Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Bohemia Interactive zaprezentowała fragmenty rozgrywki w ArmA III

07.06.2012 21:29
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Gra juz nie jest taka sztywna, zobaczymy jak to dalej bedzie i jak sie pojawi DayZ to moze sie gra zainteresuje

07.06.2012 23:46
😁
2
odpowiedz
zanonimizowany515377
45
Pretorianin

A co to jest ten ''PhysiX''? ;-) Może chodziło o Physx... xD

08.06.2012 09:40
3
odpowiedz
zanonimizowany472379
49
Senator

Niezbyt mi pasują te śródziemnomorskie klimaty. Bardziej odpowiadała mi Czarnoruś.

08.06.2012 10:09
Mortalking
4
odpowiedz
Mortalking
133
Senator

Na tej zaprezentowanej rozgrywce nie dostrzegłem żadnych spadków wydajności, czyli optymalizacja może być o wiele lepsza niż w części AII.

08.06.2012 11:37
5
odpowiedz
tybet2
147
Generał

Lub grają na kręconym 2500k i GTX680.
Ja tam czekam; jedna z niewielu gier, które nie są ograniczane:)
Niech robią ją ile będzie trzeba.

08.06.2012 12:53
leaven
6
odpowiedz
leaven
138
Konsul

Nie spodziewam się po tej grze niczego specjalnego. Znowu będą pracować latami a wynik mierny. W oryginalną OFP zagrywałem się z pasją przez lata a niestety ArmA i ArmA 2 nie mają już tej grywalności. Multiplayer również drętwy. Tego typu symulacjom brakuje przede wszystkim sprawnego systemu dowodzenia. Dowódca oddziału w MP powinien mieć duży wpływ na to co robią niżsi stopniem i to powinno być przez system wymuszane. Niesubordynacja w wykonaniu rozkazu karana. W wojsku nie robi się tego co się komu podoba ale to co każe dowódca i jeżeli to miałby być symulator pola walki to takie mechanizmy muszą się pojawić.

08.06.2012 13:29
eJay
7
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

leaven--->Przecież w Armie od dawna są takie mechanizmy, nazywają sie "ban" i "kick".

Wiadomość Bohemia Interactive zaprezentowała fragmenty rozgrywki w ArmA III