Witam Drodzy Forumowicze!
Zwracam się do Was z sprawą jak dla mnie wielkiej wagi! Otóż zakupiłem grę Medal of Honor Warfighter. Chciałem się zalogować aby móc tą grę zainstalować. Okazuje się, że zmieniło się moje hasło, więc chciałem odzyskać te hasło. E-mail z kodem na zmianę hasła do mnie nie docierał, ponawiałem próbę piąty, szósty raz, ale wiadomość do mnie nie docierała. Okazało się, że moje konto zostało skasowane! Założyłem więc nowe, chciałem zainstalować Bf3, który miałem na poprzednim koncie, pojawia mi się wtedy wiadomość, że ten kod znajduje się już na innym koncie. Proszę Was internauci! Doradźcie mi co mam zrobić, ponieważ te konto jest dla mnie bardzo ważne.
Z góry dziękuje za pomoc!
Sprawdź teraz. Powinno działać.
--
A już na poważnie to od tego jest support. Tu ci nikt nie pomoże no bo jak?
Dzwoniłem do pomocy technicznej, nic nie mogą zrobić :/
Jak dawno się logowałeś?
Pomoc techniczna może zrobić wszystko.
Musisz ich tylko przekonać, że to TWOJE konto.
Ostatni raz na Battelogu logowałem się z 3 tygodnie temu. Dzisiaj zalogowałem się znowu i wiadomo co się stało.
W piątek zadzwonię jeszcze raz i postaram się ich przekonać.
Jeśli masz email na onecie to sprawdź w skrzynce spam bo jeśli mashowałeś myszkę z kursorem na przycisku wyślij ponownie to na pewno tam jest. A czasami przez taką małą głupotę można stracić passy do konta itd. :), ale mimo to powodzenia
Na twoim miejscu wolałbym napisać wpierw maila do supportu z danymi do konta, podstawowymi informacjami, zdjęciami gry i jej klucza, a dopiero później męczył ich przez telefon.