Witajcie.
W piątek zamówiłem w muve preorder Hitman: Absolution, wersję cyfrową.
Dokonałem płatności, zamówienie ma status "potwierdzone", ale nie zmieniło się do tej pory na "zrealizowane, zgodnie z http://sklep.muve.pl/statusy-zamowien.
Nie dostałem klucza do Sniper Challenge, support nie odpowiedział od przedwczoraj na e-mail z pytaniem o szczegóły zamówienia i działania systemu.
Miał ktoś podobne problemy? Wiecie ile muve daje sobie czasu na odpowiedź?
Zrealizowane się pojawi wtedy jak ci wyślą kod. Możliwe że na razie jeszcze nie wysyłają preorderów i przez to jest status taki jaki masz.
@cube0
czyli mogą zmienić status w dniu premiery?
według opisu kod do sniper challenge powinienem już dostać, ostatni e-mail od nich to potwierdzenie zamówienia, sprawdzałem też w spamie.
Wysłałem drugi e-mail do działu obsługi klienta i otrzymałem wiadomość z automatu. Albo przy dziale zamówień nie ma automatu, albo nie dotarł.
Pisał ktoś do nich? Jak to wygląda?
Poczekaj do jutra. Zazwyczaj odpowiadają w ciągu 2-3 dni roboczych.