Ktoś powinien zrobić nową, dobrą i przede wszystkim pełną wersję :)

24.02.2013 12:41
Stra Moldas
😐
17
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Jak tak czytam te płacze to już nie wiem, czy się śmiać, czy płakać. Znawcy biznesu i zbawcy świata wszędzie dookoła.

24.02.2013 12:44
.:Jj:.
😊
18
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Stra Moldas=> ale powiedz co ma znajomość 'biznesu' do zwykłego rozgoryczenia i smutku że zniknęły studia które robiły nasze ulubione gry ale po przejęciu straciły niezależność i zaczęły chylić sie ku upadkowi?

24.02.2013 12:46
Stra Moldas
19
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Do smutku nic, ale jęczenie o tym w takiej ilości i tak nic nie zmieni, a robienie z EA jakichś zabójców wolności i "psujów" wszystkiego jest po prostu zwyczajnie głupie.

24.02.2013 12:49
20
odpowiedz
sir Qverty
9
Generał

Stra --> tak jak pisze JJ, co mnie obchodzi biznes. Jest mi po prostu szkoda i tyle. Jak ktos umiera ze starosci to tez mamy sie wyzbyc emocji bo przeciez "stary był, nikt wiecznie nie zyje"? Poza tym, dziwnym trafem kazde studio ktorego dotknie EA obraca sie w gówno, przypadek czy zla polityka "byznesowa"?

24.02.2013 12:51
Stra Moldas
21
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Politykę biznesową to mierzą słupki sprzedaży, a te raczej - dla gier dawnego Maxisa, Dice czy też BioWare - słabe nie są. :)

Skoro ludzie kupują kolejne części, to znaczy, że im się podoba. I że takie jest zapotrzebowanie. Ja też lubię gry Electronic Arts i cenię tę firmę, a jak jakieś rozwiązania mi się nie podobają, to po prostu zostawiam produkt, a nie robię z tego internetową krucjatę. :P

24.02.2013 13:20
Martius_GW
22
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Łał, ludzie wyrażają swoją opinię ale jest negatywna to nazwywamy ta krucjątą lub hejtowanie.
sir Qverty ma rację, to krótkowzroczna taktyka EA. Kiedy jakaś seria staję się popularną chcą wycisnąć jak najwięcej kasy w jak najkrótszym czasie. Przykład powyzej tego dowodzą, chociażby Ultima - nie idealne, ale bardzo dobre rpgi. A Pagan i 9? Istne potworki, w trakcie premiery zabugowane jak cholera, 9 ignoruje zakończenie Pagan-a i ciągłąść całej serii (chociażby muzeum Avatara i gobelin przeznaczenia...) bo EA chciało jak najszybicej wydac Ultimę Online.

To jest zmora dzisiejszego przemysłu growego i niestety inne firmy biorą z tego przykład np. Capcom.

Forum: Lista ofiar EA się powiększa. Visceral Games.