To moja drużyna w Icewind Dale 1. Grałem dziś trochę w Baldura ale zdecydowanie wolę sagę ID.
Jest to moja 1 drużyna i jestem niedoświadczony w systemie AD&D więc zrezygnowałem raczej z czarowania itp a wszelkie problemy będę rozwiązywał siłą;) Oceniajcie!:)
1) Drago
Wojownik
Człowiek
Chaotyczny dobry
SIŁA-18/00
ZRĘCZNOŚĆ-17
KONDYCJA-15
INTELIGENCJA-9
MĄDROŚĆ-3
CHARYZMA-15
Wielkie miecze++
Duże miecze++
2)Boromir
Wojownik
Człowiek
Chaotyczny dobry
SIŁA-18/00
ZRĘCZNOŚĆ-18
KONDYCJA-18
INTELIGENCJA-5
MĄDROŚĆ-5
CHARYZMA-15
Wielkie miecze++
Duże miecze++
3)Durin
Wojownik
Krasnolud
Praworządny dobry
SIŁA-18/00
ZRĘCZNOŚĆ-17
KONDYCJA-19
INTELIGENCJA-8
MĄDROŚĆ-8
CHARYZMA-5
Topory++
Młoty++
4)Theored
Kapłan
Człowiek
Praworządny dobry
SIŁA-18
ZRĘCZNOŚĆ-18
KONDYCJA-18
INTELIGENCJA-10
MĄDROŚĆ-18
CHARYZMA-3
Cepy bojowe+
Kije+
5)Elrond
Złodziej
Elf
Chaotyczny dobry
SIŁA-18
ZRĘCZNOŚĆ-19
KONDYCJA-17
INTELIGENCJA-9
MĄDROŚĆ-8
CHARYZMA-8
Łuki+
Sztylety+
6)Handur
Mag
Człowiek
Chaotyczny dobry
SIŁA-18
ZRĘCZNOŚĆ-18
KONDYCJA-18
INTELIGENCJA-18
MĄDROŚĆ-7
CHARYZMA-3
Sztylety+
W tej grze rządzą łucznicy. Wystarczy jeden wojownik
W Icewind Dale 1 najpotezniejsi sa lucznicy, jak chcesz miec wiec najlatwiej zrob taka druzyne:
-krasnolud robiacy za tanka czyli tarcza i bierze na siebie ciosy przeciwnika
-mag/kaplan (moze byc elf wieloklasowiec)
-zlodziej z lukiem
-wojownik z lukiem x3
taka druzyna poradzi sobie najlepiej, trzeba tylko pamietac o zapasie strzal ;)
E tam łucznicy. 3 tanków, kapłan i dwóch magów. To najlepszy skład.
Łee, nie ma przyjemności grając sześcioosobową drużyną. Jedna postać najlepiej (3klasowa - na najtrudniejszym poziomie), max cztery ;p W 6 poradzisz sobie bez problemu, nie ważne, kim będziesz grał, taka prawda.
No i po co wojownikowi charyzma? W Iwd to nie ma żadnego znaczenia.
1. U postaci walczącej bronią dwureczną bez sensu jest inwestowanie oprócz tego w jednoręczną (lepsza jest opcja Bastardy + Long Bows dzięki czemu szybko przełączasz się między trybami.
2. Wojownikom nie potrzebna jest charyzma :P.
3. Warto mieć złe postacie bo mają inne czary.
4. Magów dobrze mieć ze dwóch (lepiej mieć specjalistów z którejś gównianej szkoły; poprzez gównianą rozumiem taką, która nie zabiera potrzebnych czarów).
Ja grałem mniej więcej takim składem:
1. Paladyn (wielkie miecze/halabardy + łuki)
2. Kapłan/Łowca (chaotyczny dobry, ma czary druida i kapłana, mloty lub miecze (nie pamietam czy może))
3. Kapłan/Złodziej (zły, proca, łączy cechy łotrzyka i złego kapelana)
4. Mag Specjalista 1
5. Mag Specjalista 2/lub zwykły/lub bard 4fun
6. Puste lub do obstawienia