Wstępniak napisany przez vit123
QiA
Q: Czym jest Mechwarrior Online?
A: To gra FPP w której wcielamy się w pilota Mecha ( w skrócie i uproszczeniu wielkiego robota ).
Q: Czy gra jest płatna ?
A: Nie. Jest to gra FREE 2 PLAY ( przy okazji gra to nie P2W – każda broń jest dostępna dla wszystkich nie ma również lepszych rodzajów amunicji itp.) z opcjonalnym abonamentem który tylko przyspieszy zdobywanie waluty oraz XP
Q: Skąd pobrać ?
A: <a href=https://mwomercs.com target=_blank>https://mwomercs.com ( przed pobraniem zakładamy konto na w/w stronie ) klient to ok 2 GB
Q: Jak zmienić grupy broni jak się poruszać itp. ?
A: http://mwomercs.com/game/training-grounds
( gorąco polecam zapoznanie się jest tam wszystko co potrzebne dla początkujących )
Q: Jakie są minimalne / rekomendowane wymagania ?
A: Minimum :
CPU: Core 2 Duo E6750 2.66GHz / Athlon II X2 245e
GPU: GeForce 8800GT / Radeon HD 5600/5700
RAM: 4 GB
OS: Windows Vista 32-bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Rekomendowane :
CPU: Core i3-2500 / Athlon II X4 650
GPU: GeForce GTX 285/ Radeon HD 5830
RAM: 8 GB OS: Windows 7 SP-1 64-Bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Przydatne strony:
Gry-online: https://www.gry-online.pl/gry/mechwarrior-online/z2882
( podstawowe informacje o grze )
MechWarrior Online Wiki : http://mwowiki.org/wiki/
( nioficjalna baza danych na temat MWO )
No Guts No Galaxy : http://nogutsnogalaxy.net/
( bardzo dobry podcast w którym wypowiadaja się członkowie PG )
BattleTech : http://www.battletech.com/
(wszystko na temat uniwersum w którym umiejscowiona jest gra )
jaka bedzie mechanika tej gry - cos jak world of tanks tylko z mechami? czy jakis bardziej otwarty swiat?
Wydaje mi się, że to będzie na arenach się rozgrywać. Poza tym nie wiem jak ty sobie wyobrażasz otwarty świat mechwarriora online :P ogromny pvp? Czy expienie na czołgach :D. Właśnie jestem ciekawy co szykuje dla nas te "Online" w tytule
http://www.gametrailers.com/video/gdc-2012-mechwarrior-online/727870
Jest i gameplay.
Urywa jaja.
Na razie zostaje mi oglądanie rozgrywki z trzeciej części na kanale Bunga.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=465942
gratis screeny
https://www.gry-online.pl/newsroom/mechwarrior-online-pierwszy-filmik-z-rozgrywki/zd10426
lol koleś ze swojego kompa zrobił mecha :p >>
gra ma być czyms w rodzaju rozbudowanego world of tanks na silniku crysisa 2, mapy mają być duże i devsi obiecują że mechy spoza klasy assault dla odmiany będą pełnić ważną rolę na polu bitwy:) zapowiada się naprawdę ciekawie...
tony informacji na temat gry tutaj: http://mwomercs.com/forums/forum/8-announcements/
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-mechwarrior/52619
Ten zwiastun był zrobiony na silniku gry? I czy można spodziewać się takich widoków w grze?
Może trochę głupie pytanie, ale nie jestem do końca pewien o co chodzi. Bo w tym trailerze wydaje się gra wyglądać ładniej niż w [1]...
http://www.youtube.com/watch?v=MpgZhQHIvBk
http://www.youtube.com/watch?v=Z6aFV1W8-jU >> co oni tak ciągle z tym atlasem :/
atlas jest najbardziej rozpoznawalnym mechem z historii przed inwazją klanów, tak jak madcat po inwazji. taka jakby 'maskotka' gry:)
btw ten komentarz pod drugim filmikiem mnie zabił:)
I used to be an Atlas like you...
Then I took an Arrow IV to the knee.
Ja tam zawsze myślałem że to templar jest najbardziej rozpoznawalny. On jest takim... najbardziej typowym mechem jaki może być.
Co mnie póki co martwi? Choćby to że chyba będzie mało mechów do wyboru. Biorąc pod uwage późniejsze trudności z balansem, oraz fakt że te mechy na filmik wyglądają świetnie, myślę że będzie ich około 10. To mało.
templar? mad cat jesli juz :P
EDIT:
a widze, ze zarith juz wspomnial o nim
EDIT2:
i widze, ze nie ma klanow. Well, czyli gra niezbyt mnie interesuje.
przed inwazją klanów też było ciekawie, ja prawdę mówiąc nawet wolę ten okres (lepszy balans i bardziej taktyczna rozgrywka, dzięki brakowi podwójnych heatsinków między innymi). poza tym, good news, gra wystartuje w roku 3049 czyli tuż-tuż przed inwazją, wnioski są chyba oczywiste:).
on unrelated note, dwie najważniejsze trylogie ze świata battletech (trylogia warrior z okresu przed inwazją i trylogia blood of kerensky z okresu inwazji) zostały napisane przez michaela stackpole'a, stojącego również za projektem wasteland 2, o którym rozmawialiśmy w innym wątku:)
Klany dojdą zapewne gdzieś koło marca 2013. Przez open beta testy pobawimy się Inner Sphere, to będzie dobry sprawdzian całego pomysłu "Community Warfare".
Tyle lat czekania na Mechwarriora a potem teksty "Buu nie ma klanów" :D Wow, cóż za optymizm.
właśnie ukazał się ciekawy artykuł na temat gry na rps
http://www.rockpapershotgun.com/2012/03/14/first-look-mechwarrior-online/#more-99027
[13]
Nie moja wina ze zarowno w RPGu jak i bitewnym zawsze gralem klanami. To tak jakby zrobic World of Tanks i nie dac pobawic sie tygrysem czy panetra bo "gramy tylko do konca 1939" :)
Ale fakt, z tego co widac klany pojawia sie prawdopodobnie pozniej, wiec git. Bedzie mozna znowu poszalec wscieklym kiciakiem :)
Co do free2play mam nadzieje, ze pojda raczej w kierunku modelu LOLa niz WOTa. Niestety WOT jest znany ze swojego pay2win (gold ammo, dzieki ktoremu zwykly t34 prawdopodobnie by rozstrzeliwywal dzisiejsze abramsy jak leci).
Będzie Awesome
http://mwomercs.com/news/2012/03/173-battlemech-8-awesome
To jakie w sumie mechy na tą chwile ujrzymy w grze?
Atlasa, awesoma, madcata, catapult, templara, chyba cougara, flea?
Atlas
Catapult
Centurion
Commando
Dragon
Hunchback
Jenner
no i osom:)
ale myślę że będzie ich więcej. kolejnym potwierdzonym mechem ma być podobno marauder.
cyclops, jak każdy mech z ac/20, ma mój szacunek, wolałbym jednak battlemastera:)
"wolałbym jednak battlemastera"
<<<<
ale pewnie ze względu na to że chyba w żadnej oficjalnej wersji mechwarriora go nie było, tak i teraz nie będzie.
nie wiadomo; battlemaster to jeden z 'unseenów' - mechów których wygląd naruszał prawa autorskie jakiejs firmy (nie z winy fasy, ale mimo wszystko), więc jest szansa że się pojawi, jako że wszystkie mechy mają dostać tuning wizualny. jeśli plotka o marauderze się potwierdzi (jest to również jeden z unseenów, tak samo jak mój ulubiony warhammer) to kto wie...
ukazał się nowy devblog, tym razem opisujący mechlab. wygląda na to że zasady będą podobne jak w mechwarriorze 4.
http://mwomercs.com/news/2012/04/193-dev-blog-6-mechlab
No i git, chyba lepszy już nie może być. Tylko żeby nie było tak, że ci co grają 24h per day posiadali 25% więcej armora.
http://mwomercs.com/news/2012/04/208-battlemech-9-raven
no i dziewiątym potwierdzonym mechem został raven - bardzo fajny, bardzo znany lekki mech zwiadowczy.
A ja wciąż czekam na swojego faworyta z mechwarriora 4. Można było mu wstawić takie uzbrojenie, że nie wystarczyło skali "firepower" ktoś wie o jakiego mi chodzi?
Ja zawsze pakowalem w Daishi 4x Gauss + 2x LRM, przy trafieniu z salwy w korpus niszczyl wszystko oprocz mechow klasy assault :)
W ogole osobnym tematem jest Fafnir z Mercenaries :)
hetrix - zgaduję że daishi albo madcat mk2
a propos ulubionych setupów, ja ostatnio kombinuję z mini ppc (tymi z rechargerem). marauder z dwoma takimi i dwudziestoma kilkoma chłodnicami jest chyba najbardziej op ciężkim mechem jaki widziałem. 24 damage co 3 sekundy, daleki zasięg, zero problemu z amunicją czy ciepłem.
zarith > pudło, chodzi o Longbowna :P. Pewnie nie będzie go w nowym mechwarriorze bo to raczej mech typu "stój kilometr od pola bitwy i napier... "
Co do twojego mecha to przydałoby się więcej speeda. Ustawiam go zawsze na tyle, żeby mech był w stanie chociaż "biec"
to jest akurat setup na areny solaris, w misjach czasem dodaję speeda ale ta prędkość (70 km/h) zwykle wystarcza.
czuję że beta zbliża się milowymi krokami, na ign pojawił się nowy zestaw wiadomości + nowy filmik + nowe screenshoty (również mechlabu) i wszystko wygląda już całkiem całkiem
http://uk.pc.ign.com/articles/122/1224425p1.html
Mimo wszystko obawiam się tego, że to jednak F2P. Nie lubie siedzieć długo nad jedną grą, a nie chce żeby to się skończyło na tym, że kolesie mają dwukrotną przewage bo maniaczą w to 4x dłużej ode mnie.
f2p nie oznacza p2w. devsi zarzekają się że pay2win nie będzie, będą pewnie skiny i może szybsze gromadzenie experience. league of legends jest oparte na takim właśnie modelu i radzi sobie wyśmienicie... a to że ludzie grający dłużej mają większego skilla jest chyba nie do uniknięcia:)
dzisiaj swoje dwa grosze dorzuca gamespy
http://uk.pc.gamespy.com/pc/mech-warrior-project/1224492p1.html
kolejny zapowiedziany mech - cicada
http://mwomercs.com/forums/topic/7890-battlemech-10-cicada/
oraz sześć nowych filmików z ign
http://www.rockpapershotgun.com/2012/05/10/six-new-mechwarrior-online-videos-count-em/#more-107539
słowo daję, w powietrzu czuć zapach nadchodzącej bety:)
http://www.pixelhunt.com.au/2012/05/featured/mechwarrior-online-developers-chat-on-twitter/
tweetchat z developerami. masa ciekawych informacji i obietnica info o becie w przyszłym tygodniu
As to all the questions about Beta! Ready? Stay tuned for that info soon ( as in next week ) (Russ)
no i zapisy na betę ruszyły, plus podali datę startu (17 lipca) i promocyjne 'paczki' za $$$
http://mwomercs.com/forums/topic/8602-operation-inception/
Damn... że też tu dawno nie zaglądałem. To może być świetne. Trzeba będzie jakiś GOLowy clan założyć :P
Próbuje się zapisać na closed bete ale ja wpisuje dane to wyskakuje "This email address is in use, please try again!". Przecież wiem, że był używany bo użyłem go do zarezerwowania nazwy pilota, ale jak go wpisuje to nie chce przejść dalej tylko ten błąd wywala. Co robić?
Chyba nie oto chodzi HETRIX22 --> zaloguj się na swoje konto i w profilu kliknij Profile/Closed Beta Registration
I teraz masz do zrobienia 2 kroki
1) ściągasz program który sprawdzi twojego kompa pod kątem technicznym ( wygeneruje tekst który należy skopiować do okienka w profilu ( w przeglądarce www )
2) uzupełniasz ankietę na temat siebie i uczestnictwa w testach
11 mech :)
http://mwomercs.com/news/2012/05/261-battlemech-11-cataphract
Cataphract nawet niezły wybór tych mechów nie ma co marudzić.
HETRIX22 -> udało Ci się przebrnąć przez całą rejestracje do bety ? ( przy okazji sama beta jest chyba ograniczona do NA tylko - brak serwera/ów w EU - nie wiem tylko czy to oznacza że ludzi z EU odrzucają z miejsca czy pozwalają im grę testować z delikatnie większym pingiem).
vit123 - znam kilku ludzi z eu którzy dostali się do bety, więc miejsce pobytu nie ma znaczenia.
@up - dobrze wiedzieć że nie czekam na niemożliwe :) a przy okazji
http://www.youtube.com/watch?v=NMqO_k5B2LE&feature=plcp
-> dla mnie to jak ulał pasuje tutaj "SHUT UP AND TAKE MY MONEY"
Pojawiły się oficjalne wymagania MechWarrior Online:
Minimum System Spec:
CPU: Core 2 Duo E6750 2.66GHz / Athlon II X2 245e
GPU: GeForce 8800GT / Radeon HD 5600/5700
RAM: 4 GB
OS: Windows Vista 32-bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Recommended System Spec:
CPU: Core i3-2500 / Athlon II X4 650
GPU: GeForce GTX 285/ Radeon HD 5830
RAM: 8 GB OS: Windows 7 SP-1 64-Bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Oraz dodatkowo podana została informacja iż na początku uruchomione będą serwery tylko w Ameryce Północnej( na początku niezależnie gdzie skąd się gra będzie można dołączyć do serwera w Am Pł ) jednakże gdy tylko pojawią się serwery w EU to każdy będzie mieć jedną szansę żeby przenieść się z całym dobytkiem.
a ten całkiem fajny (bo wygląda jak rifleman:p)
http://mwomercs.com/news/2012/07/318-battlemech-14-jagermech
Przyznać się, kto kupił Legendary Founders Pack ?:P Ja zadowoliłem się Elite i Atlasem... Jaka by ta gra nie była, dziękuję Piranha Games za wskrzeszenie marki.
http://www.gamespot.com/shows/gamespot-live/?event=mechwarrior_online_community20120727
Godzinka z turnieju Mech Madness Tournament - trochę walki oraz możliwości zmiany w wyposażeniu.
hoh jakiś nowy sprzęt by się przydał bo na netbook'u niestety sobie nie pogram [*]
We are happy to announce that you have been approved for Closed Beta!
Please check your profile page for further instructions.
gdzie to badziewie sie ściąga.
edit > ok już wiem
Ale to jest badziewie :D
Lagi, zbugowane i mało intuicyjne menu, strasznie słabo zoptymalizowane. No i oczywiście f2p z mnóstwem mikropłatności. Chyba zara z dysku poleci. Zawiodłem się.
nie za bardzo rozumiem. bugi są bo to closed beta, lagi są bo serwery stoją w usa, mikropłatności na razie nie ma żadnych i z tego co się zapowiada, nie będzie żadnych inwazyjnych. ja się bawie bardzo dobrze i większość moich internetowych znajomych również...
edit: a propos optymalizacji, na moim 4-letnim komputerze działa ok.
gra musi wymagać sporo od procka widocznie, mam prawie identyczny setup (tylko geforce 250 i [email protected]) i działa naprawdę przyzwoicie.
U mnie chyba gra się uruchamia na zintegrowanej karcie graficznej dlatego się zacina. Gdy próbuje uruchomić z normalną kartą launcher się nie uruchamia, a bez launchera gra się nie uruchamia. Fakt, że teraz prawie wszystko jest za darmo, ale jak faza bety się skończy to ta gra się i dla mnie skończy :P.
Po ostatnim patchu nie ma sensu grać. Grindowanie prawie 100 rozgrywek, żeby kupić najprostrzego mecha, którego po kolejnym patchu i tak nam zabiorą, to czysty absurd.
Mam nadzieję, że to się zmieni, bo inaczej będę siebie przeklinał, że wywaliłem 60 $ w błoto. ;)
Alvarez _ > ehhhhh masz dostęp do bety i nie korzystasz z forum na którym to dokładnie opisali że to tylko eksperyment a następy patch ( 25.09 ) ma wprowadzić kolejne zmiany . Widzę że osoby takie jak Ty nie powinny mieć dostępu do zamkniętej bety bo to nie jest demo do zabawy tylko niedokończony produkt, który możesz ale nie musisz testować w nagrodę za danie im kasy z góry oraz dzielić się na forum wnioskami.
Przy okazji na nowego commando - wystarczy niecałe 51 bitew - prosty rachunek 51*36.000=1.836.000 ( koszt com'a to 1.820.000 czyli zostaje 16.000 ) - mówiąc krótko przestań płakać i zacznij czytać forum dla testerów
którego po kolejnym patchu i tak nam zabiorą, to czysty absurd - kolejna bzdura - ponownie sprawdź forum
vit123 --> Spokojnie, nie ma się co tak podniecać. Wyraziłem tylko swoje zaniepokojenie obecnym stanem rzeczy. Cieszy mnie, że to tylko stan przejściowy.
Nie jestem beta testerem, tylko founderem i jak sam to stwierdziłes - nic nie muszę. Ostatnio rzadko mam czas na granie nie mówiać o wertowaniu forum MWO. Zamiast tego otrzymałem interesujące mnie informacje na tym forum. ;)
Cieszę się, że sie myliłem. Dzięki za info.
Kolejna porcja kluczy tu:
http://www.ripten.com/2012/09/25/we-want-to-give-you-access-to-the-mechwarrior-online-beta/
i tu:
http://www.zam.com/story.html?story=30665
Wczorajszy patch, bardzo pozytywny :)
NDA zniesione :) Przed MW:O jeszcze długa droga ale gra już mam dla mnie dwa gigantyczne plusy i jeden mniejszy:
- To prawdziwy mechwarrior a nie mechassault.
- Bitwy są same w sobie emocjonujące, niektóre akcje mógłby robić za intro starych części ;)
- lekkie mechy sprawdzają się świetnie.
Dobre gify, szczególnie pierwszy z efektem eksplozji amunicji :>
http://i.imgur.com/52Iy4.gif
http://i47.tinypic.com/2qn8svd.jpg
http://i.minus.com/icgZI0SAlupPw.gif
Mechwarrior online to ogólnie porządna gierka mimo wszystko, ale ciekawi mnie czy ktoś gra po necie w mektecha.
Polecam stronkę http://nogutsnogalaxy.net/ - oraz ich bardzo dobry podcast. W ostatnich 2 odcinkach wypowiadali się członkowie Piranha Games a w kolejnych mają nadal odpowiadać ( w/w pracownicy ) na pytania od fanów.
+ tak powinno wyglądać stanowisko bojowe
tweak opcji graficznych, podobno wygląda brzydko ale działa szybko nawet na relatywnie słabych kompach
macie jakieś fajne fity? ja mogę polecić catapult k2 z dwoma gaussami (tak zwany gaussapult) albo awesome z 2 large pulse laser 2 mlas 2 srm6
Gaussapult może i jest skuteczny ale nazywanie go fajnym to jakaś prowokacja :> ;>
Commando COM-2D z silnikiem XL, 1x Medium Laser i 3x Streak SRM2 to dobra konfiguracja do bicia light mechów i tyłków tych większych.
Ostatnio latam Ravenem RVN-4X z XL 200, JJ, 2x Small Laser, 1 SRM-6, 2x MG i AMS. Wesoły, szalony mech, który potrafi zrobić sporo damage'u rakietami i odpędzić inne małe trolle laserami.
Ostatnio moją zmorą są Cata z pierdzylionem STREAK SRM - więc muszę sobie taką sprawić :)
Chyba najbardziej zadziwiające sa Raveny RVN-4X z Gaussem.
Bardzo Fajnie mi się biega Hunchbackiem HBK-4G ale tylko z 1SL i 1ML - ta jedna tona na dodatkowe ammo do AC20 ( standard to żałosne 6 sztuk ) daje kopa albo wymieniam AC20 na Gausaa + 1ML = mniejszy kop ale więcej ammo ( 30 sztuk ) i większy zasięg.
Gra pięknieje :) Potencjał jest ogromny i już jest świetnie ale chciałoby się WIĘCEJ :D
16-tego rusza open beta i będzie Cicada. Tylko gdzie Stalker, Spider, Trebuchet, Jagermech!
nie wiem czy to nie za wcześnie na open betę... grze jeszcze sporo brakuje do 'finalnej' wersji i prawdę mówiąc jestem trochę zły że moje premium rusza gdy gra jest w takim stanie. nawet tego matchmakingu nie poprawili, zagrałem ostatnio trzy mecze i dwa razy mój pug trafił na zorganizowany team.
Zogranizowane teamy są fajne, jedyna okazja by oberwać i konkretnie powalczyć :-)
@[75] Są dwie opcje :
1) zagalopowali się i wszystko poszło w drobny mak z ostatnim patch'em i teraz po ogłoszeniu daty Open bety nie mają jak się wycofać bo stracili by wiarygodność
2) mają już gotowy mowy \ inny build na open betę a teraz tylko eksperymentują
Co do zorganizowanych drużyn to często je spotykam, dobrze jak są z nami, gorzej jak przeciwko w dużej mierze to jeszcze weterani klanów z 4 i MWLL - efekty często widać jak taka drużyna rozszarpuje przeciwników - prosta sprawa zgrania voice chat współpraca czyli wszystko czego randomy nie mają ( no może czasami pojawia się odrobina współpracy.
Open beta tak około 2 miesiące za wcześnie jak dla mnie, goście z Hawkena nie mają takiego parcia.
Z drugiej strony pomijając małą liczbę battlemechów to gra jest bliska tej fazy w jakiej było World of Tanks w czasie open bety. Jak dobrze pamiętam były tam z 4 mapy... No ale czołgów nie brakowało ;p Trochę się chyba tu oszukuję :D
Grę robią rok i jak na taki czas pracy to efekty są bardzo dobre, ale to nie jest nawet w połowie skończony produkt :(
trochę mnie uspokoili tym ostatnim mailem:)
PGI Response to the major concerns of the community.
We would like to let you all know that we DO listen and DO carefully follow the forums, Facebook, Tweets, PMs and support tickets. We have a team of committed staff whose entire job is to tell us these things.
Game development is similar to trying to steer a very large ship. To make changes in direction takes time and accurate judgement calls. Even after the decision to change direction has been made, it takes a lot of time to make sure the change is working and the direction is valid. A lot of the feedback on the forums specifically are in the pipe for implementation, but again it comes down to time to get them ready and tested before sending it out to you folks on the live servers.
That being said, we’d like to address the concerns and worries that many of you have regarding Open Beta, Match Making, Founder’s Premiums, Game Balance, New User Flow and the future of Community Warfare.
Open Beta:
We have decided to push Open Beta back. We agree that the game's current state of stability is not allowing us to get the latest experience across to new and veteran players alike. This is a short push back on the date and will depend on the stability and playability of the build.
Current Gameplay Issue:
The instability (lag to completely dead FPS) has been identified and we will put out a fix tonight. We also want to make sure this fix works on the Live game servers so you will get a new patch very soon.
Match Making:
The developers at PGI are all veteran game players. Many of us were or still are competitive gamers and truly know the feeling of a great match played between two equally matched teams.
The next 3 stages of planned releases for Match Making involve the following:
Phase 1:
Reduce the maximum # of players in a group to 4. This means when players form a group, they will only be able to add 3 people. When that group launches, they will be put in a bucket. The match maker will then fill the rest of the 8 player team with 4 PUGs or any partial groups that are looking for a match at that moment. The same will happen for the other team. Matches will still be 8v8 but instead of playing against 8 people in an organized premade, you will see a max of 4.
Now before you light your pitchforks, we know that this does not address all the issues and that 8-player groups are the mainstay of community and organized team-play. This is why we move to Phase 2 VERY soon after Phase 1.
Phase 2:
Players will be able to convert their 4-player group to an 8-player group similarly to how World of Warcraft’s group to raid conversion works. With a click of a button, a group leader can convert a 4-player group to 8-players and invite 4 more players to the group. There is a limitation to this however. If the group leader decides to convert to an 8-player group, they MUST have 8 players in order to launch. (i.e. you cannot launch a game with 5,6 or 7 players). In addition to that, your 8-player group will be matched to another 8-player group ONLY. This does reduce the change of finding a match quickly but at the same time 8-players teams will finally be matched to other 8-player teams exclusively.
At some future date we will also want to include the ability to challenge a specific 8-player team to a match in a competitive/eSport manner. But as stated, this will be coming at a later date.
Phase 3
We have been examining the various ranking systems in other games/structured tournament play etc. This includes ELO, TrueSkill and others. Our current plan is to use a hybrid system that uses the mentality of ELO with a weighting system that we’ve determined that drives down to player effectiveness/skill in a match. In order for this to work properly, we will need to do heavy pre-release testing before it goes live to the community and hence the amount of time to get it implemented.
We currently cannot go into detail as to how this system will work because we are not going to over-promise something that may change during implementation. We will try to keep you as up to date on this as possible.
Founder’s Premium Account Status:
We have heard your cries and we are responding to them…
On the date of Open Beta, your Premium Account timer WILL start ticking. Around Open Beta, a button will appear that will allow YOU the Founder’s account holder to decide when the timer starts to tick down. At the same time as this button appearing, your used Premium Account time will be reset to its full value. At that point, you can click the button to start your timer but you cannot stop it. It will be up to you to decide when the Premium Account starts to tick.
Please note that this only applies to Founder’s Premium Account Bonus. Founder’s Mechs behave as planned from Open Beta onward.
Trochę odkurzając temat i gdybyśmy dotarli kiedyś do części drugiej :
Mechwarrior Online - wątek prawie oficjalny cz 1
Q: Czym jest Mechwarrior Online?
A: To gra FPP w której wcielamy się w pilota Mecha ( w skrócie i uproszczeniu wielkiego robota ).
Q: Czy gra jest płatna ?
A: Nie. Jest to gra FREE 2 PLAY ( przy okazji gra to nie P2W – każda broń jest dostępna dla wszystkich nie ma również lepszych rodzajów amunicji itp.) z opcjonalnym abonamentem który tylko przyspieszy zdobywanie waluty oraz XP
Q: Skąd pobrać ?
A: https://mwomercs.com ( przed pobraniem zakładamy konto na w/w stronie ) klient to ok 2 GB
Q: Jak zmienić grupy broni jak się poruszać itp. ?
A: http://mwomercs.com/game/training-grounds
( gorąco polecam zapoznanie się jest tam wszystko co potrzebne dla początkujących )
Q: Jakie są minimalne / rekomendowane wymagania ?
A: Minimum :
CPU: Core 2 Duo E6750 2.66GHz / Athlon II X2 245e
GPU: GeForce 8800GT / Radeon HD 5600/5700
RAM: 4 GB
OS: Windows Vista 32-bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Rekomendowane :
CPU: Core i3-2500 / Athlon II X4 650
GPU: GeForce GTX 285/ Radeon HD 5830
RAM: 8 GB OS: Windows 7 SP-1 64-Bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Przydatne strony:
Gry-online: https://www.gry-online.pl/gry/mechwarrior-online/z2882
( podstawowe informacje o grze )
MechWarrior Online Wiki : http://mwowiki.org/wiki/
( nioficjalna baza danych na temat MWO )
No Guts No Galaxy : http://nogutsnogalaxy.net/
( bardzo dobry podcast w którym wypowiadaja się członkowie PG )
BattleTech : http://www.battletech.com/
(wszystko na temat uniwersum w którym umiejscowiona jest gra )
mam ochotę na powrót do mwo, może jak się znudzę far cry 3:). dodali jakieś nowe mapy/mechy ostatnio? coś czytałem o cataphrakcie, ale nie wiem czy już jest czy nie?
Dodali - ostatnie dwa patche to dodatki do kabiny ( czyli kosmetyka na którą ludzie mają wydać kasę ) w/w mech dodali i jest całkiem całkiem ( w ostatnim wszedł dodatkowo jako hero mech ) lista zmian jest długa i lepiej zerknąć na oficjalne forum.
Darmowy jeden dzień premium :
http://mwomercs.com/pennyarcade
Świąteczna oferta specjalna +20% do każdego pakietu :
http://mwomercs.com/news/2012/12/545-holiday-mc-bonus-20-extra-on-all-packages
Nowy tryb gry tj.: CONQUEST
http://mwomercs.com/game/modes/conquest
W skrócie 5 punktów na mapie do zdobycia i utrzymania dla dwóch drużyn - limit 750 punktów i kto pierwszy go osiągnie wygrywa ( lub jeśli zniszczone zostaną wszystkie maszyny wroga ).
poza tym, stalker i zwiększona prędkość projectile i ppc:) zapowiada się ciekawie.
Wpadliśmy w 8vs8 na devów, straszne lamy :>;> Przeważnie w takich bitwach giniemy masowo ;)
Nie pomogli Reavekowi naprawić buga z "żółtym ekranem".
Musze przyznac ze aktualnie optymalizacja jest super. Wczesniej 1280x i low scinalo, teraz moglem sie pokusic o 1920x i high :). Do tego Cadet bonus i mam 10kk kredytow.
Teraz pytanie bo czuje sie jakbym bladzil we mgle. Jesli jakies zrodlo informacji poza forum MWO gdzie bym mogl sie dowiedziec jak zbudowac wlasnego mecha zeby nie obsysal?
Uważam, że w taką grę dla większej immersji powinno się grać dwoma joystickami. Lewym do chodzenia a prawym do obracania wieżyczką i rozglądania się grzybkiem na joysticku. Da się grać w ten sposób?
Reaktywujemy wątek !!!oneone. Wklejamy swój najwyższy dmg i hateujemy Piranha Games rzucając w nich dolary jednocześnie :>
Juuuż pobieram mam dość WoT :D :D A jak z malowaniem mecha itp? Jest to płatne?
Nerka---> Jest 5 podstawowych kolorów, które możesz zakupić za ciężko wygrindowane 1,250,000 C-bills.
o proszę:) wczoraj zainstalowałem znowu mwo:) strasznie kiepszczę narazie niestety:)
Jak wprowadzili 12vs12 to myślałem, że się nie przyzwyczaję do lekkiego chaosu i "siły bloba" ale udało się.
Zarith---> AC/2, potrzebujesz jak najwięcej AC/2 na mechu :D:D --->
e, raczej potrzebuję więcej treningu:) chyba że masz jakis dobry setup na hunchbacka 4g z ac/2:)
Dziś o 19tej patch. Co jest pewne? Najbrzydsza Catapulta HERO z 6x Energy Slots + 2x AMS.
Najprawdopodobniej seismic sensor będzie teraz wykrywać ruch tylko gdy sami będziemy stać w miejscu.
Zmiany w hitboxach Awesome'a, Atlasa, Spidera i Oriona dopiero 19 listopada.
Wczoraj były testy DX11 i w sumie wypadły lepiej niż można by się spodziewać. Najważniejsza nowość to dwa rodzaje AA - TXAA i MSAA, przy czym żeby się nimi cieszyć się i oglądać lasery bez "schodków" trzeba mieć ponadprzeciętny sprzęt :P Bez tych cudów mam 50 FPS a z nimi 25-30 FPS :P
Lepsze efekty cząsteczkowe przy trafieniu laserem? Takie odniosłem wrażenie -->
UI 2.0 ma być przed świętami jak się uda, ale nie będą cisnąć jak coś będzie nie tak... Obstawiam koniec stycznia :P Grunt, że w grudniu 2 nowe mechy i mapa księżycowa.
T_bone, by uczcić kolejne sukcesy swojego reapera, postanowił sprawić mu nową skórkę.
Stalker 3H stworzony na prośbę kolegi Reavka, który boryka się z tym "nijakim" mechem.
http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=48&l=85aa8576ef115ac623a499597685c58e0f6acc4c
W skrócie - LRM Boat - LRM 15 w I grupie ogniowej, LRM 10 w II grupie ogniowej, Medium Lasery w III grupie. Build został złożony w 15 minut wiec wcale nie musi być praktyczny :P
Nie ma TAG laser ale można dołożyć jako opcję, silnik 285 bo "takie wymaganie klienta", Artemis to MUST HAVE. Obawiam się, że może się grzać ;)
Jakby ktoś miał sugestie co zmienić to piszcie ;D
STK-3H by madkongo
http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=48&l=5a4575690a53952577eec3b78f299506fe58c013
Uproszczona wersja. Ciepło nie powinno być dużym problemem. Tag na joyu; ERL na lewoklik; lrmy15 na prawoklik. Dwuprzyciskowy mech na srednio-daleki dystans.
Można kosztem jednego DHS dorzucić lrmammo.
Sprzedałem tego Stalkera, moja nienawiść była za silna. Pozbieram trochę kasy i kupię coś mobilniejszego.
Tak wyglądała moja radość - http://www.youtube.com/watch?v=grEwIlJknig
Reavek podaj budżet na nowego mecha bo nie chce mi się kombinować z buildami co i tak kończą na XL.
Budżet to kwestia mniej ważna, mogę dozbierać. Zobaczymy jakie mechy się w dzisiejszym patchu pojawią.
Changelog na dzisiejszego patcha:
http://mwomercs.com/forums/topic/142873-patch-day-november-19th/page__view__findpost__p__2929373
W skrócie nuda :P Shadowhawk za CBills, nowe camo i fixy na hitboxy Atlasa, Oriona, Spidera i Awesoma.
Z innych wieści styczeń/grudzień zostaną dodane jakieś wieżyczki broniące "baz" w trybie assault.
Łosiu---> "2 weeks be sure".
Reavek---> Dobra wiadomość, nie! Chcesz SHD-2H za 4,356,283 C-bills. Potem wkleję Ci co trzeba będzie z nim zrobić... Ostatecznie będziesz potrzebował XL, ale myślę że wymyślę Ci jakiś wariant "do zarabiania" jeszcze.
Ok Reavek - to jest zasadniczo Shadowhawk, którego polecam, 3xAC/2 to PODSTAWA:
http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=110&l=b7998c10b1a2ef4157edd136be6c7f5983e74470
Wszystko inne jest dyskusyjne ale te Autocannony to podstawa - jak ich nie wpakujesz to albo jesteś jednym z tych noobów co latają z 3xMG albo... Kilroy'em.
spoiler start
Pisałem że AC2 to podstawa?
spoiler stop
Kosztem jumpjetów i 2 ton amunicji możesz wpakować na rękę ER Large Laser - jeśli nie lubisz być aż tak zdany na amunicję. Możesz też po prostu wywalić Jump Jety i doładować kolejne 2 tony amunicji (just to be sure).
7 dni premium za darmo.
Wejdzcie na:
http://mwomercs.com/redeem
i wpiszcie:
HAPPYHOLIDAYS
Z innej beczki nowa mapa HPG Manifold jest całkiem fajna, wszystkie dźwięki przytłumione a na widoku z 3 osoby w ogóle ich nie ma bo... Kosmos :P Szkoda, że grawitacja normalna.