Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Kingdoms of Amalur Reckoning [PC] - kulisy produkcji #7 walka (PL)

29.12.2011 11:53
Ojboli
😉
1
Ojboli
141
Konsul

Koleś cały czas mówił o walce ,tylko jedno zdanie "" to jest pełnowartościowy RPG"" ,może i system walki zachwyca ale coś czuję , że fabuła będzie do bani

29.12.2011 13:28
2
odpowiedz
yarodg
44
Centurion

Fabuła nie będzie do bani bo za świat odpowiada R.A. Salvatore, autor książek miedzy innymi w świecie forgotten realms

29.12.2011 15:40
3
odpowiedz
Murabura
161
Generał

wszystko wyglada super tylko dalej nie poprawili kamery i obawiam sie ze tego nie zrobia. lepiej byloby umiescic ja troche wyzej podczas walki zamiast z boku przez co ogranicza sie pole widzenia.

29.12.2011 16:44
4
odpowiedz
yarodg
44
Centurion

@Murabura

A to nie jest przypadkiem tak, że oni na potrzeby nagrania filmiku sobie tak umieszczają kamerę? mi to wygląda na manualne przybliżanie i przesuwanie.

29.12.2011 17:07
5
odpowiedz
Murabura
161
Generał
Wideo

@yarodg
mozliwe ale na kazdym filmiku wlasnie tak ustawia sie kamera wiec rownie dobrze moze to byc automatyczne. rowniez na gameplayach kamera ustawia sie w dziwnych miejscach i pod niewygodnymi katami. poszukam na YT najnowszych filmikow i sprawdze. jesli kamera bedzie taka jak tutaj to tragedii nie bedzie bo gra ma duzy potencjal i licze na to ze spelni moje oczekiwania.

znalazlem fajny gameplay z 6 grudnia. nawet podczas zwyklego poruszania sie kamera nie jest najlepsza. przez chwile pokazany jest inteface z PC i mam wrazenie ze kamera sprawuje sie wtedy lepiej ale niestety tylko przez kilka sekund uzywaja myszki i klawiatury wiec ciezko powiedziec jak jest w przypadku walki, gdzie uzywajac pada kamera jest po prostu FATALNA. nie wiem czy to tylko ja mam takie odczucie. podaje link aby inni mogli ocenic:
http://www.youtube.com/watch?v=Ph245qWavKs&hd=1

najwieksze wrazenie zrobil na mnie fragment, w ktorym gosc mowi o wewnetrznym speedrunie na 100% ktory zajal jednemu z testerow/developerow ok 200h :O 200h gameplayu aby zrobic wszystko co mozliwe i do tego jak najszybciej sie da czyli przeskakiwanie dialogow itp. jak dla mnie niesamowita liczba.

29.12.2011 23:40
6
odpowiedz
yarodg
44
Centurion

Mi się jednak wydaje, że na PC kamera będzie lepsza niż na konsole z tego względu, że na padach to wiadomo jak trudno analogami kamerą operować i jednocześnie grać.

200h ciekawa liczba :)

Ja kupie zdecydowanie, sukces większy wróżę na konsole bo na PC bez multiplayera to ludzie słabo podchodzą do tego typu produkcji.

Film Kingdoms of Amalur Reckoning [PC] - kulisy produkcji #7 walka (PL)