Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Świeże informacje o Assassin`s Creed III - miasta, zmienne pory roku i główni bohaterowie

13.03.2012 13:58
jarooli
😉
1
jarooli
100
Would you kindly?

Właściwie to nic nowego, większość informacji już była podawana.

13.03.2012 14:00
2
odpowiedz
Pharrel
18
Legionista

Nie moge sie doczekac. I tak pewnie przez gowniane konsole premiera na PC opozni sie pare miesiecy.... chyba ze pojde w slady Revelations.

13.03.2012 14:13
Kreek
😊
3
odpowiedz
Kreek
65
Senator

I tak pewnie przez gowniane konsole premiera na PC opozni sie pare miesiecy

Ale co niby mają "gówniane" konsole do obsuwy na PC? Pomyśl troszeczkę zanim puścisz do neta te swoje wypociny. :)

13.03.2012 14:17
fajny Książę
4
odpowiedz
fajny Książę
118
Capo

[2] Nie ma nic zlego w tym, ze Ubisoft najpierw wypuszcza wersje konsolowa w celu zmaksymalizowania zyskow. Wina konsol jest raczej posrednia - gry lepiej sie sprzedaja, wiec nie dziw sie, ze PC jest traktowane po macoszemu.

13.03.2012 14:19
5
odpowiedz
Limbo92
6
Konsul

Twórcy, podobnie jak to miało miejsce w Assassin’s Creed III,

Tutaj chyba powinno być Assasins Creed II

13.03.2012 14:31
6
odpowiedz
Haszyszx
36
Chorąży

kurde nie moge :D "wysokie wierze" xD

13.03.2012 15:40
Harry M
7
odpowiedz
Harry M
142
Master czaszka

Czekam, ale nie chcę zbyt łatwej gry jaka ma wyjść.

13.03.2012 15:44
Marcines18
8
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

czekamy:)

13.03.2012 15:45
Sasori666
9
odpowiedz
Sasori666
140
Korneliusz

w grach zawsze podobało mi sie wracania do lokalizacji w których bylismy wcześniej
np w gothicu 2
gdzie zmiany są od razu widoczne

13.03.2012 16:28
10
odpowiedz
Topolas
57
Pretorianin

Zamiast utrudniać niepotrzebnie grę wystarczyłoby skonstruować system walki tak, by nie dało się naparzać kontrami ile wlezie. Niech zrobią balans między łatwą a trudną walką + jakiś wyczesany finisher, który zadowala, a nie staje się czymś co widzimy po kilkanaście razy w jednym starciu.

13.03.2012 16:31
Stra Moldas
11
odpowiedz
Stra Moldas
96
Wujek Samo Stra

Zapowiada się interesująco. Przyjemnie będzie zwiedzić Boston i Nowy Jork. Płaszczyzna historyczna w serii zawsze była bardzo mocną stroną, więc liczę, że i tym razem twórcy nie zawiodą. Czekam. :)

13.03.2012 17:38
👍
12
odpowiedz
Merqury
13
Legionista

Po prostu muszę się przyczepić. Nie można mówić "akweny wodne", bo to błąd. Albo akweny, albo zbiorniki wodne ;p
A teraz na temat. Liczę na to, że nie będzie już można w prosty i radosny sposób rozwalać 10 przeciwników kontrami. Niech walka z dużą ilością przeciwników będzie na tyle trudna, że trzeba albo uciekać, albo się trochę pomęczyć.

14.03.2012 00:42
Nolifer
13
odpowiedz
Nolifer
126
The Highest

W tej części chciałbym w końcu zawarte jakieś poziomy trudności .

14.03.2012 14:14
Rayu404
14
odpowiedz
Rayu404
5
Legionista

Graficznie prezentuje się wyśmienicie choć trochę za mrocznie.

15.03.2012 14:34
15
odpowiedz
voitek123
87
Pretorianin

Nie ma to jak oceniać grafikę i jej styl poprzez grafiki koncepcyjne

15.03.2012 19:21
16
odpowiedz
zanonimizowany755031
42
Pretorianin

I TY Możesz rzucać Toma-hołkiem, nio i na to czekam:)

15.03.2012 19:28
dzony600
17
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

[14] jak można oceniać grafikę po tych obrazkach? to tylko concepty..

22.03.2012 14:08
ryder  wieczny palacz
18
odpowiedz
ryder wieczny palacz
74
miszczupiszczu

No nie powiem ,robi wrażenie ,robi.

Wiadomość Świeże informacje o Assassin`s Creed III - miasta, zmienne pory roku i główni bohaterowie