Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Seria pod okiem T-Rexa Mass Effect #1 - bez przekąsu o Uniwersum

17.12.2012 16:39
1
kamilp5
69
Pretorianin

Bardzo mi zaimponowało jak Bioware potrafiło zbudować wokół jednego fikcyjnego elementu (piezo) całe uniwersum, które było tak spójne, że miało się wrażenie, że to naprawde mogłoby zaistnieć - dlatego też zawsze lubiłem przeglądać kodeks w każdej z gier w serii. Jedyne co mnie irytowało jest to, że mało która rozumna rasa wygląda niehumanoidalnie, a jeśli już to wzbudzała skojarzenia do innych znanych stworzeń (rachnii). Jedynym wyjątkiem byli hanarzy.

17.12.2012 16:44
2
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Ciezko stworzyc postac obcej rasy, ktora nie przypominalaby jakiegos zwierzecia lub czlowieka. Po za tym - rasy w ME naprawde byly odrebne. Wlasna kultura, przekonania, a nawet cele - co szczegolnie zauwazamy w ostatniej czesci trylogii. Uniwersum to zdecydowanie najmocniejsza strona tworu BioWare.

18.12.2012 14:14
zmudix
3
odpowiedz
zmudix
157
Professor Fate

Jakie to są wyimaginowane gusta? ;) Że są, ale ich nie ma, bo są wymyślone? Może "wysublimowane"?

18.12.2012 15:17
Prometheus
4
odpowiedz
Prometheus
10
Centurion

Czyli gusta "wymarzone" albo coś w ten deseń, aczkolwiek masz rację, "wysublimowane" brzmi deczko lepiej - zmieniłem. ;]

gameplay.pl Seria pod okiem T-Rexa Mass Effect #1 - bez przekąsu o Uniwersum