Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Vietcong

30.03.2003 20:27
😜
1
zanonimizowany70714
2
Junior

Pomocy czemu po pewnym czasie przeciwnicy i towarzysze broni znikają słychac ich głos ale nie widać.

30.03.2003 20:34
Genzo9
2
odpowiedz
Genzo9
45
Pretorianin

Bo masz pirata

30.03.2003 20:42
3
odpowiedz
Windi_
53
Generał

Genzo9 ---->nie potepiajmy piratow, sam pewnie swietoszkiem nie jestes, ja uwazam, ze piractwo to wina zadu a nie piratow, to nie nasza wina ze ludzi nie stac na orginaly jak sprzedaja je w takich cenach jak na chachodzie...

30.03.2003 20:58
Grucha
👎
4
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle

Chryste ,co za bełkot......

30.03.2003 21:00
😊
5
odpowiedz
wysiu
104

Windi --> Czyjego 'zadu' do wina, mozesz uscislic?;))))

30.03.2003 21:01
Grucha
👍
6
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle

wysiu--> hehehehe :))))))

30.03.2003 21:20
👍
7
odpowiedz
zanonimizowany70714
2
Junior

Mam pirata wiem że to złodziejstwo ale niemogłem sie powstrzymać jak wyjdzie w Polsce to kupie orginał.

09.04.2003 07:35
👍
8
odpowiedz
zanonimizowany13027
22
Pretorianin

Dzis wlasnie zalaczylem sobie Vietcong i powiem szczerze ze ten tytul mnie mile zaskoczyl, spodziewalem sie kolejnego badziewnego FPS (bo jakos powiem szczerze albo za stary juz jestem albo nic ostatnio dobrego nie wyszlo bo z FPS poza America's Army nic mnie nie ruszylo ostatnimi czasy) i co moge powiedziec to tylko tyle ze tryb multiplayer to rzeczywiscie badziewie, tutaj raczej jeszcze dlugo nic nie przebije America's Army: Operations, ale gra warta jest zobaczenia tylko ze wzgledu na tryb single, jest po prostu swietny,
niesamowity klimat to przede wszystkim, czuje sie jakby naprawde uczestniczylo sie w filmie ktorego glowna postacia jest gracz, swietne przerywniki wprowadzajace w fabule, swietna nastrojowa muzyka z lat 60, kupa rzeczy do poczytania jak diary, jakies ksiazki opisujace uzbrojenie itd dla mnie miodzik.... klimat wyjety jak z Plutonu Olivera Stone'a, ktory dodam jest jednym z moich ulubionych filmow
Polecam wszystkim Vietcong :D

09.04.2003 08:39
😊
9
odpowiedz
zanonimizowany616
30
Pretorianin

zgodze sie z moim przedmówcą :) gierka ma klimat a jak wejdziecie do tuneli i zaczniecie sie przeciskac kilometrami niczym kret pod ziemia to dopiero jest jazda :) widocznosc do kilku metrow za kazdym zakrętem może być VC ech gra sie miło :)
Misje sa złożone cos ala FlashPoint choc jeśli chodzi o poziom realizmu to jednak FP moim zdaniem jest tutaj niedościgniony.

Pozdrawiam i spadam do dżungli właśnie odbijam jednego z moich ludzi który dostał sie w łapki VC

Bialy

09.04.2003 19:18
😜
10
odpowiedz
zanonimizowany70714
2
Junior

Prosze napiszcie coś na temat znikających postaci bo niewiem czy to przez to że mam pirata czy coś jest nietak z moim kompem?

09.04.2003 19:37
11
odpowiedz
zanonimizowany55194
21
Konsul

Misiek --> https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=1266394&N=1

09.04.2003 22:04
😜
12
odpowiedz
zanonimizowany70714
2
Junior

Peteras sciągnełem właściwy pliczek zainstalowałem ale jak uruchamiam to wyskakuje wrong disc inserted:-( Może to wina pirata ze stadionu a nie sciągniętego z kazy???

09.04.2003 22:30
👍
13
odpowiedz
zanonimizowany70714
2
Junior

Sciągam z kazy Vietcong na 2cd może będzie działał z tym patchem 1.01. Dzięki Peteras za pomoc:-)

15.04.2003 08:37
😜
14
odpowiedz
zanonimizowany2838
39
Konsul

mam problem - w trzeciej misji (przeszukiwanie tunelów) - w momencie kiedy po usłyszeniu głosów wietnamczyków przesłuchujących jeńca którego mam odbić mam wyjść z tunelów, zaczyna się ładować następny ekran i wywala mnie do windowsa. Do tej pory nie było żadnych problemów i gra chodziła jak złoto. Mam zainstalowanego patcha 1.1. Może ktoś pomoże?

15.04.2003 11:26
15
odpowiedz
zanonimizowany2838
39
Konsul

up

16.04.2003 12:08
😜
16
odpowiedz
zanonimizowany108
16
Pretorianin

czesc, pomozta!
czy jest jakis inny sposob na tunele, niz lazenie po omacku? ni diabla nie widac, a paleczki-latareczki koncza sie szybko. a moze jest sposob, zeby taka paleczke niesc, a nie tylko wyrzucic? jestem juz na 3 poziomie tuneli, ale teraz to juz kapa kompletna - nie wiem gdzie isc. jestem w okolicach miejsca, gdzie byla "kuchnia", potem duzy pokoj ze stolem (gdzie nie odbieralo radio), kawalek dalej sypialnia po lewej, korytarz z prawej, skad wyskakiwali goscie i slepa droga w dol. paleczek-latareczek juz nie mam i co dalej? w desperacji oswietlalem sobie juz droge strzalami, ale ammo, jak to ammo, wreszcie sie skonczylo.... poratujcie ktos, kto juz doszedl do jenca!!!

16.04.2003 12:15
17
odpowiedz
zanonimizowany9054
93
Legend

jaco --> L to latarka

16.04.2003 13:08
jopin
18
odpowiedz
jopin
149
Generał

jezeli macie problem z wersja 1.01 to olecam strone : www.gamecopyworld.com - tam so kraki do wszystkiego :)))

16.04.2003 13:13
jopin
19
odpowiedz
jopin
149
Generał

a tak na marginesie to ale numer z tym " L" - bo ja juz muslelem....

16.04.2003 14:00
20
odpowiedz
sion
89
Konsul

Fakt vietcong jest naprawde dobry. LAe chcialbym zaproponowac inna gierke w tym temacie. Line of sight: vietcong produkcja dosc mocno przypomina deadly dozen ale naparwde doskonala gra.

07.03.2004 16:35
😊
21
odpowiedz
zanonimizowany152177
1
Junior

Pomocy stoje w misji gdzie wychodzę z tuneli w nocy i muszę wszystkich wykoń czyć po cichu. rozwalam ich i stoję dostaje komunikat przez radio idę w dżunglę i misja nie udana (świeci się czerwrony kwadrat) Odpiszcie !!!!!!!!!!

<u>Vietcing jest ZAJEBISTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</u>

03.12.2006 00:52
👍
22
odpowiedz
Michiq
80
Pretorianin

Vietcong to świetna gra, szkoda że nie została spolszczona, bo nie potrafię zbyt dobrze angielskiego. Mimo wszystko warto polecić tą grę, ponieważ single player jest dość dobry i co najważniejsze w trybie gry wieloosobowej wciąż można spotkać wiernych fanów vietconga.

Moja ocena: 8

27.01.2007 11:47
👍
23
odpowiedz
zanonimizowany429463
1
Junior

ta gra jest super!!!!! miałem i usunołem a tera zaś chce gdzie ją można ściągnoć?????ktoś wie??? nr Gadu-Gadu 2682145 jak ktoś wie pisać

07.02.2007 22:02
Faer
😡
24
odpowiedz
Faer
46
Konsul

Trudno coś zabić trzeba się nastrzelać

01.03.2007 15:52
👍
25
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

Ja cie krece moze to dziwne ze dopiero tera BEDE mial Vietcong ta gra mnie pociaga od x czasu mialem od kumpla trzy lata temu ale ten ballas tak rysuje plyty ze nie dzialal zalatwi mi tata z pracy bede mial na sobote :D gra godna podziwu respekcik dla czeskich producentow gier
Najbardziej dla BOHEMIA INTERACTIV I ILLUSION SOFTWORKS

04.03.2007 07:47
😡
26
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

Ej ludzie help mam VIETCONGA.Po wlaczeniu pograłem nawet nie zle ale w trzeciej misji mi sie bardzo kopie w tym sensie ze nie ma wrogow i towarzxyszy tylko są ich tlowie ktore sie czolgaja a bron przez ni przesiaka pomozcie i powiedzcie co mam robic bo nie mam zamiaru jeszcze raz przechodzic mafii albo hidden & dangerous 2 mowie z gory mam pirata

04.03.2007 09:50
27
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

siema jeszcze raz wiem co jest przyczyna tego bledu mam zlego cracka o wadze 160 kb moze mi ktos podac linka do cracka o wadze 908 kb albo lepiej dam moje gg
oto gg: 10252964

Ps.Plz odezwijcie sie tu lub na gg PLZ jeszcze raz

04.03.2007 18:38
28
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

Ludziska udalo sie udalo sie juz ni ma bledu ju piiiiiiii

04.03.2007 18:45
😃
29
odpowiedz
Andrei
171
killah beez

Przecież to screen z Operation Flaspoint matołku:)

13.04.2007 21:53
😈
30
odpowiedz
zanonimizowany451741
1
Junior

Ta Gra Jest Boska Jak W noim gram to czyje sie jak na Froncie

02.05.2007 21:12
31
odpowiedz
zanonimizowany457068
1
Junior

jaco. wez wcisni l jak light

04.05.2007 21:40
32
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

Andre--> no to co tak dla jaj dałem trzy razy Vietconga przeszlem i mam ochote jeszcze raz gdy wezme kalacha albo starą dobrą pepeszke to wietnamce spierdzielają tam gdzie piepsz rośnie

28.07.2007 12:33
😒
33
odpowiedz
ian_c80
1
Junior

a ja mam taki problem, dostaje pistolecik z tłumikiem, jestem w tunelu zabijam żóltkow i co dalej, nie moge wyskoczyc z tego tunelu zeby isc dalej....... prosze o rade
no nie moge wyskoczyc z tego pieprzonego tunelu zeby isc dalej, jak mam to zrobic, poratujcie proooooooooosze ~!!!!

08.08.2007 23:04
👍
34
odpowiedz
zanonimizowany245151
1
Junior

Kiedyś byłem na innym forum (z oczywistych względów nie powiem jakim). I jeden gościu (też nie powiem kto) zadał pytanie. Pytanie dziwne - Czy vietcong umarł? Czy ktoś w to jeszcze gra? - I powiem jeszcze raz to co wtedy mu powiedziałem - Czy coś nieśmiertelnego może umrzeć? A Vietcong jest jak dotąd jedyną grą w którą grałem, którą przeszedłem z uśmiechem na ustach i do której wielokrotnie wracałem. Choć gra powstała bardzo dawno to do tej pory ma kilkuset wiernych "wyznawców", którzy codziennie włączają kompa i wchodzą do gry, by znów poczuć czym jest wolność i władza oraz czym się ją zdobywa...
Szczerze polecam - SNIPER.PL

14.08.2007 16:00
👍
35
odpowiedz
Szaku25
54
Pretorianin

Będzie wraz z dodatkiem w PLAY 09/2007 !

16.08.2007 11:12
36
odpowiedz
zanonimizowany413613
7
Centurion

Gierka jest w nowym Playu.

17.08.2007 11:50
👍
37
odpowiedz
/FAN CRY\
66
Konsul

no no play 09/07 vietcong z dodatkiem worms 2 kohan2 i jeszcze coś no i cena dyszka

19.08.2007 12:50
38
odpowiedz
zanonimizowany484911
1
Junior

mama problem z ta misja z tunelamie jak wyjdziemy juz do dzungli to na samym koncu dzungli jest nowe zadanie Look for the tunel etrance o to chodzi ze nie moge tego tunelu nigzfdie znalesc jesli ktos moze to niech da screena gdzie ten tunel sie znajduje bo mnie szlak trafaia z ta misaj

20.08.2007 10:29
😍
39
odpowiedz
zanonimizowany484274
26
Chorąży

Nie mam tej gry ale patrząc na screeny powiem jedno- Fuuuuu! Co to za grafika?! Grę zrobili w 2003 roku! Przecież wtedy epoka pierwszego Wolvensteina skończyła się dawno... :P

20.08.2007 10:39
Carl92
😡
40
odpowiedz
Carl92
29
Centurion

Mam takie pytanko czemu ta gra mi tnie ma kompie z Geforce 7600GS, 1Gb ram i AMD Athlon 2500+ 1.8 GHz?
Przecież spełniam zalecane 3x!!!
Więc w czym problem we słabej optymalizacji kody czy coś?
Mam wszystko najnowsze jeśli chodzi o stery, DirectX itp;
Podczas gry FPS spada poniższej 10 i muli mi dysk.
Nie nie chodzi o Vietcong 2 tylko zaś o samą pierwszą część.
Mam grę z nowego Play'a.

20.08.2007 11:07
Molzey
😊
41
odpowiedz
Molzey
114
Generał

Gra jest prześwietna, zdecydowanie najlepsza z "tematyki wietnamskiej" (nie licząc Lost Patrol:).
Wszystkie dzieci, dla których liczy się tylko pixel shader 8.54, hdr i inne gówna, mogą sobie od razu darować granie. I tak nie zrozumiecie miodku tej gry.
Tunele, dżungla, nocne ratowanie pilotów, naprowadzanie arty na cele, czytanie mapy oświetlonej tylko blaskiem księżyca, Jimmy Hendrix, booby traps.....Ehhhhh, klimat, klimat, klimat.

22.08.2007 00:31
👍
42
odpowiedz
zanonimizowany475630
9
Chorąży

Gra jest super ekstra wyrąbana mam ją oczywiście z playa i zate oraz z wcześniejszych numerów dvd gierki trzeba ich pochwalić za dyche każdy fan fpsów musi mieć tom grę !!! Moim zdaniem ostatnio play daje lepsze gry od cda kto się ze mną zgodzi ?

22.08.2007 01:23
43
odpowiedz
b166er
13
Generał

niech jakis admin tu zagladnie.

24.08.2007 22:17
👍
44
odpowiedz
wapiczapi
54
Konsul

EG2007_45646441 --------------->> Ja się z tobą zgocze

30.08.2007 21:54
45
odpowiedz
zanonimizowany488107
1
Junior

wy patalachy bez szarych macie za duzo w kieszeniach piraty to jedyna opcja dla polaka i qwa tyle sukinbachy
a poza tym ta gra smierdzi syfiasta nuda

02.09.2007 12:20
46
odpowiedz
kgbback
19
Chorąży

Kupiłem tą gre w Playu ze względu na dodatki w które jeszcze nie gralem.
Super gra. kiedyś grałem w 2003 i bylem bardzo zadowolony. Na początku grafika wydawała mi sie dziwna ale potem sie przyzwyczaiłem i poddałem jej specyficznemu klimatowi.
Super gra sie w multi Bardzo trudno jest kogoś zabić.

02.09.2007 16:50
47
odpowiedz
zanonimizowany481565
6
Junior

Skower-----> Szukaj wejścia po prawej stronie(stojąc naprzeciw tego okienka z bunkrem).Wejście się wyróżnia bo na skałach widoczne jest zielony okrąg(po prostu wejście jest zakryte liśćmi).
W razie problemów z misjami pisać na forum (80% gry przeszedłem więc co nieco mogę pomóc...)

09.09.2007 18:10
😉
48
odpowiedz
zanonimizowany490450
1
Junior

Mam problem :/
W 5 misji w etapie PAPA OSCAR WHISKEY na samym końcu po komunikacie od dowódzcy który mówi mi że mam eskortować jeńca na wzgórze, ale nie wiem zupełnie gdzie to jest:/ jakby mógłby mi ktoś pomóc to byłbym bardzo wdzięczny bo bardzo dobrze mi sie gra w vietconga:))))

14.09.2007 13:58
49
odpowiedz
zanonimizowany481565
6
Junior

Zapewne przed zadaniem uwolnienia jeńca wchodziłeś na takie wzgórze nad tą wioską(stamtąd osłaniali ciebie bodajże ten "amerykański wietnamczyk" i Hornster. Masz właśnie iść tam. Jeśli natomiast nie wchodziłeś na to wzgórze, to idź z jeńcem prosto(jedyna drogą) i po pewnym czasie zacznij skręcać w prawo. Wtedy na pewno trafisz:)

18.11.2007 15:12
😊
50
odpowiedz
zanonimizowany507024
1
Junior

Skąd ściągnąć Vietcong??

18.11.2007 15:16
51
odpowiedz
zanonimizowany261953
0
Generał

Z półki w sklepie

20.11.2007 20:08
😜
52
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

No właśnie najlepiej ściągać w EMPIKU ]:->

29.11.2007 16:54
👍
53
odpowiedz
zanonimizowany428032
0
Konsul

zarąbista gierka

02.12.2007 15:06
54
odpowiedz
zanonimizowany511511
1
Junior

gdzie jest tajny tunel w jednej z misji

02.12.2007 15:09
😃
55
odpowiedz
zanonimizowany511511
1
Junior

już wiem

02.12.2007 15:19
56
odpowiedz
zanonimizowany253780
0
Pretorianin

Super gra:D

03.12.2007 00:18
Nr1:VitoCorleone
👍
57
odpowiedz
Nr1:VitoCorleone
23
Pretorianin

Dosc stara ale i tak BARDZO fajna gra.

16.12.2007 17:34
58
odpowiedz
Alien.pl
34
Generał

Gierkę kupiłem z czasopismem. Gram, trochę w necie. Może ktoś wie czy jest edytor plansz do tej gierki i gdzie można go znaleźć?
Nie podoba mi się w niej jedna rzecz, kijowo skacze się przez przeszkody i czasami przeciwnik zabija cię jednym pociskiem (masz 100% energii), a ty musisz wywalić w niego cały magazynek. Głupota w multiplayer na maksa. Niektóre plansz to wyprawy z Nactional Gegrfic.

16.12.2007 17:45
DJ Pinata
😃
59
odpowiedz
DJ Pinata
55
DJ Pinata

Nazwa od razu skojarzyła mi się z producentem wietnamskich dań w proszku :)

16.01.2008 14:20
60
odpowiedz
zanonimizowany432324
7
Legionista

Alien.pl z jakim czasopismem kupiłeś Vietconga ???

16.01.2008 14:24
👍
61
odpowiedz
zanonimizowany432324
7
Legionista

Mam gorącą prośpę. Jeśli ktoś wie skąd można pobrać grę Vietcong niech napisze na mojego e-maila lub na forum. Czy jest ta gra również w wersji po polsku ??? Z GÓRY DZIĘKI

16.01.2008 14:33
62
odpowiedz
zanonimizowany490241
2
Junior

CZY KTOŚ WIE GDZIE MOŻNA KUPIĆ VIETCONGA ???
SZUKAŁEM W MEDIA MARKU KILKANAŚCIE RAZY I NIC - POTEM DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE NIE WYDANO JEJ W POLSCE. CZY DA SIĘ JĄ KUPIĆ PRZEZ INTERNET [PĘŁNĄ WERSJĘ] GRY ???
NP. W SKLEPIE INTERNETOWYM ??? SZUKAŁEM ALE NIE MA. JEŚŚLI KTOŚ WIE GDZIE JĄ KUPIĆ LUB ŚCIĄGNĄĆ NIECH NAPISZE NA FORUM LINKA :-)

16.01.2008 20:56
👎
63
odpowiedz
zanonimizowany498373
0
Generał

Nie podoba mi się ta gra.

24.01.2008 00:01
👍
64
odpowiedz
Alien.pl
34
Generał

Grę kupiłem z czasopismem PLAY, wrzesień 2007. Na DVD była pierwsza część oraz dodatek.

31.01.2008 01:45
😈
65
odpowiedz
zanonimizowany529517
1
Junior
Image

ZNA KTOS JAkiES CHEATY DO VIETCOnGA ???? JAK tak TO PrOSZE NAPIsaC BO GRAM W SiECI bylem juz w 20 klanach i mi sie nudzi Z gÓRY THX

05.02.2008 16:04
👍
66
odpowiedz
zanonimizowany432324
7
Legionista

GRA JEST SUPER !!!!!!
PRZESZEDŁEM JĄ W 8 DNI !!! WOGULE SIĘ NIE NUDZI !!!!!! Serio polecam !!!
Szkoda że nie wydano jej w polsce. Jak ktoś chciałby sobie kupić tą grę to koniecznie z dodatkiem FIRST ALPHA !!!!! Teraz gram na trybie multiplayer. Acha !!! Nie kupujcie
poradników na GRY-ONLINE !!! Są drogie, a bardziej szczegułowe można znaleść szukając na google.pl :-)))

06.02.2008 12:51
67
odpowiedz
zanonimizowany530891
4
Legionista

Dla mnie vietcong bylo nudne. Troche niejasne misje. Moja ocena 4/10.

23.02.2008 00:39
😊
68
odpowiedz
zanonimizowany535798
1
Junior

Gra jest jedą z najelpszych FPS w historii, niestety zanika... rok temu w lutym w grze było 1500 osób, teraz 800 max...
Polecam ESL, jeśli lubisz multiplayer ;)
moje konto : http://www.esl.eu/eu/vc/fa/atg/funmap/1on1/ladder/player/2298546/
pod nim ICQ , jak dołączysz i chcesz jakieś 1on1 to napisz gg 7034408 albo ICQ :) ( tylko błagam, nie spamować mi na gg itp. bo to naprawdę męczy... )
1st. Funmap Ladder :)
2nd. Normall Ladder :)
Szkoda tylko że troche przebija polskie bydło na serverach , jak już się pokaże...
albo ciota 0-30 albo stylem pisania jest na poziomie 9 latka z iranu ... :)

11.03.2008 23:42
😜
69
odpowiedz
Alien.pl
34
Generał

A bzdura z multipleya zrobiło się teraz gówno. Gra jest tak niedopracowana, że czasami coś człowieka może strzelić i to naprawdę, administratorzy też nie błyskają rozumem. Dla mnie jest debilizmem ustawianie na małych planszach czasów powrotu po śmierci na 30 sek., kiedy w tym czasie można plansze 3 razy dokoła przelecieć. Obecnie jest coraz więcej poronionych plansz, chyba robionych przez amatorów, bo bezmyślne do oporu. Gracze też coraz bardziej jadą na kodach, ale najlepsze jest to, że można zarobić przez ścianę z betonu grubości 1 metra. Gra robi się coraz większą kichą. Ktoś napisał tu, że Polacy robią bydło, może i tak, nie każdy ma stalowe nerwy. Mi taki raz trafił, co jak widział swojego z flagą to mu kulka, łap cap flagę i po punkciki, za to czesi w drużynie to istne kamikadze, ci są debest na Maksa. Ilość samobójstw rośnie lawinowo.

15.03.2008 10:14
70
odpowiedz
zanonimizowany432324
7
Legionista

Czy ja dobrze zrozumiałem ??? Kody mogą chodzić na multiplejerze ??? Ja próbowałem 1000 razy i nie chciały się aktywować !!! Co to są wogóle za kody... ?!?

15.03.2008 14:55
😊
71
odpowiedz
Alien.pl
34
Generał

Kody chodzą, ale są inne niż te w singlu. Niestety ich nie znam.

20.03.2008 10:18
72
odpowiedz
zanonimizowany519231
9
Chorąży

Jak zakłada się na M16 lub AK-47 noże ?
Widziałem jak niektórzy zakładają.

20.03.2008 10:37
ookie
73
odpowiedz
ookie
114
Generał

Konrad Topola ---> musisz mieć dodatek do Vietconga nazywa się Fist Alpha

21.03.2008 13:46
👍
74
odpowiedz
zanonimizowany519231
9
Chorąży

Oki Spróbuję thx
Jakim klawiszem?

11.04.2008 18:17
😊
75
odpowiedz
zanonimizowany546736
1
Junior

Elo wszystkim kto wie jak się bagnet zakłada??

26.04.2008 11:59
76
odpowiedz
zanonimizowany549505
1
Legionista

Psycho_Kauczuk w 2003 roku to większość produkcji miała taką grafikę dopiero wydany rok później FarCry zmienił ją tak jak teraz Crysis. A i gra jest grywalna a o to chodzi założę się że w 2003 roku piał być z zachwytu nad grafiką.

26.04.2008 12:25
77
odpowiedz
zanonimizowany537020
1
Centurion

piracika się ma

07.06.2008 12:27
😉
78
odpowiedz
Alien.pl
34
Generał

Ludzie litości. Piracika gry która ksztuje 9,90 zł. Bez jaj. Rozumiem jeszcze gre za 250zł, ale to i tak nie opłacalne, bo np. na Gothic 3 w piratku już sobie patchy nie poinstalujemy i klapa. A bez nich może być kuku.

29.06.2008 15:26
swietlik94
79
odpowiedz
swietlik94
50
Pretorianin

Od drugiego lipca Vietcong Złota Edycja (VC + Fist Alpha + VC2) do kupienia w serii Przykręcona Cena. Cena: 14,90.

19.07.2008 12:54
80
odpowiedz
zanonimizowany567107
2
Junior

witam. ma ktos moze kody do multiplayera albo jakies czity ktore dzialaja

27.07.2008 18:30
😊
81
odpowiedz
zanonimizowany568398
1
Legionista

nie przepadam za tego typu grami ale vietcong jest bardzo fajny, moze dla tego ze lubie gry zwiazane z wojna wietnamska. Z drugiej strony usypiało mnie te chodzenie tunelami...

02.08.2008 15:17
82
odpowiedz
zanonimizowany553546
0
Konsul

Fajna gra podobna do line of sight vietnam

07.08.2008 09:40
83
odpowiedz
zanonimizowany567107
2
Junior

a ma ktos czity do multiplayera???

12.08.2008 19:05
SILENTALTAIR
84
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

mi okladka kojarzy sie cod 4:)

13.08.2008 13:22
😐
85
odpowiedz
zanonimizowany513499
8
Pretorianin

suchy nie załamuj mnie. A gierka spoko Ostatnio Fist Alpha sie wrzucilo ;p

16.09.2008 22:12
_D_R_A_G_O_N_
86
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
60
V

Niezbyt ciekawa gierka

06.10.2008 19:13
87
odpowiedz
zanonimizowany580427
0
Pretorianin

Brzydka,nudna,trudna.Nic nadzwyczjanego.

07.10.2008 19:34
😒
88
odpowiedz
wymiatacz11
16
Legionista

Dzień dobry!
Mam pytanie! Mam gre VC z dodatkiem z PLAY-a i niewiem jak załozyć ten bagnet(pod bronią jest taki nożyk) i niewiem jaki klawisz może wy wiecie jesśli tak to piszci do mnie na gg 138 777 35 albo na maila [email protected] lub piszcie do mnie na telefon( ERA tak takKOMÓRKOWY) na nr 666 597 197 bardzo dziękuje

25.10.2008 14:11
89
odpowiedz
zanonimizowany562017
2
Centurion

grałem w necie się fajnie gra ale mało serwerów.

23.06.2009 20:55
90
odpowiedz
daroks
51
Pretorianin

POMÓŻCIE MI!!!!!!!!!!! Niedawno kupiłem tę grę z clicka - instaluje, włączam i dupa . Gra strasznie się tnie, tylko czasami da się pograć powyżej 30 fps 'ów, a tak to nie idzie wycelować. Mam kompa 768mb ram, procesor Celeron 2,4 GHz oraz kartę grafiki Geforce FX 5500 256mb. Wiem że mam starego kompa, ale większość gier z lepszą grafiką od tej oraz wyższymi wymaganiami mi dobrze działały.

02.09.2009 21:05
91
odpowiedz
bologon
3
Junior

niemoge przesc czarnych tuneli

28.09.2009 20:07
😍
92
odpowiedz
zanonimizowany669883
2
Legionista

beznadziejna ta gra.ma tyle bugow,ze az grac sie nie chce i jeszcze ta ocena -.-

11.11.2009 12:57
93
odpowiedz
Sub _ Zero
20
Chorąży

Daroks spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej.
Gra teraz w to jeszcze ktoś ? Mógłbym zainstalować by po necie pośmigać . :)

18.12.2009 17:28
94
odpowiedz
ReaveR
22
Centurion

fajna gierka, moim zdaniem najlepsza o wojnie w Wietnamie jaka powstała ;)

21.12.2009 10:27
95
odpowiedz
zanonimizowany668318
6
Legionista

Potwierdzam zdanie reaveR że to fajna gierka!!!!!

15.01.2010 14:29
96
odpowiedz
class
24
Chorąży

Pomimo kilku niedociągnięć, jest to jak na razie jedyna w pełni udana gra o wojnie w Wietnamie...
Grafika się oczywiście lekko zestarzała, ale genialny klimat pozostał (ta scieżka dźwiękowa i Jimmy Hendrix, eh...).
O popularności gry świadczy choćby liczba dostępnych serwerów. Niewiele gier w 7 lat po premierze w ogóle się pamięta, a co dopiero mówić o trybie MP.

24.01.2010 15:47
97
odpowiedz
zanonimizowany669467
53
Konsul

Vietcong Złota Edycja (V, V:FA, V2) za 13zł nówka LOL

bym kupił ale jedynka szaleje na Viście

23.02.2010 17:56
98
odpowiedz
krakers__nr1
23
Chorąży

class nie wiem czy wiesz ale wormsy 2,armageddon i world party wciąż są oblegane na multi, a szczególnie jak wydali nową edycję worms armageddon.KAŻDE z tych gier ma ponad !!!10!!!LAT

05.03.2010 11:58
😱
99
odpowiedz
Outlawz
1
Junior

Witam,
gra vietcong jedynka jest zajefajna tylko jakos bardzo malo i coraz mniej jest graczy na mutiplayer? co sie dzieje ? czy jest jakis nowy patch czy co ?

22.03.2010 21:36
😒
100
odpowiedz
Alchem1st
2
Junior

Mam problem z tą grą: gram na siódemce, wszytko cacy aż do momentu, w którym wyświetla się ikonka radia gdy otrzymuje połączenie - gra wyskakuje wtedy do pulpitu, ma ktoś jakąś solucję na to?

20.08.2010 22:50
📄
101
odpowiedz
zanonimizowany748864
1
Junior

BŁAGAM JAK MOZNA MIEC ROZNE UBRANIE W VIETCONGU MULTIPLAYER CZAPKA CORCKERA DEFORTA IDT PLIS PISAC

21.09.2010 17:34
102
odpowiedz
zanonimizowany754335
1
Junior

mam problem potrzebuje spolszczenie do vietcong albo jak zmienic jezyk na angielski bo mam wloska wersje

14.12.2010 21:44
103
odpowiedz
zanonimizowany768449
1
Legionista

Gra jest niezła jak na siebie. Najgorsze są tunele i ta misja, gdzie trzeba zdejmować żołnierzy po cichu i uwolnić zakładników.

18.12.2010 10:15
104
odpowiedz
szymerpacz
12
Legionista

ej class jest jeszcze Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam wyszło 18 grudnia to jest dopiero gra!!A nie jakiś wietcong

09.02.2011 17:41
👍
105
odpowiedz
zanonimizowany767597
0
Pretorianin

Dobra gierka!. Kupiłem chyba w play, już nie pamiętam tyle lat temu, to było. Grę mam w wersji angielskiej(ZJEBANIE). Ale i tak fajnie się grało przeszedłem całą kampanię, jest to kilkadziesiąt misji!. Gra nie jest liniowa. A i niesamowita, gra w multi.

24.03.2011 06:57
106
odpowiedz
zanonimizowany546822
63
Generał

eh tyle lat pykam w to multi (z przerwami ofkors) i nadal jest tak samo grywalne. Naprawd swietna gra.

20.04.2011 18:07
👍
107
odpowiedz
zanonimizowany789596
2
Junior

Własnie zaczynam grać w to po długiej przerwie. Teraz grafika wydaje się dużo gorsza niż wcześniej , ale klimat pozostaje taki sam. Ogółem gra dobra. Polecam.

08.06.2011 22:50
😜
108
odpowiedz
zanonimizowany390279
3
Legionista

Crinkol Zgadza się grafika nie jest już może najlepszych lotów biorąc pod uwagę upływ czas ale tutaj właśnie najważniejsza jest grywalność i klimat która mimo upływu czas wciąż jest są wciągające

08.06.2011 23:05
😍
109
odpowiedz
zanonimizowany794732
1
Junior

Klimat i grywalność w tej grze faktycznie jest wciągający, jednakże ilość graczy w multiplayer spada, ponieważ młodsi gracze zafascynowani są grami typu StarCraft II i ich grafiką, więc raczej nie grają w starsze gry, a starsi gracze (tak przynajmniej podejrzewam) mają coraz mniej czasu na to by grać dniami i nocami

08.06.2011 23:12
😊
110
odpowiedz
zanonimizowany390279
3
Legionista

Aaa młodzi nie wiedzą co dobre... Co do multiplayera to w sumie trochę jest tak że co na topie aktualnie to jest więcej ludzi :P Gierek podejmujących tematykę było trochę ale co prawda nie były aż tak miodne albo było toporne sterowanie , choć co vietconga zaskoczony byłem tym że na moim stacjonarnym kompie nie uruchamiał się przy ustawieniu najwyższych detali graficznych

08.06.2011 23:23
👍
111
odpowiedz
zanonimizowany794732
1
Junior

no gierka posiada trochę swoich smaczków, które dzisiaj również potrafią cieszyć, np. wybór broni. Czuć w grze, że każda broń ma swój charakter (mocne i słabe strony) Dla mnie najlepsze były te produkcji radzieckiej :P w zależności od tego z jakiej odległości i gdzie chciało się trafić na krótkie odległości moimi ulubionymi był słynny kałasznikow AK-47 oraz PPsh 41, a tak żeby pobawić się w snajpera to SVD Dragunov :D

08.06.2011 23:35
😉
112
odpowiedz
zanonimizowany390279
3
Legionista

Co do broni to ciekwe na samym początku trzeba sobie nieźle poradzić żeby trafić wroga mając broń która jest dostępna co do SVD Dragunov to nie lada ułatwienie szczególnie w niektórych miejscach dżungli gdzie skradamy się ze sporej odległości i mamy moty tzw. przyczajenia :P a jak już jestem przy temacie to nie wiem czy natknęłaś się na pułapki vietcongu jak linka po zachaczeniu której nogą wybuchał granat albo kolce w zapadającym się rowie?

08.06.2011 23:48
😁
113
odpowiedz
zanonimizowany794732
1
Junior

Tak w Vietcongu jednak trzeba umieć precyzyjnie strzelać, szczególnie to właśnie wychodzi w multiplayerze, gdzie zanim się obejrzysz, a już leżysz. Jeśli chodzi o pułapki to Vietcong jest tą grą która zadbała o różne szczegółowe detale, dlatego chodząc gdzieś w trawie trzeba było też mieć wyostrzoną czujność i wzrok - dzięki temu nie brakowało emocji :P

08.06.2011 23:55
😃
114
odpowiedz
zanonimizowany390279
3
Legionista

A wiesz w multiplayerze w trybie to zdecydowanie masakra a jeśli są żywi gracze a nie komputer dynamika gry od razu wzrasta co do pułapek to sposobem się je unieszkodliwiało przy użyciu bagnetu nacinając w odpowiednim miejscu pewnie tego nie wiedziałaś?

09.06.2011 00:04
📄
115
odpowiedz
zanonimizowany794732
1
Junior

a no nie.. może dlatego że gram w tą grę głównie online i ćwiczę skradanie i precyzyjne strzały. Najtrudniej jest gdy nie ma celownika. No właśnie a teraz mi się przypomniało pamiętasz może jak zakłada się bagnet na broń?

09.06.2011 00:20
😊
116
odpowiedz
zanonimizowany390279
3
Legionista

Jeśli zbierze się fajna grupka do gry w multiplayera to popieram tylko teren misji powinien być spory na tyle żeby rozgrywka nie skończyła się po paru chwilach a wszyscy nawzajem się powystrzelali , znasz jakieś dobre misje? Co do bagnetu na broń to mając już odpowiednią broń otwierasz podręczne meny wybierasz bodajże kombinacje klawiszy ctrl + shift

09.06.2011 00:38
😉
117
odpowiedz
zanonimizowany794732
1
Junior

CTF jest rozgrywką która się szybko nie skończy bo to zależy od ustawień (ile flag ma zdobyć drużyna, ta która uzbiera odpowiednią ilość wygrywa) a można też we dwie osoby grać i nie będzie będzie nudno (TDM albo DM) bo oprócz postrzelania można sobie porozmawiać na czacie i mieć niezły ubaw :› np: "widzę jak się skradasz i tak Ci to nie pomoże :P" Dobrą opcją w grze jest to że możesz wybrać kim chcesz być i jaki mundur, czy zwykłe ubranie, spodnie, jaki kolor skóry, czapka i w zależności od planszy można tak się ubrać że jest się mało widocznym dla przeciwnika :)

09.06.2011 00:57
👍
118
odpowiedz
zanonimizowany390279
3
Legionista

No właśnie o tym nie wspomniałem to dość szczegółowe kwestie , jak dla mnie bardziej interesująca jest rozgrywka pomiędzy drużynami a co to tego kim chcę być to jakś z reguły wybieram wojsko amerykańskie aniżeli Vietcong ok my to gadu gadu ale będę uciekał bo zarwiemy nockę pozdro

21.07.2011 09:37
119
odpowiedz
zanonimizowany802207
1
Junior

cześć wie ktoś może co zrobić by było widać celownik w trybie multiplayer?

23.08.2011 20:25
Tom20
👍
120
odpowiedz
Tom20
84
Konsul

W dobie epickich młócek (Cod MW) i niesamowitej grafiki (Crysis) ta gra jest wiecznie żywa pod względem rozgrywki.Nie wczuć się w nią to grzech :D I stwierdzam to po 2 godz. grania w singlu.Polecam z miejsca ^^

23.08.2011 21:26
Cobrasss
121
odpowiedz
Cobrasss
166
Senator

diabello :P jakieś tempaki sobie na serwerze go wyłączyli, tak przewarznie robią, bo uważają że gra była zbyt prosta.

:D Gra pomimo wieku nadal cieszy oko, ta dżungla, no i podziemnia, do tego inteligenty wróg, który raczej nigdy nie będzie twarz tobie nie wyjdzie na spodkanie

31.08.2011 22:51
Tom20
👍
122
odpowiedz
Tom20
84
Konsul

Gra jest przesiąknięta klimatycznymi misjami i ''naturalnością'' Misja nocna w mokradłach ,gdzie aby spojrzeć na mapkę musiałem szukać ''światła'' księżycowego , obrona wzgórza w strugach deszczu ,czy klaustrofobiczna tunelowa wycieczka może przebić nie jedną misję w współczesnych strzelankach :) Gra jak na swój wiek ,ma rewelacyjnie oddaną dżunglę wraz z dźwiękami charakterystycznymi dla tego miejsca.Kolejny pozytyw to nasza 6 osobowa załoga,którą mozna zarządzać i wołać o pomoc (aby znaleźć drogę do celu lub prosić o uleczenie) No i duży plus za soundtrack do misji ^^

Gra jest dość długa i daje ocenę 9/10

Ps.Grałem na poziomie trudności HARD i w misjach z ekipą jest średnio-łatwo - to w misjach w pojedynkę jest to nieraz utrapienie i trzeba mieć stalowe nerwy aby po kilkudziesięciu próbach nie wyłączyć gry ;]

07.09.2011 14:59
👍
123
odpowiedz
Predek22
8
Legionista

Uważam, że to najlepsza gra w realiach wojny w Wietnamie.... Oceniam na 9,0/10

14.04.2013 12:27
👍
124
odpowiedz
Chewyy
6
Chorąży

Żołnierz z okładki jest bardzo podobny do tego z filmu Pluton, mowa tu o Eliasie. Co do samej gry, jest świetna, moja ulubiona gra która jest osadzona w realiach Wojny Wietnamskiej.

10.11.2013 12:43
125
odpowiedz
gotbot10
2
Junior

Gra mojego dzieciństwa. 9,5/10.

Ponad 3000h godzin w multi <3

17.03.2014 23:57
😃
126
odpowiedz
Michiq
80
Pretorianin

3000h może nie wyrobiłem, ale trzeba przyznać czeskim producentom, że to jedyna strzelanka która w takim stopniu oddaje klimat wietnamu,na dodatek było świetne multi dzięki któremu można było przez kilka lat po premierze strzelać do żółtków i zakładać pułapki na amerykanów.

21.07.2014 09:55
127
odpowiedz
grubens997
48
One of many
9.5

Świetna kampania, pod względem grywalności lepsza od Battlefield'a gdzie sytuacja jest taka że "mamy świetny silnik więc w każdej misji musi być coś zniszczone z wielkim hukiem", plus za raporty radiowe, kryptonimy, kierowanie załogą i misje wynikające jedna z drugiej.

21.09.2014 08:45
128
odpowiedz
doran18
2
Junior

Witam - mam prośbę, po wielu latach ponownie wróciłem do Vietcongu. Oczywiście już zdążyłem wiele zapomnieć i teraz mam problem z misją odbijania zakładnika. To pierwsza taka plansza. Najpierw przechodzi się przez rozlewiska, potem wzgórze, na którym zabija się 2 wietnamców, no i sama wioska. Nie znam niestety angielskiego, co skutkuje tym, że nie mam żadnej wskazówki jak się do tego zabrać. Oczywiście stale oblewam tą misję. Jeśli ktoś zechce mi podpowiedzieć, jak to zrobić, będę wdzięczny. Pozdrawiam

01.10.2014 19:06
129
odpowiedz
grubens997
48
One of many

Pierwszą mapkę musisz przejść intuicyjnie, na drugiej wspólnie z Nuthem zabić 2 snajperów na wzgórzu, na prawo od wzgórza masz zejście które doprowadzi cię do wioski a tam masz 3 opcje:
1. Zgodnie z rysunkiem na mapce - przechodzisz lewą stroną za płotami, uwalniasz POW-a, i tą samą drogą uciekasz.
2. Mój sposób (wymagający cierpliwości) - przechodzisz prawą stroną za domami tak aby mieć dobry widok na strażników przy ognisku. Tam musisz czekać i zabijać ich pojedynczo, a po wyeliminowaniu ich uwalniasz POW-a i w nogi.
3.Używasz kodów i zabijasz wszystkich wietnamską snajperką.

Bez względu na to którą metodę wybierzesz przeładowuj broń po każdym zabójstwie i często save'uj (kiedy jesteś pewny że nie wzbudziłeś alarmu)

14.10.2014 12:52
130
1
odpowiedz
only_BVB
1
Junior

Niesamowity klimat ma ta gra,nigdy nie zapomnę misji w tunelach.Poezja :)

22.10.2014 13:35
131
odpowiedz
doran18
2
Junior

grubens997 - dziękuję.
Próbowałem tak postępować, jak radzisz. Jednak za każdym razem nie zdążyłem się obronić i zaciukali mnie. Nie wiem jak kierować moim zespołem, by mi pomogli. Gdy daję znak do ataku (krzyk ptaka), to natychmiast powoduje zabicie zakładnika przez wietnamców. Wiem, że musi być jeszcze inny sposób na wykonanie tej misji. Poza tym, nie mogę wgrać kodów do mojej wersji i nie wiem czemu. To wersja ściągnięta z netu i może to jest przyczyna?!
Pozdrawiam

27.10.2014 14:31
132
odpowiedz
doran18
2
Junior

Czy ktoś pomoże, cholernie lubię tą grę, ale to już chyba latka robią swoje. Nie mogę tej misji przejść i już mi się nie chce nawet z tym męczyć. Więc proszę o pomoc - może jest jakiś kod odblokowujący wszystkie misje. Gram dla relaksu, a teraz już zaczynam się stresować, a przecież nie o to chodzi. Grę mam wgraną z netu, kody które próbowałem stosować nie chcą działać. No i klapa. Będę wdzięczny za pomoc!

07.11.2014 20:21
drenz
133
odpowiedz
drenz
85
Le réveil du lion
5.5

Skrypty psują tę grę. W wielu grach FPS są skrypty, ale tutaj to z nimi przesadzono. Jeśli nie zrobiło się czegoś w takiej kolejności jak chcieli twórcy, to często nie można było ukończyć misji - szczególnie tej dziejącej się w nocy. W takim wypadku po co były te rozległe mapy? AI towarzyszy było też tragiczne, nie reagowali na rozkazy, przycinali się a najgorsze było jak blokowali mnie w tunelach czy w bunkrach - wtedy wczytywanie i od nowa... Szkoda, bo gra ma klimat, dobrze się strzela, jest wymagająca, misje są zróżnicowane, ale te skrypty zabiły przyjemność grania...

17.10.2015 18:09
134
odpowiedz
gracz555
13
Legionista
9.5

Są jeszcze servy dawno nie grałem.

18.02.2017 04:04
135
odpowiedz
Miotacz_Ognia
4
Chorąży
8.0

Ta gra da sie lubić z tego co pamietam, człowiek czuł sie jakby chodzil po dżungli. Zaniżam notowania za blokowanie sie na towarzyszach w ciasnych przejsciach

30.10.2017 20:00
👍
136
1
odpowiedz
komentator
1
Junior

moja gra dzieciństwa bardzo pięknie wspomnienia mam z tej gry

06.07.2018 02:23
137
1
odpowiedz
GeDo
42
Pretorianin
8.0

Całkiem przyjemna i bardzo klimatyczna gra FPS o wojnie w Wietnamie.Jedynie grafika sie mocno zestarzała i teraz troche kłuje w oczy ale reszta jest na wysokim poziomie.

06.07.2018 08:35
138
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany664739
8
Senator

Mam sentyment do Czechów którzy są antywojennym narodem a mimo to stworzyli takie wojennne perełki jak Operation Flashpoint i Vietcong.

07.07.2020 18:20
marcinho01
138.1
marcinho01
22
Centurion

I Hidden and Dangerous :D

10.07.2021 23:03
Gamer00s.
👍
139
odpowiedz
Gamer00s.
2
Chorąży

Klimatyczna strzelanka dziejąca się podczas wojny w Wietnamie (gry o tematyce wojny wietnamskiej znajdują się w niszy) mamy zróżnicowane misje (ochrona wzgórza przejażdżka jeepem walki w tunelach).Niektóre misje ciężko przejść ale to wciąż dobra produkcja chociażby ze względu na wybór broni ekipę która będzie nam towarzyszyć bazę w której rozpoczynamy misje (Gra rozpoczyna się przylotem helikopterem do bazy) czy klimatyczny soundtrack.Polecam

Gra Vietcong