Kupiłem dzisiaj Borderlands 2. W pudełku mam dwa klucze produktu (na instrukcji i na kartce z Premiere Club). Niestety, żaden z kluczy nie działa i nie sposób zarejestrować gry na Steamie.
Czy komuś zdarzyło się coś podobnego? Kontakt z pomocą techniczną rozwiązał problem? Lepiej pisać do Cenegi czy skorzystać z formularza Steam?
Ale gdzie kupiłeś to pudełko?
Najlepiej Steam, pokazujesz im skan klucza i paragon, to oni to odkręcają.
To bym się nie zdziwił jakby sobie jakiś magazynier nie "pożyczył" klucza. Odkręcaj na Steamie.
Albo nie moze pojsc do MM - i wyjasnic sprawe ? Fakt, ze moga sie domyslac oszustwa, no ale...
Choc mimo wszystko, tak jak Gnoll powiedzial. Steam to zalatwi najlepiej, beda widzieli pudelko, kod, paragon - to z pewnoscia to naprawia.
Pudełko było szczelnie zapakowane.
Napisałem do pomocy technicznej Steama. Podejrzewam, że odpowiedzi najwcześniej można się spodziewać jutro. No cóż, nie było mi dzisiaj pisane zagrać. ;)
Ech, uczciwemu nabywcy - jak zwykle - wiatr w oczy...
Pudełko było szczelnie zapakowane.
No i co z tego? W Empiku była afera, że ładnie przepakowane pudełka miały rąbnięte klucze, bo jakiś sprzedawca zrobił sobie na boku handelek kluczami na Allegro.
Pudełko było szczelnie zapakowane.
Nawet nie masz pojęcia ile filmów i gier jesz przefoliowywanych, lub ofoliowowanych ponownie w sklepach pokroju MM.
Nie raz ja czy znajomi znajdowali używane (!) płyty, raz jeden znalazł jakąś starą (!) pustą dvd (!!!), w wydaniu2xdvd. To był chyba jakiś film po 9 czy 19zł więc nie wiem po co komu to było.
No dobrze, dosyć szybko wyleczyliście mnie z naiwności. ;)
Ktoś miał kontakt z pomocą techniczną Steam? Można się spodziewać w miarę szybkiej odpowiedzi?
Miałem kiedyś identyczny problem - z tą różnicą, że próbowałem aktywować kupionego w Saturnie Orange Box'a. Wyślij na Steam Support zdjęcia CD-Key'a, pudełka z płytami, paragonu oraz opisz problem - ja tak zrobiłem i w 2 dni miałem sprawę załatwioną.