Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Komiks Zaginiony Level - odc. 42 - Skradanka

12.04.2012 11:42
claudespeed18
1
claudespeed18
203
Liberty City Finest

nie pamiętam dodatkowych bębnów na plecach a w grach Thief zawsze gram na hard ;)

12.04.2012 12:04
2
1
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Ja kiedyś przelazłem jedną misję na Easy w Thief 2 (chyba atak na bank). Tam zrobienie jednego małego kroku, skradając się i idąc bardzo wolno, alarmowało pijanego strażnika na końcu pomieszczenia. Dla ludzi przyzwyczajonych do AI z dzisiejszych gier jest to niezły szok.

Jednocześnie obnaża bullshit tego gości, który niedawno mówił, że do lepszego AI potrzeba lepszych komputerów i nowych konsol. Pfff....

12.04.2012 12:10
_Luke_
3
odpowiedz
_Luke_
253
Death Incarnate

Jesli to ma sie odnosic do Thiefa to komiks jest w ogole nie trafiony. Poziom trudnosci w tej grze nie ma zadnego wplywu na zachowanie straznikow czy na odglosy "wydawane" przez nasza postac.

12.04.2012 12:16
👍
4
1
odpowiedz
zanonimizowany536634
41
Pretorianin

Bardzo fajny pomysł. Jeden z lepszych z całej serii.

12.04.2012 12:20
SkylabX360
5
odpowiedz
SkylabX360
18
Chorąży

Nie bardzo ogarnąłem o co chodzi ;]

12.04.2012 13:19
6
1
odpowiedz
MrDraiger
85
Konsul

ja to interpretuję tak, że jest problem z poziomem trudności w skradankach, jak sama nazwa mówi, mamy się skradać, zabijać z ukrycia, nie dawać się wykryć, więc zazwyczaj przeciwników zabijamy jednym ciosem, czy damy ustawienia na easy czy na hard, nadal musimy robić to samo, skradać się, zabijać po cichu itp. A żeby faktycznie to utrudnić to autor komiksu dodał bębny i inne cuda do naszego inwentarza.

12.04.2012 13:35
jackowsky
😁
7
odpowiedz
jackowsky
238
Dobry Wujek Szwejk

super

12.04.2012 15:07
A.l.e.X
8
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

szkoda, że teraz gry się przechodzą same (w większości). Poziom prawidłowy pokazuje tylko dark i demon souls.

12.04.2012 16:43
9
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@SpecShadow
Zrobienie AI, które jest wrażliwe i wszystko widzi/słyszy to banał. Decyzja o wrażliwości takiego tępego AI to kwestia gamedesignu, a nie trudności implementacyjnej czy optymalizacyjnej.
Zrobienie AI, które reaguje na podobnych zasadach, jak człowiek z wszystkich tego zaletami i wadami, to ogromny problem zarówno koncepcyjnie, jak i wydajnościowo. Innymi słowy, ten facet z którego sobie kpisz miał 100% racji i w przeciwieństwie do ciebie, on implementował algorytmy AI, a ty najwyraźniej nie.

12.04.2012 16:54
Mepha
10
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Dokładnie :)

12.04.2012 20:13
DogGhost
😃
11
1
odpowiedz
DogGhost
145
The Way of The Samurai

Świetny komiks! :) Nie ma to jak stary dobry Thief. Fajna mina złodzieja. ;)

12.04.2012 23:42
helias16
12
odpowiedz
helias16
108
Glorious PC gamer

SpecShadow to o czym mówisz nie ma nic wspólnego z dobrym Al

13.04.2012 06:20
13
odpowiedz
xittam
165
Generał

bardzo fajne AI prezentowało/je się w CS: Chaos Theory i Half-Life.

13.04.2012 09:50
14
odpowiedz
zanonimizowany827415
5
Generał

[8] Napisał gracz, który skończył River Raid-a. Nie podoba się to nie graj. Chcesz to ci moje Atari sprzedam - będziesz miał 300 gier dla masochistów.

13.04.2012 10:45
15
odpowiedz
zanonimizowany805126
26
Konsul

Nie śmieszne. Żywot Briana to to nie jest;)

13.04.2012 12:20
16
odpowiedz
Owen
100
Tanator

Pierwszy raz od dawna śmiałem się w głos po obejrzeniu komiksu :) Big LOL :)

13.04.2012 16:33
Harry M
17
1
odpowiedz
Harry M
188
Master czaszka

Hehe jeszcze tylko zamienic zamek na jakiś nowoczesny

14.04.2012 12:54
victripius
18
1
odpowiedz
victripius
92
Joker

O, kolejny komiks...

14.04.2012 14:23
maciek16180
19
1
odpowiedz
maciek16180
54
Konsul

Fajne. Wg mnie te bębny są metaforą absurdalnie wyostrzonych zmysłów NPC w niektórych grach. Np., żeby sztucznie zwiększyć trudność gry strażnicy widzą nas przez ściany, albo dostają wiedźmińskiego słuchu. W Oblivionie gość po strzale z łuku z ukrycia od razu zaczynał biec w naszą stronę :)

14.04.2012 15:40
puci3104
😜
20
1
odpowiedz
puci3104
148
Generał

@up - Nie tylko według Ciebie, bo takie jest właśnie przesłanie tego komiksu. W dzisiejszych czasach zmiana poziomu trudności na najwyższy sprawia, że gra staje się często trochę przesadzona i nierealistyczna (np. te strzały z łuku w TES, albo wykrywanie po strzale w Sniper Ghost Warrior).

15.04.2012 20:51
👍
21
1
odpowiedz
Gumi55
40
Centurion

Piękne. Rozśmiesza mnie za każdym razem ja go oglądam.

24.04.2012 08:29
Lothers
22
odpowiedz
Lothers
191
Senator

LOL ;)

Komiks Zaginiony Level - odc. 42 - Skradanka