Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl DayZ [PC] - Rozmawiamy z twórcą DayZ

18.08.2012 17:52
1
Marcins94
42
Centurion

dayZ - spelunky w 3D ;D

18.08.2012 18:12
2
odpowiedz
kłosik2012
6
Legionista

pierwszy nooby !!!!!!!!!!!!!!!

18.08.2012 18:20
3
odpowiedz
Koolloch
12
Legionista

Naprawdę spoko koleś.

18.08.2012 18:21
wojto96
4
odpowiedz
wojto96
119
I am no one

Zmienicie ten Player, film zatrzymuje się na 3:46 i dalej nie pójdzie, to staje się irytujące na wszej stronie

18.08.2012 18:36
5
odpowiedz
Vinci112
4
Legionista

Tylko na HD tak jest, przelacz na SD to bedzie juz normalnie. Ciesze sie, ze zwrocil uwage na polske, chodz polska wersja nie robi dla mnie roznicy :]

18.08.2012 18:57
Oskisko
6
odpowiedz
Oskisko
32
Chorąży

przesympatyczny facet :)

18.08.2012 19:06
wojto96
7
odpowiedz
wojto96
119
I am no one

@Vinci112 dzięki za radę, nie pomyślałem że na SD będzie wszystko OK, dzięki :)

EDIT

Bardzo sympatyczny facet, podoba mi się że nie chce kończenie zarobić dużej kasy na DayZ. W wywiadzie zabrakło mi jednak więcej pytań odnośnie pudełkowej wersji gry a szczególnie na jakim silniku będzie gra, ale raczej wątpię aby był to silnik ArmA III, ogólnie wywiad bardzo fajny.

18.08.2012 19:10
8
odpowiedz
^kerm1t
44
Pretorianin

I to jest pro materiał... Chętnie obejrzałbym tutaj więcej tego typu "background'owego stuffu".

18.08.2012 19:11
9
odpowiedz
zanonimizowany472379
49
Senator

Trochę mało konkretów co do wersji pudełkowej, jak np. na jakim silniku to zrobią.

18.08.2012 19:41
10
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

zmieńcie ten player, bo zacina strasznie i wstyd, żeby taka firma miała takie gówno...

18.08.2012 20:06
11
odpowiedz
dekroo
5
Legionista
18.08.2012 20:09
Sethlan
😉
12
odpowiedz
Sethlan
100
Negative

Wiadomo, ze nie oczekuje po tym kasy - zaczal to robic hobbystycznie i nie mial pojecia, ze mod osiagnie taki sukces. W koncu kazdy kto zaczyna tworzyc fanowskie modyfikacje do roznych produkcji robi to za darmo. Zobaczymy, czy nie bedzie lasy na kase jak wyjdzie wersja pudelkowa lub zwykle standalone - no chyba, ze bedzie "For Free"...

18.08.2012 21:08
13
odpowiedz
zanonimizowany758948
44
Generał

Uwielbiam wywiady, szkoda że jak na razie to jedyny z gamescoma. Ten bardzo ciekawy, trochę mnie zdziwiło zapowiedzenie wersji PL.
Mam nadzieję że niedługo wyjaśnią sprawę z pudełkowkową wersją gry.
Na Polygamii pisze, zacytuję "w Polsce grę wyda LEM, więc kupicie ją w sklepie, w pudełku."
Mam nadzieję że to prawda, ale kiedy miał by ten DayZ wyjść w sklepach?

18.08.2012 21:13
kaszanka9
😐
14
odpowiedz
kaszanka9
106
Bulbulator

dekroo

TO JEST ŚCIEMA PACANIE

18.08.2012 22:25
Xsardass
15
odpowiedz
Xsardass
92
Konsul

KURRR...cze taka okazja zmarnowana ludzie ! Mogliście spytać na jakim silniku będzie nowy day z. Wypytać o jakieś nowe pomysły jakie w nim będą a tu taka bieda ( jeżeli chodzi o info bo wywiad sam fajny) ! ahhh

18.08.2012 22:31
16
odpowiedz
zanonimizowany781035
12
Pretorianin

Krzysiek nam załatwił spolszczenie a wy sie czepiacie o silnik. Wezcie się ogarnijcie ludzie :)

18.08.2012 22:35
jaro1986
17
odpowiedz
jaro1986
133
Generał

Miałem tego filmiku w ogóle nie oglądać, bo nie interesuje mnie DayZ, ale jakoś tak zacząłem i tak mnie wciągnęło, że obejrzałem cały. Bardzo interesujący wywiad i pozytywny gość. W takich sytuacjach widać też, że Krzychu daje rade z nawijką "in inglisz, lajf". Dobry materiał.

18.08.2012 22:46
bajf
18
odpowiedz
bajf
68
Konsul

Nie dziwię się, że ten koleś jest twórcą takiego projektu. Wydaje się być bardzo ogarnięty.

18.08.2012 22:47
19
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@wojto96
Silnik będzie specjalną wersją dla DayZ i mówią o nim Arma 2.5, czyli jest to silnik Army II ale częściowo z kodem Army III oraz Take On Helicopters. Nie chcieli przejść całkowicie na Armę III z tego względu, że jej silnik ma kilka nowoczesnych rozwiązań, które są znacznie bardziej obciążające sieciwo (np. zaawansowany ragdoll), a DayZ będąc czymś w formie rozgrywki MMO z duża liczbą graczy, centralnym serwerem globalnym, mobami (zombie, psy itd) wymaga znacznie więcej od optymalizacji sieciowej niż standardowa Arma, więc jest to dla nich ważny aspekt.

W pełnej wersji już zapowiedzieli budowanie instancjonowanych schronów podziemnych i ich rozbudowa (elektryka, generatory itd.), prosty ragdoll, nowa wersja mapy Cherno Plus (nowe i zmienione budynki, do wszystkich będzie można wchodzić), nowy interfejs ekwipunku oraz psy, które można oswoić i kazać im wykonywać polecenia, co wraz z tresurą ma im wychodzić co raz lepiej (pewnie te postępujące oswajanie ma na celu wywołanie żalu w przypadku utraty psa, co może dać ciekawe sytuacje).

18.08.2012 23:40
Xsardass
20
odpowiedz
Xsardass
92
Konsul

Dean Hall ( nie wiem czy tak się to piszę) to naprawdę spoko facet już wcześniej z nim widziałem materiały. Przemiły facet.

19.08.2012 00:03
bolus__22
21
odpowiedz
bolus__22
42
Centurion

tłumaczenie troche nie do konca

19.08.2012 00:09
przemas478
22
odpowiedz
przemas478
102
Senator

DayZ jest niesamowite a ja gram i czekam tylko na nowe aktualizacje xd W branży gier są potrzebni tacy ludzie jak Dean i jeszcze więcej nowych pomysłów.

19.08.2012 09:26
victripius
23
odpowiedz
victripius
89
Joker

DayZ mnie nie interesuje, ale fajnie, że zajął się tym człowiek, który ceni sobie przede wszystkim zdanie i zadowolenie graczy, a nie tylko chęć zarobienia jak największej kasy. To może spowodować, że o DayZ jeszcze długo będzie głośno.

19.08.2012 09:45
ArtoseruS
24
odpowiedz
ArtoseruS
74
Lord of War

Polubiłem gościa bardzo, wie co robi i umie to przekazać i, co najważniejsze, liczy się z graczami. Wielki plus. Mam nadzieję na naprawdę dobrą produkcję i wspieram go całym sercem.

19.08.2012 10:03
HETRIX22
25
odpowiedz
HETRIX22
145
PLEBS

Szkoda, że Mr Gonciarz nie zadawał najważniejszych pytań twórcy typu
- Kiedy premiera dayz?
-Jakie zmiany wprowadzi wersja standalone?
-Czy planują produkcje jakichś innych modów?

a oni pytają o stosunek do gracza. Who cares !?

19.08.2012 10:06
ArtoseruS
26
odpowiedz
ArtoseruS
74
Lord of War

[25] gamers cares? O to w tym chodzi?

-o premierze i tak by nie powiedział, bo nie może sprecyzować
-zobacz dokładnie filmik, a się dowiesz, że sam do końca nie wie co tam będzie
-nie ma na razie takich opcji

19.08.2012 10:13
eJay
27
odpowiedz
eJay
191
Quaritch

gameplay.pl

HETRIX22--->Te pytania są tak suche, że otrzymałbyś puste informacje w stylu "when it's done', a wtedy wywiad byłby nieciekawy.

19.08.2012 10:17
Zdenio
28
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

@Sethlan - Nie wiem, czy będzie "łasy na kasę", ale standalone będzie na pewno płatny. Myślę, że zapłacimy tyle, co za Minecrafta w fazie alfa, może trochę więcej.

19.08.2012 12:29
Mepha
29
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Bardzo fajny wywiad, miły facet, przekonał mnie do kupna gry ;]

19.08.2012 14:21
sparrow_93
30
odpowiedz
sparrow_93
77
Konsul

Wcześniej jakoś DayZ było mi obojętne, ale przez traktowanie innych jako graczy, a nie klientów zachęcił mnie do poczekania na samodzielną wersję i kupna.

19.08.2012 14:55
Vasto_Lorde
31
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

Ciekawe jak będzie wyglądać pudełkowa wersja czy dużo nowych rzeczy się pojawi.

20.08.2012 02:41
32
odpowiedz
Hosti
60
Konsul

Trzymamy za słowo co do Polskiej wersji - zapisane w kalendarzu :P

A podejście, żeby traktować graczy jako graczy, a nie piszące i grające portfele, z których trzeba wyciągnąć kasę, oczywiście, że musi się podobać ;)

20.08.2012 14:40
33
odpowiedz
Kamilenka
6
Junior

Bardzo dobry wywiad. Rzeczowy i przemyślany.

20.08.2012 18:35
34
odpowiedz
sieciowe7
34
Centurion
Wideo

Polecam wam stronę [ link zabroniony przez regulamin forum ] . Sam dopiero testuję tę stronę ale wygląda na to ,że ta strona na prawdę działa. http://www.youtube.com/watch?v=TCtcIzJr8KE w tym filmiku wszystko jest objaśnione, polecam wam skorzystać przy rejestracji z tego linku: http:// [ link zabroniony przez regulamin forum ] /ref/104418 dzięki temu ja dostanę 2 pkt. a wy 10 na start.

27.08.2012 08:58
Nolifer
35
odpowiedz
Nolifer
122
The Highest

Przesympatyczny koleś , wywiady z takimi ludźmi aż miło się słucha :)

tvgry.pl DayZ [PC] - Rozmawiamy z twórcą DayZ