Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl XCOM Enemy Unknown [PC] - Gramy w XCOM Enemy Unknown [2/2]

08.10.2012 23:17
1
Out5id3r
51
Pretorianin

a Yuen kiedy bd gledzil o xcom ? lubie go sluchac hehe oj czekam na nia zaraz po dishonored bd grzal w nia :P

08.10.2012 23:56
Scorpi_80
2
odpowiedz
Scorpi_80
89
Generał

Jak jest z misjami? czy one są oskryptowane? czy losowo ufoki lądują np. w chinach? Jeżeli nie ma losowości w misjach to lipa.

09.10.2012 00:00
3
odpowiedz
zanonimizowany756363
38
Konsul

Czy komuś DEMO uruchamia sie w oknie i wywala do Windowsa 7 zaraz po filmikach reklamowych z logami firm ?

09.10.2012 00:11
4
odpowiedz
koobon
82
Legend

Czy moglibyście pokazać w jaki sposób łapie się obcych?

09.10.2012 17:49
5
odpowiedz
ziomek soul
25
Centurion

pozytywnie jestem na tak mozna się zastanowić nad zakupem

09.10.2012 18:14
xao
6
odpowiedz
xao
58
Centurion

mam pytanie do DELL'a: czy po skonczeniu fabuly gry jest ten sam motyw jak w UFO: Extraterrestrials a
mianowicie zamiast konca gry i napisow koncowych mozliwosc dalszej kontynuacji rozgrywki i
zestrzeliwania kolejnych statkow z akcjami przejeciowymi, juz poza fabula?

09.10.2012 22:20
7
odpowiedz
Luciuszpl
44
Konsul

Uwielbiam jak mówisz 'run and gun' :D

11.10.2012 14:07
Marecki_KG
8
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

Nudna gra :D

11.10.2012 15:50
Harry M
9
odpowiedz
Harry M
147
Master czaszka

Super gra. Samo demko mnie wciągnęło

12.10.2012 00:16
Nolifer
10
odpowiedz
Nolifer
130
The Highest

Jak się tak ogląda to i troszkę przynudza ale i tak wiadomo że grając samemu , idzie poczuć się to tym czym jest ufo :)

tvgry.pl XCOM Enemy Unknown [PC] - Gramy w XCOM Enemy Unknown [2/2]