Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dark Souls II będzie przystępniejszą grą – zapowiada From Software

11.12.2012 11:18
piotr432
1
piotr432
86
Warrior

Oby nadal było hardcorowym tytułem

11.12.2012 11:25
Koktajl Mrozacy Mozg
2
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Nic nie stoi na przeszkodzie by byla wciaz trudna i dostepniejsza, to wciaz zalezy od developerow. Gra byla fajna ale jesli cala gra ma polegac na tym na chodzeniu z tarcza i wogol przeciwnika to ja wysiadam. Znajac zycie bedzie tak jak FC3, Hitman czy SC, im latwiej tym wieksze pieniadze.

11.12.2012 11:32
3
odpowiedz
komenty
69
Senator

Z walk z bossami zrobi się QTE, dorobi się kombosy do walk z pozostałymi przeciwnikami, a w dalszych rozdziałach gościnnie pojawi się Myszka Miki. Do tego usuwamy krew, rating 12+ i mamy 5 mln sprzedanych egzemplarzy.

11.12.2012 12:10
Barthez x
4
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Myślę, że z tą przystępnością to dobra decyzja. Fajnie odkrywać różne rzeczy na własną rękę, ale pod tym względem DS jest aż nazbyt surowy.

11.12.2012 12:36
5
odpowiedz
Econochrist
114
Nadworny szyderca

Ja też jestem za przystępnością ale z głową, by nie zatracić natury marki.

11.12.2012 14:09
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

Wszyscy myslicie o gameplayu..
mi sie wydaje, ze mu bardziej chodzilo o fabule, ktora faktycznie jest porozrzucana w opisach przedmiotow, rzadziej w dialogach i ktora faktycznie nielatwo jest tak doglebnie poznac i poskladac, jesli nie jest sie nalogowym zbieraczem.

11.12.2012 14:23
lordpilot
7
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

@Drau,

mi sie wydaje, ze mu bardziej chodzilo o fabule, ktora faktycznie jest porozrzucana w opisach przedmiotow

^^ No oby o to chodziło, to byłoby jeszcze do przełknięcia... Reszty wolałbym żeby nie tykali - idealnie byłoby tak jak było w jedynce, takie moje zdanie :). Mam pewne obawy jednak, bo wersja PC będzie też od razu - cholera ich wie, czy nie uproszczą np. level desingu albo mechaniki walki, żeby grało się "lepiej" na klawiaturze i myszy ? Pożyjemy-zobaczymy, dobrze by było gdyby facet nieco rozwinął swoją wypowiedź, a nie straszył fanów ;-)

ps. Generalnie to nie widzę sensu upraszczania - mieli znakomitą sprzedaż (na konsolach), ergo ludzie pokochali tą grę taką jaką jest. Po co kombinować przy czymś co działa znakomicie ?

11.12.2012 14:54
Gonsiur
8
odpowiedz
Gonsiur
138
HUEHUEHUE

Jesli mialoby to dotyczyc bardziej przystepnego przekazania fabuly to zdecydowanie jestem na tak. Osobiscie nienawidze zbieractwa i czytania wszystkiego co sie da, zeby sie dowiedziec o co wlasciwie biega. Cala reszte natomiast zostawilbym tak jak jest.

11.12.2012 14:56
9
odpowiedz
fenfir
173
Generał

Gra jest naprawdę dobra ale wg mnie pewne rzeczy można by zrobić trochę inaczej, tak jak ktoś wyżej napisał, jest aż nazbyt surowa.

11.12.2012 17:19
10
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

Powiem tak jak nie czytałeś nic o grze przed kupnem to jesteś w ciemnocie, bo nie wiesz co i jak przez 80% gry. Jestem za.

11.12.2012 22:39
11
odpowiedz
zanonimizowany863490
17
Pretorianin

" level desingu albo mechaniki walki, żeby grało się "lepiej" na klawiaturze i myszy ?"

padłem... a od kiedy to gry z konsol potrzebują uproszczenia na PC ? :D może wystarczyłoby wrzucić normalną pracę kamery, dodać możliwość przypisania dowolnie klawiszy i np. kombinacji klawiszy (ruch na skos) co ma level desing do zrobienia normalnego sterowania ? :P

11.12.2012 22:44
12
odpowiedz
Inquisitio
117
bling

Czyli po prostu będzie mniej zbugowana.

11.12.2012 23:21
13
odpowiedz
Drau
82
Legend

Mam nadzieje, ze przy okazji zoptymalizuja engine, aby nie bylo takich sytuacji jak Blighttown, New Londo Ruins i pare innych. W kwestii jakosci grafiki, to co DS prezentuje mnie osobiscie satysfakcjonuje.

12.12.2012 01:38
Amadeusz ^^
14
odpowiedz
Amadeusz ^^
200
of the Abyss

Zrobienie gry bardziej przystępnej pod kątem zrozumienia mechanik i fabuły?

Zgadzam się, słuszna decyzja (choć do przedstawienia fabuły w DS nic osobiście nie mam).

Problem będzie wtedy jeżeli stworzą grę zbyt PROSTĄ, dodadzą objectives, quest logi czy inne badziewia. Oby gra nie straciła na nieliniowości. No i mam nadzieję że nie będzie wybaczała błędów tak jak poprzedniczka, bo głównie ten czynnik powoduje taką satysfakcję po przejściu naprawdę trudnych sekwencji.

Nie mam nic przeciwko temu by system walki był bardziej dynamiczny, ale tylko i wyłącznie pod warunkiem że będzie skrajnie oparty na umiejętnościach i zręczności gracza (ot, coś jak riposte w Dark Souls 1).

"jesli cala gra ma polegac na tym na chodzeniu z tarcza i wogol przeciwnika to ja wysiadam"
No cóż, praktycznie każdy współczesny cRPG polega na bezmózgim mashowaniu przycisku ataku dlatego fakt że w Dark Souls trzeba było czasem coś zablokować, czasem strzeliło się jakiegoś backstaba, czasem ripostę, czasem trzeba było odskoczyć było naprawdę miłym zaskoczeniem.

Poza tym nie ma żadnej przeszkody żeby grę w pełni przejść z tarczą na plecach i Uchigataną w dwóch łapach :-)

Wiadomość Dark Souls II będzie przystępniejszą grą – zapowiada From Software