Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Naughty Dog stworzy grę Uncharted 4?

28.10.2011 17:59
👍
1
zanonimizowany561144
53
Generał

Super, juz czekam na U4

28.10.2011 18:07
Orrin
2
odpowiedz
Orrin
198
Najemnik

Ja tam jestem zdziwiony, że ktoś jest zdziwiony, że powstanie 4 cześć

28.10.2011 18:31
Matek17
3
odpowiedz
Matek17
22
Pretorianin

I bardzo dobrze. Twórcy nawet nie muszą nic zmieniać, ponieważ Uncharted jest naprawdę świetną grą. Nawet jakby mieli w planach Uncharted 5, to również jestem za.

28.10.2011 18:48
dzony600
4
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

niech zrobią, ale na nową konsolę, teraz by mogli wydać coś świeżego...

28.10.2011 19:15
vojak_2
5
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

jak tylko bd dobre to ok

28.10.2011 19:15
6
odpowiedz
Econochrist
110
Nadworny szyderca

Dlaczego mieliby nie stworzyć.
Seria się sprzedaje jak ciepłe bułeczki.

28.10.2011 19:38
7
odpowiedz
Marcos64
21
Centurion

Obstawiam, że Uncharted 4 wyjdzie i co więcej, będzie tytułem startowym dla PlayStation 4. U3 robili 2 lata, zatem akurat pasuje na premierę kolejnej generacji.

28.10.2011 19:55
Matekso
8
odpowiedz
Matekso
96
Generał

jak się wsłuchać w wywiad na video z produkcji Uncharted, Nolan na tym pustkowiu z kobietką to coś tam mówi, że mają nadal pomysły i pracę w przyszłości nad kontynuacją czyli U4 gdzieś w drodze.

28.10.2011 21:14
A.l.e.X
9
odpowiedz
A.l.e.X
129
Alekde

na te pytanie ja odpowiem tak : MAM NADZIEJĘ!

28.10.2011 21:57
jaxon
10
odpowiedz
jaxon
85
Infidel

pod du..ą im się zapaliło!? spokojnie, U3 już jest (tylko) bardzo dobra grą a na pewno nie grą roku niech nie robią z tego fify.

28.10.2011 22:33
11
odpowiedz
Miszczogrzmot
46
Pretorianin

@jaxon
no tak, gry które mają 94 na metacritic są teraz tylko bardzo dobre, a pełne 10/10 wystawione np. przez ign to takie tam pitu pitu...

Nie spieszy mi sie do kontynuacji(zwlaszcza ze trójeczka jeszcze do mnie nie dojechała), ale to, że powstaną kolejne części, tudzież spin-offy uznałbym raczej za pewnik(np. golden abyss).

29.10.2011 13:28
👍
12
odpowiedz
eysmond
64
Konsul

To ja czekam na Uncharted team racing.

29.10.2011 20:07
Vroo
13
odpowiedz
Vroo
107
Konsul

U2 sprzedało się w prawie 5 mln kopii, U3 pewnie podbije ten wynik a ludzie zdziwieni, że będą kolejne odsłony?

31.10.2011 11:41
14
odpowiedz
Drau
82
Legend

Hehe, zapowaidaja U4, a jzu nikt nie krzyczy, ze to profanacja i rozmienianie marki na drobne, jak np to mialo meijsce w przypadku Halo? :) zabawne :)

A swoja droga, ja nei mam nic przeciwko, marka jest ciekawa i mocna, ludziom sie podoba, wiec dlaczego nie? Ale tak samo, jak mowilem wp rzypadku Halo, Gearsow i Mass Effect, tak samo uwazam w przypadku Uncharted:
powinni zastanowic sie nad zmiana glownego bohatera powoli, bo mimo ze lubiany, to jednak czasem zmiany wplywaja odsswiezajaco :)

25.01.2012 14:45
😊
15
odpowiedz
00Biały
1
Junior

Moim zadaniem w Uncharted 4 powinna się pojawić Kampania na dwóch graczy (2 Player)

20.03.2013 17:06
😜
16
odpowiedz
SanBartonio
16
Pretorianin

0biały Jakbys gral w u3, to bys wiedział ze jest. Swoją drogą kolejne przygody "Drake'a" powinny sie pojawic np; na Antarktydzie, to by było cool.

20.03.2013 17:36
😊
17
odpowiedz
zanonimizowany876076
5
Konsul

Nie pogardziłbym nowym IP. A z tego co wiadomo Sony zleciło nowe projekty na Ps4 które już zapewne powstają, kwestia tego co to będzie :)

Wiadomość Naughty Dog stworzy grę Uncharted 4?