Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Square Enix pokazuje nową generację graficzną

06.06.2012 22:36
Scott P.
😜
1
Scott P.
126
Generał

Trochę sobie po trolluje. Po pierwsze cóż Square z tej technologii skoro nie umieją jej wykorzystać w robieniu gier. Po drugie Nintendo demonstrując nową konsolę przynajmniej na razie kładzie nacisk na element sterowania i nowe formy rozgrywki (za to też im należą się brawa). Kolega chyba przespał wczorajszy dzień i nie widział jak Nintendo się zbłaźniło prezentując swoje "genialne" Wii U. Po trzecie nikt się nie podniecał Beyond: Two Souls prędzej ludzi oniemiała grafika w Watch Dogs a zaraz po niej w Star Wars 1313.

06.06.2012 22:47
tommik85
😈
2
odpowiedz
tommik85
28
The End of the Line

Jak byś nie zaginał rzeczywistości, to faktem jest, że Nintendo stawia w prezentacjach na pokazywanie zastosowań kontrolera. Wszyscy to widzą i wiedzą, to jest główny temat ich prezentacji. Nie wiem co masz na myśli mówiąc o zbłaźnieniu się, może to jakoś rozwiń.

Co do Beyond: byłeś, widziałeś jak zachwycają się grafiką Watch Dogs czy SW1313? Pochwały za grafikę były przede wszystkim pod adresem produkcji Quantic Dream, m.in. Digital Foundry opublikowało wczoraj szczegółową analizę zwiastuna.

C'mon, troll harder, you can do it ;]

06.06.2012 23:35
Scott P.
😜
3
odpowiedz
Scott P.
126
Generał

Tyle błędów popełniono na tej prezentacji, że osoba za nią odpowiedzialna powinna wylecieć na mordę. Pikmin 3 to jedyny plus całego widowiska potem było już z górki. Gry dla hardkorowych graczy to tytuły sprzed roku, w które ci co mieli zagrać już zagrali. Nintendo 3DS został zepchnięty na 10 plan. Można było by to zrozumieć gdyby chciano w zastępstwie pokazać nową Zeldę albo Metroid. Gdzie tam pokazano grę, w której się śpiewa, ćwiczy a na końcu social popierdółkę. Ludzie byli tak zszokowani tym miernym poziomem, że siedzieli nieruchomi jeszcze przez kilka minut po skończonym pokazie. Bo nie dowierzali w to co zobaczyli i że to już koniec. Co do kontrolera to go pokazano w suchej prezentacji który klawisz do czego służy brawo owacja na stojąco.

Jeśli chodzi o resztę to nie byłem, ale słyszałem i widziałem bo oglądałem relację GT przez cały dzień. Nikt z zaproszonych gości nie podniecał się wyglądem Beyond, a Watch Dogs już tak.

07.06.2012 00:29
4
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

Sukces prezentacji Watch Dogs (reakcje redaktorów i widzów, nazywanie tego next-genem) kolejny raz udowadnia, że estetyka i wykonanie z ogromną dbałością o detale jest ważniejsze od nowoczesnej technologii. Świetne modele, fantastyczne animacje i to wszystko razem dało fałszywe wrażenie graficznego next-genu. Czemu fałszywe? Czysto graficznie pod względem technologicznym CryEngine 3 jest już bardziej zaawansowany (jak na razie pozwala na lepsze rezultaty) od tego z Watch Dogs. Sztuką jest jednak wykorzystanie potencjału silnika.
To co można już skrytykować w Watch Dogs techicznie względem mozliwości CE3 z DX11: proste SSAO, przestarzała metoda generowania głębi ostrości, odbicia w materiałach generowane w "tani" sposób znany już z DX 8, cienie bez penumbry rozmazane w całości itd. Ktoś powie, że to czepianie się nieistotnych pierdół - tak, faktycznie, ale jak nazywamy coś next-genem graficznym, to takie określenie właśnie na czystej technologi się opiera i w przypadku Watch Dogs jest wyssane z palca. Gra wygląda WSPANIALE i next-genowo, ale to zasługa innych czynników niż technologia silnika graficznego.

Podobnie było w 2003 z Half-Life 2 - estetyka wykonania Valve spowodowała opad szczęk, mimo że ich technologia generowania grafiki była już wtedy mocno po tyłach za konkurencją ;)

gameplay.pl Square Enix pokazuje nową generację graficzną