Nvidia wyjaśnia jak zmienić zaawansowane opcje graficzne w grze The Elder Scrolls V: Skyrim
Pewnie że obszerny i dokładny, w końcu to stary, dobry Koroush Ghazi (TweakGuides.com).
" dostępne z Tzw. konsoli .... " ciekaw jestem czy sa ludzie którzy nie wiedzą co to jest konsola :) jeszcze 10 lat temu to Bylo nie do pomyślenia żeby nie znać kilkunastu a nawet kilkudziesięciu komend na pamięć :)
I tak gra na ultra bez żadnego
grzebania wygląda fantastycznie.
Ale tekstury warto wymienić na lepsze.
Ten poradnik udowadnia jedno, że często low nie dużo podczas gry różni się od ultra w sensie rzeczy na które się naprawdę patrzy podczas rozgrywki.
Pokazuje też, że od lat dodawanych opcji nie opłaca się ustawiać na maks. np. AA i że po dobrej konfiguracji low - mid i gdzieniegdzie high różnica wszystko na ultra podczas rozgrywki tak naprawę nie ma znaczenia, ale różnica w fps jest duża.
Tekstury na high, af na x16 i tak mniejsze opcje dużo mniej nie ciągną, AA maks 4 + fxaa, cienie, efekty cała reszta bzdurnych ustawień medium czy nawet low za dużo nie zmienia w porównaniu do ultra, podczas rozgrywki oczywistość, a nie patrzenia z lupa na wszystko.
kaszanka9 ta ta i ta... zapomniałeś tylko o czymś takim jak o dystansie renderowania przy low, mid, high i ultra a to akurat rzuca się w oczy od razu.
TobiAlex->
Zwracasz uwagę gościowi który jak coś napisze to zawsze w formie prawdy objawionej, myślisz że zmieni zdanie;)
Problem w tym, że niektóre kosztowne efekty, których za bardzo nie widać na screenach (albo w ogóle), zaczynają być całkiem widoczne w ruchu. Nie można więc wyrokować na podstawie screenów.
Tekstury, siatki i poszczególne detale można ocenić na statycznym obrazku, ale wszelkie refleksy, dynamizm oświetlenia i całą masę shaderów ocenić się za bardzo nie da, ich jakoś widoczna jest dopiero w ruchu.
Naprawdę dobry i pomocny tekst (tzn ten z tweek guides ^^)
[up]
Problem w tym że ustawienia grafiki z gry idzie o kant dupy potłuc, tak czy siak. Bez ENBS series
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=822
czy choćby takiego FXAA to se można.
Tak samo z teksturami co wam po MAX stettingu z gry, jak te tekstury dalej będą kijowiaszcze i rozmyte?
Porównajcie sobie co produkują dedykowani fani
Lepsze refleksy do metalu
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1197
Sieć pająka
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1731
Bluszcz
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1878
drzewka
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=141
kamulce > wejdżcie w images i porównajcie sobie wygląd skał <3
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1382
Btw Dishar może się łaskawie naucz że jak się wrzuca filmik z moding overhaul to się podaje parametry swojej maszyny i kompletną listę modów jakich się użyło (a i naucz się takiej komendy TM >wyłącza hud )
Mody działają z polską wersją, co do ENBS to jak dla mnie za duży koszt - spadek fps. Mody oczywiście działają z ENBS jak i bez niego.
TobiAlex
No i ?
O niczym nie zapomniałem, jedynie ty chyba nie umiesz czytać.
Napisałem gdzieniegdzie high, ogólnie nie trzeba mocnego zestawu, aby w tą grę pograć jak ma się trochę oleju w głowie i się zrezygnuje z paru zbędnych drzew i krzewów.
Zdecydowanie najwazniejsza rzecz w skyrim to ambient occlusion.
Dla mnie grafika poszla o co najmniej kilka oczek w gore, po wlaczeniu tego efektu.