Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Miara wirtualnego życia

05.10.2012 17:06
malyb89
1
malyb89
186
Demigod

Hybryda. Regeneracja zdrowia do jakieś stopnia + do wyleczenia reszty apteczki. Just Cause 2, Sleeping Dogs. Tam się to fajnie sprawdzało :)

05.10.2012 17:34
myrmekochoria
2
odpowiedz
myrmekochoria
45
Konsul

Faktycznie w Just Cause 2 był pasek, a raczej okrąg, zdrowia i był podzielony na odcinki, które się regenerowały. Zapamiętałem nawet, więc się sprawdzało całkiem dobrze

05.10.2012 23:20
maciek16180
3
odpowiedz
maciek16180
54
Konsul

Mozna zrobic latwo i porzadnie: nie daj sie trafic. Dostajesz w leb - giniesz. W ramie - do konca misji nie mozesz z niego korzystac itd. Bez sztucznego zdrowia. W sumie niby to realistyczne, ale nie zapominajmy ze chodzi o zabawe. Dopoki gra jest tak zaprojektowana, zeby sprawiala przyjemnosc odbiorcy, dopoty wszystko mi jedno jaki system zdrowia w niej umieszczono :) Kazdy wie ze i Mario i Half-Life i NWN2 sa fajne.

26.01.2013 18:21
myrmekochoria
4
odpowiedz
myrmekochoria
45
Konsul

Maciek16180 sam motyw mierzenia zdrowia jest całkiem fascynujący. Taki sposób tj. kula niweluję kończynę itd był całkiem dobrze zrobiony w Operation Flashpoint, ale jak sam zauważyłeś chodzi o rozrywkę, więc zazwyczaj większość ludzi wczytywała pewnie autozapis.

gameplay.pl Miara wirtualnego życia