Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Poważne problemy techniczne pecetowej wersji gry Rage

05.10.2011 12:24
😜
1
Zigdris
57
Pretorianin

Nic tylko współczuć napaleńcom, którzy już kupili a teraz dostają apopleksji ;p

05.10.2011 12:29
2
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

John Carmack mowil ze zaluje decyzji o tworzeniu gry Rage pod konsole. Teraz juz wiemy dlaczego. Szkoda ze 6 letnie praca ID software ( legendy pctowych Fpsow ) pewnie pojdzie do piachu.

05.10.2011 12:32
3
odpowiedz
Mitsukai
179
Internet is for Porn

Plus tego taki ze optymalizacja jest git i na moim C2D z GF9800GT smiga w 1920x, gdzie BF3 dlawi sie na low i w 1440x :P.

05.10.2011 12:35
4
odpowiedz
.:Jj:.
113
Paciorki jednego różańca

I tak kupię, jak każde dzieło id. Mam nadzieję że szybko wydadzą patch naprawiający poważne blędy.

05.10.2011 12:42
5
odpowiedz
Crisi91
37
Centurion

ja i tak wybieram się do sklepu po RAGE, mam nadzieję że szybko panowie z id naprawią większość błędów

05.10.2011 12:47
6
odpowiedz
jaro1986
123
Generał

Damn! 0_o A myślałem że ten Pop-up na PS3 jest duży, ale w porównaniu do tego, co widzę na tych filmikach to jest wręcz niezauważalny :P Tam tekstury po obróceniu są niemal w domyślnej jakości, a tutaj?!

05.10.2011 12:53
7
odpowiedz
Nie^to^perek
37
Centurion

Oni nas wydymali, to my ich też xD

05.10.2011 12:55
8
odpowiedz
Likfidator
103
Senator

Przecież Carmack mówił, że wadą ich technologii są właśnie takie artefakty. Jednak w trakcie normalnego grania praktycznie nie występują. Odpowiednie algorytmy określają najbardziej prawdopodobną reakcję gracza i doczytują odpowiednie tekstury. W przypadku, gdy gracz niespodziewanie się odwróci, system nie jest gotowy na coś takiego i ratuje się wyświetleniem tekstur niskiej rozdzielczości.

Oczywiście w przypadkach, gdyby to przeciwnik znalazł się za graczem, odpowiednie tekstury byłyby również wczytane i taki efekt by nie wystąpił.

Naprawienie wersji PC nie powinno być trudne. Dla osób, które mają te 8 GB pamięci RAM, wystarczy ją po prostu wykorzystać, co powinno dać się załatwić przez zmianę kilku parametrów konfiguracyjnych... Brak tego na starcie można wyjaśnić tylko troską o dobre oceny wersji konsolowych. Nic tak nie zniechęca od zakupu jak stwierdzenie, że wersja konsolowa mocno odstaje technologicznie od wersji PC.

05.10.2011 12:58
9
odpowiedz
Mortalking
105
Senator

Po co się cisnąć skoro w dzisiejszych czasach to standard że gry wychodzą niedopracowane.
Wszyscy narzekali na DI Techlandu że na tyle bugów a tu proszę, taki gigant jak id Software też daje ciała od którego raczej powinniśmy oczekiwać gry na najwyższym poziomie jeśli chodzi o dopracowanie.

05.10.2011 13:15
10
odpowiedz
HaN1138
58
Centurion

Faktycznie to jest wpadka. Szkoda, że teraz większość osób będzie postrzegało tą grę przez pryzmat tych problemów, które zostaną pewnie niedługo usunięte.

Co do preorderów- wcale nie czuję się jak napaleniec przez to, że zamówiłem tą grę przed premierą. Liczę, że gra będzie świetna i wiem, że się na niej nie zawiodę.

Kiedyś nie do pomyślenia była sytuacja, że gra konsolowa miała jakieś braki techniczne a teraz nikt nie jest zdziwiony jak zaraz po premierze czeka się na patcha żeby móc spokojnie pograć. Tym bardziej dotyczy to PC- kto nie wie dlaczego ten gamoń. Takie czasy.

05.10.2011 13:20
👍
11
odpowiedz
shexpheer
14
Centurion

nie do pomyślenia były, bo konsole nie miały dysków twardych i dostępu do internetu zazwyczaj. a teraz, faktycznie - najlepszy przykład - resistance 3, w ciągu tygodnia dwa patche po 700MB każdy na ps3... co poradzić, takie czasy. póki patch jest na d1 to ja nie widzę z tym problemu, dzięki takiemu podejściu dev ma więcej czasu na tytuł, a szerokopasmowy dostęp do internetu ma obecnie praktycznie każdy. gorzej jak gra wychodzi, problemy techniczne są poważne a patcha ni ma...

05.10.2011 13:23
😁
12
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Na konsoli jest tak samo. Po prostu, zanim gracz obróci się do tyłu za pomocą pada, to tekstury zdążą się doczytać kilkanaście razy.

05.10.2011 13:35
13
odpowiedz
Kacperpol
64
Konsul

hehe musiało coś być
Najpierw zapowiedź że tekstury są takie same na wszystkich platformach a teraz takie kwiatki że na super sprzęcie nawet nie pograsz no chyba że ktoś chce grac w gre gdzie wszystko wygląda jak z mydła. Szkoda tyle czekałem na tę gre , zawsze pozostaje piracenie ...

05.10.2011 13:38
14
odpowiedz
Asasyn363
103
Generał

Może to ich sposób na stałe 60FPS x_X

05.10.2011 13:42
15
odpowiedz
_John_
5
Legionista

Wielu śmiało się z Chmielarza i problemami z Bulletem.

Teraz guru wielu Carmack popełnił jeszcze więcej wtop.

Może teraz ci ślepo zapatrzeni zrozumieją ,że kogoś przeszłość i to bardzo daleka przeszłość nie

upoważnia do ciągłego nazywania "mistrzem kodu".

05.10.2011 13:51
16
odpowiedz
HaN1138
58
Centurion

John- wiec rozumiem, że wcześniejsze osiągnięcia Carmacka są dziś gówno warte i można zacząć go gnoić przez tą wpadkę? Nie myli się tylko ten co nic nie robi.

Kacperpol- w twoim mniemaniu jesteś już rozgrzeszony? Już to widzę jak kupujesz oryginał gdyby wszystko było ok... Może lepiej sobie odpuścić takiego "gniota" co?

05.10.2011 13:53
17
odpowiedz
Matysiak G
128
bozon Higgsa

_John_ ma rację.

Ja od siebie dodam, że gry ID imo poza samym początkiem nie były jakieś wybitne (z wyjątkiem multi). Wolfenstein wymiatał w swoim czasie. Doom też. Quake to już techdemo enginu, które do choćby Duke Nukem 3d gameplayowo nie miało startu. Carmack, Willits, Romero i reszta zawsze robili liniowe shootery, a później inni na ich enginach tworzyli cuda. Dla porównania zestawcie Unreal czyli debiut Epic z wydanym mniej więcej w tym samym czasie Q2.

05.10.2011 13:57
18
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

No niezla wtopa...

05.10.2011 13:58
19
odpowiedz
_John_
5
Legionista

---> HaN1138

Niektórzy patrzą tylko w przeszłość , po takiej wpadce absolutnie to nie jest żaden "mistrz kodu".

Dodatkowo już od dawna silniki graficzne od Id Software są na tak zwanej bocznicy. Teraz "rządzą" i są

najczęściej wykorzystywane w produkcjach całkiem inne silniki. Przykład nowego engine'u Carmacka

tylko to pokazuje , związany jest tylko z jedną firmą , gdzie kiedyś ich silniki używał prawie każdy.

Nie mam zamiaru kogokolwiek gnoić , dziwne są dla mnie tylko ślepe opinie "co od Id Software

to najlepsze na świecie" , te czasy już dawno minęły.

Zgadzam się z ----> Matysiak G.

05.10.2011 13:58
20
odpowiedz
HaN1138
58
Centurion

To racja, że id robiło gry zawsze w staroszklnym stylu. Nie wszystkim się to może podobać, mi się podoba i to bardzo. Taki DIII i firmowany przez id QIV to wg mnie właśnie stare dobre strzelanki- prawdziwa odskocznia od współczesnych, napakowanych testosteronem spoconych marine, fps-ów. Niestety nawet id idzie czasami z modą i stąd w ostatnim Wolfie i pewnie w RAGE regeneracja życia... fuj...

John- zgodzę się z tobą, że ich najlepsze czasy minęły. Teraz liczy się tylko Epic i paru innych ale czy oni na prawdę sięgają po coś nowego czy tylko szlifują to co już w zasadzie zostało stworzone? Quake- pierwsza strzelanka 3D, Doom 3- cienie w czasie rzeczywistym, RAGE- megatekstura i najładniejsza gra na konsole (opieram się na opiniach w prasie). Jest tego dużo, dużo więcej ale Carmack chciał aby id było studiem małym i niezależnym i dlatego przegrał z Epicem. Po prostu sam Carmack nie mógł z nimi konkurować.

Nie twierdze, że chcesz go zgnoić bo tego nie robisz- masz swoją opinię i fajnie. Szkoda tylko, że osoby które nie mają pojęcia o czy mówią zaczną opluwać Carmacka bo w necie można wszystko.

I raczej nie patrze tylko w przeszłość. Już czekam na DIV :)

Kacperpol-> Twoje święte prawo nie kupować, możesz też wyłożyć wała- jak wolisz. Ale piracąc grę, nawet w takich, dla ciebie pewnie nadzwyczajnych okolicznościach, sam stajesz się oszustem. Proste to jak budowa cepa, ale pewnie i tak zostaniesz przy swoim więc nie ma co dyskutować.

05.10.2011 14:08
21
odpowiedz
Cyman
19
Chorąży

Witam . mam pytanie czy rage ruszy na ful na tym komputerze QUAD PHENOM X4 955 6MB 8GB DDR3 GT520 2GB

05.10.2011 14:09
22
odpowiedz
Kacperpol
64
Konsul

---> HaN1138
Rozgrzeszony hah , uważam że jak ktoś jest partaczem oraz oszustem i wydaję grę niedokończoną to mogę wyłożyć na niego wała i nie kupować czy nawet nie pobierać bo 3 DVD to trochę szkoda łącza ale żeby sie pośmiać why not.

Oni lecą w h*** to ja też

05.10.2011 14:10
23
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

wygląda to gorzej niż gta 4 w 2008r:D

05.10.2011 14:11
😃
24
odpowiedz
shexpheer
14
Centurion

@cyman rage rusza na każdym komputerze na "full". tyle że ten "full" sam sobie cichcem ustawia he he he

05.10.2011 14:15
25
odpowiedz
TobiAlex
133
Legend

Chciałbym tylko zauważyć, że obecnie produkcja gier jest bardziej złożona niż kiedyś. Mało tego - miliony wręcz kombinacji sprzętowych nie pomagają developerom.

05.10.2011 14:15
26
odpowiedz
Matysiak G
128
bozon Higgsa

Han1138

Co do upodobania do staroszkolnych strzelanek to się zgadzam. Wolę je dużo bardziej niż obecne bombastyczne shootery w stylu GoW czy CoD. Problem w tym, że Quake 4 nie zrobił ID tylko Raven. Tak samo jak świetne Singularity i niezłego Wolfensteina. Do tej samej ligi zaliczyłbym jeszcze choćby niedoceniony Timeshift od Saber Interactive. A Doom III wyszedł w jednym okresie z Far Cry i HL2. No i poległ choć zły nie jest.

05.10.2011 14:15
27
odpowiedz
Lukxxx
163
Generał

Warto dodać, że poszczególne zmiany musimy wprowadzać za każdym uruchomieniem produkcji studia id Software

Można dodać jako parametry startu aplikacji w skrócie i wtedy nie trzeba

05.10.2011 14:16
28
odpowiedz
_John_
5
Legionista

---> HaN1138

Dobry post. W wielu kwestiach przyznaję ci rację.

Może moje posty były zbyt "gwałtowne".

Pewnie spowodowały to narzekania na wiele rodzimych produkcji ( Techlanda , City oraz innych

wykorzystujących nie swoje silniki ale ponoć strasznie je "kszaniących" np PCF ) a jednocześnie

"straszne

zachwalanie " mistrzów

kodu " z Id przed premierą gry. Oczywiście piszemy póki co o samych technikaliach a nie o

samej rozgrywce. Co do

samej grafiki to jeszcze nie grałem więc się wstrzymam z opinią. Póki co czekam na rozwiązanie

tych problemów ponieważ w Bullecie miałem podobnie i strasznie to popsuło rozgrywkę.

05.10.2011 14:18
29
odpowiedz
Cyman
19
Chorąży

heh . Chodzi mi o to czy gra bedzie miala rece i nogi i bedzie plynnie na nich chodzic :P?

05.10.2011 14:21
30
odpowiedz
Koveras
64
Pretorianin

Chwilę pograłem w grę i rozczarowała mnie trochę, wkurza mnie, że te tekstury muszą się doczytywać poza tym brak ustawień grafiki to jedna wielka wtopa tylko wygładzanie można zmieniać i rozdzielczość resztę już nie. Mam nadzieję, że stworzą patch który poprawia doczytanie tekstur. Myślałem, że kupię tę grę ale jednak się wstrzymam do momentu kiedy poprawią te wszystkie błędy a do tego czasu raczej kupię Fifę 12 :)

05.10.2011 14:21
31
odpowiedz
maciell
54
Pretorianin

Ale zaraz stop. Na yt sa filmiki ludzi grajacych na xboxie i ps3, ktorzy tez demonstruja wczytywanie sie tekstur. Nie jest to tak ekstremalne jak na pc, ale istnieje. Wiec twierdzenie, ze problem wystepuje tylko na platformie pc jest bzdura.

http://www.youtube.com/watch?v=F-5Sik87qhQ - ps3
http://www.gamesradar.com/Rage-texture-pop-in-video-compilation/ - xbox360

05.10.2011 14:22
32
odpowiedz
HaN1138
58
Centurion

_John_-> Powiem ci, że rzadko biorę udział w takich dyskusjach bo czytając niektórych aż się odechciewa. Dobrze wiedzieć, że można jeszcze czasami na takim forum fajnie podyskutować. Pozdrawiam!

P.S. Przeszedłem ostanio Bulletstorma (za 30pln kupiłem go w MM- jak za darmo) i tam faktycznie, grafika pierwsza klasa ale na moim, bąć co bąć mocnym sprzęcie zdarzały się niemiłe przycinki. Jak ktoś tu dobrze napisał- dzisiejsze gry są cholernie skomplikowane technologicznie i cieżko je ogarnąć czasami programistom. Takie czasy.

P.S. 2 Właśnie dostałem maila, że Rage już jest w drodze. Mam nadzieję, że nie ma jakiś durnych zabezpieczeń jak Fifa 12 z którą musiałem czekać na premierę i pogram sobie już jutro :)

05.10.2011 14:24
33
odpowiedz
A.l.e.X
120
Alekde

Witam. Aby nie było, że nie mówię z doświadczenia, RAGE nie ma błędów na NV. Wszystko chodzi bardzo, bardzo dobrze, a gra wygląda naprawdę świetnie. Najważniejsze, że świetnie się w nią gra. Link do gry :]

http://img513.imageshack.us/img513/1637/raget.jpg

Muszę powiedzieć, że gra jest typową strzelanią od IdS, czyli dla tych co pamiętają czasy DOOM/Quake/Wolf pozycja OBOWIĄZKOWA !

05.10.2011 14:29
34
odpowiedz
HaN1138
58
Centurion

A.l.e.X-> rozumiem, że nie ma jakiś durnych zabezpieczeń? Można grać? Ja mam kartę AMD ale widziałem, że wyszły jakieś dedykowane tej grze stery wiec może nie będzie tak źle. W ogóle myślę, że te doczytywane tekstury to problem spokojnie do obejścia, tylko trzeba poczekać na stery.

A.l.e.X-> dzięki, dobrze wiedzieć.

05.10.2011 14:31
35
odpowiedz
A.l.e.X
120
Alekde

@HaN1138 - gra ma lock na steam do piątku ale VPN możesz tego locka zdjąć udając że jesteś z innego regionu świata, ważne tylko abyś po tej akcji był offline na steam do czwartku do 2 w nocy :] bo inaczej jest szansa karę od Valve :]

05.10.2011 14:44
👎
36
odpowiedz
Kępes
48
Centurion

ja mam Gforca 450se 1gb ramu i mam te same problemy wgralem najnowsze stery i dupa ciagle tekstury zanikaja

05.10.2011 14:54
37
odpowiedz
piotreksik23
83
Konsul

Problemy zostaną predzej czy później usuniete. Cierpliwości.

05.10.2011 15:11
38
odpowiedz
rafixxx123
32
Chorąży

Cenega od dzisiaj wysyła Rage - dzwoniłem, pytałem. Jutro kurier na miejscu!

05.10.2011 15:19
39
odpowiedz
PatriciusG.
61
BASS

Trzeba odpowiednio mrugać i po krzyku :)

05.10.2011 15:19
👍
40
odpowiedz
ookie
112
Generał

Ufff, czyli zdążyłem odwołać preorder w samą porę :)

Trzeba odpowiednio mrugać i po krzyku :) <--- :DDD

Przecież Carmack mówił, że wadą ich technologii są właśnie takie artefakty. Jednak w trakcie normalnego grania praktycznie nie występują. Odpowiednie algorytmy określają najbardziej prawdopodobną reakcję gracza i doczytują odpowiednie tekstury. W przypadku, gdy gracz niespodziewanie się odwróci, system nie jest gotowy na coś takiego i ratuje się wyświetleniem tekstur niskiej rozdzielczości. --->

---> albo podążać w jednym słusznym kierunku i nie zaskakiwać engine'u nagłym odwracaniem się :DDD

05.10.2011 15:20
41
odpowiedz
flame
137
Generał

A.l.e.X można wiedzieć jaką wersje sterowników używasz do tych 580, bo nie wiem jakie sam zapodać skoro u ciebie nie ma problemów z texturami.

05.10.2011 15:25
42
odpowiedz
TobiAlex
133
Legend

flame problem występuje również na kartach NV, proponuję niektóre wypowiedzi A.l.e.X'a traktować z przymrożeniem oka ;-)

btw. A.l.e.X jak się można z Tobą skontaktować?

05.10.2011 15:44
43
odpowiedz
Nie^to^perek
37
Centurion

Przez to doczytywanie tekstur FPSy tak skaczą, że masakra :/
Doczytywanie tekstur 20fps, wczytanie tekstur 60fps :x
O sypiących się artefaktach nie wspomnę oO

05.10.2011 16:14
44
odpowiedz
A.l.e.X
120
Alekde

Ustawienia grafiki to oczywiście VS (włączona synchronizacja pionowa to musi być włączone w steronikach, ja mam włączone to zawsze ale jak jest lock na fpsach to tym bardziej zawsze warto mieć to włączone), sterowniki to bet 285.38 te same co w przypadku BF3. TobiAlex - przecież masz mnie na GG :] Mam dylemat, co kończyć Dark Souls, czy RAGE :]

05.10.2011 16:24
45
odpowiedz
Mellygion
94
Generał

Dzisiaj spojrzałem na metacritics i tam ocena Rage PC wystawiona przez graczy oscyluje w granicach 3.2. I to wspominana w tej wiadomości "niemoc" gry przede wszystkim na ten kiepski osąd wpływa.
Natomiast branża oczywiście rozpływa się w zachwytach dzięki czemu średnia to na chwilę obecną 8.5. Z tego nasuwa się takie pytanko: czy gracze to wredne czepialskie "badassy", mające taki g*** sprzęt, czy może te wszystkie recenzje (ba, nie ważne jakiej gry) to zwyczajne nic nie warte funta kłaków kadzenie znaczącym graczom branży? Jak mniemam reklamy wydawców umieszczane w czasopismach i serwisach stanowią "tłustą zachętę" do bycia przychylnym grom wydawanych pod ich "egidą".
Dzisiaj wyszło szydło w worka a ja się cieszę iż nie byłem optymistą a polska premiera następuje jakiś czas po zagranicznej. Wydałbym pieniądze na konwersję, w którą bym nie grał w oczekiwaniu na łatanie. Gry to nie konserwy, nie są na potem.

05.10.2011 16:28
👍
46
odpowiedz
.:Jj:.
113
Paciorki jednego różańca

Rage isn't revolutionary, but is an expertly crafted, beautiful shooter.

05.10.2011 16:33
47
odpowiedz
sinbad78
139
calm like a bomb

Preload RAGE juz czeka na dysku. Liczę na to, że do piątku rozwiążą główne pro lemy z tym tytułem.

05.10.2011 16:45
48
odpowiedz
TobiAlex
133
Legend

A.l.e.X problem w tym, że miałem mały krach GG i nie mogę odzyskać bazy stąd mojej pytanie :( Jak co, to odezwij się do mnie.

05.10.2011 17:09
49
odpowiedz
A.l.e.X
120
Alekde

@TobiAlex - wyślij mi prywatną wiadomość z danymi mail/gg na profil na pclab / halflife2004, kontakt się przyda szczególnie przed premierą SW:TORa :]

05.10.2011 17:13
50
odpowiedz
zompi
32
Pretorianin

Carmack i tak dużo zrobił dla gier. Pierwszy silnik graficzny z "prawdziwym" 3D, fantastyczne optymalizacje, wolumetryczne cieniowanie. Wymyślał i tworzył technologie o jakich nikt nie śnił. Teraz znowu próbował zabłysnąć "dobrymi teksturami nawet na konsole", ale coś nie pykło. Jest to skaza w jego karierze, ale jak dla mnie i tak zrobił aż nadto, by zapisać się na kartach historii. Poza tym, mam nadzieję, że nie zostawią tego w takiej postaci i już w pocie czoła szykują patche.

Trochę dziwne, że to wszystko wypłynęło dopiero po premierze. Przecież były pokazy, na targach ludzie mogli w to pograć i nikt nie narzekał, ani nie złowieszczył takim, jakby nie patrzeć, poważnym babolem. Z drugiej strony może dlatego we wszystkich trailerach poruszają kamerą tak wolno :D

05.10.2011 17:29
51
odpowiedz
MChef
40
Konsul

Tak to jest jak się najpierw robi świat i tekstury a potem martwi o optymalizacji.

05.10.2011 17:43
52
odpowiedz
TobiAlex
133
Legend

MChef haha, dobre. A niby jak to sobie wyobrażasz w odwrotnej kolejności? Co chcesz optymalizować bez świata i tekstur?

05.10.2011 18:02
😁
53
odpowiedz
ookie
112
Generał

VS (włączona synchronizacja pionowa to musi być włączone w steronikach

A.l.e.X ----> powodzenia z wymuszaniem VS w grze na silniku działającym na OpenGL :) Poza tym i tak to nie ma sensu bo gra ma FPS-lock na 60, współczuję ludziom z monitorami z odświeżaniem 120Hz :O

05.10.2011 18:34
😃
54
odpowiedz
zanonimizowany750202
0
Pretorianin

a co za idiota kupuje wczesniej niz 1 miesiac po premierze ??

tylko debil przeciez takie bledy to 98% wszystkich gier po premierze

raz sie dalem zrobic rok temu w anno 1404 (z save na wybranej grze przy 40.000 ludzi save zamiast 14.00 MB to 0.50 Kb) wiecej wczesniej niz 1 miesiac po premierze niegram PIE*DOLE ICH :D niech sie wkurzaja i fochy pisza na forum ze dlaczego:D

RAGE W FAZIE GOLD ale coto za gold skoro to WERSJA ALFA 0.01

05.10.2011 18:36
55
odpowiedz
TobiAlex
133
Legend

ookie nie wiem jak to jest u AMD, ale u nVIDIA nie ma znaczenia czy gra jest pod DirectX czy pod OpenGL. W ForceWare nie masz "Zarządzie ustawieniami DirectX" tylko "Zarządzanie ustawieniami 3D".

05.10.2011 20:04
56
odpowiedz
A.l.e.X
120
Alekde

@ ookie - czemu powodzenia, ja mam to ustawione zawsze z racji na bardzo duży zapas mocy, a lubie mieć obraz jak żyleta :] w RAGE VS działa jak najbardziej, bo domyślnie w sterowniku NV było na wyłączone VS i myślę sobie, jest coś nie tak, oczywiście to zmieniłem i wszystko działa bez problemu. Poza tym nie powiedziałem jeszcze i nikt nie powiedział, że RAGE ma całkiem zgrabne spolszczenie, może nie najwyższych lotów ale złe nie jest, ba jest dobre !

05.10.2011 20:30
👎
57
odpowiedz
gameboywik
95
Generał

Niestety My konsolowcy tego spolszczenia nie możemy ocenić...Dzięki cenega...

05.10.2011 20:52
58
odpowiedz
Crisi91
37
Centurion

spolszczenie jest fajne i przyjemnie gra się z polskimi dialogami:) co do samej gry, mimo tych graficznych nie doróbek gra się bardzo przyjemnie, czekam tylko na patcha ktory naprawi większość błędów i mogli by dodać możliwość ustawienia własnoręcznie ustawień graficznych

05.10.2011 21:23
59
odpowiedz
Kacperpol
64
Konsul

@gameboywik piraci mają pl http://www.youtube.com/watch?v=IDfEyQkLUlk

05.10.2011 22:06
60
odpowiedz
_John_
5
Legionista

---> AsasynX

Radziłbym cofnąć się do przedszkola i poznać elementarne zasady wychowania.

Obraziłeś miliony osób na świecie , 98% wszystkich gier po premierze powiadasz ?

Bez komentarza. Przeglądając twoje posty , jedno jest pewne , na forum nie jesteś wartościowym

człowiekiem , oby w życiu lepiej ci się wiodło.

05.10.2011 22:46
😜
61
odpowiedz
gameboywik
95
Generał

Kacperpol-->O w mordę...Chyba trzeba zainwestować w przeróbkę ;]

05.10.2011 23:36
62
odpowiedz
Dzienciou
98
Konsul

Gra wygląda prześlicznie ale doczytywujuące się tekstury i artefakty graficzne są nie do przełknięcia. Lepiej poczekać tydzień na jakiś patch/sterowniki i nie psuć sobie wrażeń z gry

06.10.2011 08:56
😁
63
odpowiedz
Crisi91
37
Centurion

@Kacperpol & gameboywik-----> chłopaki, chłopaki spokojnie, koleś ma dubbing tylko podczas filmiku, nie zauważyliście że głos "arki" jest wyciszony podczas gry i nie słychać jak "arka" nas informuje iż wszystkie systemy sprawne itd. Nie ma czego im zazdrościć, koleś ma PL tylko w filmiku :P

06.10.2011 11:08
😜
64
odpowiedz
gameboywik
95
Generał

Crisi91-->no to chociaż ma napisy ;]

06.10.2011 22:49
65
odpowiedz
zanonimizowany357306
47
Pretorianin

[61] Obraził - bo pisze prawdę?
Czasy grywalnych premierowych wersji skończyły się dawno temu. Nie dość, że przepłacasz kupując preorder (czy dany tytuł zaraz po premierze) to później się okazuje, że nawet nie można danej gry ukończyć.
Nikt mi nie wmówi, że ktokolwiek robił testy, bo to co można czasem spotkać w danej produkcji rzuci się w oczy każdemu testerowi. Wydawca naciska to producent oddaje to co już zrobił, a później patche, patche i patche.
A co to ma być? Gra nie jest produktem (do tego drogim produktem) ?
Płacę to wymagam - jak porównuje się piractwo do kradzieży rzeczy materialnych to jest dobrze, ale jak sie porównuje grę do zakupionej uszodzonej pralki czy lodówki to wtedy jest tłumaczenie gra nie jest towarem rzeczywistym i nie ma nią gwarancji.
Mam ci przypomnieć sprawę z GTA4 - pierwsza gra gdzie Steam zgodził się oddać pieniądze niezadowolonym klientom.
Obecnie praktycznie każda gra dostaje pierwszego patcha do tygodnia po premierze.
Pół roku do 12 miesięcy to taki bezpieczny okres aby coś kupić - cena spada, szansa na jeszcze tańszą używkę, stabilna wersja 1.8.xxx - pełne info czy będą i jakie dlc, czy będą działać z wersją pl czy nie.

06.10.2011 23:35
66
odpowiedz
p4go
96
Geek
07.10.2011 03:14
67
odpowiedz
bone_man
173
Omikron Persei 8

Pograłem jedynie ~20 minut, bo dosyć późnawo. Na razie nie bawiłem się configami, bo mi się nie chce :P

Na chwilę obecną... 0 (zero) problemów z doczytywaniem tekstur, wszystko jest jak być powinno, nic nie miga, płynnie etc.

Vsync - nie działa, w grze nie ma takiej opcji a wymuszenie w sterownikach nic nie daje.
Z daleka gra wygląda ładnie, a z bliska większość tekstur sprawia, że człowiekowi łzy lecą. Może da się coś wymusić w cfg.

FOV - potworny, jak wstanę to będę musiał poszukać w plikach konfiguracyjnych, bo na standardowym nie da się grać. Coś strasznego.

07.10.2011 13:51
👎
68
odpowiedz
xao
57
Centurion

Mialem ostatnio nieprzyjemnosc probowac uruchomic ta gre na moim kompie (QuadCore AMD Phenom II X4 945,3000 MHz,Radeon 6790 1GB,4GB DDR2 RAM) i gra mi zajaczkuje, klatkuje - mam chyba mniej niz 5 FPS! Sprawdzalem jeszcze raz wymagania na Can you run it? i mam rekomendowane parametry.
Nic nie rozumiem a sterowniki graficzne ATI zainstalowane nowe takie jak fora podawaly - mial ktos tez taka sytuacje, mniej niz 5 FPS?
To jest pierwsza gra, ktora mi NA PRAWDE NIE RUSZYLA, a komp graficznie niedawno upgradeowalem pod battlefielda 3, produkt - dno...

Chyba ze te liczne patche zaraz po premierach gier jest to nowa forma walki firm tej branży
z piractwem. W koncu jak ma sie pirata najczesciej gra sie w trybie offline bez dostepu do automatycznego programu aktualizacyjnego.

08.10.2011 16:14
69
odpowiedz
Szakal182
30
Chorąży

mam problem dziś przeinstalowałem system operacyjny odpalam rage na PC i mam black screen, dodam że zainstalowałem sterowniki od ATI 11.10 previu 2, ma ktoś na to rozwiązanie.

Wiadomość Poważne problemy techniczne pecetowej wersji gry Rage