Jak założyć pierścień ten który był na początku Aktu I i dał nam go Wielebny żebyśmy mogli pokazać go tym trzem idiotom?
PS. Jeśli możecie to odpowiedzcie jeszcze na to pytanie: Jak wejść do krypty gdzie są ghule? Bo pisze że jest zamknięta.
1. Ktory wiedzmin
2. Ktora misja
Myslisz, ze kazdy zna te gre na pamiec?
Akurat jak się wchodzi do takiego wątku, trzeba coś o grach wiedzieć.
Wiedźmin pierwszy a misja na podgrodziu.
Przepraszam, najwyrazniej jestem casualem.
Od dzis wieczorem powtarzam sobie w pamieci wszystkie misje z wszystkich gier, w ktore gralem ostatnich 5 lat, zeby sie nie skompromitowac w oczach GOLowych ekspertow.
Jak założyć pierścień ten który był na początku Aktu I i dał nam go Wielebny żebyśmy mogli pokazać go tym trzem idiotom?
Powinna pojawić się odpowiednia opcja dialogowa przy rozmowie z każdym zn nich z tego co pamiętam.
[6] - Tak ale tam są jakby dwie opcje z boku takie obrazki. Jeden który występuje przy Harrenie i Maliku(czy jakoś tak) to przekupstwo a przy Odzie nachalnie się a za to drugi to pokazanie pierścienia. Ale najpierw trzeba go założyć bo tak to nie da się wcisnąć tego obrazka z pierścieniem. Wszystko byłoby OK(bo zdobyłem inny pierścień i go założyłem) gdyby Wielebny mi go dał. W ogóle nie mam go w ekwipunku a na pewno nie sprzedałem/wyrzuciłem bo jeszcze nie bawię się w takie rzeczy. Od razu gdy mi go niby dał to patrzyłem do ekwipunku ale gówno. Aha... no i przekupiłem Malika i Harrena ale Oda się nie da. Daję mu piwo/wódkę wszystko co mam a on nie chce i mówi "Basta". Co zrobić?
PS. Ten problem z kryptą załatwiony.
Właśnie on powinien być w eq wtedy wkładasz go w miejsce na pierścień i wtedy pojawi ci się ikonka w rozmowie.
Jeśli chodzi o kryptę, to dostęp do niej zostaje odblokowany po posunięciu się dalej w głównym wątku bodajże. Zagaduj co jakiś czas do tego halabardnika przy bramie, co gra w pokera i wciąga fisstech, bo to od niego się ten quest związany z kryptą zaczyna.
Kurde smuggler, weź nie pisz tam, gdzie nie wiesz co napisać, bo każdy, kto grał w wiedźminy, od razu wie, o którą część chodzi po przeczytaniu "wielebny" i "akt I". A potem jeszcze się wielki pan boczy.
Ale z kryptą problem rozwiązany ale ten dupek Odo mnie wkurza. Nie da się go przekupić:(
Pij z nim alkohol do skutku.
Pierścień zakładasz, przeciągając go z torby na odpowiedni slot przy postaci, albo klikasz na niego dwa razy lpm.
Jeżeli "nie dostałeś" pierścienia od Wielebnego, to przyczyna może być jedna - miałeś pełny ekwipunek i pierścień wyskoczył na ziemię. Pierścień można zdobyć również od randomowej babci na drodze.
Pozdrawiam.
[11] - OK ale już się z tym uporałem. Po prostu Odo to cholerny pijak i jak mu dawałem alkohol średniej mocy to gnida pić nie chciała:) ale jak już mocny dobrej jakości to po 3 drinkach było OK.
kzwwdo <- w rozszerzonej wersji(lbo nawet w jakimś wcześniejszym patchu?) wszystkie przedmioty fabularne mają osobną "przegródkę" w ekwipunku i nie wypadają z niego :P
Aha... no i jeszcze mam kolejne pytanie. Gdzie znaleźć 3 kuroliszki w rozdziale III? Dostępna okolica: Bagna, Kanały, Wyzima Klasztorna, Wyzima Handlowa(nie cała - przy okazji jak ominąć te blokady bo nie mogę się przedostać na drugą część Wyzimy Handlowej?), Grobla, Bagna. Szukałem wszędzie! Nawet w kanałach tam gdzie jest leże kuroliszka.
PS. Aha... no i jeszcze z wywernami mam problem:) Gdzie ich szukać?
No i pojawiają się w różnych porach doby więc czasami trzeba usiąść przy ognisku i "przewinąć" czas.
@smuggler - Oj... Smug. Napisal Wiedzmin, a nie Wiedzmin 2.
Kuroliszki albo na zachodzie bagien w swojej jaskini, albo razem z wywernami na wchodzie, na północy (wysepki, tam gdzie leży trup posłańca z harvallem).
[3] Ty widocznie nie znasz, smugg, więc po co się odzywasz? A po osobie Wielebnego łatwo idzie skojarzyć, że chodzi mu o Wiedźmina 1.
Trochę późna odpowiedź, ale dopiero teraz sobie przypomniałem o tym wątku.
Dobrze wywerny były na tej wyspie i to więcej niż się spodziewałem. Co najciekawsze w tej jaskini kuroliszków na południu byłem ale żadnego kuroliszka nie było ale dopiero po rozmowie z druidem Hierofantem i jego prośbie o zebraniu tego grzyba z tej jaskini się pojawiły. Dziwne.
PS. No i mam kolejny problem(coś ich dużo mam:)) a mianowicie jakieś pomysły gdzie rosną Archespory te atakujące nas wysokie rośliny które są jakby ulepszonymi Echinopsami?
PPS. Aha... no i jeszcze gdzie znaleźć roślinę blekot dla Carmen? Gdzieś go widziałem ale go nie zbierałem i nie pamiętam gdzie on jest.
Archespor jest chyba jeden i znajduje się na bagnach , chyba obok chaty dziadka.... Mogłem coś pokręcić , ale spróbuj.... Pamiętam jeszcze tyle , że to zielsko jest cholernie wymagające , więc nie ruszaj tam bez eliksirów i zaklętego miecza...
[21] - Coś ci się "pokićkało". Zabiłem już 3 Archespory na normalnym bez eliksirów na tych bagnach i tyle muszę zabić tyle że wtedy nie miałem jeszcze wpisu w bestiariuszu i nie mogłem pozyskać z nich tego czego chce ten idiota od zlecenia Kalkstein. Muszę się jeszcze rozprawić z dwoma.
Archeospory są na Bagnach... przy wieży, przy jakiejś jaskini, gdzieś tam jeszcze przy drodze... chyba też przy gaju?
Tak samo blekot... przy wieży, przy gaju, przy gliniankach, o ile dobrze pamiętam... Biegaj po bagnach, biegaj, w III akcie jest tam naprawdę mnóstwo do expienia i zbierania, i w dzień, i w nocy.
Kurcze ta gra jest strasznie skomplikowana w niektórych zadaniach i dlatego mam następny problem. W zadaniu "Zbroja" w Rozdziale IV mam znaleźć 2 części do tejże zbroi. Pierwszą znajduję w krypcie tam gdzie jest Berengar a drugiej nie mogę znaleźć. Owszem, jest krypta na polach i tam kazał mi iść kowal i tak pisze w poradniku dołączonego do Edycji Rozszerzonej ale tam nie ma tego sarkofagu z częścią. Najciekawsze jest to że jest tam pomieszczenie z kręgiem magicznym a za ścianą(nie widać ale są napisy nad potworkami) są bruxy i coś tam jeszcze ale nie dam rady się tam dostać. Nie ma tam przejścia z żadnego miejsca w krypcie ale pomieszczenie tam jakieś jest. Może jakiś teleport czy ki diabli. Wiec jak tam się dostać(a jeśli to nie tam to gdzie jest ten sarkofag)?
Nie wiem czy akurat w tym przypadku chodzi o to ale pamiętam, że niektóre ściany można było rozwalić którymś ze znaków. Spróbuj.
[25] - Tak są tam takie ściany które można rozwalić Ardem(znak) ale w tym wypadku tego nie ma.
MAJOT <- ta gra jest normalnym erpegiem, nie jest skomplikowana, aczkolwiek to z czym teraz masz problem nie jest intuicyjne, jak wszystko we współczesnych grach.
Z tego co pamiętam, w tej jaskinii powinien być taki kamienny słup, na który musisz rzucić w odpowiedniej kombinacji 3 razy znaki, żeby cię przeteleportowało...(chyba w całej grze są 2-3 takie słupy..)
EDIT: Wszystko jest dokładnie opisane w poradniku dołączonym do gry. Quest ze zbroją jest podzielony na pozycje "zbroja: część pierwsza" i "zbroja: część druga".
[29] - Właśnie tam nie ma. Pisze tylko że szukać w kryptach i tyle. A abonamentu na GOL nie mam. Który to słup i jakie znaki mam użyć? I czy to na pewno to?
Up. Proszę pomóżcie bo ja już nie wiem co robić. Przez godzinę chodziłem po krypcie i nic. Nie wiem co to za słup teleportujący(nie wiem który to) i nie wiem jakich znaków użyć a co najważniejsze nie wiem czy to zadziała. Pobrałem nawet jakiś poradnik z obrazkami ale tam też żadnych wskazówek.
ale czytałeś obie częśći opisu questu zbroja? Spisem treści umiesz się posługiwać? Wszystko jest w poradniku
Wiesz co? Chciałeś mi pomóc mi ale jeśli nie chcesz się udzielać w wątku to tego nie rób. Może ty masz dostęp do poradnika GOL-a i tam jest to napisane ale mogę ci zrobić zdjęcia poradnika dołączonego do gry(tych stron) i tam nie ma. Owszem tą część można znaleźć w V rozdziale ale w tym też i chcę właśnie w tym żebym później nie żałował że nie zdobyłem najlepszej zbroi w grze.
Kiedyś miałem ten poradnik gola, ale teraz go nie mam, mam za to ten poradnik dołączony do gry i wszystko w nim jest napisane...
Żeby ci to udowodnić, bo mi napiszesz, że nic nie ma w poradniku :P No chyba, że masz jakiś inszy poradnik...
str. 86, Zbroja: część pierwsza
Napis w ramce: "To zadanie można zacząć zarówno w tym, jak i w następnym akcie." - to chyba jest jasne, ze nic się nie stanie jeśli nic nie zrobisz w IV akcie albo jeśli po prostu się nie da teraz, bo zostało to jakoś pominięte. Więc co się tak tym przejmujesz i tak dopiero zbroję da się zrobić w V akcie.
Potwierdza to dodatkowo :P :
punkt 3 i w nawiasie "Można je znaleźć także w Akcie V" i to samo dotyczące fragmentu zbroi.
A potem masz całą resztę opisaną na stronach 105 i 106(jakie kombinacje znaków na tych słupach trzeba wykonać itp. itd.).
Żaden poradnik poza tym co dodali do pudełka z grą nie jest potrzebny.
W czwartym akcie znajdujesz tylko jedną część zbroi, i to "dodatkowo" (nie jest wymagana bo znajdziesz taką samą później). Zadanie "Zbroja: część pierwsza" tylko wprowadza gracza w tę legendę. Ten quest "normalnie" rozwiązuje się w akcie V.
Spójrz do dziennika i zobacz co Ci zostało do wykonania, może biegasz po kryptach a tak naprawdę wszystko co miałeś już zrobić, to zrobiłeś...
[34] - Teraz już wszystko jasne. Okazuje się że w poradniku zrobiono błąd bo tam się da znaleźć tylko jedną część. Popatrzyłem po necie.
Ja pierniczę albo ja mam jakąś popieprzoną wersję albo nie wiem. Podchodzę do kamienia w krypcie strzygi i rzucam na niego czary Aard, Aard, Igni a tu nic. Próbowałem setki razy i nic! I tak, jestem po stronie zakonu. Błagam pomocy bo normalnie w********e tą grę.
Błagam pomocy bo normalnie w********e tą grę.
Jak cię tak denerwuje ta gra to w nią nie graj. Psujesz sobie zdrowie.
Wiedźmin 2 też mnie denerwował i już nie gram.
[38] - Gra jest fajna ale niektóre questy dają porządnie w dupę. Co najciekawsze na filmiku który oglądałem było coś takiego że przeniosło a u mnie nie.
PS. Dla zainteresowanych pomocą: Co najciekawsze na filmikach widać że gdy użyję innego znaku Geralt mówi "To nie zdziała, muszę spróbować inaczej" a u mnie zero reakcji. Co robię nie tak? Czegoś nie przeczytałem czy ki diabli?
[40] - Ale quest pokazuje się tam! No a innym to działa. W zadaniach pisze żebym przeczytał kopię tej Litanii którą muszę zdobyć i tak zrobiłem ale nic się nie zaktualizowało tylko w Bestiariuszu pojawił się Upiorny Pies.
Ktoś też tam miał jakiś problem bo patrzyłem na jakieś inne forum odgrzebane w googlu ale nie doczekał się odp.
Teraz jeszcze zebrałem wszystkie potrzebne części i tylko tą Litanię muszę zdobyć i nadal gówno. Co mogę źle robić?
uff... próbuj różne kombinacje znaków, medytuj, wczytaj, w końcu na pewno się uda... na pewno to ten kamień i celujesz tam gdzie trzeba? Choć mówisz, że jakieś filmiki oglądałeś.. no to zrób dokładnie tak samo jak na filmiku. A może z kimś nie pogadałeś... no skąd mamy wiedzieć :P
[44] - Robiłem identycznie jak na filmiku. Przeczytałem kopie litanii, ładowałem idealnie w ten kamień i nic. A jak na filmiku użyłeś najpierw np. Igni zamiast Aard to Geralt mówi: "To nie zdziała, muszę spróbować inaczej" a u mnie zero reakcji.
No to albo czegoś jeszcze nie zrobiłeś do tego zadania(choć mówisz, że masz wszystko) albo naprawdę jakiś bug... masz rozszerzoną zpatchowaną grę pewnie, więc dziwne... może się to jakoś odblokuje później...
[46] - Dobrze, już jest OK:) W tej kopii litanii pisało że dopadli Św. Grześka o północy więc pomyślałem że może... no i od północy mnie przeteleportowało do tej krypty i OK. Z wyjściem też nie miałem żadnych problemów za pierwszym razem.
Zapytam w tym wątku żeby nie tworzyć nowego tematu.
Kolega mi opowiadał, że jest taki mod do Wiedźmina który zmienia sposób atakowania przeciwników, na taki który jest w drugiej części. Lewy klawisz myszy lekki cios, prawy klawisz mocny.
Teraz pytanie czy taki mod faktycznie istnieje, jeżeli tak to bardzo bym prosił o nazwę moda lub linkę do niego.
Z góry dziękuję.