Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Prawda czy fałsz? Hideo Kojima chwali się możliwościami silnika Fox Engine

03.03.2012 16:24
TRX
1
TRX
196
Generał

Jeśli chodzi o te zdjęcia biura to nie uwierzę dopóki nie zobaczę tego w grze. Na razie pozostaję sceptyczny co do prawdziwości tych renderów.

03.03.2012 17:10
2
odpowiedz
Buziak34
28
Chorąży

Roznice da sie wychwycic, brakuje paru efektow ;) jak np. odbicia na obrazach ;) Napewno sa one w antyramach i brakuje tam odbic na szkle ;)

03.03.2012 17:12
😜
3
odpowiedz
amigo2000
185
Generał

Jak zobaczę ten silnik w ruchu to uwierzę :P

03.03.2012 17:33
kaszanka9
4
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Kolejny kretyński popis mistrza trollingu Kojimy specjalnie dla jego zaślepionych fanboi...

Przy takiej wielkości fotki, to sobie można... może nie będę komentował, ON i Molyneux, kur.... największe trolle branży gier, mogą sobie podać ręce, jeden drugiego warty.

I też che to zobaczyć w ruchu.

03.03.2012 18:04
Bieniu05
5
odpowiedz
Bieniu05
145
The100

Zdjęcia zdjęciami,filmy filmikami, wszyscy wiemy jak to później wygląda w grze-_-

03.03.2012 18:20
Pan Dzikus
6
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Ciekawe jak mocnego kompa trzeba mieć by to wyrenderował w przynajmniej 20 klatkach na sekundę.

03.03.2012 18:22
😁
7
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Zrobil dwa zdjecia tego samego miejsca, te drugie troche przerobil - w Japonii nikt nie zauwazy i wszyscy beda mysleli, ze jest to prawdziwie zrobiony silnik...

03.03.2012 18:33
F33L
8
odpowiedz
F33L
44
Chorąży

niech pokaże otwarte przestrzenie. takie biuro to pewnie na unrealu można zrobić.

03.03.2012 18:43
AIDIDPl
9
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

F33L ---> Dokładnie. Też chciałbym zobaczyć jak wyglądają trochę większe przestrzenie, a nie biuro 6x6...Ale owszem wygląda bardzo przyzwoicie, ale nie miałem problemu z odgadnięciem, które są prawdziwe...

03.03.2012 19:08
10
odpowiedz
dweYn
8
Legionista

Dokładnie F33L, to samo można wycisnąć z Unreal-a, więc kto zna się na rzeczy nie czuje drgań przyrodzenia :]

03.03.2012 19:10
11
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

Pokazywali dżungle w ruchu - wyglądało podobnie do Crysisa.
Google nie boli.

03.03.2012 19:40
Azerath
😍
12
odpowiedz
Azerath
156
Senator

Widzę, że małym zawistnym polaczkom, których nie było stać za czasu na konsole, by grać kolejno w gry Kojimy, już toczy się piana z pyska, nie ma mowy, żeby przepuścili okazję do wyżycia się i poplucia żółcią. Kojima Studios to bardzo utalentowana ekipa. Każda ich kolejna gra była przy premierze uznawana za jedną z najpiękniejszych na ówczesne platformy, zawsze. Teraz także nie ma powodu do powątpiewania w prawdziwość tych zdjęć, bo silnik już raz w ruchu pokazywano, z koniem i rewelacyjnie wyglądający chłopcem i koń wyglądał prawie identycznie jak na tych zdjęciach. A o otwarte przestrzenie się nie martwcie, następny projekt Kojimy ma mieć otwarty świat i podobno oferować nowe doznania nawet po 100 godzinach gry. Szkoda, że podczas gdy Kojima w cywilizowanym świecie jest wymieniany wśród najściślejszej czołówki twórców gier, jego postacie za jedne z najbardziej ikonicznych, a gry za jedne z najlepszych na dane platformy, to w Polsce prawie wszyscy plują w niego jadem. W takich chwilach mam ochotę wyjebać swój komputer za okno, bo kojarzy mi się własnie z takimi zaślepionymi swoją miłością wyznawcami peceta... a weźcie sobie tą precyzję myszek i nażryjcie się nią. Reszcie pozwólcie się cieszyć jednymi z najlepszych opowieści jakie zostały w świecie gier opowiedziane.

03.03.2012 19:50
13
odpowiedz
alhaszasz
110
Generał

get lost men

03.03.2012 21:01
Meno1986
14
odpowiedz
Meno1986
178
Szkubany Myszor

Od razu odgadłem, że te po prawej to nie fotografie. Wystarczy zwrócić uwagę na brak małych elementów. Wiadomo, że kreator odtwarzający zdjęcie nie wykreuje nowych elementów...

03.03.2012 21:32
Lothers
15
odpowiedz
Lothers
191
Senator

@Azerath: nie pluj się.

03.03.2012 23:24
16
odpowiedz
Kazijashi
32
Chorąży

@Azerath Spokojnie nie każdy tutaj to fanboy, konsoli czy PC. Posiadam ps2, ps3, pc i uwielbiam pograć w dobre gry na obu zestawach. I myślę, że dużo osób tutaj ma tak samo, z tym, że teraz jest modne niebycie w "mainstreamie", po prostu ludzie lubią udawać kogoś kim nie są ^^

03.03.2012 23:50
17
odpowiedz
zanonimizowany179448
12
Legend

Aha.

04.03.2012 00:22
rom
😜
18
odpowiedz
rom
30
Pretorianin

Kazijashi On miał na myśli użytkownika kaszanka9. A tak poza tym pamiętajcie że ten silnik ma pracować na PS3, Xbox 360 oraz PC.Azerath cieszę się widząc że ktoś ma takie same poglądy jak ja.

04.03.2012 11:26
19
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Azerath: Spokojnie, bo ci zyla peknie. I nie generalizuj, co? Jak masz do kogos pretensje, to zglaszaj je do konktretnej osoby, a nie mowisz "do kazdego i do nikogo".
Poza tym... dlaczego wrzucasz od razu na ludzi grajacych na PC? Nie kazdemu musza odpowiadac gry Kojimy, ale to nei znaczy, ze niepodobaja sie one tylko graczom PCtowym. Osobiscie wiecej gram na konsoli, niz na PC, a i tak nie lubie ani goscia (za wszechobecny PR oraz niedotrzymywanie slowa - "to moja ostatnia gra"/"to ostatni MGS"), ani jego gier (japonszczyzna mi nie lezy, poza tym jego gry maja dretwa mechanike, imo).
Daj sobie siana z tym swietym oburzeniem. To, ze jakiestam pisemka stawiaja go w czolowce, wcale nie oznacza, ze kazdy ma go czcic jak boga.

@rom >Kazijashi On miał na myśli użytkownika kaszanka9.

Tak? a w ktorym miejscu? Jestem ciekaw, bo mowi ogolnikowo, per "polaczki", w liczbie mnogiej.

04.03.2012 11:39
Matysiak G
20
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Nie kopie po tyłku. Przy takiej rozdzielczości zdjęcia to można by i pewnie na source zrobić pokoik nie do odróźnienia.

04.03.2012 12:06
GunarDAN
21
odpowiedz
GunarDAN
122
Konsul

Pokaz technologii, a pokaz gry opartej na tej technologii - to dwie różne rzeczy. Po drugie od dawna są już silniki graficzne, które potrafią znacznie więcej. I tak wszystko pozostaje w rękach oraz talencie twórców gry.

04.03.2012 12:27
Mepha
22
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Ładnie to wygląda, ale nie mam pojęcia jak się sprawdzi.

04.03.2012 12:44
Mellygion
23
odpowiedz
Mellygion
117
Generał

Między móc a robić przepaść jest wielka. Przez najbliższe kilkanaście a może i kilkadziesiąt miesięcy dalej będzie trwał zastój spowodowany osiągnięciem limitu możliwości konsol. A Fox engine przyda się na razie do tworzenia zdjęć bez pstrykania aparatem ;)

04.03.2012 13:31
rom
24
odpowiedz
rom
30
Pretorianin

Drau może i nie powidział o kogo mu chodzi, lecz uważam że napisał to po przeczytaniu jego komentarza.

04.03.2012 15:15
25
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Przy takich environmentach to akurat zadne wyzwanie ...
Pan Dzikus - taniocha za 2 kola wystarczy do udzwigniecia tego "osiagniecia" .

04.03.2012 15:37
26
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@GunarDAN
"I tak wszystko pozostaje w rękach oraz talencie twórców gry."

Jest jeszcze coś takiego jak praktyczność koncepcji i optymalizacja. Niektórych rzeczy się nie przeskoczy i gry po prostu często NIE MOGĄ być takie, jak w demach technologicznych. Talent i zapał nie ma tu wiele do rzeczy.
Gra musi się sprawdzać "w boju", a nie tylko na obrazkach! 90% graczy o tym zapomina patrząc na rendery, wymuskane animacje koncepcyjne czy też oskryptowane filmiki i potem dziwią się, że gry są inne.

04.03.2012 17:22
27
odpowiedz
Altres
33
Centurion

Jeśli na poważnie ten silnik wyciągnie taką grafikę, przy renderze w czasie rzeczywisty, to ja wywalam swoją konsolę za okno, i zostawiam tylko swojego PC, a jeśli to zwykły render to nic nowego.

04.03.2012 18:33
Matekso
28
odpowiedz
Matekso
96
Generał

Ja na swoje oko od razu się połapałem co jest czym i miałem racje.

04.03.2012 19:27
29
odpowiedz
gameboywik
99
Generał

Pan Dzikus - taniocha za 2 kola wystarczy do udzwigniecia tego "osiagniecia" .

Rzeczywiście taniocha...

ps.Gratuluje zarobków ;]

05.03.2012 06:59
👍
30
odpowiedz
hooded man
107
Pretorianin

Azerath jest idealnym przykładem plującego żółcią polaczka.

05.03.2012 09:28
31
odpowiedz
zanonimizowany805126
26
Konsul

Pytanie tylko co z tego. W Crysisa 1 i 2 pogralem z 1h, w Batlefielda3 z 3h w mult. A sa to chyba obecnie najladniejsze gry. W MG grywalem dorywczo i mechanika jak dla mnie malo grywalna. Moj osobisty wniosek od lat grafika to jedno z ostatnich waznych aspektow gry, juz bardziej sobie cenie styl artystyczny, wyglad modeli itp... i przede wszyskim plynnosc gry animacji i sama przyjemnosc z rozgryfki

05.03.2012 09:30
32
odpowiedz
zanonimizowany805126
26
Konsul

@Azerathowi proponuje deprim forte bo go chyba wiosenna depresja dopadla.

Technologie Prawda czy fałsz? Hideo Kojima chwali się możliwościami silnika Fox Engine