j/w :) Tak ostatnio dumałem nad tym i doszedłem do wniosku, że w sumie większość strategii nie jest za bardzo brutalna; często owa brutalność sprowadza się do czerwonej gęstej "pary" w momencie oberwania jednostki co najwyżej. Z tego co pamiętam, WiC albo Company of Heroes odbiegało tylko pod tym względem od tego schematu, ale poza tym to chyba większość gier nie jest robiona pod brutalność, tj pewnego rodzaju realistykę która dla mnei jest w grach dość istotna :)
Czekam na propozycje :)
Dawn of War
Gry z serii close combat może nie było krwawe wizualnie, ale krzyki rannych i umierających były naprawde przeraźliwe.
W modach do shogun 2 (w sumie już w takim podstawowym jak Darthmod) są ciekawe efekty :)
myth i myth 2 - można rozrywać wrogów koktailami mołotowa, albo rabać mieczami itp przyjemności
Może jeszcze jakieś ciekawe propozycje? :) Nie ukrywam, że zależy mi na produkcjach daty co najmniej 2003 wzwyż :)